JKL Mammat hohoi!

Vartoojan ehdotus oli joo hyvä, eli jos emäntä (ticotico?) sitten ostaa nuo tarpeet ja muut maksamme hänelle? Toki saahan sitä tuoda mukanaan jotain jos tahtoopi. Sitten vaan niitä tortillatarpeita latelemaan.. Mitä kukin haluaa??? Minun ehdottomia suosikkeja ainakin on fetajuusto ja ranskankerma :pPP Jauheliha- ja kanatäytteet.. Olisi tietenkin kiva maistella jotain muutakin kun aina samoja.. Sitten juomapolitiikkaa vois miettiä, tämä joisi mieluiten colaa jäillä (raskauden himoja) ja hei!! JÄLKIRUOKA on aika ehdoton myös.. Nyt vaa ideoita kehiin. Ja tosiaan joo aikainen aloitus olisi kiva, että ehtii kunnolla tutustumaan ja syömään... mmmmmm... ja että ehtii mahdollisimman moni mukaan.
 
Olen nyt vähän pihalla :D. Uusille: itse olen 18 vuotta (varmaan nuorin kaikista, toivottavasti ette pistä pahaksenne :p) ja odotan esikoistani, tänään tuli 5 raskausviikkoa täyteen :).

Mitähän minä toisin mukanani ja minnes päin Jyväskylää kokoonnutaan ja milloin ?
 
meillä tortilloissa on yleensä jaukkalihaa, jonka seassa tacomaustetta, salaattia, tomaattia, turkkilaistajugurttia ja tacokastiketta. tai sitte iha hunajamarinoituu kanaa, jos ei tuota mausteseosta satu oleen laatikossa.... Nams, tulee nälkä :D
 
Tiudeliini: Ikä ei merkkaa mitään, ole huoleti :)
Ja tosiaan Jyskässä The vanhimman siskon luona nyt tähän tietoon olis tapaaminen... The Siskoja siis on TicoTico, Januliittus ja mie :wave: Olemme jo vanha käsite tuolla Mitäs nyt puolella :D
 
Mä voin ostaa kaiken tarpeellisen ja sitten jos siittä tosiaan lasketaan kunkin osuus... Omat juomat jos kaikku tuovat, nii saapi sitä mitä haluaa :D

Ja laitan tuon osoitteen vaikka sitten kaikille niille yksityisenä, ketkä on varmistanut tulonsa. Olisko viikko aikasemmin hyvä jos ilmottaa täällä että pääseeko tulemaan vaiko ei!?!

Jos se nyt on sit tuo tortilla meininki nii hyvä niin... Pitää laittaa pikku hiljaa ostoslistaa ylös. Onko kellään mitään allergioita? Tosin kaikki aineet tulee olemaan omissa kupeissaan, että ei pitäs tulla allergioista mitään ongelmia...
 
Vuohenjuusto on muuten ehdoton tuon paholaisen hillon kanssa :D Ja sen pitää ehdottomasti olla citymarketista haettua (tarkkaa...) Mutta sen voinkin hakea sieltä itse ja tuoda tullessani, kaikki sitä tuskin syökään.. I love it!!! xDD
 
Vuohenjuusto on muuten ehdoton tuon paholaisen hillon kanssa :D Ja sen pitää ehdottomasti olla citymarketista haettua (tarkkaa...) Mutta sen voinkin hakea sieltä itse ja tuoda tullessani, kaikki sitä tuskin syökään.. I love it!!! xDD
Tuo kastike mitä systeri tekee niin on eri mitä tuo paholaisen hillo on.... Just joku aika sit rossossa otin vuohenjuustoa ja paholaisen hilloa ja oli niiiiin namia :p
 
Valeria: Joo tosiaan tuo paholaisenkastike on siis salaatinkastiketta ei sitä hilloa...

Ja sit kaikille:
Päivä näemmä on päätetty eli Lauantai 20.11.2010 ja paikkana TicoTicon koti ja tortilloja syötäs ja juodaan mitä juodaan :D
Tarttee vielä yhdessä tsiigailla sitä ostoslistaa pikkasen lähemmin... Ja tosiaan jos vaikka viikkoa aikasemmin otettas se viimenen ilmottautuminen...
 
Jompi kumpi The Siskoista vois sit mun kaa lähtee kaupoille ostoksille, tai vaikka molemmat, ku se on ajankohtaista... Laitelkaa tänne mitä haluatte että kauppalista sisältää. Olisko niitten tortilloitten lisäksi jotain muuta naposteltavaa illan ajaksi? Ja montako tortillaa per/hlö ostetaan...?

Ja kaikki muutkin toiveet illan suhteen saapi tuoda ilmi :)

Iltaa jo kovasti odottelen!
 
Mä voin sit ainakin lähteä sun mukaan kauppareissulle :)
Ja mulle riittää ehkä se 2-3kpl tortilloja, ainakin kotona on aina riittäby :D Ja sit jos jotain muuta naposteltavaa + jälkkäriä on niin eiköhän tuo määrä riitä.
 
Ju kyl miekin voin lähtee sit ostoksille mukkaan :)

Miun mielestä ois hyvä laskee niin että se yks paketti tortilloja olis kahdelle henkilölle (eli olis 4kpl/hlö), mieluummin vähän ylä- kun alakanttiin... Eli jos mukana on kymmenen henkilöä niin 5pkt tortilloja...
Jätski kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta jälkkäriks :p

Tehdäänkö me kaks erilaista täytettä? Eli jauheliha ja kana?!? Ja salaatti siihen tietty...
 
Juu nuo kaks täytettä on musta ainaki ihan ok.
Toivottavasti ei tuu sit mitään ihan viime hetken peruutuksia. Et jos joku ei oo täysin varma, niin mieluummin ilmottaa ettei tuu, koska sit jää muille noista ruuista turhaa maksettavaa.
 
Krääh, nyt vasta heräsin, vaikka vartooja hätyytti mua ajat sitten.

Hauskaa pikkujoulua teille, en pääse tällä kertaa mukaan, koska oon pe 19.11. Tampereen Pakkahuoneella Lauri Tähkä & Elonkerjuun :heart: keikalla, ja tullaan kamun kanssa vasta la illasta.

Mä en koskaan muista käydä katsomassa tällä puolella ketjuja, joten pitäkäähän mua ajantasalla seuraavaa tapaamista ajatellen :).
 
Krääh, nyt vasta heräsin, vaikka vartooja hätyytti mua ajat sitten.

Hauskaa pikkujoulua teille, en pääse tällä kertaa mukaan, koska oon pe 19.11. Tampereen Pakkahuoneella Lauri Tähkä & Elonkerjuun :heart: keikalla, ja tullaan kamun kanssa vasta la illasta.

Mä en koskaan muista käydä katsomassa tällä puolella ketjuja, joten pitäkäähän mua ajantasalla seuraavaa tapaamista ajatellen :).
No höh sentään, mutta luultavammin tämä ei ole viimeinen tapaaminen, joten seuraavan kerran sitten mukaan messiin :D
 

Yhteistyössä