Kaksikymppiset toiveilijat 2013

KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT

LAUANTAI 21.12.

Nimimerkki..............kp.......................ikä...........yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Belll.....................kp51/37................21v..........yk5..............1.lapsi
Keliaakikko.........kp33/?...................24v..........yk15...........1.lapsi
sinsa....................kp31/29-30............21v...........yk8............1.lapsi

Kp 21-30


Sahrai...................kp24/30-(85).............26v............yk6...........1.lapsi
Ellukana...............kp24/28.....................24v...........yk2...........1.lapsi

Kp 11->20


Tuuuli+.................kp20/35......................?..............yk?............1.lapsi
Pauliinali..............kp20/30.....................25v...........yk3............2.lapsi
viltsu92................kp14/27.....................21v...........yk2............1.lapsi

Kp 1-10


peikkotytsy.........kp7/37................21v..........yk6..............1.lapsi
Nyu......................kp7/27.................24v..........yk16...........1.lapsi
Toivepulla...........kp5/34-35...........20v...........yk8..............1.lapsi
Fritang................kp5/27.................21v...........yk5............1.lapsi
Yztlas...................kp2/26-27...............20v...........yk6............1.lapsi
Jasmina20............kp?..........................20v...........yk1............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä


Mukana menossa
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, Tinttu85, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa
HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala
MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka
HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro
TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau, Henskuliini93
KESÄKUU
Elsa90, jenniii90
HEINÄKUU
Lauramom
ELOKUU
Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi
SYYSKUU
Dee´´, (Tuuuli+), lahopää, OneMore?, Minnah88
LOKAKUU
jen"
MARRASKUU
harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa
JOULUKUU
damys, Tinttu85


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Äitiysblogi Lumihiutale92)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Onnea Tinttu85 sinullekin :)

Yztlas, harmi että kierron kanssa kävi noin... :< Tsemppiä uuteen kiertoon!

Sahrai, me ei ostella joululahjoja (eikä myöskään vastaanoteta niitä), mutta muuten kyllä on jonkinlainen joulustressi päällä. Huomenna pitäisi kipittää kauppaan ostamaan jouluruoat ja siivous on niin kesken kuin olla ja voi. Pitäisi ehkä vähän höllätä ja olla välittämättä jostain sohvan takana olevasta yksittäisestä pölypallerosta. :D Meille tulee vieraita (äiti ja veli), joten olen vähän turhan kriittinen kaikkea kohtaan... Noo, ehkä se tästä. Ei ole kyllä kauhean suurta joulumieltä ilmassa kun täällä ei ole lunta lainkaan :<

Päätin varata tammikuussa ajan gynelle. Stressaa tämän kropan toiminta siinä määrin että tekee mieli tarkistaa tilanne vaikkei sieltä sitten mitään löytyisikään. (Tai sehän se paras tilanne tietenkin olisi.) Kuukautiskivut alkoivat taas monta päivää ennen vuotoa ja yhteensä kipuja on kestänyt nyt 9 päivää, voiko tuo muka olla normaalia...? :eek: Sama juttu viime kierrossa, mutta sitä aiemmissa ei mielestäni vastaavaa ole ollut. Pläääh... no ehkä tapahtuu ihme ja tulenkin tässä kierrossa raskaaksi eikä tarvitse enää moisia mietiskellä :D todella todennäköistä, joo...
 
  • Tykkää
Reactions: Sahrai ja Tinttu85
Moi kaikille! Olen uusi ja löysi vasta äsken tän ketjun, ihanaa että tällainen on olemassa :) JEE! Olen 20v ja mies vielä jonnin 21v, olemme serustelleet kohta 1 ja ½vuotta. Syksyllä 2012 sain keskenmenon ja sen jälkeen jäi vaivamaan asia, siitä se ajatus sitte lähti. Takana myös kemiallinen raskaus luultavasti ja muutam outo plussa ja raskaana 1-2 on viimeisin selkein tulokseni marraskuun 19. Sekään ei kestänyt :( mutta ota noistakin sitte selvä, ollaan oltu ilman ehkäisyä yhteensä n. vuosi ja 4kk koska tänä kesänä hankin e-pillerit ja söin melkein yhen laatan kunnes annoin vauvakuumelle vallan YK siis huimat 16. Vielä on reilu kuukaus ennen kuin tilaan taas gynen ja kysyn että mitä hittoa. Viimeksi kun kävin oli kaikki kunnossa, n. 9kk sitten. KP e oo ihan justiinsa, tällä hetkellä 29/29-37. Tekisi niin mieli kirotella tänne enemmänkin koska mulla on enemmän kuin liikaa kysyttäää ja keskusteltavia aiheita päässä juuri tällaisessa ketjussa jossa on kanssaeläjiä ja vieläpä samaa ikähaarukkaa, toivon kaikille onnea ja paljon ja onnittelut kun joku plussas :)

Neitiina19 29/29-37 20v yk16 1.lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: viltsu92
Moikka! Hetkiin ollut tääl.. Piinapäivät täällä vissiin, ei oo ollu mahakipuja niinkun oviksessa kun raskauduin, vielä ainakaan. Paitsi välillä nopsat pikku juilinnat =)

Moikka uusille! Tänne saa kyllä tulla kirjotteleen tunteistaan ja tarinoistaan!! :wave:
 
Tervetuloa neitiina19! Kirjoittele ja kysele vain, täällä on ollut suhteellisen hiljaista viime aikoina, mukavaa vaan saada hiukan eloa tänne :) Haluatko mukaan listalle?

Yztlas, saanko kysyä miten miehesi reagoi tuohon tapahtumaan? Vai tietääkö/huomasiko hän lainkaan?
 
Voi että ihania jouluplussia! Onnea hurjasti :heart: :flower:

Omaa napaa.. Täällä olis kp 22 meneillään. Tällä hetkellä on sellanen fiilis että tuskin on tärpännyt. Tai siis ei oo mitään oloja, ehkä se realismi nostaa päätään kahden ekan yrityskierron jälkeen =)
Ahkerasti on kyllä kulutettu lakanoita, ollaan jopa turvauduttu lastenohjelmien apuun. :D Lapselle olkkariin tietokoneelta suosikkisarjat pyörimään ja kuulokkeet päähän ja vaivihkaa itte hiippailtu makkariin. Ollu tosi hauskaa miehen kans ja pyöritelty silmiä että kauhee millasia vanhempia tässä oikeen ollaankaa :LOL:
Nyt olis sitten se kuuluisa piinaviikko.. Viime kierto oli vaan 27 päivää, joten ensi viikonlopulle odottelen menkkoja saapuvaksi. Onneksi ei mee joulu pilalle kuukautismasennuksessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
Ihan ymmärrettävää, olisin varmaan itsekin jättänyt kertomatta :p Turha repiä riitoja aiheesta joka oli ja meni jo... Mitään peruuttamatonta ei kuitenkaan ole tapahtunut :)

Mies höpötti tuossa että mennäänköhän me ensi vuonna jouluostoksille rattaiden kanssa... Toivottavasti ja toivottavasti te muutkin! :heart: Erittäin hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille, on ollut ilo pyöriä täällä koko syksyn kanssanne!
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas ja Tuuuli+
Ootteko käyttänyt oriolan pregcheck ovisliuskoja? Ite ostin niitä nyt ja kokeilin tänään ekaa kertaa tätä merkkiä ja heti tänään tuli haaleat viivat.. Aattelin että onko teillä kokemuksia näistä samaisista liuskoista että onko luetettavia??
kun muualta lueskelin niin sain käsityksen että ne tummuu päivä päivältä enemmän eikä niistä tiiä minä päivänä oieesti ovuloi.. Toivon tuhannesti että ovis olisi tänään koska nyt ollaan ehditty viettää aikaa kammarin puolella ;) jännää :) kiertopäivä on kuitenkin jo 26 enkä millään jaksaisi jos heti perään tulisi joku super pitkä kierto.. Viime kiertohan kesti sellaiset kolme kuukautta :(
 
Haluan mukaan listalle! Tottakai :) tuntuu jotenki omalle tää ketju. Mulla on tänään kp 34/29-37 eli jos menkat on tullakseen ne alkaa 3 päivän sisään. Toki haluaisin ylitse kaiken etteivät ne alkais :) tänään kun täälläpäin vaan R-kioski on auki niin mies kävi hakemassa RSFU:n testipaketin ja tein heti yhden, sain tulokseksi jonkun viivanpaikan tapasen aika selkeen tuloksen, siinä ei kauheesti näkyny punasta väriä kylläkään ja muutenkaan ei näkynyt loisteputken valossa hirveen hyvin vaan kun otin sen kirkkaan valon alta pois niin nähtiin kummatkin selkeesti se toinen viiva siinä ja edelleen se siinä on, tämä kaikki testiajassa n. 10min päästä näkyi kunnolla, testiaikahan on 30min noissa rsfuun raskaustesteissä! Huh huh.. aika kauan :O välillä on outoi tuntemuksii tuolla jossain ja tissit on alkanu tuntumaa painavilta kun ottaa liivit pois, mut muuten ei kai mitään silleen.. Jouluruokien vuoksi tietty järkyttävä turvotus mut se ei liity mitenkään tähän mysteeriin. Ajattelin huomenna tehdä aamupissasta sen toisen testin kun pakkaus sisälsi 2kpl. Lueskelin että moni on saanut vääriä positiivisia tolla testillä siks mua harmittaakin :( jos tässä kuussa tulee menkat ja vielä tammi ja helmikuussakin, mun täytyy varata gyne koska silloin mä ja mies ollaan oltu ilman ehkäisyä suoraan sanottuna yli puoltoista vuotta! :hug: Ihanaa joulua ja uuden vuoden odotusta 2014 kuitenkin kaikille ja toivon sitä PLUSSAA ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ näin paljon ja enemmänkin!
 
Voi itku Sahrai, toivotan jaksamista ja onnea uuteen yritykseen. Sullakin on aika heittelevä kierto, ei oo helppoa hahmottaa ovista? Mä en ainakaan enää ota yhtään selvää itestäni, vaikka jomottais ja särkis ja tulis sopivaa limaakin niin testi sanoo EI.. vaan kun oireita oviksesta ei ole niin ovistesti sanoo 2 viivaa! Argh.. koita jaksaa :hug:
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT

TORSTAI 26.12.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Belll.....................kp56/37.............21v..........yk5............1.lapsi
Keliaakikko...........kp38/?..............24v...........yk15...........1.lapsi
sinsa....................kp36/29-30........21v..........yk8.............1.lapsi
Neitiina19.............kp35/29-37........20v...........yk16...........1.lapsi

Kp 21-30


Ellukana...............kp24/28.............24v..........yk2............1.lapsi
Tuuuli+.................kp25/35............?..............yk?............1.lapsi
Pauliinali..............kp25/30.............25v...........yk3............2.lapsi

Kp 11->20


viltsu92................kp19/27.............21v..........yk2............1.lapsi
peikkotytsy..........kp12/37.............21v..........yk6............1.lapsi
Nyu......................kp12/27.............24v..........yk16..........1.lapsi

Kp 1-10


Toivepulla............kp10/34-35........20v...........yk8.............1.lapsi
Fritang.................kp10/27............21v...........yk5............1.lapsi
kriy......................kp7/?................22v...........yk1............1.lapsi
Yztlas..................kp7/26-27..........20v...........yk6............1.lapsi
Sahrai..................kp3/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Jasmina20............kp?...................20v.........yk1............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä


Mukana menossa
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, Tinttu85, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa
HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala
MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka
HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro
TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau, Henskuliini93
KESÄKUU
Elsa90, jenniii90
HEINÄKUU
Lauramom
ELOKUU
Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi
SYYSKUU
Dee´´, (Tuuuli+), lahopää, OneMore?, Minnah88
LOKAKUU
jen"
MARRASKUU
harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa
JOULUKUU
damys, Tinttu85


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Äitiysblogi Lumihiutale92)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Hei ja hyvä joulunaikaa kaikille!

Täällä olisi yks jännäri lisää joukkoihin. Viikko sitten alkoi yk1 ja nyt jännäillään :) Oon 22v, opiskelen amk:ssa ja asun kihlatun ja kahden kissan kanssa. Joulukuun alussa mies yllätti ja sanoi vauvan olevan tervetullut. Ajatus on itänyt kummankin päässä jo viime vuoden lopulta. Suoraan sanottuna jännittää hirveesti! Hyvällä tavalla onneksi :)

Haluaisin mukaan listalle kriy--kp7/?--yk1--1.lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille :) ja plussatuulia kaikille uuteen kiertoon joutuneille +++ :heart:

Mulla on testailut vähän jäänyt, negasta nyt siis jo reippaasti yli viikko. Testaan varmaan lähipäivinä. Eipä siis mitään uutta !
 
Heippa!
Milläs mielin on muilla mennyt joulunpyhät? :) Meillä oli aivan ihana tunnelmallinen joulu, kun saatiin kumpikin miehen kanssa olla vapaalla, ja ehdimme rauhassa vierailla molempien vanhemmilla. Ja sitä lapsen riemua sekä joulun odotusta on niin ihana seurata.. :heart: jotenkin tekee ihan eri tavalla itsellekin merkityksellistä tästä juhlasta, hän on juuri siinä iässä että ymmärtää odottaa ja on aivan innoissaan kaikissa joulunvalmisteluissa yms mukana. :)

Toivon sydämestä että kaikilla teillä olisi se toivottu oma lapsonen sylissä jo ensi jouluna. :heart:

Ja sitten tätä tuttua purnaamista ;)
Voi että menispa päivät nopeasti, mä haluan tietää alkaako ne kuukautiset vai ei! Joka toinen sekunti oon taas sitä mieltä että ne alkaa, ja jokatoinen hetki sitä mieltä että olen raskaana. :D Taidan taas tapani mukaan tulla hulluksi näinä viimeisinä päivinä. Huomenna käyn kyllä ostamassa raskaustestejä ja tehdä heti lauantai aamuna ensimmäisen. Ihan vaikka huvinvuoksi. :xmas:

Tervetuloa uusille :wave: :flower:

Ja kaikille tasapuolisesti niitä plussatuulia! :hug:
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT

PERJANTAI 27.12.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Belll.....................kp57/37.............21v..........yk5............1.lapsi
Keliaakikko...........kp39/?..............24v...........yk15...........1.lapsi
Neitiina19.............kp36/29-37........20v...........yk16...........1.lapsi

Kp 21-30


Ellukana...............kp25/28.............24v..........yk2............1.lapsi
Tuuuli+.................kp26/35............?..............yk?............1.lapsi
Pauliinali..............kp26/30.............25v...........yk3............2.lapsi

Kp 11->20


viltsu92................kp20/27.............21v..........yk2............1.lapsi
peikkotytsy..........kp13/37.............21v..........yk6............1.lapsi
Nyu......................kp13/27.............24v..........yk16...........1.lapsi
sinsa....................kp11/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp11/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi
Fritang.................kp11/27............21v...........yk5............1.lapsi

Kp 1-10


kriy......................kp8/?................22v...........yk1............1.lapsi
Yztlas..................kp8/26-27..........20v...........yk6............1.lapsi
Sahrai..................kp4/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Jasmina20............kp?...................20v.........yk1............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä


Mukana menossa
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Äitiysblogi Lumihiutale92)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Okei, se huvikseen tehty testi muuttuikin vakavissaan tekemiseksi, sillä oireet olivat jo niin selkeät että edes minä en niitä voinut kuvitella! :D Kuukautiset ei kyllä olleet vielä edes myöhässä tänä aamuna, mutta plussahan sieltä tuli :heart: Toivotaan nyt että kyydissä pysyy!

Hieman tuntuu ilkeältä tulla tänne edes ilmoittamaan, muiden raskausuutiset ei varmasti kovin hyvältä tunnu kun itse kuumeilee ja osalla on pitkäkin yritys jo takana. Toivon teille kaikille plussatuulia ja kaikkea hyvää.:heart: Ennen kaikkea myös voimia siihen plussan odotukseen :hug:
 
Ei mun mielestä tartte tuntua ilkeältä! Onnea oikein paljon plussasta Pauliinali! =) Täällä ollaan sitä varten että kuumeillaan, ilotaan, kysellään, neuvotaan, surraan etc ja saa ilmoittaa onnistumisestaan! Kyllähän itelläkin oma KM on mielessä, varsinkin näin jouluna, mutta silti aina tosi onnellinen kun joku saa sen plussan! Itse ainakin jotenkin saa siitä voimaa, että kyllä mullekin vielä joku päivä plussa ja vaavi tulee! Perhana sentään!! Nytkin jännäpäivät!! :D
 
Onnea Pauliinali :flower: iloinen uutinen on aina ihana juttu! Ja samalla sä tsemppaat meitä muita kun nähdään että onnistuminen on mahdollista ;)

Ja sitten omaanapaa: mulla on tänään kp38 eikä menkkoja.. en ole uskaltanut testata vielä :( en edes enää pelkää menkkoja, enkä pety niin kovasti tai tipu korkealta ja kovaa.. olen ottanut paremman asenteen. Vatsa on oudosti turvonnut ja kovettunut vaikka oon koittanu syödä terveellisesti just siks ettei keho huijais mua enää, rinnat on kipeät olleet nyt muutaman päivän ja pissattaa aavistuksen enemmän. Varmaan viikon verran ollut sellasia outoja menkkakipu ailahduksia mutta mitään ei tapahdu, jänniä nipistelyjä ja semmosia muljahduksia ehkä kaks kertaa. Mulla on kotona ovistikkuja, jospa teen sellaisen KOSKA luin juuri että joku oli testannut ovistestillä kun ei muuta ollut ja oli tullu vahva plussa.. myöhemmin raskaustesti ja sama tulos :D koska eihän mulla voi nyt ovista ainakaan olla niin jos vahvat viivat tulee niin voin hakea raskaustestin. Valkovuotoa on kans tullut jonkin verran *yöööök*. Kaikille paljon plussaa ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ja onnea uusiin kiertoihinne. T. yövuorossa oleva
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT

MAANANTAI 30.12.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Belll.......................kp60/37.............21v..........yk5............1.lapsi
Keliaakikko...........kp42/?..............24v...........yk15...........1.lapsi
Neitiina19.............kp39/29-37........20v...........yk16...........1.lapsi

Kp 21-30


Ellukana...............kp28/28.............24v..........yk2............1.lapsi
Tuuuli+.................kp29/35............?..............yk?............1.lapsi
viltsu92................kp23/27.............21v..........yk2............1.lapsi

Kp 11->20


peikkotytsy..........kp16/37.............21v..........yk6............1.lapsi
Nyu......................kp16/27.............24v..........yk16...........1.lapsi
sinsa....................kp14/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp14/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi
Fritang.................kp14/27............21v...........yk5............1.lapsi
kriy......................kp11/?................22v...........yk1............1.lapsi
Yztlas..................kp11/26-27..........20v...........yk6............1.lapsi

Kp 1-10


Sahrai..................kp7/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Jasmina20............kp?...................20v.........yk1............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä


Mukana menossa
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Äitiysblogi Lumihiutale92)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 

Yhteistyössä