¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Tuun tänne ketjuun vieraileen :D en vaan löytänyt sopivaa ketjua mihin kirjoittelisin näin loppu kierrossa. Tänään kp35/31 ja oloja on vähän. Enimmäkseen menkkamaista jomottelua ja etovaa oloa nälkäisenä. En oo vielä testaillut enkä ajatellut testata vielä pariin päivään. Koko ajan on tunne että menkat alkais mut ei mitään.

Kun toisen yrittäminen alkoi niin parissa kierrossa jaksoin testailla jo ennenkun menkat oli edes myöhäs. Nyt viimeisissä kierroissa en ole testaillut. Menkat on tullu aina ajallaan, paitsi viime kierrossa oli kaks päivää myöhässä. Nyt ajattelin odottaa et menkat ois viikon myöhässä. Eli kolmen päivän päästä pääsen testailemaan jos menkat pysyy poissa. Testaan aiemmin jos alkaa tuleen enemmän raskaus oireita
 
Aamun testiin selvä pinkki viiva saatu :heart: :) :) dpo10 kp26/28 tänään.. vaan en uskalla vielä plussanneeks julistaa kunhan teen lähempänä menkkoja digin varmistamaan pinkit viivat :LOL:
Olot kyllä pitää ihan kutinsa on niin huono olo että yyh :x ja mahaa nipistelee ja valkkaria tulee :) toivon vaan kovasti pysyvän messissä mukana :) Okei oon vähä kahtonu mihin LA menisi 6.4.2015 jos kaikki menee hyvin :) toivotaan siis...

sandelma: nyt voi vähä leijjua pilvissä ;) eikö niin.. ja toivotaan että saatte kaikki myös toisen viivan testeihinne myös :) puhaltelee punaväriä :whistle:
 
Argh.. soitin tänään neuvolaan ja sieltäkään ei oikein osattu tulkita tätä mun tilannetta saati mitään viikkoja sanoa. Noh, aika eka neuvolakäynnille ois ens viikon ke, tuskin sielläkään mitään selviää? Ultraan ei vielä pääse ellei mene yksityiselle.
Mahassa tuntuu ku ois tehny vatsalihasliikkeitä ja rinnat on välillä oudon tuntuset. Mitähän tästä tulee :O
En uskalla ajatella sen kummempia vielä ennenkuin näen/kuulen että siellä joku hippunen on.. <3
 
Nyt sitten piinaillaan :) Nyt dpo2 kp24-28/37 :) Viime kierto oli 37 päivää :/ Toivottavasti ei vaikuta huonolla tavalla nyt se että ovis tuli aika myöhään. Ja ilmeisesti on viime kierrossa ollut kemiallinen raskaus. Näin siis lääkäri kertoi kun oli laittamassa lähetettä ultraan ja saanut sieltä sitten konsultaation ja kertoivat ettei ultraa tarvita :( Harmittaa kyllä vietävästi koska siinä samalla olisin saanut tietää onko kohdussa/munasarjoissa kaikki kunnossa. Mutta nyt sitten odotellaan ja odotellaan :) JA tänään sain lisää odottamisen aihetta kun päästään katsomaan asuntoa maanantaina :) Alkaa jo kaksio olemaan liian ahdas kolmelle ja tähän kun vielä neljäs tupsahtais ni ei ois enää kivaa :D
 
. Täällä sitte kahen päivän testit ollu negat. Toissa päivänä oli kauhean kauhean kauhea puristava vihlova ja postävä kipu koko alavatsalla. Säikähdin tosi pahasti. Sellaisen tunnin kesti. En lähtenyt lääkäriin. Ei pystyny kävelemään suorassa enkä tekemään muuta kun makaamaaa kylelläni peittoa jalkojen välissä. Satunaisia vihlontoja on sen jälkeenkin ollut useasti päivässä mutta ei edellä mainitua kipu kohtausta.

Hain vakis työpaikkaa kunnalta, joten vauva haaveet jätetään ainakin tämän kierron ajaksi kunnes tieto tulee työpaikasta. Sitten katsotaan jos töihin pääsen niin odotellaan vuos varmaankin. Jos en pääse niin yritystä jatketaan.

Eli minut voi siirtää haaveilijoihin.

Kaamos iski ja puhti loppu kaikesta niin saa nähdä jos tämä sitten tästä.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille. Palaillaan
 
Kp36/31 ja vieläkään ei menkkoja näy, olo on toiveikas :) mietitte varmaan et miks en testaa jo mutta aina testaan vasta kun menkat on suunnilleen viikon myöhässä. Harvoin niin on ollut. Esikoisen kohdalla kahessa nega kierrossa oli menkat viikon myöhäs ja kolmannesta tuli plussa. Nyt kun tokaa yritetään ni menkat on aina tullu ajallaan, paitsi eka kierto pillereiden jälkeen oli 20päivää, sit tasaantui ja jäi 31 päivään.
Ylihuomenna testailen. Jos ei menkat sit ala
 
Ensinnäkin, Paljon onnea plussasta Vivi Hellion ja HooKoo-82! :heart:

S4nnn, minäkin pelkäsin raskautumisen olevan vaikeaa, kun kiertoni alkoi n. 6kk Terolut/Primolut -kuurien jälkeen pidentyä. Ekassa yk:ssa kierto venähti 39 päivään, ovis oli tuolloin kp 26. Tässä tärppikierrossa yk 2, ovis tuli hiukan aiemmin eli kp 24. Aattelin taas, että turha pitää toiveita korkealla raskauden suhteen, vaikka lempeilyt sattuivatkin reissusta huolimatta nappiin. Kappas, nyt oon kuitenkin raskaana! Eli ei se myöhäinen ovuloiminen ole este raskautumiselle. Toivottavasti sulle plussa pärähtää testiin tässä kierrossa! :)

Jepulis, jospa sitkeät simpat olisivat sinnitelleet ja plussa tulisi vielä sullekin tässä kierrossa! :)

Eläväinen, sun tilanne kuulostaa kyllä vahvasti siltä, että kyytiläinen on asettunut taloksi! Toivottavasti testiin pärähtää kunnon viivaset, kun testin aika on! :heart:

Smurffiina84, mulla tuli muistaakseni dpo 3-4 ihmeellinen todella voimakas kipeää tekevä vihlovajomotus alavatsaan enemmän vasemmalle puolelle. Sitä kesti muutaman minuutin. Anopin luona ihan voivottelin äänen ja pitelin masua. Samana iltana alkoi valkkari lorista ihan urakalla (luulin että pisu lirahti housuun :LOL:) ja seuraavana päivänä tuli samanlaista limaa kuin oviksen aikaan. Siitä meni useampi päivä ja taas tuli ovisliman tapaista. Arvasin, että varmasti on jotain kohdussa tekeillä, kun eräänä iltana, oisko ollut dpo 8, kohdussa tuntui todella kovia vihlaisuja sängyssä maatessa ja ne tuntemukset lisivät asentoa vaihtaessa. Sen jälkeen erilaiset oireet ovat vaan lisääntyneet.

Mites muilla oviksen odottelijoilla ja piinailijoilla menee?

Tässä mun tämän päivän tulos:

Dpo 14 pv, Clearblue digital: raskaana!

Toivottavasti kyytiläinen pysyy matkassa ja on oikeassa paikassa! :heart:

Oireta kyllä on: Kohtuun nipistelee voimakkaasti tietylle aluelle sekä teräviä vihlaisuja tuntuu ajoittain. Aamuisin krapulainen olo, helpottaa yleensä päivän mittaan. Toki välillä nälkäisenä ja toisinaan heti ruoan päälle tulee ihmeellinen etovan ja nälän olon sekoitus, onneksi se on kuitenkin melko lievää. Valkkaria lorisee välillä melko paljon pöksyihin, kokoajan on märkä olo. Väsyttää tosi paljon, varsinkin aamuisin herätessä ja illalla aiemmin kuin normaalisti. Huimaa tosi paljon, kun nousen ylös esim. sohvalta. Rinnat ovat hiukan turvonneet ja kosketusarat. Aamulämpö (suusta mitattu) on 37 ja yli. Itse mietin aiemmin, että ihan niin kuin suonet kuultaisi ihon läpi rintojen seudulla normaalia enemmän. Nooh, mun sisko ihmetteli hääpäivänä, että onpas kumma, kun mulla näkyy suonet niin hyvin rintojen seudulla! :D Hän ei siis tiedä raskaudesta vielä mitään..

Plussatuulia kaikille puhkun! :heart::heart::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: s4nnn
Täällä myös kesto etova olo koko ajan, mahaa nipistelee ja paineen tunne sekä pissittää koko ajan, paleltaa ja väsyttää ihan sikana.. Tänään varmistustesti tehty ja plussahan siihen tuli (apteq) merkillä :heart: aamulirustakin plussan tein jo itseasiassa eilen jo pc-liuskoilla :D Miehen kanssakin puhuttiin että kumpa nyt ois pysyvää sorttia kyydissä :rolleyes: tänään kp28/28 ja dpo12 :)

Lykkyä pyttyyn teille kaikille että plussaatte myös :) :)

LA on 6.4.2015 ja tänään rv3+6 :kiss:
 
BebeBanbino;sitä toivon minäkin!
ONNITTELUT kaikille plussaneille :heart:
Itsellä ei mitään oireita. Viikko vielä. Hääpäivänä,pitäs menkat alkaa,se vasta oliskin maailman paras lahja,jos 2viivaa saataisiin. :)
Nyt kp21/28 dpo8
 
Täällä nyt dpo 9 luultavimmin. Testi aamulla nega ja sellanen pieni paine alavatsalla ja tunne että kohta vuotaa. Yleensä nää oireet tuntuu pari tuntii ja sit niagara.. no nyt ei oo vuotoo näkynyt. Tosin kierto jäisikin kyllä kovin lyhyeksi jos nyt alkais. Torstaina pitäis alkaa lyhimmän kierron mukaan ajateltuna.

Milläs dpo:lla se testi vois näyttää ees haamua mahdollisesti? Mulla one stepin herkät liuskat. Mietin vaan et pitäskö nyt jo näyttää jotain JOS olis tärpännyt..?
 
HooKoo-82 onnea ihan hirmuisesti ja toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti :) Mä toivottavasti tuun perässä sinne huhtikuisiin :) Nyt dpo4 joten vielä matkaa testailuun :D Tää on niin ärsyttävän inhottavan ihanaa kun on jotain mitä odottaa mutta kun ei oikeasti tiedä että mitä odottaa :) Toivottavasti odotan sitä plussaa vihdoinkin :)
 
Tänään ehkä dpo 10, menkkojen odotettu alkaminen torstaina mutta.. sain haamun one step testillä!! Nyt alko jänskättää... vahvistuuko viiva ja jatkuuko raskaus, jos jatkuu niin kuinka sujuu töiden alotus jos vaikka tuleekin pahoinvointia ym.. no kaikesta mietinnästä huolimatta oon kyllä niin iloinen!!! Laskettu aika menisi 10.4.15. Pysyn tällä kuumeilupuolella niin kauan kuin viivat vahvenee ja menkat oileesti myöhässä.
 
Täällä ei mitään oireita plussaan kierto menossa 29/31-35
Alavatsaa nippailee sillai että varmaan huomenna alkaa vuodot. Yleinsä kyllä alkavat varottamatta yön aikana. Mut olisi se hyvä jos kierto vähän lyhenisi ja tasaantuisi :)

Onnea plussanneille
 
En uskalla vielä iloita. Tänään DPO6 omien laskujen mukaan mutta davidin puikkoon piirtyi tänään hailakan vaaleanpunainen viiva :) Joten jos tämä on sitä mitä toivon niin ovulaatio on varmaan tapahtunut hiukan aiemmin mitä kuvittelin :) Alla kuvia, sori huono kuvanlaatu mutten saanut käsistä tärinää ja vapinaa pois :D Ja itse puikossa näkyy viiva paljon selkeämmin kuin näissä kuvissa mut kai noista jotain selvää saa :D Joutuu ehkä malttaa seuraavaa testausta ylihuomiseen jos viiva rupeis vahvistumaan :)

image

image

image
 
Smurffiina, mä en oo mikään asiantuntija mutta ei kai punaista väriä tulis jos ei raskaushormonia olis? :) en tiiä mitä ne viivanpaikat on, mutta haamuksi mä olisin ton tulkinnut. :) toivotaan parasta!

Omat testit edelleen hailua haamua, tän aamunen EHKÄ snadisti toissapäiväistä vahvempi, mut vaikee sanoo kun ei noissa testeissä kuivuttuaan säily nuo viivat ihan realistisina. Hiukka huolestuttaa mut ei auta kun odotella..

oireista löytyy jo oviksesta asti alkanut tissikipu ( ollut mulla myös ennen menkkoja että yksinään tästä en ois aatellu mitään) ja eilen alkanut nännien ääretön herkkyys. Niihin sattuu ja ne kovettuu kun paitakin hipasee... Alavatsa tuntuu "erilaiselle".. ei mitään kipuja siis mutta jotain painetta ehkä. Välillä tunne että menkat alkaa. Äsken tunsin yhtäkkiä ensin kovaa nälkää ja siitä tajusinkin lähteä samointein laittaa jotain suuhuni. Pahaolo ehti silti käväistä.. mutta mulla tollasta joskus muutenkin. Eli niin pienet oireet jotenkin. Toki niitä ehtii viel tulla jos raskaus jatkuu. Ja oikeesti olisin onnellinen jos voisin säästyä pahoinvoinnilta, lamaannun aina kun huono olo ja pelkään ykäämistä :/ Edellisissä raskauksissa en oksentanut kertaakaan, mutta etomista oli jos ei syönyt tasaisesti ja pari kertaa oksu oli lähellä.
 
Onnea uusille plussanneille :)
Itse tänään testasin ovistestillä(kun ei muutakaan ollut) hailukka viiva, mut ei kontrolliviivan paksuinen. Tuleeko ovistestiin aina 2 viivaa?
No posti toi Rtestejä ja tein heti 2 tunnin pidätyksen jälkeen. Mutta ei, ei kahta viivaa :(( ja nyt siis kp24/28 dpo11. Huomen aamulla teen vielä yhden testin ja sit yritän odottaa kunnes on menkkojen aika.
 

Yhteistyössä