Joulutähdet 2005 maaliskuun kasaan!

Aurinkoista lauantaita! auringossa +10, aivan ihana keli!
Ulkona oltiin, ukko pudotteli katolta lumia (ja itesensä ) mää kolasin ja lapioin oven edestä pudotetut lumet pois, tuli melko kuuma.. :whistle:
Huomenna ois vika työpäivä ja sit kahden viikon lomautus :/

Kristiinalle onnea täältäkin, käyhän kirjottelemassa joskus kuulumisisa!

TANSKU! lupasit kirjottaa useemmin, nyt on jo menny kauan aikaa, tuuppas taas kirjottaa :whistle: ikävä ollu sun tekstejä..

mä kittasin eile illalla siiterin, melkei kokonaisen 0,5 a jösses sehä meni päähän kohinalla, ihme ettei oo darraa.. tosin makasin puol 11 asti :ashamed: huomenna pitääkin sit pirteenä nousta 6 aikaan..

pojan hoitoasiat on edelleen auki, pitäs ens viikolla selvitä lopullisesti, pitäklää kaikki peukkuja että menee niin ku toivotaan.
 
:flower: Onnea Kristiinan perheelle poikavauvan johdosta :flower: Tulehan kertomaan kuulumisia joskus.

Meille kuuluu ihan hyvää. Tytöt ovat olleet onneksi terveinä ja päiväkodissakaan ei sitten taida kovinkaan suuria kosteusvaurioita olla. Kuukauden päästä Vera pääsee takaisin omaan ryhmään. Vera ei oikein viihdy tossa toisessa ryhmässä. Vähän on jännittynyt ja halailee paljon kun viedään , mutta tätien mukaan päivä sujuu kuitenkin hyvin. Kyseessä on iso ja meluinen ryhmä.
Laitettiin hiihtolomalla tytöt samaan huoneeseen nukkumaan ja se on mennyt tosi hyvin. Kyllä on luksusta kun ei tarvitse enään tuntikaupalla Veraa nukuttaa. Nyt menevät molemmat samaan aikaan nukkumaan ja käydään vaan peittelemässä ja toivottamassa hyvää yötä. Sinne sitten Verakin jää ihan kiltisti nukkumaan ja nukahtaa itsekseen. Kolme vuotta Veraa pitikin nukuttaa :headwall:
Tytöt innostuivat yhdessä nukkumisesta oikein kunnolla kun oltiin siellä Ikaalisten kylpylässä. Siellä saivat nukkua samassa vuodesohvassa ja se jotenkin auttoi Veraa uskaltamaan nukkua siskonsa kanssa samassa huoneessa. Aikaisemmin ei sinne halunnut mennä. Kylpyläreissu meni oikein hyvin. Käytiin hiihtämässäkin siinä kylpemisen lomassa ja Ti-Ti nallen talossa oltiin myös. Ihanan lämmintä vettä kyllä oli. Oltiin myös siellä ulkoaltaassa ja siellä olikin vielä lämpimämpää vettä. Vera kun on niin vilukissa että ei alle 30 asteisissa vesissä viihdy. On niin hoikka että varmaan palelee senkin takia niin nopeesti.

Nyt täytyy laitaa tytöille iltapalaa jos malttavat tulla uusien Pet shoppien parista pois. Noi elukat ovat meillä nyt tosi tykättyjä.
Mukavaa viikonlopun jatkoja kaikille :wave:
 
Ihanaista naistenpäivää kinkkuset!

Mulla sitten alko 2vk lomautus, tylsää. no saapipahan poika rauhassa tutustua uuteen hoitopaikkaan, jahka se nyt ensin selviää.

Neve, kiva että tytöt on ollu terveenä, meilä Anna meinas tuossa viikko sitten alkaa rykimään pahasti, mut heti ku otti astmalääkkeet käyttöön ni asettu.
 
Hyvää naistenpäivää teille kaikille ihanasille naisille :D :flower: :hug:

Se on taas sunnuntai ja iltakin vielä :|

Oli muuten hauska yks päivä, kun Joonatan puhui Samin kanssa siitä, että iskäkin on ollu pieni poika ja miksi iskä on poika jne., Sami sit sanoi jotain, kun Joonatan oli sen tuhannennen kerran kysynyt, että MIKSI oot poika, että "koska synnyin poikana", johon J jotain: "mistä synnyit, mistä tulit" tms. ja totes vielä perään: "minä putosin puusta" :LOL: :heart: :whistle:

Ja selityksenä tuohon luuloon (järkeenkäyvä selitys siihen on siis olemassa :) ), kun joskus J kysyi multa, että olenko ollut sairaalassa, johon sitten kerroin, että lapsena tipuin puusta (kädet murtui jne.) ja jouduin sairaalaan, eli olen ollut sairaalassa. No, Joonatan sitten usein kattoo niitä kuvia, kun ollaan sitä oltu synnyttämässä ja kun se on vastasyntyneenä meidän sylissä jne., aina juttelee, että "äiti on tässä sairaalassa, oletko äiti tässä kuvassa sairaalassa" yms. On sitten päässään ajatellut asian niin, että se oli se kerta, kun putosin puusta ja jouduin sairaalaan ja Joonatan syntyi... Eli, kaikessa yksinkertaisuudessaan = Joonatan on pudonnut puusta ja sillä tavalla tänne tullut :D Mun mielestä kaikenkaikkiaan aika fiksusti ton ikäseltä ajateltu ja päätelty :heart: On sitten ollut selittäminen... Että ne oli eri kerrat ja että ei Joonatan ole puusta pudonnut yms., en osannut arvata, että jo nyt joutuisin vastaamaan niihin vaikeampiin kysymyksiin :LOL:

Sirulle kiitos yv:stä :hug:

Mites Danjuska jakselee?? :hug: Ootko saanut nukuttua jne.?

jellonalle muuten vaan halit :hug:

Koivunkäpy, harmi tota lomautusta :/ Toivottavasti Villen hoitoasiat VIHDOIN järjestyisi! :kieh:

Neve, kiva, kun kävit kirjoittamassa! Ja mukava, kun tytöt on nyt olleet terveinä! Meillä pitää poikia edelleen nukuttaa |O On ollut lyhyitä vaiheita, ettei jompaa kumpaa ole tarvinnut, mutta nyt kumpikin sitä "tarvitsevat" :kieh: Eli kolme vuotta on täälläkin nukuteltu, ylikin :headwall: Nyt ovat samassa huoneessa keskenään ja mä en jaksa siihen rumbaan ainakaan nyt just lähteä et opettaisin (toisinsanoen, veisin ne miljoona kertaa takaisin sänkyihinsä/kävisin karjumassa, että kumpikin sänkyihinne, päät tyynyyn, puhumattakaan siitä, että erottaisin ne toistensa kimpuista yms. mukavaa :kieh: ) ne nukahtamaan itsekseen. Joskus siihenkin on ryhdyttävä, mut no, sen näkee et koska sitä riittää pinnaa, vai odotetaanko siihen asti et Rasmuskin on vähän isompi vai mitä =) Kyllähän sitä pinnaa riittää, jos vaan päättää semmoiseen jaksaa ryhtyä (tullut nimittäin huomattua ton R:n tutin ja pullon poisjättämisen myötä...).

No joo. Jospa toi Rasmus nukahtais pikkuhiljaa. Sami tuolla huoneessa on sitä ollut nukkumaan laittamassa ja nyt on aika hiljaista jo. Kumpikin kuitenkin nukahtaneet :D

No nyt kuuluikin vielä Rasmuksen haukoitus, ei vielä nukukaan... Ja yläkerran lapsi itkee taas niin, että tänne asti kuuluu. Rasmus on tosi herkkäuninen ja aika hiljaista tarvii olla, kun koittaa nukahtaa..., Joonatan on sikeämpi ja muutenkin parempi uninen, eikä herää, vaikka Rasmus huutais täyttä kurkkua vieressä. Eli Joonatan on tullut isäänsä ja Rasmus äitiinsä, ainakin unien suhteen ;) Ja joissain tapauksissa muutenkin :whistle: Noniin, nyt lähden jo höpöttämästä!! :ashamed:
 
ONNEA SMIRGE :flower: :flower: :flower: Teillä oli varmaan ihana viikonloppu :flower: :heart:
Maaliskuu on hyvä synttärikuu =)

Käpy :hug: :hug: toivottavasti kaikki järjestyy, olette mielessä paljon.

Peppi85 ihana Jonttu :LOL: :heart: :heart: Niin ja en ole vieläkään avannut sitä :whistle:

Jellonalle perheineen oikein ihanaa ja rentouttavaa lomaa :wave: =)

Tunnen suurta myötätuntoa kaikille, joilla on ollut/on nuita nukuttamisrituaaleja ja ongelmia... Meillä sitä kesti pieniä taukoja lukuunottamatta yli 5 vuotta (kaikkien lasten kanssa) ja välillä on hampaita kiristelty yms. Nyt jo tovin on ollut uusi ja ihmeellinen arki kun pieninkin on jäänyt itekseen nukkumaan. Täytyy sanoa, että sillä on ollut merkittävä vaikutus illan kulkuun ja muutenkin.
Joten jaksamista kaikille asian parissa oleville, kyllä ne mukelot vielä joskus nukkuu itekseen :hug: :whistle:

Hyvää viikonalkua kaikille :wave: Täällä sataa lunta :xmas:
 
heipat

pikaisesti tulin kuulumisia lukemaan =)

Mies ja Tatu lähtivät uimaan.. ärsyttää kun ei itse pääse :headwall:

Peppi: Ihan ok tällä voidaan, kiitos vaan kysymästä :)
yöt menee miten menee mutta vkl oli porukat käymässä niin pääsin itse helpommalla kun Tatu mummon kans touhus paljon ;)
Ihana Joonatan :D Tatu kans kysellyt että miten se vauva mahaan on mennyt.. oonko nielassut sen vai kuinka.. ja että miten se tulee pois.. "posahtaako sinun masu äiti?" jne kivoja kysymyksiä :whistle:

Meillä oli oikein ihana viikonloppu ja la oltiinkin paljon ulkona kun oli niin upea sää. Oli ihana nähdä äitiä ja isää pitkästä aikaa ja ikävä tuli kun lähtivät.. Tatu parahti jo eilen aamulla itkemään kun kuuli että ukki ja mummo lähtee.

josko hiukan seilais netissä ja lähtis pyykkejä selvittelemään..
 
Nyt vastaan vaan pikasesti Peppi kun kyselit tosta unilääkkeestä: Lääke on Valegran niminen allergialääke, jonka sivuvaikutuksena on väsymys ja siksi sitä käytetään unilääkkeenä mm. pienillä lapsilla, mutta myøs katkolla oleville narkomaaneilla ja alkoholisteilla. Sitä käytetään täällä varsinkin alta 2-vuotiaille unirytmin løytämiseen kun/jos unikoulu ei ole auttanut. 10 vrk kuurin jälkeen käyttøä vähennetään portaittain. Meillä mennään nyt jokatoinen yø ilman ja samanlailla nukutaan lääkkeettøminä kuin lääkkeellisinäkin øinä.

Ihanat jutut Joonatanila ja Tatulla :heart: .

Pitää alkaa raivaamaan keskilattiaa. oon taas sotaleskenä, mutta ens viikolla tulee kaveri Suomesta avustamaan.

:heart: :lla Katinka
 
Heippa hei.

En osaa nyt juttua aloittaa sit ollenkaan :eek: :LOL: Rasmuksella ihme muistamisia ollut nyt parina päivänä, tänään ja eilen. Aloittanut päiväkoidsta haettua autossa huudon "anna tutti" ja nyt kotiin tultaessa halus maitoa ja sitä mukista annoin, kamalat itkupotkuraivarit sai, kun olis pulloon halunnut :eek: Leppyi sitten, kun muistin, että vitamiinit on ottamatta :whistle:

Yöt on mennyt yllättävän hyvin, ainoa vaan, että Rasmus herää ja haluaa sit viereen tulla, muuten alkaa raivoaminen, eikä sitä muulla keinoin saa nopeasti ainakaan rauhoittumaan. Mut eipä se meitä haittaa, Samia vielä vähemmän ku se nukkuu joka tapauksessa ku tukki ;) Joonatankin usein viekkuun kömpii (se käy melkein joka yö pissalla ja sen jälkeen tai ennen sitä on viereen tullut). Mut ihan hyvin mahdutaan :)

Piti Jonttua tänä aamuna herätellä, kun vielä kahdeksalta nukkui :D Pirteänä kyllä sit heräs =) Rasmuskin heräs vasta joskus pikkasen yli 7!!

Uneton, onpas sulla hyvä itsekuri :D :flower:

Danjuska, ihania juttuja Tatullakin :D :heart: Koitahan suht usein käydä kirjoittelemassa, ettei me täällä turhaan jännitellä, jos susta ei kuulu :whistle:

Kattinka, ei täällä vaan tollaisia lääkkeitä ole... Mukava, kun ovat teillä nyt auttaneet :hug: Jaksamisia sotaleskenä olemiseen! Kiva, kun saat sinne kotiin vähän apuja.

Mitäpä muille kuuluu? Niiskuneiti? Hannele, Hannamari, Tigru, Metku ja muut! Lillukka, Siru yms. :attn: Epelistäkin olis kiva kuulla ja MM70 myös!

Nyt kuului: "äiti tuu pyyhkimään", joten :wave: :LOL:
 
Moikka ihanaiset!

Pitkästä aikaa jos koittaisi muutaman sanan kirjoittaa. Meille kuuluu ihan hyvää olosuhteet huomioon ottaen. Isännä yt-neuvottelut on loppusuoralla ja tilanne hänen osaltaan selvinnee loppuviikolla. Itselläni yt:t on vasta käynnistymässä, tänään tuli ilmoitus että ketjun kassatyöntekijöistä irtisanotaan yli puolet, eli meidänkin myymälän kahdesta kassasta toinen lähtee. Todennäköisesti lähtijä olen minä, sillä olen ollut vähemmän aikaa talon kirjoilla. Perseestä!

Talo rakentuu pikkuhiljaa, lattiat on valettu ja ulkopuolelta on lähes valmis. Väliseiniä saadaan kohta alkaa pystyttämään ja siitä pikkuhiljaa alkaa huoneet valmistumaan. Pojat odottaa malttamattomana valmistumista.

Atesta on tullut jo kovin iso poika, omatoiminen mutta myös omapäinen tuppaa olemaan. Isoveli vielä näyttää mallia ja hurjia juttuja noin pienelle välillä yhdessä tekevät. Eetu on kovin iso mielestään, eskaripaikkaa haettiin tuossa joku aika sitten. Miten ihmeessä mun vauva on jo eskari-iässä... Onneksi on vielä Atte-pikkuinen. Hoidossa viihtyvät molemmat ihan hyvin, ongelmia ei ole sen suhteen onneksi. Yöt meillä menee nukkuessa, mitä nyt joskus jompi kumpi, tai molemmat viereen kömpivät.

Mulla ja isännällä alkaa talviloma, ens viikko ollaan lomalla. Lähdetään sunnuntaina Helsingistä laivalla päiväksi Tukholmaan. Tosi kiva päästä pitkästä aikaa vähän irtautumaan näistä kuvioista. Tosin tuo Yt-uutinen tältä päivältä vetää mielen vähän apeaksi. Mutta jokainen tsäänssi on mahdollisuus, kuten veteraanimäkikotkamme on joskus lausunut, eli tulta päin =) Eräs työkaverini totesi tänään, ettei työllä niin väliä ole, pääasia on herätä terveenä ilman kipuja (hän on ollut pahassa onnettomuudessa jokunen vuosi sitten). Eli kiitollinen olen, että kaikki muuten on ok.

Kuulumisenne luin kaikki, mutta nyt en yksinkertaisesti jaksa kommentoida :ashamed: anteeksi. Olen hengessä mukana kyllä ja aina silloin tällöin poikkean täällä. Voikaa hyvin ja pitäkää läheisistänne huolta :hug:
 
Keskiviikkoa!

Kiitos onnentoivotuksista
. Olo ei ole kyllä oikeastaan yhtään sen vanhempi kuin viimeviikollakaan. :D

Kaikille yt:n alla oleville peukkuja. Ukko hankki ittelleen työsuojeluvaltuutetun pestin. Siinä virassa olijaa ei noin vain pistetäkkään lomautukselle. :whistle:
 
Jospa kirjottaisn tännekki pitkästä aikaa!!

Meillä ollaa oltu tässä nyt vatsataudissa koko perhe mutta onneksi nyt ollaa jo parannuttu ja oli tossa helmikuun lopussa mummoni hautajaisetkin.

Meitin Janetella on nyt uhmavaihe taas päällä kokoajan kiukutellaan ja väitetään vastaan mutta se on kiva tietää että ei se kauaa kestä kummiskaa.

Täällä myös suunnitellaan tuon meijän pojan 1v kemuja jotka lähenee hurjaa vauhtia,on hän jo niin iso poika että :heart:

Täällä ollaan plussattu ja viidennen la on 14.11.2009 kovasti toivon että kaikki menee hyvin loppuunasti
 
moikat

Täällä pidetään peukkuja Kävyn miehelle sekä Metkun perheelle että yt:t menisi hyvin!
Meillä ajateltiin niin että eihän sitä tiedä mitä uusia tuulia tulevaisuus tuo edessään kun mies sai irtisanomislapun.. no toi onneksi uuden työpaikan aika pian, että tuuri kyllä kävi.
Totutteluttaa vaan vähän tuo matka.

Taaperolle täältäkin onnittelut!! :flower:

Peppi:
Jep eiköhän sitä tule täällä pyörittyä vähän väliä että pidän ajantasalla :D
talletin numeron kkännykkään niin viestiä pukkaa sitten, niin ette tartte jännityksessä elää ;)
On mulla Kattinkankin numero jos vaan oikea on.

Tatun hoito asiaan tuli vähän uutta tietoa.. Ensinnäkin eivät löytäneet pojan papereita kun eilen soitin sinne... no sano etä soittaa takas kun löytyy.. oli sitten väärässä läjässä ollut :kieh:
Jäi semmoinen puhe että pääsee tuohon lähi päiväkotiin (itse toivoin sitä kun tuttu paikka ja ihan tuossa lähellä) kunhan siellä saavat rempan loppuun. Parisen viikkoa kai menee.
Mutta sehän on virikepaikka joten välttämättä ei heti pääse vaan voi mennä aikaa. Mutta sieltä oli luvanneet ottaa minuun heti yhteyttä.
Sikäli kiva kun tiedän osan niistä hoitajista kun olin joitain vuosia sitten siellä harjottelemassa =) uskon että Tatu viihtyy vaikka ihana olis ollut jos ois päässyt sinne entiselle varahoitajalle josta niin kauheasti tykkäs. Mutta puhuu jo nyt positiiviseen sävyyn tuonne pk:hon menosta.

Täällä ollut oikein (voisko sanoa harmoninen :LOL: ) pv vaikka itse puoli nukuksissa kuljenkin. ei olla kiukuteltu puolin eikä toisin ja hommat sujuneet loistavasti. Ihana ollut puuhailla pojan kanssa kun ei mistään ole nostanut meteliä tänään (ainakaan tähän asti ;) ). Ulkoituakin tuli 2,5tuntia.. taaperrettiin taas radan varressa puita nuuskimassa, mistä Tatu niin kovasti tykkää :D

nyt vähäksi aikaa jalat ylös kun jätkä puuha peten parissa..
 
Huomenta! Se on taas perjantai (ja vieläpä kolmastoista!!) :) Nää viikot menee hurjaa vauhtia!!

Huh, huh. Rasmuksella on joku ihmejuttu nyt... Sillä on kestänyt nukahtaa ihan älyttömän kauan! Maanantaina melkein 2h, tiistaina 2h, keskiviikkona 2,5h ja eilen lähemmäs 2h!!! :eek: Eikä ole päiväkodissa pitkiä päikkäreitä nukkunut, tunnin-1,5h. Tiistaina päiväunille nukahtaminenkin oli kestänyt, mut silti kotona illalla unen saaminen kesti ja kesti :/ Sit on nukkunut semmosta 8 tuntia yön aikana, yhtenä yönä nukkui 7h, ei herännyt yön aikana, mut aamulla oli niiiin kiukkuinen (eilisaamu), muina öinä on ainakin sen verran herännyt et on tullut meidän viereen nukkumaan ja siinä sit saattanut pari kertaa jotain äännähdellä.

Tuttia on yrittänyt kysellä, pitää muistaa tänään päiväkodissa kysellä, että onko siellä jollain tutti käytössä, kun aina pk:n jälkeen sitä kauheesti huutaa (siellä on aloittanut nyt pari aika pikkuista poikaa).

Sanoinko muuten siitä, että Rasmuksen ryhmän se ainoa vakituinen (muut 2 vakituista on äitiyslomalla) niin on nyt kans raskaana. Eli kaikki kolme on kohta äitiyslomalla ja voivat olla miten pitkään tahansa pois... No, Rasmus nyt ei ole kuin vuoden (tai syksyyn 10 asti) tossa ryhmässä. Tavallaan hyvä, että tämä työllisyystilanne on nyt tää, että työntekijät ottavat mielelläänkin vastaan sijaisuuksia, eikä vakkaripaikkoja välttämättä niin paljoa ole. Ettei sijaiset vaihdu ihan joka päivä.

Metkusta oli mukava kuulla! Tsemppiä isännän yt-neuvotteluihin! Toivottavasti kaikki menee parhainpäin. Ihanaa Tukholman-reissua! Mä tahdon kans... =)

Smirgelle myöhästyneet onnittelut! :flower: :hug:

Koskas Unettoman synttärit olikaan?? Yks päivämäärä on mielessä, mut en kyllä oo varma, et onko ollenkaan oikea :whistle:

taaperolle onnea plussasta :flower: :heart: 16.11. on hyvä päivä syntyä :whistle: ;)

käpysen perheelle myös tsemppiä yt-neuvotteluasioihin, ja kaikille muillekin, kenellä ne on edessä!

Danjuska, hyvä, että on numero tallessa :) Jaksamisia sulle loppumetreille :hug:

Nyt voisin jo lähettää tän viestin.
 
moikka!

täällä loma reissua kovasti odotellaan. huomenna aamuyöstä lähdetään. tänään kovasti pakkailtu ja siivoiltu kotia. serkkuperhe, jonka kanssa matkaan lähdetään tulee meille yöksi. mies tulee kohta kotia, niin sitten alkaa kunnon touhu. poikien tavarat onkin jo pakattu, mut omat uupuu. ne on aina kaikkein vaikeimmat miettii. ensi viikolla pääsen kuuntelee yötä rukalla. mukavaa. tietty aurinkoisia ilmoja toivoen. Miikkakin nyt jo on kovasti pistämässä laskettelu vehkeitä päällensä, kun eilen kokeili Aksun uutta kypärää ja laseja. vuokrataan sit hälle sieltä vehkeet jos haluaa. :)

Miikan kanssa ollaan nyt n.viikko olla ilman vaippaa. kotona onnistuu suhteellisen hyvin ja menee ite vessaan pöntölle ja on tehny kakankin pottaan, mikä aiemmin tuotti suuria hankaluuksia. hoidossa vaan ei onnistu toi vaipattomuus yhtään. tulee kauhea kasa pyykkiä kotia. niin eilen sit laitoin hälle vaipan. tänään käytiin kaupungillakin ilman vaippaa ja ulkoiltu ollaan monesti ilman vaippaa ihan onnistuneesti. päikkäritkin viime viikonloppuna oli ilman, mut äsken piti laittaa kun kävi nukkuu, kun ei tehny pissaa enne nukkumista. ei viitti nyt sänkyy alkaa siivota kun muutakin puuhaa on. kaikkia kiinnostaa meidän vaippa jutut.... :whistle:

peppi, vois heittää mulle viestin sit jos ja kun danjuska sattuu jakaantuu ensi viikon aikana, koska minä en varmaan koneella hirveästi pääse olemaan. kiitos.

metkun perheestä oli tosi ihana kuulla. toivotaan molempien teidän yt neuvottelut menisi hyvin. :hug:

mulla on muistikuva et unettoman synttärit oli 17 tai 18.3? yhteisöstähän toi löytyis.

nyt naamakirjassa käymään ja sit jatkamaan pakkausta. ihanaista viikonloppua kaikille. B)
 
Paljon onnea Unettomalle!! :hug: :flower: :heart: Sun yv-kansio on täynnä :wave: Ilmankos näytti päivämäärä tutulle ;) Mut en varma ollut, en kehdannut sit alkaa onnittelemaan, jos olisin ihan väärin muistanutkin :D

Jellonakin kävi kirjoittamassa, toivotan jo nyt teille oikein ihanaa reissua/lomaa :hug: Ja laitan viestiä, jos Danjuska saa vauvan just ens viikolla.

Mut nyt vähän hoppu :wave:
 
iltoja!

jee kohta saunaan :D
Pv hurahtanut nopsaan. Päivällä iski ihme väsy.. ei ois jaksanut mitään tehdä. Lähdettiin kuitenkin ulkoilemaan ja käytiinkin pitkä lenkki kävelemässä joka virkisti =)

Tatulla huomenna tiedossa hippo hiihdot :D odottaa kovasti ja illastakin hiihti tuossa. Saas nähdä kuinka käy =)
Onko muitten tähtöset kuinka kilpailuhenkisiä??
Kun Tatulla välillä hirveä ytty olla kaikessa eka.. vähän jännittää (enemmän äitiä ;) ) että miten käy huomenna kun on ekat "oikeat" kisat, missä on monta muutakin maaliin pyrkijää. Mutta varmasti on myös hyväksi oppia.

Jellonan porukalle oikein mukavaa ja rentouttavaa lomaa =)

Onko Unettomalla synttärit?? Jos näin on niin onneksi olkoon! :flower:

 
Eipä mulla oikeastaan mitään asiaa ole, mut tulenpa meitä nostelemaan ;)

Täällä ollaan nyt sitten vähän kipeinä, sitä oikeastaan jo odottelinkin, kun siitä vatsataudistakin on JO 3 viikkoa! Mulla oli jo torstaina pää kipeä ja väsytti ihan hirveesti, on siitä sit pahentunut vaan, nyt on kurkku tosi kipeä ja arka, kutiaa, nenä tukossa (varsinkin öisin) ja paha olokin ollut :/ Sami on kans flunssassa. Rasmus nukahti eilen VASTA 22.30 aikoihin, eli 3 tuntia kesti nukahtaa :eek: No, syykin siihen selvis, kun alkoi aamuyöstä yskimään, semmosta kurkunpääntulehduksen kuuloista yskää :( Joonatan on ainoa, jolla ei (koputtaa puuta) ole mitään.

Kävin aamulla kirppiksellä, yhden vetoketjullisen paidan (Timberlandin ;) ) Joonatanille löysin.

Mitäpä muille kuuluu? Mitäs ootte kaikki viikonloppuna tehny?

Eilen oli kummitytön 1v. synttärit, siellä olin poikien kanssa, Samilla oli turnaus, jonne sit kuitenkin meni, vaikka vähän kipeänä onkin...

Kaizan perheen kuulumisia olis kiva lukea ja Kattinkan, Niiskuneidin, myös Lillukan, Tigrun ja Sirunkin, sekä Unettoman! Kaikkien harvemmin ja useamminkin kirjoittelevien :attn: Tintta, tuuhan säkin kirjoittamaan!

Kuulin ihan kamalan jutun, yksi tuttu (kaverin kaveri) tyttö, mua vuotta vanhempi, on tämän viikon keskiviikkona kuollut :ashamed: Häneltä jäi 2 pientä poikaa, toinen kesällä 4v ja toinen n. 2,5v. Huh, ihan hirveetä :'(
 
heips

täälläpäs hiljaista! onneksi Peppi sentään käynyt välissä kirjottaa niin en koko palstaa minä täytä :LOL:

Mites teillä Peppi voidaan?? :hug:

Käpysen
kans vois pulinoida mesessä jahka sinne eksyn jollain aikaa :wave:

sitten omaa napaa...
neuvolassa käyty ja sainpa sitten verenpaine mittarin mukaan :kieh: alapaineet koholla.. pitää mittailla ja soittaa huomenna neuvolaan.. jos ei ala laskemaan niin sitten polille.
Mullahan nyt ollut vähän huonompi olo viikon verran (jota kyllä olen pitänyt ihan asiaan kuuluvana ja unen puutteen aiheuttamana) ja sitten juoksee valopisteitä näkökentässä vähän väliä kera lievänpäänsäryn.. Mutta haluaa neukkatäti varmistaa että ei ainakaan mitään raskausmyrkytystä ala kehittelemään.
mut kaveri on lakeutunut ja lähtökuopissa.. että kunhan vaan paikat aukee niin sieltä tullaan..

nyt on pakko lähtee ruokaa tekemään.. oon jumittanut tässä jo ihan liian kauan :ashamed:
 
Danjuska, huutele toki kun joudat!

Ukon töistä ei vieläkään mitään tietoa..
Itesain aikaseks varata lääkäriin ajan ja yllätyin että sain sen jo huomiselle :eek: saapi nähä mikä hutkimusrumba tästä sitten alkaakaan. ihan sama koha joku keksis jotain, mielellään semmosta minkä saa hoidettua :ashamed:
 
Danjuska ja käpynen, pidetäänkö tähdet pystyssä vai jatketaanko juttua vaan mesessä?? :whistle: ;) :kieh: :LOL:

Täällä voinnit jo ihan ok, Rasmus yskii aika paljon nukkuessaan ja Jontulla nenä öisin varsinkin vähän tukossa, mut kun ei sen kummempia ollut niin vein hoitoon. Itse olin töissä. Sami teki opinnäytetyötä (se on saikulla) ja mulla tuli hirmu hyvä mieli, kun ihan oikeesti näin sen sitä tekevän :)

Me vihdoin löydettiin Rasmukselle IHANA jatkettava sänky ja oikein hyvään hintaan, siihen kuului mukana puinen aluslaatikko ja hyvä kuntoinen Familon-patja. Mun mielestä toi on kunnoltaan aivan uudenveroinen :) http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=100878398 Hyvin on poika sänkyynsä nukahtanut ja siinä nukkunut. Tosin, eilen olivat pojat kuulemma halunneet sänkyjä vaihtaa, Rasmus halusi nukkua sinisessä sängyssä ja Joonatan valkoisessa ;) Molemmat oli oikein tyytyväisenä alkaneet nukkumaan, kun vaihto oli sopinut :D

Kiitos voinnin kysymisestä Danjuska, siinähän niitä tulikin jo alkuun :) Mitens sinä jakselet?

Mites lääkärissä meni Käpyskä? (rakkaalla palstalaisella on monta nimeä vai miten se oli?? :LOL: )

Tulkaa nyt oikeesti muutkin kirjoittelemaan. Muuten me tosiaan jatketaan juttuja Danjuskan ja Käpysen kanssa mesessä :attn: :whistle:
 
Tiistaita!

Mulla on jotenkin ajantaju hämärtynyt. Tuntuu vaihteeksi taas siltä että koko elämä menee töihin ja kotihommiin. Enkä mistään mitään tajua. Vaivaakohan raittiinilman puute? :ashamed:

Jotenkin tää kevät (jota ei tunnu tulevan ) tökkii ja pahasti.

Kävylle yytä.
 
lääkäri määräs läjän labroja, vain 8 putkea noukittiin. terombosyytit oli taas aika alhaalla mut ei vielä onneks hälyttävästi. hemppa mulle ok 127.
muutapa ei vielä tehdä, katotaaan eka labrojen tulokset missä voi mennä 5vk ennen ku vikat tulee.
samalla reissulla selvis että TEO on ryssiny ja sössiny mun sterilisaatioanomuksen, se on sielä väärässä paikassa ja nyt ne ei enää oikein tiedä kelle asia kuulus. ja sairaalan lääkäri oli laittanu YHDEN ruksin väärään kohtaan eli anomus on kaksijakoinen, toisaalta puoltava toisaalta kieltävä, eli valittamaan, jahka ne paperit joskus saapuu takaisin, niitä on kuulemma jo kk odoteltu, mun KAIKKI sairaskertomukset sekä sairaalasta että tk:lta on nyt hesassa.. mukavaa. :kieh:

Lähtiköhän se danjuska kun eilen valitteli vähän oloonsa.. eikä oo kokopäivänä ollu mesessä :whistle:
 

Yhteistyössä