**Joulun odottajat** TOUKOKUU

Ihanaa kuulla tarinoita noista sätkivistä pikku jäsenistä!! :heart:

Onkos kukaan huomannut tosta turvotus/muljinta/särky/vihlonta asiasta
sellasta että jos housut kiristää yhtään alamahaa niin jo alkaa särkeä?

Mulla ei tarvii olla kun vyön solki vähän pahasti niin tietää käyttävänsä
huonoja housuja.

Niistä inkivääreistä joku kyseli. Multitabsin raskaus-sarjassa tosiaan on se pelkkä vitamiini sitten oli vissiin joku kalkkitabletti ja sitten on nuo inkiväärikapselit. Hinta oli jotain 12-13 euroa ja määrä ehkä 50 (2 päivässä)?
 
eipä oot tullut kirjoteltua sitten ensimmäisen sivun.. :D nythän näitä on jo 7 sivua..

Tervetuloa ja onnea kaikille uusille!! Mä en sitten kertonutkaan töissä.. En voinut. Ajattelin piakkoin kyllä sen tehdä, nyt kun on varmuus tästä.
Ostin sellasen kotidopplerin ja viikoilla 8+5 kuului hienosti vauvan sykkeet. Meni kyllä keskenmenopelko siinä. No okei, on sitä vielä vähän, mutta ei enää niin paljoa. Hii, sain laitettua sitä koneellekkin jo, herttasen kuulosta.

Onko teillä muilla mitään fiilistä siitä kumpi siellä on tulossa? Mulla oli esikoisesta ihan tyttöolo heti alussa, joka sitten muuttui epävarmaksi miettimiseksi, enkä sitten luottanut siihen tunteeseen. Olisi pitänyt, tyttöhän sieltä tuli... Nyt on poika olo, mutta en tiedä uskallanko siihenkään luottaa... Tekisi mieli kysyä ultrassa, kun nykyään Hyvinkäällä kuulemma kertoo. Esikoisesta ei kysytty ja oon aina ollu sitä mieltä että sitä ei ole tarkotettu tiedettäväksi, mutta nyt olen sen verran utelias, että ihan hirmusti tekis mieli... Meinaatteko muut kysyä?

Pahoinvointi on menny ohi onneksi, mutta päätä välillä juilii inhottavasti.

Alamahassa tuntuu myös selkeesti sellanen kova möhkö. Ja niinkuin joku muukin mainitsi että jos housut kiristää niin särkee.. mulla sama juttu. Aavistuksen siis on pyöristyny vatsa, mutta ei sitä kyllä vielä huomaa kun itse.

hei, mut nyt on lähettävä jumppaan että ehtii..
Ainiin miten ootte harrastanut liikuntaa? Ja saako sitä ihan normaalisti harrastella? Onkohan tästä ollut jo puhetta? (en kahlaillut kaikkia viestejä)

Anis 9+4
 
hei!

onnittelut kaikille pikkuruisen nähneille :flower: piinaa olis vielä viikko. tänään iltapäivä ollut aivan kauhea. tuntunut kuin luomet painaisi tonnin ja väsyttänyt aivan hirveesti. mietin jo että haenko sairaslomaa. eli teen töitä lasten kans ja tarkemmin vielä alle 3-vuotiaiden kans. niin kiirus aika taulu ettei pausseja ehdi pitään.

aikaisemmin myös kysyin siitä äitiysloman aloituksesta, mut nyt oon jo täysin sitä mieltä että jään jo aikaisemmin, kun nyt jo vastustaa.

mut eipä siinä nyt ruuan tekoon
 
Teretulemast Kinka =)

Nelmako kyseli kapseleista? Mulla on kans sitä MultiTabsin raskaus sarjan inkivääriä, oli ihan siinä vitamiini hyllyssä. Ja tuossa on 60 tablettia ja maksoi vähän alle 15e. Muista mitä oon aikasemmin sanonut, mut tää on tarkistettu tieto. ;)

Mrs Nobody mulla verikokeet otetaan sokerirasituksen yhteydessä. Neuvolatäti sanoi ettei voi enää niitä kokeita ottaa, koska ne on sitten liian vanhoja perille päästessään... Siksi ne otetaan labrassa... Pitäiskin sinnekin muistaa aikaa varata... :whistle:

Schätzchen: Ei mullakaan mihinkään tämä raskaus näy, ja tuskin näkyy pitkiin aikoihin... Esikko alkoi näkyä (kun tarkkaan katto) joskus 15 viikoilla, mutta mulla onkin vararavintoa niin siksikään ei nopeesti näy. :ashamed: Loppuvaiheessa sit näkyikin. :D En saanu loppuajasta enää sormenpäitä yhteen mahan takaa. :LOL:

Anis kyseli fiiliksiä kumpi tulossa... Mulla on poikafiilis, ja ihan vaan siksi kun esikko on tyttö, ja näin kamalaa pahoinvointia mulla ollut silloin. Pahoinvointia oli joo, mut aina joskus ja kertaakaan en raskauden takii oksentanut. Alku ainakin ihan erilainen kuin neitiä odottaessa. Ja edellisessäkään ei ollut näin kamala olo, et tyttö oli kai tulossa. :D

Mutta nyt katsomaan lastenohjelmia ja mä meen huilaan sänkyyn. Isäntä tänään iltaan saakka jossain kokouksessa, joten me mennään neidin kanssa kauppaan. No, kerätään ohjelmien aikana voimia siihen reissun. :D

Shamandalie ja Histamiini rv 8+3 B) <br><br>
 
hei taas!!!

mullakin masu pömpöttää, ja vaatteet kiristää. kiva kuulla, että muillakin, ku luulin että ku on jo kolmas niin heti testin jälkeen mahalihakset lopetti pinnistelyn ja kaikki ylimääräinen pullahti esiin.mut on vaikeaa laittaa housuja päälle, ku kiristävät heti klo. 12.00 jälkeen.

menossa isolle lenkille, ku huomenna on vaakapäivä :LOL:
lapset on :snotty: ja unet jääny vähiin...mur.mur
 
Tuitsulle onnittelut ihanasta ultrasta :heart:

Joku kyseli että onko huomattu että vähänkin jos housut kiristää niin vatsaan sattuu. Mä olen huomannu. Jos töissä jotenkin huonosti istun ja housut tai vyö painaa vatsaa niin sattuu heti ja pelko tulee et mä omalla toiminnallani menetän tän vauvan. Farkkuja en ole enää paljoa käyttäny kun ei tunnu mukavilta jalassa paitsi yhdet vähän löysät farkut. Vatsa täälläkin pömpöttää. Esikoisesta vatsa alko näkyä tosi aikasin. Varmaan ekan ultran aikaan jo. Saa nähdä miten tällä kertaa kun mulle on tullu sen jälkeen vähän tota vararengasta tohon vyötärölle.

Paha olo täällä senkun jyllää. Ja huomenna olen koko päivän asiakkaalla :headwall: Pakko ottaa hedelmää mukaan jos se vähän auttais oloa.

Hei tuli tossa äsken mieleen. Saako kannatusta jos perustetaan joulukuisille oma kerho? Siellä voi sitten jakaa tuntemuksia vähän tarkemminkin ja meillä on niin hyvä porukka kasassa että varmasti juttua riittäs sielläkin. Tänne vois aina sit käydä kirjottelee muita kuulumisia. Ja jos on harmaita mukana niin sit eikun rekisteröitymään. Kuulostaako hyvältä idealta?
 
MauahtavaaLaiskailee
Kiitos kaunis onnen toivotuksista ja kannustuksista ja yleensä ottaen siitä että olette olemassa :hug:

Tuitsu: Eikös oo omituista miten se pieni möhkäle oli kasvattanu jo raajat ja uiskenteli jo tuhatta ja sataa.. Ihmeellinen on elämä...

Mulla on todella harva pää nykyään ja dementtisyys vaan pahenee.. Onko vastaavaa muilla?

Niin tuosta vatsan paisumisesta, kyllä täälläkin maha pömpöttää muttei todellakaan minimiin takia. Sehän on oikeestaan mahdotonta näillä viikoilla kun on niin pieni viel kohtu. Mut turvotus muokkaa vatsaa kivasti siihen suuntaan mitä tulevaisuudessakin sitten on. Itellä aiemmin varsinainen vauvamaha suorastaan "pullahtanut" jossain vaiheessa esiin. Viikkoja en muista mutta 15 kieppeillä tais olla edellisellä kerralla ja esikon aikaan vähän myöhemmin. Nyt tilanne se että näytän todellakin raskaana olevalta mutta valitettavasti paisumisen aiheuttaa ihan jokin muu kuin minimii.. =)

mmiilia: En mäkään silloin aiemmin ultrattaessa hoksannut pyytää kuvaa mukaan, se hetki on jotenkin niin siinä sellainen jänskä. Mutta kuten jo totesit, pääasia että kaikki on hyvin.


Omaa napaa taas hehkuttelen liikaa, nyt pidän nokkani ummessa.


:wave:
 
Vapun jälkeen vointi on ollut parempi (ei ykä-pirree) mutta toki nälkä, väsymys ja kuvotus on mukana koko ajan. hih.

Huomenna onkin sitten eka lääkäri neuvolassa (saas nähdä kuinka kiva reissu on) ja kymmenes viikko vetelee viimeisiään. Sitten alkaa 11 rv. Kylläpäs aika on rientänyt tässä touhuillessa.

Tänään sain leikeltyä piha-aidan ja aloitettua kivipuutarhan väsäämisen (kun kukkien kanssa touhuaminen on mitä on.. ) ja toivottavasti saisin sen tässä vähitellen valmiiksi. Pyhävapaata odotellessa...

Mahassa tuntuu "kivi" . Huomaa että kohtu on selvästi kasvanut.
Sen huomaa varsinkin mahallaan/puolimahallaan maatessa, että kaippa siellä jotain juttuja tapahtuu. Mahassa on turvotusta, joten nappia en ole kiinni housuissa (farkuissa) pitänyt moneen viikkoon, vaan vyöllä säätelemällä homma toimii. (eikä kukaan huomaa, kun on pitkä paita päällä, hahah. Olishan tuolla äitiysmekko, mutta vielä hieman liian iso.

Jännää on kyllä tuo syöminen kun koko ajan tarvii syödä. Ihan hillitöntä
 
Jopas oli taas päivän aikana tullu tekstiä!

Onnittelut kaikille pikkuruisensa nähneille. Mun pitäs huomenna varata aika siihen np-ultraan, eikös sen voi jo varata etukäteen kun tiedän millon oon menossa siihen verikokeeseen, et jos varaan ajan sit sen jälkeen..? Voiko niin tehdä vastatkaa kokeneet!

Se aamu5:n banaani kyllä auttoi, tänään koko päivä mennyt tosi vähällä pahoinvoinnilla. On energisempi olokin ku aikasemmin. Tuntuu et auringonvalo väsyttää, nyt kun on sateisempi päivä, olo on virkeempi, hassua.

Oman navan kuulumisia taas, mutkun en ikinä muista mihin pitäs kommentoida :ashamed:
 
Onnea Tuitsu!!!! :D

mulla ei nyt olekkaan mitään muuta mielessa kun tää oma napa:
Eli ihanaiset pitäkää kaikki peukkuja mulle huomenna ku menen tarkistus ultraan katsomaan onko masussa eloa.. kun viimeks saattoi olla niin
alussa et ei näkyny vielä mitään. :'(
Mut nyt toivotaan parasta et siellä kasvais pikkuinen papu.
siis toivotaan kaikki yhdessä oikein lujaa jookos!!!!
:hug:
 
Mötkylä jatkaa
Sitä piti kommentoida, et mulla mahaa painellessa ei tunnu kyllä mitään KIVEÄ, ja kuitenkin jo 9 viikko aluillaan. Onko siispä normaalia? Turvotusta ainoastaan havaittavissa. Uskaltaako miten paljon mahaa painella? Mä en oo käyttänyt ku vain tosi matalia farkkuja sitten positiivisen testin...kaikki puristaa.
 
Hihhulihei!

Kävimme tänään ultrassa, ja masussa oli kaikki ok. "pituutta" toljanterilla oli huikeat 16mm, ja lääkäri sai sydän äänenki kuulumaan. Kokoo vastasi laskettua aikaa. Ai että oli helpotus. Hellun kanssa sitte vaan toisia katseltiin, että taitaa tämä olla totta. Kuviakin saatiin mukaan. Kummasti sellainen musta täpläkin on aikasta ihana.=o)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 19:37 Mötkylä jatkaa kirjoitti:
Sitä piti kommentoida, et mulla mahaa painellessa ei tunnu kyllä mitään KIVEÄ, ja kuitenkin jo 9 viikko aluillaan. Onko siispä normaalia? Turvotusta ainoastaan havaittavissa. Uskaltaako miten paljon mahaa painella? Mä en oo käyttänyt ku vain tosi matalia farkkuja sitten positiivisen testin...kaikki puristaa.
Ei mullakaan tunnu, joten lienee ihan normaalia ;) . Painoa on varmasti tullut, kun oon syönyt jatkuvasti tähän pahaan oloon ja mielitekoihin :ashamed: . Jos siis annan mahan olla vapaana, niin se on ISO ja kun housut puristaa, niin sit sattuu kovaa - mutta mitään kiveä tai erilaista paisumista kuin aikaisemmista herkutteluista ei minullakaan kyllä ole havaittavissa.

Pmmj:lle kovasti onnea huomiseen ultraan :hug: !

Ja jos unohdin tänään aikaisemmin onnitella muita jo ultrassa käyneitä, niin nyt sitäkin isommat onnittelut :D :flower: !

Kukas muuten jostain kerhosta puheli? En ihan täysin pysynyt kärryillä siinä... Mihin se siis tulisi? Kuitenkin tänne odotusaika-osioon, vai? :/

Hiidikös se suuntasi pitkälle lenkille? Täällä ollaan tosi kateellisia...... Mä en ole Seijaa jaksanut ulkoiluttaa juuri ollenkaan. Tänäänkin oli pakko nukkua töiden jälkeen, kun silmät ei pysyny auki. Arvatkaa odotanko sitä aikaa (olikohan se sitten 2. kolmannes) jolloin kaikkien kirjojen mukaan ollaan "pirteämpiä ja hehkeämpiä kuin koskaan" ja tunnetaan itsemme niin reippaaksi ja innokkaaksi kaikenlaiseen puuhasteluun.... :whistle:
Tuntuu et reidet läskistyy kun ei oo päässyt (=jaksanut mennä) lenkille :( . Yäk....
 
Schätzchen vielä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 20:09 jennipenni kirjoitti:
Hihhulihei!

Kävimme tänään ultrassa, ja masussa oli kaikki ok. "pituutta" toljanterilla oli huikeat 16mm, ja lääkäri sai sydän äänenki kuulumaan. Kokoo vastasi laskettua aikaa. Ai että oli helpotus. Hellun kanssa sitte vaan toisia katseltiin, että taitaa tämä olla totta. Kuviakin saatiin mukaan. Kummasti sellainen musta täpläkin on aikasta ihana.=o)
Onnea hurjasti jennipenni :flower: ! Arvaa kuka myös joka ilta silittelee ja pussailee omia kuviaan mustasta täplästä ;) ....
 
Hei!
Jäänyt viikko taukoa etten oo koneella käynytkään. Iltasin niin rättipoikki ja laiskottaa ettei viitti mitää, tekis vaan mieli nukkua.Tullu ihan hirmuisesti tekstiä tällä välin, en nyt heti jaksanu edes kaikkia lukea, mut yritän ottaa tässä kiinni.
Oltiin tänään ultrassa ja siellä näkyi 12,9mm pitkä ihmisen alku ja sydämen syke. Mies oli kans ihan otettu kun näki "minimiin" ( täällä oli jollain toisellakin sama nimi :) Meillä tuo isäntä ihan itte sen keksiny, eikä taida siitä toistaiseksi luopua.
Parilla päivällä heitti LA:n eteenpäin, ja nyt viikkoja 7+5.
Pahaa oloa, kuvotusta joka päivä enemmän ja vähemmän. Aamuisin oon välttyny huonolta ololta, alkaa vasta tuossa iltapäivän puolella useimmin. Joskus illat vietän erityisen huonovointisena. Ja NUKUN, ja paljon.

Tässä poissaollessa joulukuisten lista muuten kovasti kasvanut!!ONNEA!!

Lauantaiset kaverin polttarit meni hyvin, join alkoholitonta siideriä koko illan, kukaan ei huomannut mitää. Kunnes kaaso iski pöytään viimoset jääkaapista löytyneet tölkit ja tietty yks oli mun..siinä kyl porukka vähän ihmetteli et KUKA täällä nyt juo alkoholitonta...Sanoin et tais vahingossa tulla mukaan muutama alkoholiton. Tiä sitten uskoivatko mut eipä tuo nyt niin haitanne...

Tulipahan omaa napaa...lueskelen teidän juttuja välillä!! :D

Katjuzka
 
Kamalan vointista torstai iltaa kaikille :$
Muuten päivä on ollut kyllä mukava.
Oli eka aamulla ensimmäinen neuvolakäynti.
Sieltä sitte neuvolatäti laitto lähetteen varhaisultraan jotta selvitetään että onko raskaus oikeassa paikassa(munajohdinvaurion takia) ja että millä viikoila ollaan....
Saatiin aika saman päivän kello 11 eli tänään on käyty sitte eka ultrakin jo =)

Pelotti tosi paljo ku mentii sinne mutta sielläpä se pikkunen köllötteli ihan oikeassa paikassa ruskuaispussukkansa eli kuulemma "eväspussinsa" kanssa ja sydän sykki=)=)=)=)
Mittaa oli 7-8mm ja laskettu aika muuttui omien laskelmien mukaan oikeaksi, eli menkkojen mukaan oli toi 17.12 mutta ultrassa vahvistui meidän aavistuksemme ja LA on 25.12.2007 :heart:

Joku oli käyny ja sanoi että näkyi pieni piste......me saatiin mukaan kaksi kuvaa..toisessa on kohtu ja siellä selvästi sisällä lepäävä valopilkku ja toisessa kuvassa on jku 3d-kuva missä on siis suhteellisen iso kuva missä päällä on ruskuaispussi, alla sikiö ja sitte siinä näkyy paikka mihin istukka tulee kehittymään...
Oli onnea ku mein terveyskeskus oli saanu justiinsa uuden ja tosi hienon laitteen ja lääkäri halusi kokeilla, meillä ei ollu mitään sitä vastaan vaa oli kiva kattella=)
Ja siis viikkoja tuon mukaan oli 6+2 elikkä tosiaan viikolla mentiin taaksepäin..
Uskomatonta tämä ihmisen kehitys kyllä...

Pahaa oloa on ja urheilu ei ole ollut ohjelmistossa pariin viikkoon ja painoa oli tullut ennen raskautta aikaan jo melkein 2 kiloa........kuulemma paljon juuri verta yms mikä painaa ja luultavasti kyllä tasoittuu ja noin jahka vaan pääsee taas liikkumaan eli ei mitenkään huolissaan olla tästä=)

Nyt taidan mennä hipsimää snäkyyn..uni kun on niin ihanaa ku se vaan etovan olon takia tulisi...

Onnea kaikille ultrassa pienokaisen nähneille ja muillekin oikein mukavaa loppuviikkoa=)
 
katjuusa
Heippa!

Enpä olekaan pitkään aikaan kirjoitellut, paljon on ehtinyt tapahtua. Ultrassa kävin jo viikoilla 6+6, silloin siirtyi siis la kahdella viikolla ja siirryin marraskuisista tänbne joulukuulle:)
Nyt alkaa huono olo vähentyä, energia palaa taas kuvioihin ja olen jopa aloitellut puutarhatöitä! Tunteenpurkaukset ovat vähentyneet, muutamia viikkoja sitten itkin monta kertaa päivässä, nykyään vain muutaman kerran viikossa!
Joku puhui täällä massun kasvamisesta. Minulla on tilanne sellainen, että viikon ajan olen joutunut käyttämään ainoastaan äitiyshousuja, muut kiristävät eikä vetskari mene enää edes puoleen väliin kiinni..:) Olen lasten kanssa töissä, ja ajattelin kertoa heille puolentoista viikon päästä kun np-ultra on käyty. Se sattuu muutenkin hyvin, koska oppikirjan sivulla on sillä viikolla uskonnossa kuva 12-viikkoisesta sikiöstä luonnollisessa koossa, sen avulla lasten on varmaan helpompi tajuta miksi open maha turpoaa koko ajan lisää..:)
Jännittäviä aikoja tässä elellään, on kuitenkin sellainen olo että kaikki on kunnossa, onko se sitten niitä kuuluisia vaistoja..?
Kevään iloa kaikille muille odottajille, lueskelen mielelläni teidän muiden tuntemuksia vaikka itse olenkin kovin saamaton kirjoittamaan.

Katjuusa ja rv 9+6
 
Terppari
Katjuusa, Katjuzka, Jennipenni, Vesseli ja Tuitsu (toiv.muistin nickit oikein ja kaikki ultrassa käyneet): onnea ultralöydöksistä! :heart:

Pakko heti laittaa omaa napaa: onko kenelläkään muulla selkäkipua??? Mulla tuntuu alaselkä olevan "tulessa" enkä oikein mahallaankaan saa maattua. Maha ei ole kipeä muuta kuin sen päällä maatessa. Mahassa on varmaan ilmaa (tuntuu nimenomaan ylävatsalla), mutta what the hell ton selän kanssa? Terkkari meinas, et ois kohdunkasvukipuja, mutten tällaisia muista esikosta. Täytyy varmaan piipahtaa lääkärissä. Pissanäytteitä oon tutkinut useemmankin (etu työn puolesta), niissä ei oo tulehdusta, mikä ekaks ois tullut mieleen. Nenä on tukossa ja vähän huono olo muutenkin, ihmeellistä. Valkkaria tulee paljon, muttei siinäkään mitään poikkeavaa ole.

:whistle:

Paras kai mennä nukkumaan, josko huomenna ois parempi päivä taas :headwall:

-Terppari ja kyytiläinen 8+4
 
Moips

pikasesti kommentoin et pysyn junassa mukana...

Onnea kaikille ultralöydöksistä ja tsemppiä niille, jotka löydöksiä vielä odottelee!

Täälä kans käytiin eilen lääkärin pakeilla tarkistuksessa ja nyt sit löytyi sykekin ja tohtori arveli et ois viikkoja vasta 6+5 eli tänään 6+6!!! :eek: :( No johan... tänään ois nimittäin menkoista laskettuna 8+2 et aika kummasti toi heittää. Ajattelin et vois vähän heittää, mut et noin paljon.. taitaa olla miehellä melkosia supersimppoja tai sit lääkärin mittailut ei osunu ihan kohilleen... No, päätin elellä vaan neuvolan viikkojen mukaan ainakin tonne np-ultraan asti, sen verran turvoksissa kun toi massu tuntuu täälä kans olevan.

Vielä kyl menee omat pöksyt jalkaan, mut tosiaan iltapäivisin alkaa turvottaan oikeen inhottavasti et housut painaa...Kovasti odotan et sais omat housut viikkailla kaappiin pitemmäks aikaa.

No, täälä olo muuten mitä parahin...

kuulemisiin

hätähousu ja papunen 8+2 tai 6+6
 
vieras puskasta
Huomenta kaikille!

Mulla olis tänään autokoulun kakkosvaiheen liukkaanradan ajo, ärsyttää kun lunta/räntää sataa ja ajoradalle pitäis sitten kesärenkailla liukastella :eek:


Shamandalie, Ihana työnimi teillä, Histamiini :D

jennipennille, Katjuzkalle ja vesseli-80:lle onnea uä-näkymistä!

anis, Mä olen myös mittinyt tuon kotidopplerin ostamista, vaikka toisaalta järki sanoo, että hukkaan menee paljon rahaa... Toisaalta olis niin ihana päästä kuuntelemaan Tiitiäisen sydämenlyöntejä, rauhoittais ttä mun levotonta mieltä...

pmmj, tsemppiä ultraan!!


Omaa napaa: Aamulla kuvotti tosissaan, mutta jugurtin syötyäni olo vähän parani. Huomaan, että sitä huonompi olo, mitä aikaisemmin joutuu heräämään ;) Ja rinnat tai oikeastaan nännit on aina öisin toooosi kipeet :\|

- minä ja tiitiäinen rv 10+1 -
 
Huomenta!

Ekaks Terpparille, mulla oli esikoista odottaessa kamalat alaselkäsäryt joskus rv 8-9. Löi ihan linkkuun välillä ja mitään en voinut nostella. Hirveetä polttelua. Mutta sinne ne jäi alkuraskauteen, edes viimosillani ei selkää särkenyt samaan malliin, hiukan vaan väsyi. Tässä kokoajan hiukan odotan, alkavatko taas \|O

Eilen illalla sitten tuli meillekin Yrjö kylään, tosin taisi olla pienimuotoinen migreenikohtaus, mikä moisen laukas. Vieläkin hiukan höntti olo, enää ei kyllä okseta.

Kovin moni on käynyt kurkkaamassa masuun, onnittelut teille viuhtovista kätösistä ja jaloista :heart:

Pitänee mennä puuron keittoon, meillä nukuttiin tänäaamuna ihanasti jopa puoli kahdeksaan! :D


liplap & tontuntekele rv 7+6
 
Huomenta!!!!!

Mun la onkin 3.12, viitsisikö joku muuttaa sen tonne ekalle sivulle. Kiitos.
Ultran neuvolatäti antoi 22.5 eli 2,5 viikkoa enään ja kyl se nopeesti menee...
Huonovointisuus on herkemmässä mitä enemmän on väsynyt kumpa sais vain nukkua taidan mennä vielä takaisin peiton alle....
 
Huomenta :wave: !
Onnea Katjuusa, Hätähousu ja kaikki muutkin ultrassa käyneet, joita en vielä ole muistanut onnitella :flower: !
Ihanaa kun on perjantai. Olo on niin karsea, että olisin kaikista mieluiten kotona yökkimässä tai peiton alla. Ei täällä töissä niin kauheasti huvita kakoa :ashamed: .
Mukavaa päivää kaikille ja vieraalle puskasta hyvää kakkosvaihetta =) !
 
Heippa pitkästä aikaa,
olen ollut taas listahiljaisena mutta vahvasti hengessä mukana.

Ja onnea kaikille jo vauvelinsa nähneille!

Oma olo on ollu ihan järkky viimeiset kaksi viikkoa. Tätä väsymystä ei voi ymmärtää! Nyt vähän aavistelen että vois helpottaa. Mulla on ollu kanssa monen näköistä ohjelmaa viikonloppuinakin, eli ei ole saanut niitäkään huilata. Mietin jopa sairaslomaa ellei helpota. Kuljen kuitenkin pitkähköä työmatkaa ja väsynyt ratissa on vaarallinen kuski.

Viimeisen viikon olen kärsinyt ihmeellisestä häpyluusärystä. Esikosta ei ollut liitoskipuja missään vaiheessa, toisesta oli loppuraskaudessa. Ja nyt siis 10. viikolla! Onko muita? Onko paikat niin väljät että johtuu siitä, vai nouseeko se kohtu nyt ylös ja sen takia juimii? Kävely on tosi kurjaa...

Aamulla jalkaan menee melkein mitkä housut vaan, mutta iltapäivällä maha pömpöttää jo ihan kunnolla. Kerroin pomollekin eilen ennenkuin huomaa. Sanoin kyllä että parin viikon päästä on ultra ja sen jälkeen asiaa ei tarvitse enää hyssytellä. Muuten kukaan läheisistä ei tiedä, ei vanhemmat eikä sisarukset. Vain yksi mun luottoystävä on tiennyt alusta asti. Ehkä viikonloppuna kerrotaan, viimeistään äitienpäivänä.

Musta tuntuu että tämä on rankin alkuraskaus mitä on ollut, pojista pääsin kyllä tosi helpolla koko urakasta.

Joku kyseli että miten nopeasti tärppäs. Meillä pojat tärppäs ihan muutamassa kuukaudessa, tätä kolmosta tehtiinkin sitten ahkerasti toista vuotta! Ja nyt on ihan tyttöfiilis. Eikös sanota että poikavauva kaunistaa äitiään mutta tyttö rumentaa eli ikään kuin kisaa... näillä finneillä voin sen uskoa! Meinaan kysäistä rakenneultrassa näkyykö mitään vehkeitä jalkojen välissä.

Joo eli minä minä minä! Kyllä raskaana oleva nainen on sitten itsekeskeinen, vai mitä mieltä olette siskoset?

Oikein mukavaa viikonloppua ja muistetaan huilia ja huolehtia omasta voinnistamme!

Suski, rv huomenna tasan 10!

 

Yhteistyössä