JOULUTÄHDET 2005 LOKAKUUSSA

***Joulutähdet 2005 lokakuussa***
JOULUTÄHTIEN KIMPPU
Ametisti 2.1 tyttö***
Caramelli 1.12 Neea, Oulu, 78,5cm / 11600g
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari*, Oulainen, 78,4cm / 11850g
Epelis 21.12 Lauri Artturi*, 74cm / 8800g
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio, 77,5cm / 10500g
Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala, 75,5cm / 9340g
Hannele 5.12 Niilo Elmeri*, Tampere
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli, 88,3cm/13400g (2v)
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku, 76,6cm / 10720g
jemma 6.12 Lisen Amanda**, Ahvenanmaa, 76cm / 9600g
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa, 72,5cm / 8605g
Jonttuli, Joni*, Kuusamo
Kaiza80 28.12 Matias Juhani*, Turku
katbe 30.12 Juuso*, Salo, 77,8cm / 10745g
kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri*, Norja, 74cm / 8090g
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti, 85,5cm/11700g (1,5v) Kristiina 80 23.12 Sauli Otso*, Tampere, 74,5cm / 8540g
kuusikon äiti 5.12 Elina******, 77cm / 9380g
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli*, Savo, 76cm / 10240g
lumikarpalo 2.12 Joel, 78cm / 11300g
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi 74,5cm/8400g
minni83 7.10 Lucas Emil Mikael*, Kuopio
Minttusuklainen 31.12 Weeti Marko Sakari**, 82cm / 12500g
Melina 10.12 poika
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä, 76,8cm / 9695g
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi, 88cm/13400g (2v)
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
nasuliino 11.12 Jone Topias*, 92cm/14440g (2v)
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo, 73,4cm / 8500g
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, 90cm/14000g (2v)
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari*, Siilinjärvi, 73cm /9000g
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo, 85,5cm/11600g (2v) peppiliina 11.12 Peppiina Venla Emilia
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo, 78,5cm / 11630g
Pirre76 1.12 Erkko, 85cm / 12200g (1,5v)
Regina 5.12 Henrik, Kurikka
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri, 80cm / 13700g
siru2006 19.12 Otto**, 86,5cm/11620g (2v)
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä, 73,5cm / 7885g
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki, 86cm/12200g (2v)
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**, 87cm / 12000g (1,5v)
Tinttamooses7 2.1 Oskari***, 78cm / 10250g
Tiukuliini 3.1 Eetu*, 77,5cm / 10875g
Uneton 5.1 Peppi***, 88cm/12000g (2v)
Äitee-78 11.12 Dana Emilia**, Espoo, 12090g / 82,5cm

Tyttöjä 15
Poikia 33
Yhteensä 48

http://groups.msn.com/joulutahdet2005


Uusi kasa meille!
 
Olen täällä :wave:
Kiva kun kaipasitte :D

Mulla on ollut niin kaikenlaista etten ole tännekään ehtinyt,mies on ollut koko viikon sairaslomalla joten on noi päivät mennyt yhteiselossa ;)
Kaikenlaista sit koitettu pihallakin touhuta.

Just vasta tultiin taas kotiin...oltiin ponikerhossa ja käytiin samalla kaupoilla :)
Tänään nostettiin perunoita ekat kaksi riviä ja huomenna jatketaan isommalla koneella:)

Jospa sit ensi viikolla olis kaikki kellarissa jo :whistle:

Nyt pakko lopettaa ja mennä laittaan ehtoopurtavat pöytään,hauskaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Iltaa!

Hui Jellonan Mikkiksen putoamista.

Pitääkin kertoa kun tässä taannoin lueskelin juttujanne hieman sivusilmällä kun samalla imettelin. Luulin lukevani Pepin viestiä ja oikei hätkähdin kun Samin pissaamisista kirjoitteli. Pian tajusin kuitenkin, että kyse oli Smirgen eikä Pepin Samin housuun pissauksesta. Hieman nauratti itseä jälkeenpäin.

Tänne ei oikeestaan ihmeempiä. Päivät on aika tyøntäyteisiä, mutta kyllä näiden kolmen unta illalla katsellessa tajuaa taas miksi jaksaa.

 
Heippa ihanat ystävät!

yötyössä taas kerran. kaksi yötä olen peräkkäin. aika rauhallista ollut siis täällä töissä.
ei ole palstallakaan suurta vilskettä tänä viikonloppuna ollut. tintallakin hitsi vie kiirettä. josko joku huomenna ehtis rivin pari kirjoittaa. =)

Meille kuuluu edelleen hyvää. meidän elämä ei kyllä ikinä mihinkään näytä muuttuvan. Tänään sain siivottua, siis imuroin ja tuuletin petivaatteita hiukan. järjestyksiäkin muuttelin, kun saatiin eilen olohuoneeseen sellainen ihana tuoli jonka asentoa voi säädellä miten haluaa. piti sit kaksi pientä nojatuolia siirtää muualle. sit pojat oli perjantai-iltana rakentaneet isosta pahvilaatikosta pikkutalon, joten piti senkin rakennus jälkiä hiukan siivota. ihanan siistiä tuli ja ihanaa kun on saanut tavaroita järjestykseen. =) vessat pitäis jossain vaiheessa pestä niin sitten olis kaikki ok. taas vähän aikaa. :whistle:

mitähän tiukuliinille, jonttulille, äiteelle, ja monelle muulle harvemmin kirjoittavalle mahtaa kuulua???

kattinka, kiva kun kävit kirjoittelemassa. jaksamisia ja :hug: kovasti.
mukava että kaikki on sujunut hyvin.

smirgelainelle, kiitti uudesta pinosta.

aatelkaa siskot hyvät ensi vkolla meidän yksi jouluitähti täyttää jo 3vee. mitähän mahtaa lucakselle kuulua? :wave:

mut nyt meen hörppää kupin teetä ja kattoo nukkuisko vihdoin jo kaikki. palailen jossain vaiheessa. kauniita unia. :hug:
 
Täällä taas!
viikonloppu menny rattosasti sairaalalla juosten, en oo käynykkää ku vasta kahdesti, nyt näyttäs siltä ettei tänään tarviis mennä, onneks. Perjantaina siin iltapäivästä huomasin et ihan ku pojun pippeli ois pikkusen turvoksissa ja lopulta sain kymmenen aikaan saikulta jonku kiinni ja käskivät tulla HETI sinne, kun epäilivät että ois esinahan kurouma, onneks vaan tulehdus, saatiin lääkettä ja suihkutteluohjeet, no, eilen se pippeli sitten oli iltapäivästä halkasijaltaan jo yli 2cm, ei muuta ku uus soitto ja takas, saatiin toiset lääkkeet jotka nyt näyttäs toimivan, ainaki turvotus on laskenu aika paljon.. kipee se kuulemma vieläki on.

mun häämekko on valmis! ja jumanauta se on hieno!

Jellona hyvä ettei mikkiksen putoomisesta tullu sen kummempaa! ja jaksamista yöhön!

Jaha, jos menis tunkemaan pojan pippeliin taas lääkettä, menee kahta eri lääkettä tällähetkellä.
 
"Huomenta"!

Sain tänään nukkua vähän pidempään, piti kyllä aamusta vähän Samille sanoa, että voisko kattoa, että pojat ei (tai lähinnä Jonttu) tulis tonne makkariin, se tuli sinne koko ajan kiukuttelemaan ja itkemään: "äiti tuu tonne". Eipä sen jälkeen enää tullu ja korvatulppien kanssa sain jopa nukuttuakin :)

Olin perjantaina mun kaverin synttärijuhlissa, samana päivänä oli isäpuolen 40-vuotispäivä, ei mitään juhlia pitänyt, ovat nyt Tallinassa jossain kylpylähotellissa mun äitin, tädin ja tädin miesystävän kanssa =)

Eilen olis ollut kaverin läksiäiset (lähtee 3 kuukaudeks Madeiralle), mentiin kyllä käymään siellä, kun mummo oli just sopivasti pyytänyt poikia heille illaksi leikkimään ja saunaan. Pari tuntia oltiin ja se riitti, sit tultiin kotiin nukkumaan :D Mentiin varmaan jo 22 aikaan. Kun poikia mummolta haettiin niin Jonttu sit kaatu semmosen matalan pöydän päälle, löi siihen rintakehänsä ja kai sit puraisi kieleen, aika paljon tuli suusta verta ja rintakehään aika iso nirhauma, joka on nyt kohonnut ja mustelmalla, sattu aika kivasti :/

Huomenna alkais taas arki :| Ei yhtään huvittais... Siis mennä töihin, eikä viedä lapsia hoitoo :ashamed:

Telkkarissa oli just tommonen vähän Viivin näköinen koiranpentu niin tuli siitä sit mieleen, että mulla on ollut sitä ihan hirveä ikävä nyt viime päivinä :ashamed: :ashamed: Muutenkin, mutta myös sen takia, kun saatiin kuulla, että tää pariskunta, joka Viivin otti niin on nyt eronnut :( Viivi jäi tän miehen luo ja on kuulemma erittäin hyvässä hoidossa ja on alunperin ollutkin enemmän tän miehen koira. Mut ikävä on nyt jotenkin taas iskenyt aika kovana :ashamed: :'(

Oli kiva lukea käpysen työpäivistä, toivottavasti Villen pippeli paranis pian kokonaan! :hug: Aivan ihana oli kyllä se sun mekko! :heart:

Jellona; hui sitä Mikkiksen putoamista :( Toi on muuten tosi ihanaa, kun on saanut kotia vähän laitettua ja siivottua, siitä tule hirveen hyvä mieli :heart: Tosiaan, kohta yksi tähdistä on jo 3v :eek: :'( :heart: :flower: :D

Tintalla tosiaan kiirettä pitänyt ;) Vaikka kerran käynytkin kirjoittamassa, tuuhan taas :D

Kattinka, vähän nauroin tota sun viestiä :LOL: Oli pakko lukea ja selittää se Samillekin :D

Näin muuten yks yö semmosta unta, et Lillukka oli käynyt kirjoittamassa, mut hirveen vähän ja mua harmitti :D Mut tuuhan kirjoittamaan taas :attn:

Nyt täytyy ruveta antaa pojille ruokaa, Rasmus onkin jo vähän kiukkuinen... Jonttukin oli just, mut tuli sit tähän mun syliin piirtämään :heart:
 
Yökyöpeli täällä! :wave:

rauhallista ollunna. taas piti illalla sauhuta miehelle kaikesta. onneksi se sentään sai itse lähdettyä johonkin hetkeksi, kun minä en jaksanu enkä ikinä saa aikaseksikaan. :ashamed: onneksi ei ole kuin tämä yö enää. menee nopeaan kuitenkin ja pääsee nukkumaan sit. äitini menee aamulla päästää miehen töihin ja minä töistä päästyäni vien ne sit hoitoon. Tai aksu kuulemma haluu että mummi vie. :)

tänään käytiin metsässä marhaamassa niinkuin Mikkis asian ilmaisee. ukillekin useasti sanoo, kun meillä joskus vaan pikaiseen on käymässä, että laita mettä vaatteet päälle niin mennään marhaamaan. :D
illalla pelattiin kolmistaan eläindominoa, joka yllättävän hyvin onnistuikin. :)

missä toi käpysen mekko on nähtävillä? miekin haluan nähdä.
:)

tänään pitäis päivällä käydä hoitelee juoksevia asioita, siis verotoimisto ja ostamassa kukkasipuleita, joita vois istuttaa uuteen kukkapenkkiin. huonekaluliikkeissä meinasin kanssa käydä josko löytyis sopivia juttuja meille. 'hulluna sisustamiseen' :whistle: :xmas: :D

jemmalle, synttärionnittelut!! :flower: :hug: mitähän teille kuuluu?

niin ja metkulle, tigrulle, katbelle, kuusikonäitille, jonttulille??? :wave:

uneton sekä tanskuliini mitä teille kuuluu?

kaiza, kuinka teidän arki on lähtenyt etenemään?

nyt täytyy mennä hetkeksi hommiin...täällä tuulee muutes kivasti. toivotaan ettei mene sähköt poikki. kauniita unia kaikille. :hug:
 
Huomenta!

täällä loppusuoralla valvomisessa. ihanaa. lapset hoitoon ja sit nukkumaan hetkeksi. =)

illalla onkin Aksulla luisteluharkat. minä taidan mikkiksen kanssa keksiä jotain kivaa tekemistä. mitähän sekin olisi. :whistle: =) huomenna on vapaapäivä. mulla onkin kampaaja reissu ja pojat otan sinne mukaan. mielenkiinnolla odotan mitä siitä tulee tuon ikiliikkuja mikkiksen kanssa. no onneksi kampaaja on tuttu ja tuntee pojat. menee kuitenkin pari tuntia siellä, kun värjätään ja leikataan. toivottavasti ei ihan hermo mene.

gerbera, mitä sinulle kuuluu? ei ole pitkään aikaan mitään teistä kuulunut?

mukavaa uuden viikon alkua kaikille. :hug:
 
Jellonalle pikkusen kuvia..


hihkase vaikka mesessä sähköpostiosottees ni laitan paremmat kuvat, tuo vannehame on niin kiero ettei sitä voi laittaa tuonne alle joten käytetään sitten ilman. spostissa on siis anopin ottamat kuvat ja ne on n. miljoona kertaa paremmat ku nuo.

saa haukkua vapaasti!

jos töihin lähtis..
 
helou!

Jee täälläkin toimii jopa netti! kiitos mokkulan =)

Ollaan Tatun kanssa siis täällä minun kotipaikalla. Poika nyt päikyillä. On alkanut herätä jo ennen seiskaa |O no, oikeestaan ihan ok. nukkuu sitten päikyt ja saan minäkin vähän huokaista.
Eilen tultiin kylpylästä ja olipas kerrassaan rentouttava reissu! :D Tatu polski la iltana pari tuntia eikä vieläkään ois halunnu lähteä pois.. moneen kertaan käytiin uimassa päivän aikana.

Tänään on keretty jo vaikka mitä. Ponit hoidetttu ja talli siivottu. myös pokujen sateensuoja siivottiin.. ja oli poika sen näköinenkin että ahkerasti äitiä auttoi ;)
Tatu ratsasti toisella ponilla :)
sitten kerättiin omppuja ja tein sosetta tuossa äsken.
pitänee lähetä iltpäivästä etsimään serkkujen vanhoja ulkovaatteita pojalle.. pitäis kylällä joku pv käydä ja yhtä pukua on turha pestä joka välissä mutta en kehtais ponin sonnalle haisevaa pätkää mukaankaan ottaa :whistle:

Tatu puhuu paljon vauvasta ja mitä kaikkea aikoo vauvan kanssa sitten tehdä.. yhtenä iltana kun oltiin syöty ja taputin mahaa että onpas täysi olo niin poika tokas että "elä lyö sitä!"

Käpy:
Ihana puku!!
Toivottavasti lääkkeet alkaa poitsulla tepsiä!

Smirgelainelle
kiitokset lokakuun pinosta!

Peppi: Kiva kun sait eilen pidempään nukkua. Kuinkas Rasmus voi?? Onko vielä kiepä?
Harmi kun Viivin uusi isäntäväki eronnut mutta jos kerta ollut alusta asti enemmän sen miehen koira niin hyvä että hänelle jäi.

josta pääsenkin omaan ongelmaan.. tai siis tuohon meidän pentuun.. vanhempi koira kun ei komenna pentua niin se termitti repii raukan kohta karvattomaks.. enkä oikein tiiä mitä tehdä.. erillään pito ei oiekin onnistu kun pentu repii varmaan ovet paikoiltaan kun ikävöi jos erihuoneissa pitäis... mutta en missään nimessä halua että Roope raukka ois onneton. Kävi jo mielessä että jos tuo ei lopu niin pitääkö uusi koti etsiä :ashamed: Roopesta en luovu kyllä mistään hinnasta.
Ja kun tämä repiminen tapahtuu nimeen omaan kun itse ei olla paikalla.. neuvoja??!

tekstiä näkyis tulevan vaikka kuinka mutta pitää alkaa soitella pojalle perjantaiks hoitopaikkaa.. käyn perjantaina aamuvuoron töissä tekemässä kun on maistatus.

palailen taas jahka ennätän.
 
Moikka :/

Pikaseen tulin kirjotteleen...
Mulla on kamala huimaus
|O |O
Alkoi eilen saunan jälkeen ja jatkuu edelleen sellaisena kummallisena olona :'( :'(

Kävyn mekko on ihana :) siis todella kaunis =)

Nyt menen hetkeks huilaan :wave:
 

Heipparallaa :wave:

Tiällähän minnäi oon, kiitos kaipailuista Jellona!
Meille ei kummempia kuulu. Kotona olo jatkuu, kun jäin töistä kokonaan pois. Etsiskelen oman alan hommia. Pojat on vielä tän lokakuun 12 pvän sopparilla, mutta marraskuusta alkaen ovat sitten 6 pvää/kk päiväkodissa. Poikaset viihtyy päiväkodissa erinomaisesti, mitään ongelmia ei ole ollut. Nyt tuleekin puoli vuotta hoidossa oloa 14 pvä. Äkkiä se aika menee!

Juliuksella oli viikko sitten se lääkealtistus sairaalassa; ei tullut oireita!! Jee!! Altistusta jatkettiin kotona 4 pvää.

Mies lähti aamusella aikaseen ajelemaan Vaasaan ja tulee sitten Oulun kautta torstai-iltana kotiin. Perjantaina lähtee iltapäivästä Helsinkiin ja tulee sunnuntaina sitten kotiin... Huoks! Onneksi ensi viikon on lomalla!!

Huomenna tulee mun nuorempi pikkuveli ja äiti muutamaksi päiväksi tänne meille. Kivaa saada seuraa!!

Eilen käytiin mun vanhemman pikkuveljen ja sen avovaimon luona kyläilemässä. Julius ja Werneri oli ihmeissään siitä elukkamäärästä :D Löytyy kissoja (3 kpl), isoja koiria (3 kpl), lampaita, kanoja ja sitten kaloja! Julius tykkäsi kisuista kovasti, mutta Werneriä ne pelotti :D

Juliuksella on kova mielikuvitus ja meiltä löytyykin sellainen pieni keltainen kisu :D Pari viikkoa se on meillä jo asunut ja aina jostain sohvan nurkasta Julius sen esille kaivelee ja kuljettelee pienellä kämmenellään :heart: Muutenkin jutut on ihanan hassuja :heart:

Werneri on kova kiipeilemään (tosin niin on Juliuskin...) ja on sellainen ihana lutunen! Omaa tahtoa löytyy ja tietynlaista riehakkuuttakin, mutta loppujen lopuksi on aika rauhallinen tapaus. Hymypoika :heart:

Yötkin meillä nyt nukutaan hyvin! La-su yönä ei kumpainenkaan herännyt kertaakaan!

Mutta nyt menen höpisemästä, niin en vie koko palstatilaa :D

-Gerbera-
 
Ihan pikaisesti, just ollaan päiväkotiin ja töihin lähdössä...

Paljon onnea Lucas 3v.!! :flower: :heart: Mitähän Minnin perheelle kuuluu...

Myöhästyneet onnittelut jemmalle! :flower: teidänkin kuulumisia olis kiva lukea!

Onnittelut myös Hanneleen Valtteri Eemelille, aivan ihana nimi :heart:

Danjuskalle vielä vastaan, Rasmuksella kesti se kuume vaan päivän. Yskä kyllä jatkuu, se alkoi siitä parin viikon takaisesta kurkunpääntulehduksesta, joka yö tuntuu vaan pahenevan :/

Mut nyt rupeen pukemaan lapsia! :wave:
 
Tiistaita

Odottelen täällä pakettia,anoppi ja appiukko eivät tule tyttöjen syntymäpäiville joten anoppi lähetti paketit postissa,voi s.aatana mä viskaan ne lähimpään jorpakkoon mokomat paketit |O |O |O |O |O |O |O |O

Tää tapaus on sellainen että miehelle ja isälleen tuli kesällä riitaa kun mökillä laittoivat uutta peltikattoa,miehen isä on hankala ihminen,ja suuttuessaan tosi v.mäinen.
Se sit ajoi miehen mökiltä(tai kehotti huutamalla painumaan helkutin nopeesti) kotiin ja siitä saakka ollaan pysytty erillään.
mies on kolme kertaa yrittänyt sovintoa mutta nyt yhdessä päätettiin että lopetetaan täysin. Jossei aikuinen ihminen itse osaa sopia eikä lapsenlapset tuon enempää vaakakupissa paina niin annetaan olla sit
|O |O |O |O

Kiitos kun sain purkaa teille taas :ashamed:

Nyt lähden naapuriin hakemaan omppuja kassillisen ja kyläilen samalla :wave:
 
Helou!

Tintalle :hug: :flower:

Tosi upea leninki käpy

"3 yötä perjantaihin on. Laskin aivan äsken ja silloin lapset yöhoitoon lähtee..." *laulaa* :whistle:

Musta on ihan kiva käydä töissä, mutta mä olen aikas kuitti tähän aikaan päivästä. Toisinaan tulee mieleen että vois vaihtaa johonkin sellaiseen hommaan, johon ei tarttis herätä 5 aikaan. Miten mä olen jaksanut silloin kun meillä oli vain yksi lapsi? Mä edes muista minkälaista meidän arkirumba oli silloin...
 
moikka

Mummo käytettiin Tatun kans aamusta lääkärissä ja nyt ollaan takas kotosalla. poika vetää sikeitä..

Mikäs Tintan olo on? onko yhtään helpottanut?
Onpas ihnottavaa kun ukki niin suutuksissa että ei edes lasten synttäreille voi tulla :/

Mitäs Smirgelaine meinas vkl touhuta kun lapset hoidossa?? :D

Itse tein äsken mustaherukkahyytelöä.. saa nähdä onnistuko :whistle:

eilen kerätiin omppuja puista siskon kans ja vieläkin on vaikka kuinka ja paljon. ja tatu teki rattori hommia ukin kans ;)

huomenna lähdetään sitten kotiin. ikävä ja miestä on!

nii ja soitteli ne taas töistäkin että jos viikoks marraskussa tulisin. mikäs siinä, ihankivaa vaihtelua =)
tosin odotan innolla että pääsen vaatekaappien kinppuun kotona joku pv. niissä kyllä riittää työn sarkaa.. pitäs muutenkin vähän kaappi järjestystä vaihtaa ja keittiiöön pitäis ostaa joku lasikaappi/vitriini.

Saa nähdä vieläkö poika muistaa illalla että minun setä vähän lupaili mönkkäri ajelua jos saa renkaassa ilman pysymään. poika tuumas hyvin vakuuttavasti että "kyllä minä saan!!!"

Odottelen että tatu heräis. Laitetaan ruoka uuniin ja lähdetään ponit hoitamaan ja karsinat siivoamaan.
Vanhempi poku onkin jo parempana kuin viime reissulla.. oli hyvä että huomattiin viime käynnillä että kaikki ei ok. ja kiitos sen että kaiken hässäkän keskellä joku on joka ikinén pv käyny tarpomassa sen kanssa pitkin mäkiä, sato tai paisto.

jep jos lähtis sen kinkkukiusauksen kohta uuniin laittamaan..

onko joku muuten tehnyt omena marmelaadia?? tekis mieli koittaa mutta ´kun mullaon semmonen taipumus että kaiki mitä koitan, menee pieleen.. :whistle: siksipä odotan innolla tuon hyytelön kohtaloa...
 
Moi.

Onpa ihana ilma ulkona :) Aurinko paistaa B)

Pojilla on mennyt ihan kivasti hoidossa, Rasmus ei jää itkemään, jos siellä on se yks tietty hoitaja paikalla, sen syliin jää vilkuttamaan, eikä ala huutamaan :heart: Se onkin tosi ihana tyyppi! On sijaisena ja toivon, että olis pitkään! Yhtenä päivänä, kun tää hoitaja ei ollu paikalla niin Rasmus huusi niin sydäntäsärkevästi, kun hoitoon jäi ja koko päivä oli ollut vähän itkuinen.

Joonatanilla oli eilen tullut äitiä ikävä päiväunien jälkeen, oli sit itkenyt, eikä välipalakaan ollut maistunut. Onneksi haetaan ne tosi pian heräämisestä niin ei ollut sit kauaa joutunut pahalla mielellä hoidossa olla :ashamed: Tietenkin niitäkin päiviä on, mut kuitenkin.

Tänään haettaessa Jontun ryhmän hoitaja kehui Joonatania hirveesti, sanoi, että on niin reipas, vaikka onkin ryhmän nuorin :heart: Lisäs vielä, että olispa kaikki samanlaisia :)

Rasmus oli syönyt tänään 2 lautasellista kasvissosekeittoa :D Ja Joonatankin on syönyt hyvin, jopa lanttua, josta olen ihmeissäni, kun kotona on niin nirso :D Hyvä vaan :heart:

Mulle nää ensimmäiset 2 viikkoa on olleet tosi rankkoja :ashamed: Töissäkin oon vaan poikia miettinyt, eilen sit siellä jopa itkinkin, kun aamusta poikia viedessä tuli paha mieli, aika pienestä asiasta, mut suurensin sen sit päässäni niin, että se tuntui tosi isolta jutulta :ashamed: Muutenkin oon jotenkin ollut itkuherkkä :eek: Enkä oo rauhassa pystynyt oikein mitään tekemään :/ Toivon, että helpottais mullakin pian ;) Joka kerta tulee kyllä hyvä mieli poikia hakiessa, kun kuulee, että päivä onkin mennyt ihan kivasti :)

Ainiin, pitääpä vielä tää kertoa, eli päätin, että aloitan sen koulun vasta ensi syksynä!! Saadaan sit kaikki laskut ja lainat maksettua ja pystytään pitää poikia pidempään lyhyempää päivää ja ehkä viikkoa hoidossa! Oon tosi helpottunut tästä päätöksestä, kun asia on mua pidemmän aikaa vaivannut.

Danjuska, ootko miettinyt pienemmälle koiralle esim. kuonokoppaa, jonka laittaisitte siksi aikaa, kun ovat keskenään..? Me hankittiin Viiville joskus semmoinen, kun se söi KAIKEN, mitä me omistettiin ja asunnosta seinät ja lattiat yms. :whistle: Se oli semmonen, minkä kanssa pystyi juomaan jne. Mun hoitolasten (entisten siis) koira oli aina ihmisten poissaollessa semmosessa "häkissä", mut omaa kokemusta ei semmosesta oo, enkä tiedä, et onks se kuitenkaan niin kiva systeemi... Vaikka he sanoivat, että viihtyi siellä ihan hyvin ja nukkuikin aina siellä, siis meni ite sinne nukkumaan, vaikka muut oli kotona.

Tintta, voi sanonko mikä sitä appiukkoas ja anoppiakin :kieh: |O :headwall: Tosi tylsä juttu :/

Mut nyt rupeen lopettelemaan, hirveesti tullu taas juttua, anteeks! :ashamed:
 
Kiva kuulla että asiat on lutviintumaan päin Peppi.

Siitä vkl:sta. Mulla on vähän ylityötunteja, joten otan ne takas perjantaina. Tuun kotiin nukkumaan, haen muksut, kuskaan ne mutsin luokse, sieltä lähden Helsingin kekskustaan. Syödään ukon kanssa ravintolassa :p, mennään humppaamaan :D . Lauantaina makoillaan ja tehdään hyvää ruokaa ja sunnuntaina haetaan muksut pois. Että näin ;)
 
Iltoja!

iltavuorosta äskettäin tulin kotia ja ajattelinpahan kertoa meidän kuulumisia.

Mikkis on ollut eilisestä asti ripuli taudissa. niin että takapuoli on aivan punainen ja nilellä melkein. eilen itki illalla joka kerta kun sitä oli pestävä. yöllä nousi kuume 39' lääke onneksi auttoi. nukuttiin kuitenkin pätkissä ja välillä vaihdettiin vaippaa. useita on niitä mennyt tässä vuorokauden aikana. tänään aamupäivällä oli jo hiukan parempi, kun kuume oli laskenut, mutta vihreetä limaista juttua tuli peräpäästä useaan otteeseen. äitini tuli päivällä, kun minä lähdin töihin. loppupäivä oli mennyt ihan mukavasti. kuume oli kertaalleen noussut. ruoka Mikkikselle on maistunut tosi hyvin sen minkä on uskaltanut antaa ja muutenkin on ollut tosi virkeä. nukku jonkinlaiset päikkäritkin iltapäivällä. alkuillasta oli tullut jo ruskeaa kakkaa, hiukan kiinteämpääkin ja nyt on ollut suht pitkä väli jo siitä. äitini oli täällä koko illan auttelemassa. ihana äiti. :heart: nyt Mikkis nukkuu meidän sängyssä, täytyy kohta mennä katsoo onko housussa mitään ja yrittää siirtää sit omaan sänkyyn nukkuu. siirrän sit patjan sängyn viereen jos on tarvis.

että sellaista meille. välillä meilläkin tapahtuu. vaikka ei tarviis ihan tällaisia juttuja olla. :ashamed:
huomenna mulla on kans iltavuoro ja viikonloppuna kaksi yötä, joten sit ehdin paremmin varmaankin koneelle. :)

hannelen poitsu on saanut kivan nimen. onnea. =)

kaikille muille kovasti :hug: nyt on lähdettävcä nukkuu, on hiukan väsy olo.
 
Ihan pikaiseen meidän kuulumisia kun Jellona tuossa taasen kaipailikin :)

Meidän oma koti alkaa pikkuhiljaa näyttämään talolta. Elementit asennettiin tiistaina ja nyt katon kimpussa asentajat pakertavat. Nyt on meidän aika huilia ja antaa asentajien tehdä hommansa, jahka lopettavat niin jatketaan sitten. Kiirettä on pitänyt, eikä aikaa jää paljoa muulle. Pojat on olleet useamman viikonlopun mummojen luona, ollaan saatu sitten tehdä pitkää päivää raksalla. Onneksi on molemmat mummot lähellä ja aina valmiita auttamaan. Päivät venyy pitkiksi ja väsyttää, mutta kyllä se palkitsee kun valmista tulee.

Pojat viihtyy ihan kivasti raksalla, mitä niitä nyt sinne uskaltaa mukaan ottaa. Jahka sisähommat aloitellaan niin sitten enemmän voi mukana pitää. Ulkona kun on kaikenlaista romua levällään ja tielle on lyhyt matka. Isoja poikia on mun vauvoista kasvanut, nyt kun ei kovin paljoa heidänkään kanssa ole ehtinyt olemaan niin huomaa, miten hienosti ovat oppineet huolehtimaan toisistaan ja leikkimään yhdessä. Nyt tosiaan ovat mummot hoitaneet lapsia enemmän kuin me itse, mutta nyt on aikataulut unohdettu ja tehdään rauhassa töitä ja vieteään myös yhteistä aikaa.

Käpyselle on pakko kommentoida, todella upea mekko sulle on tehty! Toivottavasti päivästä tulee oikein ihana (lahopää kun ei muista milloin se on...)

Kaikille teille olisi paljon kommentoitavaa, mutta väsy painaa ja ajatus ei luista. Kuitenkin olette kaikki mielessä. Tigrun kuulumisia minäkin kaipailen... Tällä kertaa siis vain omaa napaa, Sori :ashamed:
 
Huomenta.

Ihanaa, vapaat alkoi tai viikonloppu :) Auto korjattiin eilen, kyllähän siihen sit loppujen lopuksi ihan hyvä summa upposi... ne varaosat :kieh: Nyt pitäis vielä katsastaa!

Pojilla on ihan kivasti mennyt hoidossa, eilen Rasmuksesta sanottiin, että on sopeutunut hyvin hoitoon, eilen oli ruvennut jo juttelemaan tai sanoja sanomaan ja oli leikkinyt, kun muina päivinä on ollut aika hiljainen ja ollut paljon sylissä. Tosi reippaita pikkumiehiä :heart:

Rasmuksella vaan edelleen tulee joka päivä uusia sanoja ja ymmärtää ihan hirveesti kaikkia juttuja :) Viimeisin sana on Joonatan, sanoo sen mun mielestä tosi hyvin, jotenkin Ooatan :heart:

Joonatan puhua pälpättää ihan koko ajan :whistle: Huomaa, että kun ne hakee hoidosta niin pojalla on ihan hirveen paljon kerrottavaa ja asiaa, tuntuu, että koko illan selittää kaikennäköistä :D

Smirge, kiitos! Ihanaa viikonloppua teille :hug:

jellona, voi Mikkistä :( Toivottavasti tervehtyisi kokonaan pian :hug:

Metku, sua oonkin kaipaillut, kiva, kun kävit kirjoittamassa. Jaksamisia ihan hirveesti teille :hug:

Ihana toi Rasmus, kun se aina vastaa kaikkeen joko JOOOO tai EI, on nyt aika pitkään sitä tehnyt, kun alkuun kaikki oli tiukka EI :D Nyt suurinosa asioista on joooo :heart:
 
Viikonvaihdetta

En saa unta taas kun mies on pois :/ Lähti mokoma mökille metsästysreissuun,tosin niin vastentahtoisesti että ihme on jossei huomenna ehtoopäivällä tuu jo kotiin :whistle:

Ihanaa kun lapsilla on ensi viikko syyslomaa,ei tartte joka aamua herätä kellonsoittoon ;)
tosin melkein joka päivälle on jotakin ohjelmaa jo keksitty :D

Danjuska:Kiitos kysymästä se huimaus meni onneksi ohi,tosin perjantaina reväytin selkäni ja sen kanssa on aika tuskaa ollut :'(
vanhuus ei tuu yksin :whistle:

Hannelen pojalle tuli suloinen nimi,onnea :heart:

Huomenna oli tarkoitus lähteä käymään äidin luona mutta jotenkin olen ihan uupunut tuosta selkäasiasta ja kaikesta etten tiiä jaksanko edes lähteä ajamaan :/
Tuntuu et vois vaan aamulla nukkua pitkään ja istuskella iltapäivään yöpuvussa ja litkiä kahvetta :D
Onko muilla koskaan moista tunnetta? Taidan olla vähän höntti :ashamed:

Ensi viikonloppuna on ne tyttöjen yhteiset synttikset,saas nähdä mikä hulabaloo siitäkin tulee kun tytöt ovat niin kateellisia aina toisilleen lahjoista ja muista :( :eek: :whistle:

Pitiköhän mun vielä jotain kommentoida,hmmm....
Eipä kai sit...hauskaa viikonloppua kaikille :wave:

Ai niin...Jellonan Mikkikselle paranemisia :hug:
Ja kiva kuulla Metkustakin,jaksuja rakennuksille :)
 
heips

sateinen pv täällä.. ollaankin aamupv vietetty sisällä. mitä minä pikaisesti käytin koiria lenkillä ja Tatu iskän kans sitten roopen vielä pyörälenkillä.

Olen mehustanut marjoja ja Tatun kans tehtiin marjarahkaa välipalaksi. kuivatuista lehdistä semmoinen taulu pojan kans myös askarreltiin.

Itse meinaan vaan kipeä olla.. kurkku kipeä, viluttaa ja päätä särkee.. myös hirveä väsymys.. viime yönä nukuin pitkät unet ja silti olo oli aamulla suhteelisen kurja. Vähän helpottaa kun pystyyn pääsee..

Tintta: Joo mulla on monestikkin semmonen tunne että kun sais hilpastella yöpuku päällä ja nassutella herkkuja koko päivän :LOL: ja itse asiassa Tatu olikin tänä aamuna yötamineissa vaikka kuinka pitkään ;)
Ikävää kun selkä revähtänyt, :hug:

Kuinkans Jellona teidän poitsu voi?? joko terve?

Niin ja Smirgelainelle ihania ja rentiuttavia päiviä :D

Peppi: Juu tuota kuono koppaa olen miettinyt.. Anoppilassa taitas semmoinenkankainen ollakkin kun vaan etsisi.. ja ois sopiva..
Sääliksi käy vanhempaa koiraa kun pentu sapotoi toista.

taidanpa lähteä lueskelemaan kun jätkä nukkuu..
 
Lauantaita!

Sami lähti just matsia kattomaan, en tiiä, et pelaavatko pokeriakin jne. poikien kanssa. Me jäätiin pikkupoitsujen kanssa kotiin, kohta tulee kaveri lapsensa kanssa käymään. Kiva niin on pojilla leikkikaveri ja mulla seuraa :)

Olin tänään töissäkin käymässä...

Tintta, mua kans pelottaa, et en tänään saa unta, kun Sami on iltaa viettämässä, sanoi kyllä, et tulis viim. puolenyön aikaan, mut ei sitä tiedä... Harvoin se kuitenkaan on kavereidensa kanssa iltaa viettämässä, et ihan kiva senkin päästä (kai :LOL: ) ;) Mulla vaan on aina vaikeuksia saada niinä kertoina unta :/ Odotan koko ajan et jompi kumpi pojista herää, meillä kun Rasmus varsinkin heräilee vielä öisin ja molemmat kömpii (tai Rasmus otetaan, kun ei muuten tunnu rauhoittuvan) viereen |O Aika ahdasta on. Rasmus on nyt kahtena viime yönä tippunu meijän sängystä (ei oo kuitenkaan pahasti sattunu ku on aina nopeesti nukahtanu takas) :| Et menoa riittää meillä edelleen öisin :kieh: Ja mulla on usein tommosia tunteita et tekis mieli hillua yöpuvussa vaan koko päivä, mut usein se sit menee nopeeta ohi, kun ei lapset anna olla rauhassa ja vähintäänkin Joonatan rupee vinkumaan ulos jne. :whistle:

Danjuska, meillä eläinkaupassa sanottiin, että se nahkanen kuonokoppa ei ole koiralle niin mukava, eikä sen kanssa pystyis juomaan, kun ite eka aateltiin et se just vois mukavin olla.. Ostettiin sit semmonen ruma ja ikävännäköinen metallinen, kun sanoivat, et se olis paras siihen tarkoitukseen... Ei kyllä sit kauheesti jouduttu sitä pitämään. Ja Viivi sai senkin rikki, en oikein edes tiiä et miten onnistu :D Toivottavasti et enempää kipeeksi tulis ja tervehtyisit tuostakin pian :hug:

Kävin tänään veljen kanssa hulluilla päivilläkin =)

Mut kohta taitaa vieraat tulla, joten poistun :wave:
 

Yhteistyössä