Kattokaapa tätä naista, paljon on laihtunut:0

  • Viestiketjun aloittaja hkdk
  • Ensimmäinen viesti
inspiroitukaamme :)

minunkin ensi ajatus oli "että on joku pystyny?"... näköjään joillakin ihmisillä on sitä päättäväisyyttä.vaikka mä muutama vuosi sitten -20 kg joista about 10 kg alipainoa, niin ei mun vatsa näytä tuolta... ja oli kiinteen näköset käsivarret kans..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä vähän liian paljon laihtunut. Kaunis morsian, mies vaan oli kaksi päätä lyhyempi :)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=MiljaZ&image_id=66282753
No ei tosiaan ole kahta päätä lyhyempi, vaimolla vaan on korkeat korot. Ja mitä sitten, vaikka olis metriä lyhyempi? Sanotaanko jossain säännöissä, että miehen on pakko olla pidempi?
Eiköhän ne ole muut asiat, jotka parisuhteessa ratkaisee, kuin pituus/lyhyys?
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
jos syö 8 tablettia niin sit on kivaa
nimim. kerran kokeilin, toista kertaa en..
:D Mä kans joskus kymmenkunta ja luulin saavani sydänkoppiaisen, sydän hakkasi HIUKAN ja oksetti. :whistle: *nuori ja tyhmä ja uupunut sukujuhlista, matkalla bilettämään*

 
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Aika reippaasti on paino pudonnut. Pitäiskä minunkin ottaa ennen kuvat. Ainut että nyt ei voi oikein kunnolla vielä laihduttaa, kun on kuitenkin tarkoitus imettää vielä useampi kuukausi.
jos se imetys veisi sulta kilot? mulla EI vienyt, mutta kun lopetin imetyksen ja aloin kattoa syömisiä niin hups, paino tippui. nyt on raskausaikana tullut 1,5kg lisää vaan, mikä on mulle vähän...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
jos syö 8 tablettia niin sit on kivaa
nimim. kerran kokeilin, toista kertaa en..
:D Mä kans joskus kymmenkunta ja luulin saavani sydänkoppiaisen, sydän hakkasi HIUKAN ja oksetti. :whistle: *nuori ja tyhmä ja uupunut sukujuhlista, matkalla bilettämään*
piti pärjätä ilman aamukahvia kouluun ja piti oikaista. rekkakuski vlejen pilsut löyty ja eiku naamaan... kirjaimellisesti hypin pitkin seiniä.... tästä lähtien aina hyvin aikaa juoda ne kahvit vaan :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Tahtoo kans aloittaa...taas. 7kg jo lähteny, jos vielä 10kg -heti kun oon syöny tän suklaan pois häiriköimästä. Tai taidan säästää lapsille, kun tulevat koulusta ja kuntoutuksesta.
hienosti sullakin lähtenyt :flower:
(meillä on aina kaappi täynnä nameja - sillä tavalla niitä ei tule syötyä. eri asia sipsien kanssa...)
 
Niin
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
täällä oli painonvartijoissa yksi nainen laihduttanut hurjat viisikymmentä kiloa ja sitten esitellyt housunsa, joita oli käyttänyt silloin lihavana ollessaan kun oli mahtunut laihduttuaan yhteen lahkeeseen
Voi olla jo sydämmelle vaarallista laihtua äkkisiltään montakymmentä kiloa. Tiedän parikymppisen nuoren miehen joka kuoli kun sydän petti, oli aina ollut lihava ja laihtui montakymmentä kiloa ja kotoa löydettiin kuolleena pari vuotta sitten syynä sydämmen pysähtyminen. Kannattaa tuossakin joku raja olla, tottahan se laihdutus on hyvä mutta liika on liikaa, sekin voi olla terveydelle vaarallista.
 

Yhteistyössä