Joulukuiset 2019

Kivaa, kun tänne on tullut uusia! Onnea jokaiselle! :love:

Kurjaa @Helmiina1978 kun testit haalentuneet. :cry::cry:

Täällä oltu perjantaista asti räkätaudissa ja voimat ollu siitä asti totaalisesti kadoksissa. Pönttöä on tullut nyt pari kertaa halailtua parin viimeisen päivän aikana mutta mitään ei ole tullut lopulta ylös. Onhan tää kamalaa, mutta toivon, että merkkaa hyvää. :love::love::love:

Eilen lohkesi sitten hampaasta pala tai paikka ja pitäisi olla päivystykseen yhteydessä, josko saisi pian fiksattua. Hitto, kun hampaiden pitää juuri nyt alkaa lahota. :eek::ROFLMAO:
Tänks.
Nuha oli mulla yks raskausoire. ;) pahoinvointi toki myös.
 
@Karvakorvat Mäkin soitin perjantaina neuvolaan ja sain ekan ajan vappuaatolle :)

@Emppuelkku Tsemppiä flunssan selättämiseen! Ja jotenkin kyllä niin osuvaa, että just nyt alkaa hampaat oikutella :LOL: Mulla piti olla viisaudenhampaan poisto ens viikolla, olin jonottanut siihen puoli vuotta. Mutta se nyt sitten peruuntui :LOL: Ei oo siis hammas oireillut onneksi, ja toivottavasti pysyykin rauhallisena ainakin tämän vuoden ajan!
 
@Emppuelkku Toivottavasti pääset hammasvaivoista eroon, ei varmasti mukava oireilla raskaana hampaitten takia :eek:
@quinque Hyvä kun ei viisaudenhammas ole temppuillut. Itse mietin kun pitäisi ottaa kesällä puutiaisaivokuumerokotteen tehoste. En varmaan uskalla, jos toivottavasti raskaus etenee hyvin. :D

Mä odotan aivan valtavasti varhaisultraa, enää 10 yötä!:oops: Ei haluais koko ajan miettiä raskausoireita, jännittää vaan kovasti onko kaikki hyvin. Maha ei ole kovin turvonnut (mikä ihmetyttää) mutta pahoinvointia ja mahan nipistelyä onneksi.
 
Täältä varovasti huhuilen heipat kaikille. :)

Maanantaina tehty testi ja haalea viiva näkyi ja perjantaina tuli digiin 2-3 viikolla. Eli laskettu ois 11.12 ja viikot nyt 4+4

Tämä siis minulle neljäs vauveli. Tämä tuleva miehen ja minun eka yhteinen.
Mut sais kans liittää faceryhmään.

Mulla on ihan uutena ihmeellisenä oireena sähköiskun tuntuset kivut oikealla alavatsassa ja sattuu niin pirusti. Yökköolo, väsymys ja muut vihlasut ihan tuttuja juttuja oireita mut eilen ihan pelästyin noita :unsure:
 
Taitaa aavistus osua oikeaan ja kaikki ei ole kunnossa. Ennen plussaa joitakin kertoja jäi verta paperiin ja nyt vkonloppuna taas uudelleen alkoi ja nyt useammin vaikkakin edelleen vähän. Taidan soittaa aamulla terkalle ja pyytää ultraa. Jos ei nyt sit vuoto ylly ☹
 
7.12. ewww/ 29v/ ensimmäinen/ Ei vielä valittu

Moikka kaikki ja onnittelut plussanneille! :)
Itse tosiaan ensikertalaisena missään tällaisessa ryhmässä ja ylipäänsä tässä tilanteessa! Jännää :)
Testasin tällä viikolla kahtena eri päivänä ja selvät plussat tuli herkällä testillä ja digitestillä nyt menossa rv 5+1, neuvola tulossa jo reilun 2 vk päästä eli rv 7+5.
Onhan tää hieno fiilis, tosin tiedostan myös, että tää on vielä aika riskiaikaa.. mut peukut pystyssä, että kaikki menis hyvin :) Ja tosiaan kuudennesta kierrosta tärppäsi!
 
Täällä saatiin iloisia uutisia ultrasta! Alkio näkyi hyvin kuten myös syke ja koko vastasi viikkoja. :love::love: Tänään on siis 6+5. :)

Gyne aikaisti lasketun ajan marraskuulle 27.11. joten mietin tässä, että vaihdankos jo ryhmää vai mitenköhän paljon la voi tuosta vielä vaihtua?
 
@Pilvinentaivas Voi kurjuus :unsure: Kovasti tsemppiä raastavaan tilanteeseen!

@Emppuelkku Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :love: Tuskinpa la tuosta enää hirveästi muuttuu, kun se on nyt mitat ottamalla määritetty. Toki neuvola voi silti itsepintaisesti haluta pysyä siinä kuukautisten mukaan lasketussa, joissain paikoissa kun ollaan tarkkoja, että laskettua aikaa muutetaan vasta jos se ultran mukaan heittää yli viikolla. Tosin viime vuosina on aiempaa enemmän alettu mennä sen ultran mukaan, vaikka heittoa ei olisi kuin pari päivää. Ja sullahan se kuitenkin siirtyi kuudella päivällä :)
 
Mä huomaan etten osaa enää luottaa kehooni noiden keskenmenojen jälkeen, että olo on kyllä kaikenaikaa aika vainoharhainen. Koko ajan toivoisin että alkaisi vaikka pahoinvointi. (Vaikka sitä ei ole ollut niissäkään raskauksissa joista syntyi vauvat.) Tai että maha kasvaisi jo. Vaikka viikkoja vasta jotain 4+4. En ole vielä neuvolaankaan soitellut. Mun edelliset keskenmenoon päätyneet raskaudet hoidettiin tosi huonosti neuvolan osalta, mun huolet kuitattiin olan kohautuksella ja jotenkin nyt on aika pitkissä kantimissa tarttua puhelimeen että koitetaas taas kerran. :unsure:
 
Heipä hei kaikille! Täälläkin on viikonloppuna plussattu ja muutama päivä totuteltu ajatukseen. Lapsia on ennestään jo kaksi ja kolmatta ei oltu suunniteltu, ainakaan tähän hetkeen. Johonkin joulukuun alkupuolelle osuu laskettu, arvaan että voisi olla 9.12. Neuvolaan en uskalla ennen toukokuuta varmastikaan soitella, sillä aiempi km jyskyttää takaraivossa. Vähän jännittää!
 
Minäkin varovaisesti huhuilen tänne. Mun kolmas lapsi, miehen ensimmäinen. Varovaisin mielin, keskenmenoja nyt kuusi takana, joten luotto ei ole kovin vahva vielä. Viime viikolla kuitenkin ultrattiin, ja Papunen oikeassa paikassa. Sykettä ei vielä näkynyt kun viikkoja vielä niin vähän, mutta helpottaa jo kohdun ulkoisen kokeneena sekin että siellä ollaan oikeassa paikassa.

Minäkin haluaisin Facebook ryhmään.
Laskettu aika ois meillä 11.12 nyt menkoista laskettuna.
 
Moi kaikki Joulukuiset!

Jospa sitä uskaltaisi jo tänne ilmotella että täällä on myös yksi toiveikas odottelija :giggle: Ensimmäisen haamuviivan sain viime torstaina, ja lauantaina oli selkeä plussa kun hain paremman testin. Ensimmäinen raskaus olisi kyseessä. Voi että miten jännittävää tämä on! :love: Mitään ihmeellisiä oireita ei ole vielä ainakaan ollut, mitä nyt kuukautiset ei tullut ja rinnat arat ja kuukautiskivun kaltaista jomotusta. Oireettomuudesta on tullut olo että onko siellä edes ketään, mutta kai se täytyy koittaa uskoa neljään raskaustiin ja kuukautisien olemattomuuteen. Ei millään jaksaisi odottaa ensimmäiseen ultraan että sais selville että siellä ollaan ja voidaan hyvin. Mutta koitan parhaani olla ajattelematta sellaisia ja vaan nauttia (y)
 
  • Tykkää
Reactions: AuroraK

Yhteistyössä