Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Ninnu118 Tsemppiä ja plussaonnea tietysti! Voin vaan kuvitella miltä teistä tuntuu, jotka ehditte raskaana jo pidemmälle.

@Momon Olen huomannut muissa asioissa miten raskasta negatiiviseen keskittyminen on. Mutta on kyllä vaikeaa olla stressaamatta ja pyörittelemästä samoja asioita mielessä aina uudelleen.

@Noups Joo, varmasti huolehtiminen ja odottaminen ei lopu plussaan. Varsinkaan meillä, joilla on yksi tai useampi huono kokemus alla. :unsure: Toivottavasti sulla menee nyt kaikki hyvin! :love:
 
Onnittelut @Noups ! Ihanaa, että saa lukea plussauutisia! ❤

@Momon tervetuloa joukkoon ja pahoittelut keskenmenoista! Ei helppo taival teilläkään!

@sucrine mulla oli kans ihan muutama pv ennen ovista hyvin haaleita viivoja ja yhtäkkiä pamahti selkeä plussa, joten älä heitä kirvestä kaivoon!

@Ninnu118 voimia surullisin hetkiin ja mukavia hetkiä niiden rinnalle!

Täällä alkaa olla kiinnittymispäivät käsillä. En kovin paljon ole asiaa miettinyt viime päivinä, sillai sopivasti vaan! Oireiluja oon ajatellut sen kautta, että keho joka kierrossa yrittää valmistautua raskauteen eli on luonnollista, että kehossa tuntuu kaikenlaista. Eli itse yritän odottaa niitä kahta viivaa ennen kuin päättelen mitään (katsotaan näinkö pystyn malttamaan mieleni). Toki varmaan epävarmuus jatkuu sinne rv 12 saakka vähintään näillä kokemuksilla.

Plussatuulia kaikille!
 
@Noups paljon onnea viivan vahvistumisesta:love:

On: Kp 26 ja dpo 10 kai menossa. Ihan semmonen olo, että menkat alkaa parin pv sisää. Itkettää, masentaa, kiukuttaa, ärsyttää ja kauhee ihmisviha päällä. Mahassa menee semmosia hassuja kramppeja välillä myös. V**uttaa niin paljon, etten haluis ees testata ollenkaan koskaan :cautious::D Jospa tää tästä taas tasaantuu jossai kohtaa(n)
 
@Noups onnea vielä ja tarrasukkia sinne!! :love:

Meillä oli lasten 5v ja 2v synttärit täällä, ja tuntuu ettei oo koko kiertoo tullu ajateltuu, kun on ollut kauhee hässäkkä.. Mutta nyt on dpo11 (kaiketi...(n)).
Jos nyt on raskaana ja vanhat merkit pitää paikkansa, niin kohta tulee naamaan jättifinni.:D Se on ollut mulla ihan joka raskaudessa eka merkki, jonka tosin vasta myöhemmin on tajunnut oireeks...
Flon mukaan menkat pitäisi alkaa kolmen päivän päästä...
Milloha sitä uskaltais testailla.. Vai mahtaako keretä testaa ollenkaan, ku menkat jo alkaa..

Täällähän oli monta, joilla piinapäivät menossa. Onko teillä jo jotain oireita? Vai oletteko jo testailleet? :)
 
Tänään soittelin vielä naistentaudeille ja sanoivat, että soittaa omaan tk. Mä en muista, muistatteko kun se km jälkeen piti tehä rt kk päästä ja mulla se oli 54 arvo! ( sain vasta tietää ) ja sen jälkeen tuli menkat ja nyt sit koko kuukauden tiputellut jos vaikka mitä.. ne sano, että 54 arvo on nega ja sitä ei ees tutkita!
Kyllä mä haluan, että tutkitaan kun tiputtelee koko ajan!
Ihan naurettavaa toi noitten homma! Pitäkää peukkuja, et pääsen tutkimuksiin, et jos sinne vaikka jääny jotain tms vaikka kätilö piti sitä epätodennäköisenä! Että mitenkä! Kun eivät ees tutkineet km jälkeen! :mad::eek:

Muoks. Ei apuja sieltä... pitäis ottaa neuvolaan yhteyttä :eek:
 
Viimeksi muokattu:
@Ninnu118 Inhottava epätietoisuus. Toivottavasti pääset tutkimuksiin, luulisi kyllä.(y)
@Noups Onnea:love:

Täällä dpo 1. Nyt huomaan että on eka kierto kun lähden jo piinailemaan hieman synkistellen. Vaikka nyt on terot mukana ja sen puoleen pitäisi olla avoimin mielin. Olen plussannut aina dpo 11. Toisaalta en haluaisi enää yhtään kemiallista nähdä siksi olisi järkevin odottaa jos kk olisi myöhässä reilummin. Toisaalta tiedän kärsivällisyyteni...jota ei oleo_O
 
@Shalley kyllä siellä joku näyttäs kurkkivan!

@Ninnu118 Anteeksi, en muista.. :X3: siis mikä arvo oli 54? Hcg vai? Millähän perusteella on negatiivinen, kun mulle puhuivat että alle 5 on negatiivinen. Ja yks jolle töissä on tullut keskenmenoja (ei tiedä mun km kylläkään, mutta puhuu aika avoimesti) ni sille on sanottu että alle 10 on negatiivinen.
Kyllähän sitä nyt pitäs päästä tutkimaan että mikä mättää jos koko aika tiputtelee! (n)

Miks musta tuntuu että tässä kahden päivän aikana oon vuotanut jo enempi siteisiin kun siinä km vuodon aikana mitä mulla oli? :eek::D Eilen oli aika kipeitä kramppeja, mutta särkylääke auttoi. Aamupäivällä meinas alkaa uudelleen ni otin sit särkylääkettä ni ei oo sen jälkeen tuntunut mitään kipua.
 
@Ninnu118 Onpa ärsyttävä tilanne. Toivottavasti pääset tutkimuksiin!

@Shalley Kyllä siinä jotain näkyy.

@Nonsk Oliko sulla nyt eka vuoto km:n jälkeen vai jo pidemmällä?

Mulla tuli aamulla vessassa vaaleanpunaista paperiin. Ajattelin, että nytkö ne menkat alkaa. Kauhea turvotuskin päällä. Mutta eipä ole ainakaan vielä alkanut, samat oireet kyllä jatkuneet koko päivän. Hmm. (n)
 
@Noups Onnea! :)

@Shalley Mäkin näen jotain! :)

Mulla menossa dpo 5. Dpo 10/11 vois ehkä testata. Vaikka ehkä ois parempi vaan odottaa siihen asti kun menkat ois myöhässä. Toisaalta musta on hyvä tietää jo etukäteen tilanne, niin ei sitten niin paljon pety kun menkat alkaa. Mulla näkyi keskenmennyt raskaus dpo 11, joten testaan yleensä silloin nytkin. Jos silloin on nega, niin eipä tarvi testata uudelleen siinä kierrossa. Nyt on jo yk 6 menossa keskenmenon jälkeen. Vähän masentaa kun mitään ei tapahdu :(
 
@Ninnu118 Kyllä tosiaan pitäisi noin pitkään kestänyt tiputtelu tutkia :eek: itsellä oli noin pari viikkoa keskenmenon jälkeen 5 päivää kovaa vihlontaa kohdunsuulla ja kerran lorahti verta hieman, vaikka itse km vuoto oli loppunut jo viikkoa aiemmin. Kävin tk:ssa, josta lähettivät naistentautien päivystykseen kun ei tk:ssa ollut ultraa käytettävissä. Naistentaudeilla sitten ultrattiin kohtu ja munasarjat, otettii verikokeita ja plv, eikä syytä löytynyt. Kohta oli kokonaan tyhjentynyt ja munasarjat ok. Pelkäsin siis jotain kohtutulehdusta, vaikkei infektion oireita enempää ollut, mutta se todella inhottava vihlonta mietitytti. Itselläni ei kkm jälkeen otettu verestä kertaakaan hcg arvoa, siinä käytäntö varmaan vaihtelee eri paikoissa. Käskettiin vain tehdä kotona rt testi. Mutta kyllä sinun pitäisi ehdottomasti päästä selvittämään mistä vuotelu johtuu, minun käsittääkseni ni se hcg pitäisi olla alle 5, varma en kyllä ole (n)

@Shalley Jotain hentoa näkyy kyllä :rolleyes: Joko testasit uudestaan?

Minä testasin eilen ja tänään ja molemmat negoja.. turhauttaa niin paljon tämä kun on niin epäsäännöllinen kierto ja ei voi yhtään tietää missä mennään :( kp 39 nyt. Rinnoissa edelleen tuntemuksia ja vatsa tosi turvonnut. Edellisessä plussassa oli kunnolla oireita yli viikon ennen plussaa ja mietin, että oikeastiko olen vaan kehitellyt päässä nämä kaikki oireet ku testit vaan näytti negoja. Olin juuri kesälomalla ja päätin pitää testauksessa viikon tauon ja sitten pärähtikin testiin suoraan kaksi tosi tummaa viivaa. :D pitäisi nyttenkin vain malttaa olla testaamatta, mutta kun ei malta.. se kun voi minun tapauksessa olla mahdollista ettei ovista ole vielä ollutkaan ja minä vaan oottelen plussaa :ROFLMAO::ROFLMAO: yleensä ne kierrot kyllä on ollut noin 6vk, kierukan kanssa tosin tuli vuotoa vain muutaman kerran vuodessa, että viime kuukautisista on aikaa 2,5 vuotta (n)
 
Kp 28 ja dpo 12-13 menossa. Flo ennustaa menkkoja tälle päivälle, mutta musta ovis oli pari pv myöhemmi ku flo ennusti. Ja mulla alkaa menkat aina edellisenä iltapäivänä/iltana tiputtelulla ennenku on virallises kp1. Jos tänään ei illalla ala tiputella niin aamulla teen pc:n testin. Outoja oireita on ainaki vaikka muille jakaa:grin Mm. Mielialan vaihtelut on iha järkyttäviä, häpyluussa kauhee paine toista päivää (joskus on ennen menkkojaki kyllä painetta häpyluussa ja kamalat mielialan vaihtelut), tissit on hieman arat edelleen, mutta ei oo voimistunu se arkuus (kohdunulkosen jälkeen mulla ei oo tissit ollut ollenkaan kipeet ennen menkkoja mikä on ollu outoo ku 10vuotta sitä oli aina 5-7päivää ennen menkkoja), alamahassa menee hassuja vähä niinku kramppeja/nipistelyjä kohdun kohdalla, lievää etovuutta hieman (voi kans olla menkka oire ja ahdistusoire), viime yönä näin unta, että menkat alko ku hanasta päästäis (tätä oli sillo ku KU-raskaus ennenku tiesin sitä ja pelkäsin keskenmenoo niin näin unia että vertavuotaa), nukuin huonosti ja heräilin koko yön ja aina ku heräsin niin ahdisti sikana, heräsin lopullisesti 5.30. Maha on sekasin, mut niin se kyllä mulla on melkeen aina. Kylmä, kuuma, kylmä, kuuma olot. Oireita on siis, mutta ne voi yhtähyvin kertoo menkoistaki. Joten viel en uskalla olla kovin toiveikas...
 
[ IMG ]https://aijaa.com/U6JLuL[ /IMG ]

Kyllä on viiva vahvistunut :love:
Nyt siis dpo12. Eilen oksetti iltapäivästä hetken ja alkoi uudelleen illalla. Mahaa nippaillu myös ja jatkuvasti närästää..
Tuli se jättifinnikin viimein, jonka sanoin tulevan joka raskauden alussa.. Tällä kertaa ei naamaan, vaan takapuoleen :ROFLMAO::ROFLMAO:

Mä pelkään niiin että tääkin viedään multa pois :cry: Aion nyt vielä testailla jonkun aikaa..

@Päppyrä Kuulostaa lupaavalta oireet, testiä odottaessa (y) Plussatuulia!
Teille kaikille myös!!!
Mä jään taustailee, ja toivon etten palaa tänne. Vaikka ihania oottekin kaikki :):love:
 
Täällä alkokin menkat eli kp 1.. Sanoivat vaan, että normaalia, että kierto saattaa olla sekasin ja tiputella, mut et pitäis korjaantua kyllä. Mulla kkm ei köyny näin vaan heti raskauduin ja ilmeisesti toinen perään ei oikein kroppa tykännyt. Noh mä aattelin ootella rauhassa ja katella, kun ei ole kipujakaan tms.
 
@Ninnu118 jospa lähtee kierrot rullaa säännöllisesti tai sitten tietysti toivomme plussaa:love:

@Noups ja @Shalley kaikkea hyvää raskauteenne:love:

Omaa ).( tajusin että ainut looginen syy miksi runsaat menkat oli niukat, oli se kun vedin sitä vadelmanlehtiteetä 1-2 kuppia päivässä ovikseen asti! Eli en nyt sitten juo tässä kierrossa. Toki kp 1-3 taisi juoda sitä kunnes tee loppui. Katsellaan. Lopetin kyllä myös Inofolicin.. mies on yhä sitä mieltä että tjottaillaan, enkä ole tyytyväinen. Että liikaa paineita jos aikataulutetaan. No, ei sitten. Aika mahdotonta on sitten raskautua jos 40-60 päiväsiä kiertoja ja jos en saa kertoa millon ovis on. Varsinkin kun seksiä on kerran 1-3kuukaudessa (siis 1-3kk välein, viime vuonna 5 kertaa koko vuonna tänä vuonna tähän asti 6 :cry:) :/ että alan vakavasti harkita vauvahaaveiden hautaamista.

@Päppyrä @Hannaah ja @Marlen testaatte huomenna? toivotaan plussia!
 
Viimeksi muokattu:
@Nonsk hienoa toivotaan että pysyy järkevänä kierto tai sitten tietty plussa jos tulis :love:

Mä oon testaushullu, varsinkin kun kierto niin sekasin. No, eilen kp6 ja ovisplussa. Ihan musta testiviiva! Että terve. Tänään nega, mutta vain nippa nappa. Sylkiovistesti kuitenkin +. Lh ja estrogeeni kohol taas. Ei yllätä kyl. Miks kiusaan itteeni testaamal..
 

Yhteistyössä