KESÄKUUN KULLANNUPUT

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Hei!
Minä plussasin eilen ja laskuri antoi laskeutumisajaksi 4.6. Ilmoittelen sitten tarkempaa aikaa kunhan se varmistuu. Kys olisi ponnistus paikka ja seitsemäshän tämä nyt olisi jos vaan kaikki hyvin menee.
Vähän pelon sekaisin tuntein täällä olen kun pikkusen vaille vuosi sitten meillä kuoli vauva kohtuun rv23+4. Toivottavasti nyt menee kaikki hyvin ja saan kesäkuussa parkuvan vauvan syliini :heart:
ois näillä näkymin sama la ja sama sairaala, ollaankohan yhtäaikaa siellä :wave:
 
Tervetuloa uudet ja tarrasukkia matkaat :wave:

Mua pelottaa km yms ongelmat, koska mulla vihloo tuota alaselkää aika kiitettävästi varsinki ku meen makuulleen. Mutta toisaalta oon yrittäny olla lukematta netistä mitn km yms juttuja. Turha stressaaminen vaan vaarantaa pikkusen jaksamista pysyä matkassa, joten menen päivän kerralla eteenpäin ja toivon vaan, että noi selkäkivut on vaarattomia.

Niisku- ja pieni ihme 4+6 :heart:
 
No niin, meikä marssi väsymyksen vuoksi työterveyteen ja saikkua 11.10.2009 asti :eek:
Arvatkaa olinko ihmeissäni. Kyseli vaan että onko pahoinvointia ollut. Kerroin että kyllä kuvottaa mutta ei nyt niin kovin... Koska väsymys ei sinällään ole sairaus eikä sairasloman peruste, kirjoitti sitten diagnoosin raskausajan oksentelu :eek: :eek: Täh?? enpä mä oo oksennellu tai muuta, mutta kyllä tää saikku sit tulikin tarpeeseen. Arvatkaa nukunko loppuviikon :D

Täälä kanssa hieman huoli km:stä mutta olen ajatellut että tulee jos tulee enkä ala turhaan sitä pelkäämään, eihän sille mitään sit voi. Eli toivotaan että MEILLÄ kaikilla menis kaikki ihan ok.

haicu + rv 4+4 vierailija.
 
Tervetuloa uudet mukaan!
Myös täällä pieni huoli että onko kaikki hyvin. Mulla tosin ei ole mitään kipuja tms. mistä huoli johtuu mutta mutta..
Sain tänään hcg-verikokeen tuloksen ja se oli 533 ja noussut normaalisti kun viimeksi arvo oli 108. Nyt vain odottelen kärsimättömänä ar-ultraa, joka on 14.10. Kylläpäs tuntuu että siihen on pitkä aika :whistle:


-minttu ja pikku-Toivo rv5+0

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Hei!
Minä plussasin eilen ja laskuri antoi laskeutumisajaksi 4.6. Ilmoittelen sitten tarkempaa aikaa kunhan se varmistuu. Kys olisi ponnistus paikka ja seitsemäshän tämä nyt olisi jos vaan kaikki hyvin menee.
Vähän pelon sekaisin tuntein täällä olen kun pikkusen vaille vuosi sitten meillä kuoli vauva kohtuun rv23+4. Toivottavasti nyt menee kaikki hyvin ja saan kesäkuussa parkuvan vauvan syliini :heart:
ois näillä näkymin sama la ja sama sairaala, ollaankohan yhtäaikaa siellä :wave:
Saapa nähdä sitten =)
 
:wave: Mä taidan änkee tähän pinoon kans.. :)

Oon tässä pähkäilly että kuulusinko toukokuisiin vai kesäkuisiin. Viimesistä menkoista ois LA 29.5., mutta ovis oli vasta viikon myöhempään, eli sen mukaan menis kesäkuun puolelle. Ja ite lasken ainaki toistaseks viikot sen oviksen mukaan..

Nii, ja tämä on meille kolmas lapsi. Synnyspaikka olis PHKS.
 
Iltoja! Onpa meitä täällä jo paljon, kiva! :)
Maanantai-aamuna otettiin hcg ja se oli 352, lääkärin mukaan hyvä. Ensi maanantaina hcg-kontrolli ja ultra sairaalassa, joten peruinkin sitten sen ultran, joka olisi ollut 6.10.
Tämä väsymys ja palelu on jotain kamalaa, ei meinaa töissä hereillä pysyä ja päällä joudun pitämään kahta pitkähihaista paitaa ja villasukkia jalassa etten ihan kauheasti tärise.

Niin ja synnytän Hyvinkään sairaalassa, se kun näytti tuosta listasta multa puuttuvan.
 
tervetuloa! :flower:
sopiiko että laitoin teidän ajat vähän sinnepäin tai ensimmäiseen jonka uudet olitte laittaneet??saa sitten muokata kun tietää tarkemmin!ilmoittakaa sitten!

oireita tänään: pääkipu, pyörrytys, oksettava olo, väsymys. pelottaa tuo huonovointisuus kun/jos se lisääntyy. mutta varmasti tässä raskaana ollaan :heart: :D
no, en nyt muuta keksi tällä kertaa. väsyttää niin paljon että voisi kömpiä nukkumaan...

o/
 
Ikä jäi multa tuosta pois, eli 28 olen. La käy ihan hyvin noin tässä vaiheessa, muutellaan sitten kun varmistuu tarkemmaksi.

Mulla aika vähän oireita vielä, tissit on tosi kipeet ja menkkajomotusta on. Ja tänään on väsyttäny kauheesti, päiväunetki otin. Saa nähä missä vaiheessa huono olo alkaa...
 
tissit kipeet, pissilla saa ravata ja väsy+hermoheikkous= raskaus :saint: täällä tämmöistä tänään, tartte kuin kattoo väärinpäin niin mie raivoon, muuten ei tupakkaa mieli oikein ole ees tehny nyt, mut huomaa käytöksessä sen että hermostuu tooodella helposti...eikä tämä päivä muutenkaan ollut kovin helppo, lapset ilmeisesti huomaa että äiti ei oo normaali niin tehdään vielä ylimääräisiä jekkuja kuten makkarissa käsirasvan tyhjennys sänkyyn, matolle ja lattialle |O

Mutzilla ja
 
Väsyttää ja kylmä, istun nyt villasukat jalassa peiton alla ja hrrrr!!!! Viimeksi mulla alkoi heti paha olo joka jatkui koko raskauden ajan mutta nyt olo on ok!

Meillä tulee nyt sukuun kevät/kesällä yhteensä 3vauvaa joilla LA on kuukauden välein... Hassu tilanne, eli mun serkku ja sisko on myös raskaana. Tavarat vaan ei ehdi kiertoon, mutta eip se haittaa (minua ainakaan ko neidin tavaroista on kyse/ eli meidän), joutui vaan kertomaan tästä raskaudesta jo viimeviikonloppuna kun alkoivat puhua vauvatarvikkeista ym ym... :|
 
Näin viime yönä ensimmäisen vauvauneni, ja sukupuolikin selvisi siinä, minulla oli mitä söpöin tyttövauva sylissä :heart: hassua kun edellisissö raskauksissa en ole pahemmin niitä nähnyt ehkä kerran kaksi synnyttämisestä loppuviikoilla, mutta sukupuoli ei ole koskaan tullut selville :heart:

Mutzilla ja
 
Hei kaikille!
Uskaltaudun varovasti mukaan. Tein positiivisen testin pari päivää sitten ja laskettu aika on menkkojen mukaan 26.5. mutta oviksen mukaan 2.6.. Toistaiseksi elän tuon jälkimmäisen mukaan. Olemme avomieheni kanssa yrittäneet lasta viime joulukuusta lähtien, ja kaksi varhaista keskenmenoa/kemiallista raskautta oli kesällä. Minä olen 24 v ja mieheni 29 v, ja olemme molemmat toistaiseksi opiskelijoita. Ja esikoinen on siis tulossa. Oireita ei ole muuta kuin tissien turpoaminen ja kipu.
Tietääkö muuten kukaan, tekeekö YTHS alkuraskauden ultria? Tai ultria ylipäänsä?
 
Tänne tulee tekstiä hurjaa vauhtia. :D Ei perässä pysy.
Esikoinen just päikyille menossa, mietin pitäskö itekki mennä.. väsymys on kamalaa! Mulle voi tohon listaan laittaa iäksi 23 ja Hyvinkään sairaala. Jeps.. nyt kuuluu "pyyhkimään" :D Siispä pyyhkimään ja laittamaan poika unille!
 
Heips!

Tervetuloa taas uusille! :flower: Meitähän rupeaa olemaan jo kivasti kasassa. :)

Leivoin juuri kuningatarpiirakan ja tässä sitä mässäilen.. Mahtaako sitä enää olla jäljellä muutaman tunnin päästä?? :LOL:

Tänne ei mitään kummempaa. Raskausoireina edelleen rintojen arkuus, vilu, väsymys ja välillä menkkamaiset jomotukset. Viime raskaudessa ei ollu juuri lainkaan pahoinvointia (pientä kuvotusta alussa lukuunottamatta) ja toivottavasti ei nytkään tuu! Tosin loppuraskaudesta osaan kyllä odottaa kovia liitoskipuja ja selkäsärkyjä, niitä oli esikoisenkin kanssa.

Niin, ja täällä podetaan syysflunssaa.. :/ Nokka vuotaa ja päätä särkee, kuumetta ei onneksi ole. Mutta ei tämä näinkään ole mukavaa... :/ :x

Adalia 4+3 (kait...)
 
VÄSYTTÄÄÄÄÄÄ..
mulla oli eilen illalla/ yöllä masu kipuja ja yön nukuin huonosti ja nyt kun muutenkin oon ollu yli väsynyt niin nyt vasta väsyttääkin silmiä vihloo/kirvelee ku koitan väkisin niitä pitää auki. pian pitäs lähtee poikia hakeen tarhasta niin ei tässä voi mennä ees päikkäreille.

mutta väsymyksen lisäks mulla ei oo kun kylmä ja yöllä pitää kerran ravata vessassa..mutta niitä pahoinvointeja edelleen odotellessa siis pakko niitten on tulla kun kaikkissa muissakin on todella aikasin tullut

niin ja lisäks mulla on jo pari viikkoo ollu kauhee räkätauti/yskä olo on kyllä ku zombilla..aamulla nuorin poika juoksi kauheeta kyytiii vessaan vähän se kakoili siellä mutta tuli takas ja sano ettei oksennus tullut se nyt viä puuttuskin ku viä se mahatauti tulis.. tai sit mun pojalle on siirtyny aamu pahoinvoinnit (heh)

tänttärä ja tirppa ( ei jaksa aatella nyt ees viikkojakaan onx se nyt 4+6 vai jopa 5+0 jotain sinne päin kuitenkin)
 
Täällä kans kaamee väsymys. Nukuin viime yönä huonosti ku pirun selkä oli nii kipeenä |O
Nyt yrittäny sitte koko päivän vaan pysyä hereillä, illalla ei varmasti tarvi kauaa unta oottaa.

Niisku- ja pallero 5+0 :heart:
 
masu on kipee täälläkin, siis jomottaa tasaisesti tuohon alamahaan ei mitään kipupiikkejä tai sellaista vaan tasaista jomotusta...mikäköhän sen aiheuttaa, ei aikaisemmissa tällaista tasaista jomotusta ole ollut...niitä vihlaisuja on ollut 2 edellisessä

Tervetuloa uusille!

Mutzilla ja
 
Täällä myös väsynyt ja viluinen! :wave: Mutta eikö kenelläkään muulla ole hirmuinen nälkä? Täällä kurnii maha koko ajan... kaupassakin käydessäni himoitsin kaikenmoista ja erityisesti kanaa, vaikka edellisessä raskaudessa en voinut alussa sietää sitä lainkaan. :D
 
Mä en oikein osaa eritellä näitä mun oireita, että kuuluuko ne raskauteen vai onko ihan muuten vaan. Esim. hirvee vilu, nälkä ja yökötys. Mulla on nimittäin yleensäkin aina kylmä ja nälkä, ja aika ajoin myös yököttää, kun esim. ei oo syöny.

toffo 5+0
 
iltaa taloon :D

Oltiin pojan kanssa kauppareissulla tänään ja aivan mieletön huono-olo iski päälle, ei oksettanu mut kuvotti koko ajan. Piti ostaa pillimehua (jotain viileetä) et hieman helpotti olotila... Täälä myös viluttaa ja väsyttää edelleen...

tyhmä kysymys: mietin tossa ihmisen fysiologiaa ja tällainen tuli mieleen: jos naisella kaksi munasolua irtoaa ja vain toinen hedelmöittyy niin mitä sille toiselle tapahtuu :eek:. Normaalistihan tulee kuukautisvuotona pois, eikö? kaikkee määkin mietin mutta kun pähkäilyttää tuo että montako tuolla masussa elelee tällähetkellä... :ashamed:

noh, jos joku viisaampi tietää vastauksen niin kiitollinen olisin ;)
Nyt iltapalalle ja poika petiin (itte sohvalle katteleen töllöö :LOL: ) :wave:
 

Yhteistyössä