Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Ihanaa Bettinah! Ja kuka muka ei olisi joskus kaivellut roskista testipäivänä :whistle: Tosi hyvältä vaikuttaa nuo oireetkin sulla, eiköhän siellä kyytiläinen ole mukana. Huomenna oot taas viisaampi.

Täälläkin alkaa vuoto olla vähenemään päin, öisin ei tule enää ollenkaan mutta päivällä liikkuessa vielä jonkin verran. Kivut on onneksi hellittäneet. Toivottavasti ensi viikolla päästään jo hommiin :p

Mulle ei kontrolliultraa tehdä ollenkaan. Kotitestillä ainoastaan pitää kuukauden kuluttua tyhjennyksestä varmistaa asia. Tietty toivoisin että silloin olisi jo uusi plussa kehissä.. No katsotaan sitten mikä on tilanne.

Mistä muuten hankitte/tilaatte ovistestejä? Ajattelin ehkä kokeilla niitäkin jos tuntuu ettei muuten ala tapahtua. Ikinä en ole siis ovista testannut. Tämä viimeisin plussa saatiin aikaan sillä että kp12-21 talleteltiin joka toinen päivä (vaikka sitten väkisin :rolleyes:). Nytkin olen ukkoa jo vähän herätellyt että kohta sitten sama homma edessä. Huono juttu vaan kun esikoinen on juuri siirtynyt nukkumaan vain yhdet päiväunet niin tallettelumahdollisuudet on vähentyneet puolella. Eiköhän hätä keinot keksi ;)
 
  • Tykkää
Reactions: norappi ja Bettinah
Toivotaan Bettinah plussaa!Pidän täällä sormet ja varpaat ristissä :barefoot:

Aion viettää hiljaiseloa palstalta tiistaihin,kunnes lääkäri ja sen myötä toivottavasti toiveikkaampi ja viisaampi.
Kp6 nyt,normimenkat ja tiputtelee edelleen.Ottaa vaan nyt rankemman kautta,ei hirveesti ole ollut kommentoitavaa/sanomista tänne.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Ostin pari päivää sitten hiusvärin, uskallanko laittaa? Oon googletellut ja osa sanoo et voi ja osa et vasta ensimmäisen kolmanneksen jälkeen. Mut mitä jos ei tiedä edes onko raskaana :D tässä nyt mietin että teenkö vai ootanko mahdollisesti 2kk :D
 
Bettinah kyllä mä värjäilin ihan normisti tukkaani kun olin raskaana. Ihan terve lapsi syntyi. Onhan niissä tietysti mahdollisuus, et ne imeytyy päänahan kautta... mut en kyllä usko niistä mitään haittaa olevan. Kylläpä ne olis kielletty jos jotain vaaraa olis. Mites se sun testi? Mitä se näytti?

ON: kp 25/25-? Menossa. Ei menkka oloja ainakaan vielä. Yleensä mulla tulee tosi kova paine vatsaan ennen ku menkat alkaa. Mut täs on vielä pitkä päivä aikaa.
 
Nega edelleen :eek: en ymmärrä missä vika. :( kp 30/25-32 kai sitten vaan se kierto tasaantuu vaan takaisin siihen pitkään. Kolmen laskurin mukaan olisi pitänyt alkaa jo. Yhden mukaan 3 pvää sit toisen 2 ja kolmannen tänään. Menkkajomotusta ei enää ole, jatkuva pissahätä ja rinnat arat. Ottaisikohan ne mut maanantaina tk ja tarkistais siellä sit homman. Täytyy soitella.
 
Pahoittelut negasta Bettinah. Ei ne varmaan tk:sta muuta sano ku oottele ainaki viikko..
Mulla alko tänään ovisolot. Ihan hirveästi tulee limaa. En oo miehelle siitä mitään puhunu, enkä puhu. Ja tilasin elämäni ensimmäiset ovistikut, meinasin ihan niillä varmistaa vaikka oireet on ihan vahvat.
 
Bettinah pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.

Täällä päätin tehdä tänään raskaustestin ja katsoa joko Hgc-arvo olisi laskenut. Odotin siis negaa tai korkeintaan haamua. Äh, semmoiset kirkuvat tasavahvat viivat tulivat että kelpais kyllä mulle jos raskaana olisin..:cautious:. Viikon päästä otetaan sitten hgc-arvo uudestaan verikokeella.
Kauan teillä muilla on mennyt keskenmenon jälkeen että r-testi näyttänyt taas negaa(n)? Googlailin että voisi mennä viisi viikkoa ennekuin näyttää negaa:confused:. Missä vaiheessa ovulaatio voi sitten tulla, voiko tulla vaikka arvot ovat vielä koholla??
Mä kun luulin että kun vuotokin loppui, niin nyt alkaa taas yritys vauhdilla:LOL:. Tai saahan sitä harjoitella tietty:D.
 
Mulla laski hcg vissiin supernopeasti. Ensimmäisessä aikaisessa km testi näytti negaa toisena vuotopäivänä. Myöhäisemmässä keskenmenossa tuli nega viikko kaavinnan jälkeen. Ensimmäisen jälkeen ovuloin kp 15, toisen jälkeen kp 18.
 
Kiitos kaikille ♡ nyt sit odotellaan et nää menkat loppuun ja sit taas uus yritys. Oliskohan jo aika mennä lääkäriin kun yritys yrityksen perään ja aina nega lopulta. :( onneks on tämä ketju! Saa jonnekkin avautua ♡
 
Onko teillä pitkä yritys jo Bettinah?
En minäkään ois tänne ketjuun jääny,mut täällä ollaan edelleen.:poop:

AaVee,tuosta hiusten värjäämisestä.Jos tietäisin olevani raskaana,en värjäisi.Mutta välillä ovulaatio-plussatesti,en ajattelisi,sillä eihän tätä elämää voi elää jos rytmittää sen tuon kanssa.Tai niin oon päättänyt. Toisinkaan ei oo väärin :)
Joko siellä alkoi uusi kierto vai miltä näyttää? :p

Nyt kp8 ja vihdoin kaikenlaiset tiputtelut ja vuodot ohi.Ei onneks kestäny nyt niin kauan.
Huomenna vihdoin se lääkäri,jota odotettu kolme viikkoa!
Tosin,nyt on alkanu tuntuu et oonko sen viisaampi huomisen käynnin jälkeenkään.:rolleyes:
 
MeaMinnis mulla näytti n. 3 vkoa testit plussaa.

Täällä on menkat alkamassa. Aamulla tuli vv:n seassa vähän kirkkaan punaista verta. Mahassa se tuttu paine. Päivän aikana hanat varmaan aukeaa. Toistaiseksi kuitenki kp 27/25-?. Nyt onki sit se kierto ku ei edes voi oikein yrittää. Oon reissussa pariinkin otteeseen.
 
Kuten eilen aamulla ennustelin.. menkat alkoi. Ja nyt menossa siis kp 2/25-26.

Mä ajattelin käydä miehen kanssa keskustelun siitä, et jos yritettäis vielä pari kk luonnollisesti ja jos ei onnistu niin mentäis sit PASiin Ouluun.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Mulla kp 13/26-28 ja tais ovistesti näyttää plussaa, joten tänään ois ohjelmassa miehen kellistystä =) Tiiän kyllä että ei se tärppää taaskaan, on jo vähä luovuttanu olo. Miehen kans puhuttiinki, että meillä kuitenki 3 lasta jo on, että se neljäs tulee tai sitte ei tuu. Ku voiski itekki ajatella sen yhtä rennosti ku mies. Jos keskenmenoa ei ois tullu, niin oisin nyt ihan viimisilläni... La oli 11.10
 
Paljon uusiin kiertoihin joutuneita, pahoittelut teille. Ainahan se lannistaa.

Tein jotain ihan hurjaa, tilasin elämäni ekat ovistestit! Päätin että mitä sitä turhaan odottelemaan :p Raskaustestejä pistin myös tilaukseen muutaman. Ehkä ensi viikolla uskaltaa jo tsekata että olisiko muuttunut negatiiviseksi, tänään "kp"12 tyhjennyksen alkamisesta. Vuoto on käytännöllisesti katsoen loppu, onneksi.

Älkää kysykö miksi, mutta mulla on tosi vahva tunne että meille tulee heinäkuussa vauva :rolleyes: Näin unenkin jossa tuskailin helteessä ison mahan kanssa. En tosiaan tiedä mistä tämä ajatus on lähtenyt liikkeelle. Eihän siinä, saa tulla jos on tullakseen!
 
  • Tykkää
Reactions: titti77

Yhteistyössä