Joulutähdet 05 huhtikuun kasaan

Arvatkaa siskot mitä mie oon tehnyt eilisen päivän ja viime yön?! siis uskokaa ken haluaa, mut vaihteeksi oksentanut ja ripuloinut. ja minä EN OLE RASKAANA!!! alkaa onneksi pikkuhiljaa olo voittamaan, mut ihan karseeta tää on taas ollu. pojat ovat virtaa täynnä eivätkä ole käyneet kuin eilen päikkärissä ulkona viimeksi. siis me ollaan nyt kohta kuukausi hiukan vajaa sairastettu säännöllisen epäsäännöllisesti oksennustautia. eikö jo kohta riittäisi?! :headwall: |O |O mie en vielä aiemmin inhonnut oksutautia kovastikaan mut nyt on ketutskäyrä niin korkee ettei mitkään mittarit riitä. |O

käpynen, kaiken tekstistä jaksoin lukee. eipä myö varmasti kukaan jätetä mitään lukematta. on tää sen verran tiivis porukka. ihan kuin aloitettas alusta. :D ihanaa kun olette selvinneet ensi järkytyksestä ehjin nahoin. :hug:

niiskuneidille, iso iso :hug: :hug: muuta en osaa sanoa. :hug:

gerbera, harmi kun en jaksanut täällä käydä aamulla, olisin auttanut puhelin pulmassa. toi on ärsyttävintä, kun puhelin häviää äänettömänä. no onneksi kaikki hyvin. :) niin ja onnea kun tarjous meni läpi. onko se rivari vai kerrostalo?

smirge, jaksuja öihin niinkuin myös gerbsulle. :hug: meillä onneksi nukutaan, se tästä sairastamisesta olis vielä puuttunutkin että joku nukkus huonosti. muu kuin se joka sairastaa, ehkä.

niin ja meillä on Miikalla varmaan ikuisesti se yövaippa. se on litimärkä joka yö. kateellisena lueskelen teidän muiden vaipattomuutta..meillä siihen ei vaan ole mitään mahdollisuutta. hyvä jos päivällä onnistutaan olemaan ilman. ehkä sillä ei enää rippikoulussa vaipppoja ole. :headwall:

nyt olis jaksettava lähtee tekee ruokaa...onneksi mies tulee jo 2 jälkeen kotiin. illalla olis miehen kummityttö tulossa meille pääsiäiseksi, katsotaan miten sen asian käy. kiva olis kyllä jos tulis.

kaikille ihanaa loppuviikkoa ja pääsiäisen alkua. :wave:
 

Jellona, voi kurjuus tuota sun tautia!! Toivottavasti toivut pian ja tauti jättäisi teidät nyt rauhaan!! Ja kiitos =) Uusi asunto on rivarissa, kaksitasoinen ratkaisu (yläkerrassa makkarit ja toinen kylpyhuone, alakerrassa keittiö ja olkkari (yhtenäinen tila), sauna, pesutilat ja wc samassa, ja sitten erillinen kodinhoitohuone.

Niiskuneiti, kiitos myös sinulle =)

On tää vaan jännää :D Vielä kun tiedettäis miten se remppa toteutetaan... tehdäänkö itse vai teetetäänkö jollakulla muulla... Siistimpää jälkeä tulisi, jos annettaisiin tehtävä jollekulle muulle :D Mietitään.
 
Jellona: No voihan teidän sairastamista... :eek: Pikaista toipumista sinulle ja toivottavasti nyt ainakin hetken saisitte olla terveenä :whistle: :hug:

Gerbera: Kivalta asunnolta kuulostaa, saisko sen kuvia käydä katsomassa? ;) Meinaatteko siellä jotain muuta tehdä kuin uusia lattian?

Niin kiitoksia edelleen kaikille! :hug: Kyllä täällä on ihan valoisa mieli. Raskaus kun tuli sillä tavalla yllätyksenä, että menkat tuli ihan normaalisti, niin ei vielä ehtinyt asennoitumaan siihen, että meille olisi vauva tulossa... Eikä siitä silloinkaan pahemmin iloinnut, kun raskaus selvisi, kun alusta asti oli tiedossa, että on mahdollisesti kohdunulkoinen. Kunhan tästä vaan ensin toivutaan, niin eikun uutta vaan yrittämään...

Smirgelaine & Gerbera: Jaksuja öihin! :hug:
 

Niiskuneiti, seinät pitää maalata. Ovat sen verran räväkän keltaiset, että mä tulisin siellä vallan kipeäksi :LOL: Ja lattia vaihdetaan, jos mies nyt siihen suostuu... lattia kun siellä on muuten ok, mutta kirsikan sävy ei minnuu kauheasti kiehdo. Muuta ei aleta tekemään, kun on kuitenkin suht uusi talo. Sitten joskus vuosien päästä kylppärit mieluisan värisiksi jne.
Laittelin sulle yksäriä asunnon tiimoilta =)
 
Kiitos kaikille! Ainut hyvä puoli on vaan se että ettei tartte nyt mennä töihin vaan voi vetää lonkkaa suuremman osan päivästä.

Hyvä gerbsu että tarjous meni läpi. Tervetuloa pk-seudulle!

Jellona. tosta yövaipasta. Muksujen serkusta tuli yökuiva vasta reilu 5 veenä. Joten no hätä!

Mullekki vois laittaa sen kerhon tunnukset yynä kiitos!
 
moikka

pikaisesti jos muutaman rivin kerkeisin kirjoitella :)

Harmistus Peppi kun en kerennyt ennen lähtöä tulla kertomaan nimestä.. Mutta tosiaan Jenna tytöstä tulee.. tosin tällä hetkellä enemmän käytetään "Nennua". :D

Niiskuneidille
:hug: voi kun pikkuuinen olisikin oikeassa paikassa! Mulla epäiltiin Tatua kun aloin odottamaan että olisi mahd. kohdun ulkoinen kun oli niin kovat vatsakivut.
Sanattomaksi vettä puolestanne.

Taaperot: Hienoa että ultrassa kaikki ok!

gerberan
sakille onnittelut tarjouksen läpi menosta! :D

Jellona:
No voi kurja!! jättäs jo se tauti teidät rauhaan! Toivottavasti paranet pian ja saisit nauttia vapaapäivistä ihan rauhassa, :hug:
Äläkä mitään.. mulla jää yhtenään astianpesukone valmiiks ladattuna odottamaan että laittasin sen päälle :whistle: viime päivinä on monta hommaa jäänyt kesken jonka sitten tajuan että hei.. tuotahan olinkin tekemässä :kieh:

..ja ei pitäis johtua väsymyksestä.. viimekin yönä likka veti yhtä kyytiä 7h.. jonka seurauksena heräsin siihen että sänky lainehti maitoa :whistle:
Tatu on ihme kyllä myös nukkunut tosi hyvin yöt vaikka Jenna saattaa mainita vaippaa vaihtaessa jne..

Tatun kanssa aamulla maalattiin munia =) iltapäivällä kävi iskän kanssa uimassa ja nyt vetää sikeitä kun päikyt jäi väliin..

 
Ihanan nimen ootte tytölle valinneet :D meijän esikois tytön nimi on kanssa Jenna ja muut ovat Janette ja Jasmin ja poika on Juho.

Saas nähä tuleeko tästäkin joulukuun lapsi,sitte ois jo 3 joulukuus syntynyttä.

Nyt täytyy mennä kyllä nukkuu,öitä kaikille!!
 
Hyvää piiitkäperjantaita!

elämä voittaa ehkä sittenkin..vielä hiukan mahassa myllertää, mut ruoka ja juoma maistuu jo ihan hyvin. Ulos pitäis ehkä rientää. isommat lapset meni jo. siis aksu ja miehen kummityttö, mikkis touhuilee tuossa sisällä vielä. Mies ja ukki rakentaa meille uutta kaapistoa ja Miikka auttelee erittäin innostuneesti. =)

danjuska, ihana nimi tytölle tulee. sitten kunhan pääsette selvyyten toisista nimistä niin etukirjaimia kiitos. tää on niin kivaa. :) onpas pitkiä unia 'nennu' nukkunut. ihanaa että saat levätä, mut ei kyllä välttämättä kauheen kiva herätä ja huomata nukkuvansa maitosängyssä. :D

gerbera, kaunis on teidän tuleva asunto. :) niin ja aikas kivan keltaisetn tosiaan on seinät. saattas tosiaan tulla keltatauti vaikka.

mie meen auttaa nyt noita remppamiehii ettei toi miikka ihan sekoita kaikkee.. :wave:
 

Hyvää pitkäperjantaita kaikille!

Mä olen viikonpäivissä ihan sekaisin, lauantaissa jo elelen :D

Jellona, mukava, että voit jo paremmin! Juu, mä sanoin miehelle heti kun asuntoon astuttiin, että seinät on kyllä maalattava, tuli ihan pääsiäisolo :D Mutta oikein kiva siitä tulee, kun seinät maalataan. Lattian kanssa käydään valtataistelua, jonka haluan voittaa :D


Danjuska, ihana nimi tulee teidän pikkutyttöselle! Ja huisin hyvin nukkuu kyllä! Mä muistan itsekin tuon maitolammikosta heräämisen, ei ollut kauhean kiva tunne :kieh:

Meillä on Werneri nuhassa, taas vaihteeksi. Nukkui viime yön toooosi huonosti. Julius nukkui tosi hyvin, kertaakaan ei herännyt!!

Kävin poikien lelut tänä aamun läpi ja ihmeen vähän tarvitsi roskiin heittää! Osa leluista lähtee mummolaan ja muutama lelu lähtee myyntiin. Kiva tälleen pikkuhiljaa kartoitella tilannetta, ei tarvia muuttohässäkän keskellä enää käydä tavaroita läpi.

Huomenna ajattelin keskustassa pyörähtää, tekee mieli ostaa uuteen kotiin jotakin pientä...

Mutta nyt pojat on syöneet lounaan ja päikkärit kutsuu!

Palailemisiin!
 
lauantaita!

Kävylle, jaksuja :hug: .Mukavaa, kun pääset kaverin luo yöksi. :)

Mun olo jo ihan siedettävä. eilen tehtiin illalla mielettömän hyvää ruokaa. siis oikeestaan lapset ja mies sen kokkasi. minä paistoin sit jälkkäriksi/iltapalaksi lettuja+mansikkarahkaa+suklaakastiketta. :p :p .ruuat pystyin syömään hitaasti ja varmasti. lettuja en pystynyt sit syömään yhtään. onneksi niitä jäi tälle päivälle niin pääsen vielä maistelee niitäkin herkkuja.
Miikka on herännyt kahtena aamuna nyt ihan hirmu aikaisin siihen mitä normaalisti siis. tänään 6 jälkeen olen herännyt sen kanssa. on pakko laittaa se päikkäreille, muuten hyppii seinille. illalla ollaan kuitenkin kylään menossa niin ei tulis mitään.

Meillä alkaa olee hiukka erinäköinen tuulikaappi ja eteinen. eilen mies irrotteli vielä tuulikaapista entisen kaapiston irti, joten nyt siellä ei ole muuta kuin lattia sekä seinät, jotka ovat mahtavan eri sävyä sekä materiaalia. retro kunniaan. :D sit laitettiin pois eteisestä meidän ihanat ah niin ihanat palapeilit.
seinät siis maalataan vaaleiksi ja laitetaan sit vaan yksi peili, kunnon kehyksillä.
tuulikaappiin laitetaan penkki ja ylös muutama kaappi sekä sit naulakko lapsia varten. jos saadaan hyvin järkevästi mahtuu niin seinälle sellainen kenkäkaappi viel.

nyt tuoksuu lasangne ihanalle. kävin lasten kanssa puistossa niin mies kokkasi sen täällä sillä aikaa. pääsee sitä maistelee. :p

kaikille aurinkoista lauantaita. B)
 
Jassu ystavaiset!

Meilla on ollut mukava loma, kaksi ensimmaista paivaa paistoi aurinko pilvettomalta taivaalta ja oli tosi lammin. Tanaan oli aamupaivasta vahan pilvisempaa, mut puolenpaivan aikaan aurinko rupesi taas paistamaan B)

Ollaan kierrelty tata kaupunkia, kauppoja ja rannassakin ollaan oltu parina paivana =) \25 astetta on ollut, mut paikalliset kulkee suunnilleen toppavaatteet paalla, no, ei ihan, mut takit niilla on ja pitkavartiset ( : D ) vaatteet ja jollain on ollut kaulaliinaakin :whistle:

Huomenna mennaan aurinkomatojen jarjestamalle iltaretkelle, viettamaan kreikkalaista iltaa =) Kreikkalaista salaattia on syøty ja musakaa ja muutakin paikallista ruokaa, tsatsikia jne. Hyvaa on ollut!

Poikia on tietenkin ihan hirvee ikava, Rasmus on enemman aitia kysellyt ja Joonatan on kuulemma siihen vastannut, etta aiti on matkoilla. Sami oli eilen ehdotellut, etta josko olisivat mulle soitelleet, mut siihen Joonatan oli vastannut, etta ei, Jonttu on iso poika :D

Mitapa muuta, pitaa paastaa viela pikkuveli konellee, etta se oli varmaan siina :)

Koivunkavylle halit :hug: ja Danjuskalle; Jenna on kiva nimi =) Gerberalle onnittelut talokaupoista :flower: Kuulumisia en tarkemmin nyt ehtinyt lukea, mutta paapiirteittain kuitenkin..
 
pikaiset moit!

Täällä ulkoiltu tänään ihan urakalla.. tai siis Tatu ja mies :whistle:
kävivät päivällä pilkillä ja sitten illasta tekivät pihalla puroja.. poika onnessaan kun kiskottiin kunnon vettä pitävät vaatteet niskaan ja sai rapakoissa polskutella :D

Itsellä rintatulehdus vaan paheni ja eilen jouduin hakemaan kuurin.. aamulla oli jo olo mitä parahin mutta iltapäivästä alkoi taas nostaa lämpöä.. itkukin jo pääsi kun kuume lähellä 40 ja olo täysin syvältä :'( haluaisin jo niin kovasti ulos ja kävelylle!
Eilen kävin sen verran raittiissa ilmassa että käytiin 15min vaunuilla tytön kans ulkona. Silloin olo oli hyvä kun panadolia vetänyt minkä vaan saa ottaa.
alkaa nyppiä ja pahasti..

jellona: juu minä laittelen kirjaimia sitten kun tiedetään =)

Peppi: Nautihhan lomasta :D

Porukat lähti tänään kotia.. ei tarttenut minun monta kertaa vaippaa vaihtaa kun oli innokkaita hoitajia niin monta ;)
Tatu meinasi mummon päälisiä olla mustis mutta ei onneksi mitenkään kovin pahasti..

nyt pitää mennä.. tyttö tuntuu sanovan..
 
Riemukas aamu, kerenny jo lääkärissä käyttämään tytön, hän päätti kokeilla onko mikä levy kuuma.. painamalla käden levyä vasten :headwall: mukavat palovammat, kahvi kitusiin ja menoks, nyt sillä on oikee käsi rannetta myöten kauniissa paketissa.

Danjuskalle paranemista tulehduksesta, ahkeraa pumppailua vaan nyt kehiin!

Pepille rentouttavaa loppulomaa!
 

Morotus :wave:

Tässä odotellaan Wernerin kummeja kylään. Kiva nähdä taas pitkästä aikaa!
Meidän pääsiäissuunnitelmat menivät vähän myttyyn, kun Jullelle tuli kova yskä ja kuume. Ollaan siis oltu kotosalla. Toisaalta ihan kiva näin. Ollaan suunniteltu remonttia ja käyty vielä tavaroita läpi, vielä löytyi lahjoitettavaa ja myyntiin laitettavaa. Tulee siis suht helppo muutto. Itse pakataan ja puretaan, mutta muuttomiehet hoitavat lopun. Mies vannoi jo edellisessä muutossa, että jos joskus muutetaan, niin hän ei kanna kuin elektroniikkavehkeensä :D , oli siis sen verran kyrsiintynyt siihen hommaan. Vieläkin muistaa sen urakan ja mielellään luovuttaa sen duunin nyt muille ja maksaa siitä sitten... Tehköön miten lystää, sama mulle.

Lattia muuten vaihdetaan uuteen kotiin, sain siis tahtoni puskettua läpi :saint: Perustelin hyvin ja mieskin sitten syttyi, kun sai hetken sulatella. Taidetaan laittaa samanlainen laminaatti kuin tännekin, ollaan niin paljon tykätty.

Danjuskan tisseille toivon pikaista paranemista!! Huspois tuommoset tulehdukset!

Koivukäpysen Annan käsiin hellä puhallus! Ja pikaista paranemista myöskin!

Nyt täytyy lopetella ja mennä köökin puolelle!

-G-
 
iltoja

Täällä rauhallinen ilta.. Tyttö nukkui kahdeksaan jonka jälkeen söi ja käytettiin kylvyssä (tatun kans kerettin jo aikasemmin käydä), söi sitten vähän lisää ja 21.15 oli molemmat lapset omissa sängyissään :D tunnin sisään nennukka varmaan herää santsaamaan.

Kiitti Käpy ja Gerbera! Tänään ei onneksi enää ole korkeaa kuumetta nostanut. iltapäivällä rupesi viluttamaan mutta onneksi meni ohi ja käytti vain pientä lämpöä. Mielikin parempi kun alkaa tuntua että lääkkeet ehkä jopa alkaa vaikuttaa.

Niin kuin meseesä jo Koivunkävylle sanoin, niin meillä lähti aamu melkein samalla tvoin käyntiin kuin heilläkin.. Tatu toppas kätensä hellaan :eek: ei onneksi tullut edes palorakkoja mutta on punainen ja arka.. reppana koko päivän varonut sitä.
Huomenna meneekin päiväkotiin sitten leikkimään 5 tunniksi.
Neuvolasta tuleevat tytön punnitsemaan, kauppareissu olisi tiedossa jne.. että touhua riittää.. Toivonkin että huomenna pääsis jo itse lenkille!

Tatu kävi iskän kanssa pitkällä pyörälenkillä puistossa ja joenrannalla.. oli vesilintuja tullut kun joesta jäät alkaneet lähteä.
Sen jälkeen etsi pikku pääsiäismunia joita olin sisälle piilotellut.. piirsin paperille kuvia paikoista jonne olin piilottanut ja veti aina rastin kuvan päälle kun oli löytänyt :D

jotain oli vielä mielessä mutta ei muistu mieleen just nyt..


 
Kun ei yhtään kiinnostaisi töihin mennä :ashamed: tiedän että pomo on taas sielä turpa rullalla ja mulla on välillä vaikeuksia pitää lärvini kiinni etten sano rumasti..
kekarat heräs ennen sian pierasua, eli vähän jälkeen 6, oispas väsyttäny pitempäänki. :kieh: |O (haukotus)
poika pitäs viedä hoitoon ekaa kertaa liki 2kk, saapi nähä mitä siitäki tulee.. nyt ku lähtis ni saattas päästä aikanaan töihinki..
 

Yhteistyössä