kakskymppisii äitejä turusta???

Moi tännekkin pitkästä aikaa!!

Juu ois kyllä kiva tavata teitäkin taas pitkästä aikaa kun ei toi pahoinvointikaan vaivaa enään laisinkaan on energiaa paljon enemmän jaksaa pyörittää tätä arkea taas.

Kotosalla tehään nyt tolle pojalle maitoaltistus kun lääkäreillä ei o siihen aikaa no on se kivempi kotona tehäkkin.

Raskaus sujuu hyvin ja nyt mulla on viikkoja jo huimat 13+2
 
Moi!

Meillä on meneillään rytmin muutos. Koitetaan jos pojalle riittäisi yhdet päikkärit päivässä. Pari päivää on mennyt yksillä unilla, mutta sitten on päiviä jolloin kahdet unet on ehdottomasti saatava =)
Mitäs muille kuuluu?
Taaperotx4, kiva et pahoinvointi on hellittänyt ja onpa sulla jo viikkoja kertynyt :) käytkö sä pojan kanssa jossain pustoilemassa? ajattelin vaan ku asut tässä meitä lähellä, että tiedätkö jotain hyvää puistoa täältä päin, sellaista missä kävisi muitakin äitejä lapsineen?
 
HupuLupu en mä oikee pahemmin noista puistoista tiiä,jos ja kun me ulkoillaan ni me ollaa tässä meitin lähellä olevissa leikkipaikoissa.

Juu se on kyllä ihan kiva että toi pahoinvointi on jo loppu,se oli aivan hirveetä,nyt oon jo tuntenut myös pieniä liikkeitäkin tuolta masusta :heart:
 
tein tälläisen löydön:) laitoinkin jo tuonne oman ilmoituksen,että jos koivula suunnalta löytyisi vaunuttelu kavereita, kun nyt kesäkin tulee ja kauniit ilmat! Oletteko käyneet kärryttelemässä tai puistoilemassa tällä alueella porukassa? Lähden mielelläni mukaan joko yhden tai useamman mamman kanssa,jos joku kaipailee seuraa :wave:

 
Heippa pitkästä aikaa!

Oltiin pitkä viikonloppu pojan kanssa paikassa, jossa nettiä ei ole. =)

Tervetuloa kaikille uusille tulokkaille. Tämä oli pikainen ilmoitus olemassaolosta, nyt täytyy lähteä pesemään poju ja laittaa nukkuilemaan.

Palaillaan.
 
Tevetuloa mukaan joukkoon fannina ja Inkaliina-83
garol Kiva et ilmoittelit olemassaolostas :D ajattelinkin jo et mihin kaikki "vanhat" tutut on häippässy.
Mekin lähdetään ensi viikon jälkeen reiluksi viikoksi pois täältä sivistyksen parista :)
 
Tervetuloa äittä11, eiköhän mukaan mahdu vaikka Salossa asuukin. =)
Mua jänskättää, pitäis mennä maanantina töihin ja mies jää lapsen kanssa kotiin kuukaudeksi. Hui, mitähän siitä tulee?!

Pikkumies on toisilla unosillaan, niin ehti vähäksi aikaa nettiinkin. =)

Mulla voi vähän noi treffit jäädä kyllä tästä lähtien väliin, kun töihin tosiaan palaan. Heinäkuussa on sitte kesäloma, että sillon sitte seuraavan kerran oon päivisinkin kotona. Harmi sinänsä.

Nyt kuuluu huuto, joten taas mennään.
 
Tervetuloa mukaan Kittynen :wave: Kyllä tänne mahtuu!
garol Tsemppiä töihin =) Toivottavasti edes joskus sitten pääset meitäkin tapaamaan! Viimeistään heinäkuussa.
Täällä mennään vieläkin yksillä päiväunilla, poika juuri vähän aikaa sitten nukahti.

Kurjaa kun ulkona vain satelee vettä, saisi aurinko tulla pian takaisin! Niin voisi lähteä puistoilemaan =)
 
Heippa vaan kaikille uusille :wave: tänne onkin tullut paljon uusia, sillä aikaa kun oon viimeksi täällä käynyt :) Olisko joku halukas tapaamaan maanantaina kupittaalla? Jos on hieno ilma? Ainakaan maanantaina ei pitäisi sataa. Harmi garol, että menet töihin, kun olisi ollut kiva nähdä taas. Meillä taas on miehellä heinäkuussa loma ja lähdetään varmaan kotipaikkakunnalle pidemmäksi aikaa ja muutenkin tehdään lomareissu jonnekin =)
 
Äitylii-84 Me voidaan pojan kanssa maanantaina tulla kupittaalle jos ilma sallii =) Mutta enää meille ei kyllä käy se klo: 12, kun poika nukkuu juuri siihen aikaan yleensä! Käykö teille ja jos muitakin olisi tulossa klo: 13.30??
 
Voi ei, on ollu niin paljon kaikkea, etten ole täällä kerenny käymään, ja missasin tapaamisenkin.. paljonko porukkaa oli?
Mulla oli viime viikolla varhaisultra, oli kyllä ihan tajutonta nähdä pikkukaveri ja pieni väpättävä sydän. tuli typerä hymy naamalle eikä lähetny millään :heart:
 
Vieläkö täällä on elämää???
Mä olen taas lomalla, eli kävin neljä viikkoa töissä ja nyt taas lomaillaan. Olisi kiva treffata, nyt kun taas on aikaa. =)
Eli jos täällä vielä käy joku, niin ilmoitelkaa itsestänne.
 
Vieläkö mukaan mahtuu? :)

Itse olen ehkä liian nuori tänne, täytän syyskuussa vasta 20v mutta äiti minusta tulee marraskuussa joten ajattelin liittyä kuitenkin teidän joukkoon :) jos vaan siis onnistuu kun en äiti enkä parikymppinen vielä ihan ole :)

Laskettuaikani on 23.11, itse asun Lausteella. Täälä taisikin olla porukkaa Vaalasta ja lähialueilta myös?
 
jos myös mahdun joukkoon?

täytän enskuussa 21 ja meillä pikku neitonen nyt täyttää
10kk, syntynyt 29.09.08 =)
me asutaan varissuolla...edellä lukikin että on äitejä ihan lähettyviltä.
olis kiva saada esim. lenkille tai kahvittelemaan seuraa? B)
 
Tervetuloa mukaan uudet :wave: kyllä tänne mahtuu, aika hiljaista tässä ketjussa on näköjään ollut, mutta kiva jos aktivoituisi taas. Me asutaan myös varissuolla ja poika on 1v3kk =) Meistä ainakin saa lenkkiseuraa.
 
mä vasta rekisteröidyin tänne kaksplussaan, ja oon vähän hakusessa täällä =)

HupuLupu, oletko hoitovapaalla vai jo töissä? kiva jos saisi lenkkiseuraa, oon tosi huono
lähtemään yksin mihinkään köpöttelemään :headwall: en tie pitäiskös tapoja hiukka muuttaa??
minkä ikäinen itse olet?
 

Yhteistyössä