Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Sain spontaanin keskenmenon 2 viikkoa sitten. Viikkoja oli reilu 5. Tänään hcg vielä 11, eikä ole annettu mitään kieltoa uudelle yrittämiselle. Vuoto loppui jo muutama päivä sitten. Onko ketään tikuttanut ovista keskenmenon jälkeen? Itsellä ollut ovis yleensä kp 17 ja nyt olisi kp 16 jos lasketaan km ensimmäisestä vuotopäivästä, ovistestin tein tänään mutta negaa näytti ja hormoniakin vielä elimistössä hieman.
 
  • Tykkää
Reactions: Kikkakolmas
@mona2011 hcg:n pitää olla poistunut elimistöstä ennen kun ovulaatio on mahdollinen, eli kannattaa odotella ja tikutella r-testillä, että koska näyttää negaa. Siitä sitten pikkuhiljaa ovistestiä kehiin. Mulla on kroppa molempien, sekä sponttaanin että kkm jälkeen ovuloinut heti seuraavassa kierrossa, mutta aika yksilöllistä taitaa olla. Pahoittelut keskenmenosta :(
 
  • Tykkää
Reactions: mona2011
Mikäköhän muakin vaivaa... Tänään kp11 pärähti yllättäen supervahva ovisplussa testiin ja mun hienot talletussuunnitelmat meni tietysti sitten siinä (yrittää ennakoida ovisplussaa ja talletella jo parina edeltävänä päivänä), ja olen ihan rikki :rolleyes:. En ole yleensä näin herkillä.

Olin niin varma ettei plussa ainakaan ennen kp13 tule, ja vihdoinkin olis saatu "hyvä" yrityskierto. Viime kiertohan meni pilalle luultavasti jonkun ruokamyrkytyksen tai minkälie takia, ei saatu talleteltua kuin plussa- ja ovispäivänä ja olin silloinkin vielä kipeä, ja sitä edellinen taas venyi tosi pitkäksi ja ovis tuli myöhään. Ei oo vielä saatu tm:n jälkeen yhtään kunnon yrityskiertoa lukuisine talletteluineen, ja nyt on kohta jo 5 kk mennyt...
 
Viimeksi muokattu:
Voi kun ovispäivän saisikin itse päättää :D.
Mun kaikki plussat on tulleet ovisaamun hommailuista. Nyt meni tässä kierrossa iltaan, joten saapa nähdä myöhästyikö puuhailut.. Tänään dpo7-8 ja joku hailu pc testiin, ja äsken kirkasta verta WC käynnin yhteydessä paperiin.. En kyllä usko että kipujen aikaan puuhailu olisi kauhean otollinen aika, eiköhän silloin ole jo myöhäistä. Aiemmin vaan ei ollut mahdollista, miksi oi miksi se ovis ei voi olla silloin kun itse haluaa :/ :D
 
Kiitos myötätunnosta :D. Tulihan se munkin tm-plussani ihan vastaavista plussapäivän talletteluista, että en mä tiedä mikä ihme kriisi muhun oikein eilen iski :rolleyes:. Tänään taas parempi mieli. Saatiin sentään illalla talleteltua ja yöllä vielä pikaisesti jotenkuten toisenkin kerran (mahtaakohan tällaisista jälkimmäisistä "pikatouhuista" edes olla mitään hyötyä, ei kai se mies kovin montaa uutta simppaa voi muutamassa tunnissa kehittää ainakaan enää tässä iässä...)

@Kikkakolmas kuulostaa lupaavalta (y)! @Fritang tsemppiä että ovis osuisi hyvään ajankohtaan!

Mulla on kyllä ovismaisia kipuja pitkin kiertoa, että niistä en voisi itse päätellä oviksen ajankohtaa. Voi nipistellä viikkoakin ennen tai jälkeen... Ilman testejä mun oliskin tosi vaikee tietää oviksen ajankohtaa, kun kropan merkit ei oo mitenkään selvät.
 
  • Tykkää
Reactions: mona2011 ja Fritang
Vkonloppuna herkkä r-testi oli negatiivinen. Alotin tikuttamaan CB digi ovistestillä ja se on nyt näyttänyt 3 päivää vilkkuvaa hymiötä? Suussa ollu pari päivää metallinen maku ja viidettä päivää on pohjaton väsymys,iltaa kohden maha turpoo puolikkaaksi maapalloksi. Molemmissa alku vuoden KU raskaudessa ja tässä mikä nyt meni kesken oli samat oireet. Mitä lie kuvitelman tuotosta nyt ovat
Huomenna tosin pitää vielä käydä verikokeilla viimesen kerran. Kiitos vastauksista ja Tsemppiä muillekkin kuumeilijoille
 
Omaa napaa, mutta mitä tää nyt on, kun kp2 (dpo10) ja testasin aamulla viimeisen PC:n pois kaapista ärsyttämästä, ja yllättäen siihen lähti piirtymään viiva. Miten nää vuodon jälkeen vahvistumaan lähtevät viivat pitäis nyt tulkita sitten? Kemiallinen? Dpo7 sain sen haamujen haamun, ja sitten dpo 8 alkoikin tää vuoto. Nyt olisi dpo10 ilman tätä vuotoa. Ja on siis ihan kunnon teuraatusvuotoa, tosin ei hyytymiä eikä minkäännäköisiä kipuja eikä muita menkkaoireita. Tolkutonta vuotoa vaan. Vielä kuva testistä.

http://aijaa.com/JHCLis
 
@Kikkakolmas Oho :eek: Itse ehkä veikkaisin kemiallista, vaikka kokemusta ei olekaan... Testaa vaikka vuodon loputtua uusiksi? Hirvittävän lyhyt tuo luteaalivaihe kyllä :( Onko se ollut aina noin lyhyt?

Saatiin ovis hyödynnettyä... Tai niin kuvittelin, kunnes tänä aamuna ovuloin väärän kohdun puolelta. :rolleyes: Piti senkin puolen nyt sitten ruveta taas toimimaan, viimeksi ovuloinut sieltä tammikuussa :ROFLMAO::poop:
 
Onpas outoa,

Digillä hymiöt vilkkuu edelleen. Viikko nyt kun keskenmenon tyhjennysvuoto loppui (kesti 2vkoa) ja tänään tullut pyyhittäessä verta. Olo on kuin haudasta olisi noussut. Hcg:kin oli laskenut jo normaaliksi.
 
Kp12.Ovistesti puhtaan valkoinen..Minulla siis tuli selvää viivaa kp6-9 (ei kuitenkaan tasavahvoja viivoja) ja nyt ei mitään(n)
Minulla meni tähän kiertoon clomit 2 tabua vrk.Pikkusen ketuttaa jos nyt on käyny niin hassusti että ovis oli muka noin aikaisin..kun en muista harrasteltiinko sillon..
Lueskelin muidenkin yllätysoviksista..mitähän nyt on liikkeelläo_O
 
Heippa kaikille :)

Niinhän siinä taas kävi et lääkkeellinen ei onnistunut, joten hentoinen kaavinta on tehty :mad: Jospa tää taas tästä. Ainakin nyt vointi on ihan hyvä ja vuoto niukkaa. Toivottavasti kohtu ei kauheesti kärsinyt.

Saatiin aika jo jatkotutkimuksiin, koska on jo kolme km takana. Nyt sit odotellaan tutkimuksia ja vasta sen jälkeen mietitään uutta yritystä.

Tää kolmas km oli henkisesti kaikista rankin ja edelleen vituttaa ajoittain, etenkin kun kaikkialla on taas vaan raskauksia ja vauvoja.

Paljon onnea kaikille plussanneille :)
 
@Kikkakolmas oletko hakenut jotain apua tuohon? Eikös esim. lugestron ole juuri tuota varten? Tylsää kun menee kiertoja hukkaan :unsure: (et ole muuten listalla, haluatko sinne?)
En ole hakenut apuja, kun ajattelin antaa kropalle aikaa palautua synnytyksestä ja varsinkin imetyksestä ensin kunnolla. Haluan katsoa hoitaako luonto kierron kuntoon vai ei.. Jotenkin kynnystäkin mennä juttelemaan asiasta :/
 
Kikkakolmas ompa surullista:( Vieläkö riittää rohkeus uuteen yritykseen?
Omaanapaa..kp15 ja ovispäivän aamu.Koko alamaha kipeä,tärähdysherkkä..Todella levottomasti nukuttu yö takana.Kuuma ja kylmä,eikä mitenkäänpäin hyvä olla:mad: Peittokin oli jotenki huonosti kokoajan:LOL:
 

Yhteistyössä