**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Pölö- Mukavaa ja rentouttavaa reissua!! :) Ja erittäin isosti tärppionnea! <3 Tässä kierrossa on kyllä meidän vuoro ku haamut viimeksi kummitteli! ;) Ja kaikkien muittenkin plussausvuoro tietysti. <3 Elä huolehdi listan päivittelystä..minä hoidan kyllä sen homman! :)
 
Torstai 25.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 11/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 30/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 7/27-30
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 61/?
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 17/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 29/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 26/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 11/25-31
saraah___27v____KM 2/2013______________________KP 37/26-36

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 62
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 10/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 10/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 4/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13__________________________KP 17/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 20/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 25/28-32
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 20/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13______________KP 36/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09, TM 03/12___________________KP 9/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13__________________KP 17/25-26

HAAVEISSA KUUDES


HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 51/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Miwwi dpo 12
Miss_piggy dpo 5
Kenguru dpo 5


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81
Väpä08


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
saraah Tulipa suru puseroon teidänkin kohtalosta..:'( Kamalaa, kun on lapsettomuustausta ja sitten kun sen ylläriplussan saa..se viedään tylysti pois. :hug: Toivon todella, että teillä tärppäisi pian uudestaan. Ja tervetuloa tänne purkamaan tuntojasi. Pelkosi seuraavan km:n suhteen on täysin ymmärrettävää. Itse en kolmen km:n kokeneena usko enää raskauden päättyvän onnellisesti..toki toivon sitä täydestä sydämestäni. Enkä luovu toivosta, ikinä. :heart:

miwwi Voi harmitus kun viiva ei vahviistunutkaan! :hug: Mutta toivoa on niin kauan kun ei sitä tädinkuvatusta näy! Ymmärrän kyllä täysin pettymyksesi..itse koin saman viime kierrossa. Sitä kun pitää olla niin hätähousu sen testaamisen kanssa! Kun vaan malttaisi joskus odotella pidempään niin välttyisi varmentamasta kaiken maailman kemiallisia. :headwall:

ON: Julistan täten oviksen metsästyksen alkaneeksi! :D Ajattelin mennä tän kierron ilman oviksen tikuttamista, kun tunnistan sen melko varmasti ilmankin. Ja ajattelin kun kaksi viimeistä kiertoa on ollu sen 28-29 päivää ja ovisplussat on tulleet kp 12 tai 13 et eiköhän se mene samaa rataa tälläkin kerralla. :) Ovis on siis todennäköisimmin tulevina päivinä su-ti. Hulluna vaan peittojen heilutusta! Sikäli mikäli miehen ja omien töiden lomassa ehtii..Katsotaan mihin rahkeet riittää! ;) Ja testaamisen sallin itselleni aikaisintaan 13.5.! Lupaan ja vannon! :D (pakko pitää tämä lupaus nyt kun oon ihan kirjallisesti luvannu!)
 
MiNalo kiitos sympatiastasi :heart: Meillä oli yritystä taustalla pari vuotta, kun mulla löytyi hormonitoiminnassa häikkää. Korjaavan lääkityksenkin kanssa ollaan yritetty jo 2,5 vuotta. Keskenmennyt raskaus oli ensimmäinen plussa. Mutta mäkään en ole missään vaiheessa heittänyt toivoa! =)

Kovalta kuulostaa kyllä sinunkin kohdallasi, kolme keskenmenoa :( tuntuu ihan käsittämättämältä, että miksi. Ihana asenne sinulla, ei koskaan saa antaakaan periksi =) Ootko päässyt johonkin tutkimuksiin, kun olen lukenut että kolmen keskenmenon jälkeen voisi päästä?

Voiko mut lisätä listalle? Kp-tilanne näyttää jännittävältä, mutta testasin tänään selvän negan. Hormonit on varmaan vielä sekaisin keskenmenosta, niin voi olla että tämäkin kierto venyy.
saraah___27v___KM 2/2013________KP 36/26-36___esikoinen
 
Viimeksi muokattu:
Minalo: Kiitos, toivottavasti tulee oikein mukava reissu :). Ja kiitos että sä jaksat tuota listaa päivitellä. Todellakin me tästä kierrosta nyt sitten plussataan ja mennään seuraavaa pinoa päivittelemään! :) Eiköstä vain?!

Saraah: Pahoittelut tänne joutumisesta. Sulla on ollut kyllä rankkaa, kun ensin lapsettomuutta ja sen jälkeen sitten km :( Jospa se keho nyt sitten olisi herännyt ja tietäisi mitä tehdä? :) Näin toivotaan! Toivotaan että sulla hormonit alkaisi olla kohdillaan ja plussaisit mahdollisimman pian, varsinkin kun usealla on noi hormoonit alkanu hyrrätä oikein kunnolla km:n jälkeen, toivottavasti sullakin :)

Nyt mä vaikenen :) oikein mukavia piinahetkiä piinaaville! :) Toivottavasti on hyviä uutisia kun palaan!
 
Pölölle: vielä oikein ihanaa ja rentouttavaa (ja raskauttavaa) reissua! :)

Fujin: Mikä tilanne siellä? Onko ovista näkynyt?

Saraah: Pahoittelut! :hug: Ja tervetuloa joukkoon! Kyllä se pistää miettimään, että miksi ikäviä asioita tapahtuu ihmisille, jotka ansaitsisivat vaan hyviä asioita. Ymmärrän fiiliksiäsi ainakin jollain tasolla. Me ollaan myös yritetty toista parisen vuotta, ja sitten kun vihdoin tärppäsi, raskaus meni kesken 6+ viikolla. Onneksi tosiaan noin alussa, mutta pudotus tuli korkealta. Oikein paljon voimia ja tsemppiä! Kyllä me tästä päästään pian masua kasvattelemaan, eikö? ;)

Minalo: Tsemppiä oviksen metsästämiseen! :) Ja myös lupauksen pitämiseen. Mäkin aina lupaan itselleni, että testaan sitten vasta, kun menkat myöhässä edes sen yhden päivän, mutta uteliaisuus voittaa kuitenkin aina. Mitenköhän tässä kierrossa käy ? ;)

ON: Ovistestin eilisaamuista hymynaamatulosta hyödynnettiin eilen illalla miehen kanssa. Tänään olisi samat suunnitelmat. Tosin veljen lapset on tulossa hoitoon ja yökylään, joten saas nähdä missä vaiheessa ehditään hommiin, ja onko sitten jo liian myöhä. Eli voi käydä niinkin, että eilisiltainen puuhailu jää ainoaksi näin tärppipäivinä tapahtuneeksi puuhailuksi. Mutta kuten jo sanoin, kävi tässä kierrossa miten vaan, oon superonnellinen siitä, että kroppa näyttää toipuneen km:sta tosi hyvin. Anteeksi, että hehkutan tätäa siaa näin vuolaasti, kun toisilla kroppa oikuttelee pitkäänkin km:n jälkeen. :ashamed:

Tänään siis taitaa olla dpo0, ja kohta pääsen piinailemaan! Huuh, taitaa tulla pitkät pari viikkoa taas!
 
MiNalo Jep, kyllä saa syyttää tästä ihan itteäni kun rupesin niin aikaisin testaamaan, mutta mulla edelleen on raskausoireita, ja näitä ei voi kyllä kuvitella, tissit oli taas illalla tosi arat, ja mulla ei oo ei raskaus kierroissa sellasta. Niin sen takia sitten menin ja testasin..


saraah Pahoittelut pitkästä taipaleesta ja vielä keskenmenosta :ashamed: Tulee aina niin paha mieli kun kuulee, että kuinka moni on tässä tilanteessa. :hug:

Pölö- Mukavaa reissua teille :)

Minel83 Paljon plussatuulia! :)
 
Viimeksi muokattu:
Pölölle oikein tärppirikasta, rentouttavaa ja ennen kaikkea hauskaa reissua!

saraah Niin harmittaa, että tänne jouduit :( mutta tervetuloa munkin puolesta!

Minel: Nope, ei ole ovista näkynyt. Mutta toivo elää ja ehkä tänään sitten :)

ON: Juttelin eilen pitkästä aikaa yhden kaverin kanssa, jonka kanssa odotettiin kimpassa. Lasketuissa ajoissa meillä oli eroa noin kaks viikkoa. Vähän tuli haikea fiilis, tää henkilö on yks mun parhaista ystävistä ja oon todella onnellinen hänen puolestaan, mutta jotenkin vaikeaa oli kuunnella ultrakuulumisia ja muutenkin. Ja nyt tuntuu pahalta sekin, että niitä ultrauutisia sun muita oli vaikeaa kuunnella.
Onneksi torstai toivoa täynnä - ovista odotellessa.
 
miss_piggy
Dpo 5, eipä mitään kummempia. Eilen olin työharjoittelussa keskussairaalassa ja kierrettiin kaikki osastot, käytiin myös vastasyntyneiden ja synnytysosastolla. Vauvakuume vain nousi kun näki siellä aulassa niitä pieniä vastasyntyneitä vauveleita äitiensä kanssa...aaaaw :)
 
miwwi Mullahan oli viime kierrossa kemiallinen. Todistetusti, kun sain monen monta selvää haamua testiin. Haalee haamulainen tuli vielä menkkojen alkamispäivänäkin. Ja siis raskausoireet (joita todellakin ehti tulla esim. juurikin tissien arkuus) jatku mulla menkkoihin asti! Kai sitä hormoonia sen verran ehtii erittyä, että oireet pitää pintansa loppuun asti. Mutta edelleen pidän peukkuja, että se siitä vielä plussaksi muuttuu! :heart:

Minel83 Tottakai saat hehkuttaa! :) Se on ihan mahtava juttu, ettei km ole sotkenu kroppaa ja vaikkapas pidentäny kiertoa! Itse oon aina ollu tyytyväinen iihan samasta syystä! ;) Tosin mulla taitaa tämä endometrioosi sotkea paljon enemmän mun kroppaa kuin mikään muu. Tsemppiä piinailuun! Se on aina tosi hermoja raastavaa. Liityn pian samaiseen joukkoon niin jännätään sitten yhdessä! :)

Fujin Tiedän, miltä toi kaverin odotus tuntuu..Mulla on yks läheinen ystävä, joka myös on käyny läpi useita keskenmenoja. Yhden kerran oltiin samaan aikaan raskaana ja molemmille tuli km. Nyt hän sitten odottaa vauvaa ja la on kesäkuussa. Olen äärimmäisen onnellinen ystäväni puolesta, mutta...mieltä kaihertaa, miksen minäkin voisi jo onnistua? :(
Tsemppiä oviksen odotteluun! Eiköhän se sieltä tule, ennemmin tai myöhemmin. :)
 
Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta ja sympatiastanne :heart:

Fujin :hug: ymmärrän tunteesi tosi hyvin, varmasti ystäväsikin ymmärtää. Ei tarvitse kokea yhtään huonoa oloa siitä että oli vaikea kuunnella, koska sulla on suuri suru kannettavana. Tsemppiä!

Minel83 Me päästään! kyllä se on vain ajan kysymys :) näin haluan uskoa.
 
Saraah: pahoittelut keskenmenosta :hug: tervetuloa kuitenkin tänne :)

Fujin: tiedän tunteen. Kohräta pitäisi syntyä tutulle vauva, meidän vauvoille olisi tullutn. Viikon ikäero :(

Miss piggy: voi ei kuulostaa samaan aikaa ihanalta ja tuskaiselta kun olet päässyt vauvoja näkemään sairaalassa!

Minel: toivottavasti yksi kerta riittää!!!! :)

On: olin eilen kaverin kanssa kaupungilla ja kahvillajaoikeasti tuntui että viimeisillään olevia naisia ison mahansa kanssa oli kaikkialla!!! :O yhdessävaiheessa meni niin hermo että sanoin asiasta ystävälleni niin hän tuumasi että tuossa taas yksi tulee vaunujen kanssa. :/eli hän huomasi vissiin saman. Menkkoja ei näy eikä tunnu vieläkään...
 
saraah Tervetuloa, ja pahoittelut! Itseläkin oli vähän sama tilanne, kun oltiin jo yli vuosi yritetty (hormonaalista häikkää minulla myös) ja sitten kun oltiin lapsettomuus polilla niin luomu plussa ilmeistyikin, mutta se menikin kesken sitten.

miss_piggy Ihana kun osaat iloita vauvojen näkemisestä noin kivasti! Oman ammattini kannalta myöskin kohtaan paljon vauvoja ja odottavia äitejä, ja meinaa olla surupuserossa minulla aika vahvasti vielä :O

Eleonoora86 Heh, et oo yksin tän asian kanssa :D Mistä niitä vaunuja just tupsahtaakin läjäpäin aina kun on jossain?:hug:

On Täällä neljä viikkoa kkm, ja sama rumba jatkuu. Miten voikaan kasaantua kaikki epäonnistumiset? Antibiootit loppu, ja tulehdusoireet takaisin, vaikka kuinka olen tarkka hygieniasta, syömisestä yms. Meinaa loppua jo voimat kun on kokoajan ihan puolikuntoinen, jos sitäkään. Aika toivotonta, jos tuo tulehdus on tulossa takaisin :S? R-testi oli jo negatiivinen mutta kai siellä silti voi olla jotain jäljellä.
 
Tervetuloa omastakin puolesta uusille -ja samalla pahoittelut, että tänne olette joutuneet. Toivotaan, ettei kenenkään tarvitse pitkään täällä notkua, vaikka mukava porukka onkin.

Eilen taas erehdyin katsomaan kalenteria ja tietenkin sitä miettii, että parin viikon päästä olis np-ultra, jonka jälkeen olisin lähimmille iloisesta uutisesta kertonut.

Tänään aika kuivahko päivä, toivottavasti tää vuoto loppuu pian ja pääsee odottamaan ekoja menkkoja. Jotenkin tuntuu, että nyt on jossain limbo-tilassa eli vähän niin kuin ei missään, mikään ei kiinnosta eikä ilahduta, mutta kai tää kuuluu asiaan.

Anteeksi valitus, on taas vaan jotenkin tällänen päivä:|
 
mamuska7 Toivotaan että uutiset on hyviä. Pidän peukkuja kokoajan täällä
d ´´ b
Itse odottelen että kaikki menisi hyvin ja alkaisin saamaan asioita kasaan taas... Jotenkin niin luovuttaja fiilis nyt ollut... Paljon olen käsitellyt nyt tätä asiaa mielessäni ja jotenkin olen ollut hiukan nyt hukassa ja yritetty puhua tästä enemmän kuin ennen... Nyt vain harjoitellaan ;)
 
miss_piggy
Mulla olis ollut tällä viikolla np-ultra jos ei olis menny kesken :( Mua ei niinkään ahdista nähdä pieniä vauvoja, mutta nuo raskaana olevat naiset! Voi tsiisus...en tiä mikä siinä on ku sama missä liikun niin aina kans tulee vastaan joku maha pystyssä. Anteeksi vaan, mutta jotenki en vaan voi sietää raskaana olevia tällä hetkellä, ku aina tulee se tunne, että se on kuitenki jotenki multa pois, niin typerältä ku se kuulostaaki. Pylläilevät onnellisen ylpeänä maha pönköllään pitkin kaupunkia, ja tuskin suurin osa on koskaan kokenut mitään keskenmenoa tai lapsettomuutta tai pitkää yrittämistä. Ja kyllähän se pistää oikeesti välillä vituttamaan kun ajattelee, miten helpolla toiset pääsee.
Joo, lapsellista ehkä, mutta kaiketi ihan normaalia ajatella "katkeria" ajatuksia keskenmenon jälkeen.
 
Miss piggy: et ole ainoa joka ajattelee noin! Täällä ihan samat fiilikset. Tänään sain kuulla että yhdelle tutulleni (mies) on syntynyt lapsi. En olisi ikinä uskonut että hän pysyisi yhdessä parisuhteessa tai että hänestä koskaan tulisi isä. Siinä on hänen puolisollaan nyt sitten "kaksi lasta".
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Tervetuloa uusille :hug:

Omanapailuksi menee, mutta minut voisi laittaa piinailijoihin huomiselle dpo7ja tänään sain jonkinlaisen haamuviivan pregcheck-tikulla :O . Saa nähdä onko oikeaa plussaa vai mitä on meneillään. Keskenmenon jälkeenhän veristä vuotoa oli yli 3 kuukautta, parit menkatkin siinä välissä ja sitten viime viikolla sain elämäni ensimmäiset terolutit, jotka aloitin bongattuani oviksen.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Heips,

Täällä uusi kuumeilija. Mitäs tänne pitääkään ilmoittaa??

Rosuliina- km 04/13-esikoista yritetään Yritys ei varsinaisestí vielä alkanut, vasta henkisellä tasolla:)

Oma tausta on sellainen, että plussa pärähti helmikuun 2013 lopussa testiin ja epätodellisen ihana odotus alkoi. Raskaus oli ensimmäinen ikinä. 11.4 hakeuduin yksityiselle ultraan runsaan vuodon ja kipujen takia. Pikkuinen oli kuollut 2-3 viikkoa aikaisemmin. Km ja tyhjentyminen käynnistyi siis spontaanisti. Vuoto lakkasi viime viikonloppuna.

Koen, että selvisin tapahtumasta melko urheasti. Ehkä tilannetta auttoi se, että minulla oli hyvin epäilevä fiilis raskauden suhteen alusta asti, vaikkakin alkuraskauden ultrassa todettiin kaiken olleen hyvin.

Ikää minulla on kohta 31-vuotta ja mies on muutaman vuoden vanhempi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
SIIS APUA!!!!!!!! NYt tarviin kaikkien viisaiden neuvoja!!!!! Siis viikko sitten eka viivaesiintymä testissä mikä lähti vahvistumaan ja oliko sunnuntaina kun sain selkeän plussan (en enää muista)
Laskin itse että minimissään HCG olisi tänään 80 maksimissaan ehkä 200.
Ja äsken sit rohkenin soittaa ja arvo on 1039!!!!!!????!!!!!
 
mamuska: S -Koriongonadotropiini, ihmisen (2122 S -hCG)

Tollaisen taulukon mä löysin, olisko sulla nyt siis viikkoja 4-5 vai mitä kuuluisi sun laskujen mukaan olla? Hcg on siitä kenkku, että nousee kaikilla yksilöllisesti ja isotkin vaihtelut on mahdollisia. Mutta hei, oot tukevasti raskaana, onnea isosti! :heart:

miss_piggy: Mulla kans iskee näkökenttään raskaana olevat naiset ja oon ilkeä, mutta mietin ihan tosissani että oi miksi, miksi joillekin tää on niin helppoa? Etenkin kun näkee niitä, joilla on rööki oikeassa ja karjala vasemmassa kädessä niin tekisi mieli lähinnä tirvaista.

rosuliina: Wellcome ja pahoillani olen :( Älä viivy pitkään!

Eilinen puhelu kaverin kanssa on pyörinyt päässä koko päivän. Rupesin just miettimään, että meillähän olis rakenneultra ihan näillä näppäimillä, jos kaikki olis mennyt niinkuin suunniteltiin. Parit spontaanit itkutkin väännetty muiden katseilta piilossa. En vaan voi käsittää. Oon ollut tautisen ailahtelevainen viime aikoina ja en tiedä, ehkä se alun skarppaaminen on nyt jäämässä taka-alalle ja vasta nyt rupean kunnolla käsittelemään tätä kaikkea. Tai jotakin, en tiedä. Tosi vaikeaa purkaa näitä tunteita sanoiksi. Oon niin katkera ja turhautunut ollut koko päivän. Kotiin tullessa luonnollisesti ensitöikseni ovistikun dippailu ja vaikka viiva onkin taas vahvempi, niin ei siitä hyvällä tahdollakaan tehdä ovisplussaa.

Ehkä huomenna.
 
Täälläkin pistää silmään kaikki raskaana olevat -sunnuntaina kun kävelin sairaalan käytävällä toimenpiteen jälkeen, vastaan tuli viimeisillään raskaana oleva nainen. Ja häpeän tunnustaa, mutta teki mieli huutaa päin naamaa, että "Näytä sinäkin s****na onnellisemmalta, kun olet tuohon pisteeseen asti päässyt!" Niin kovasti ärsytti hänen hieman nyrpeä ilmeensä, vaikka enhän tiedä, saattoi olla hyvä syykin näyttää siltä. Tiedän kyllä, ei ole multa pois toisten raskaus, mutta tää tuntuu niin epäreilulta, kun sitä kuitenkin ehti jo niin ilahtua:'(

Rosuliina, taisit sinäkin olla tuolla marraskuisissa?Pikaista vierailua tälle osastolle toivotan.

Mamuskalle isot onnittelut, ehkä kyydissäsi on tuplat tai olet tosiaan jo pidemmällä. Kaverillani oli aikoinaan ihan kunnon kuukautiset, joten raskaus paljastui itselleenkin viikkoja myöhemmin.
 

Yhteistyössä