Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Plussaonnea kaikille plussanneille :love::love::love:

@Keijukuningatar oletko käynyt gynellä puhumassa noista pitkistä kierrosta? Oliko inofolicista sulle apua? Itselle oli vastaavasta donafertystä iso apu....


Omaa napaa sen verran, että olettettu ovis la/su ja nyt keskiviikkona iski hämmentävä alavatsakipu:X3: vasen puoli huutaa hoosiannaa, ja toivon tosiaan että tämä on keltarauhanen eikä ovis vasta nyt... Pari päivää ollut ihan jyrän alle jäänyt olo, ja malttamaton haluaa jo tietty testata josko se ovis olisikin ollut aikaisemmin...
 
@Salty en saa apuja koska imetys. Tosin kierrot ennen lasta ja imetystä 30-69 päivää, mutta ovulaatio tapahtuu ainakin joskus, 11/2015 jälkeen 4 raskautta joista 3 km/kemiallisia. Inofolicin käyttöön otettuani menkat alko synnytyksen jälkeen ja kaksi raskautta, kierrot 40-61 päivää. Inofolic oli puolisen vuotta käytössä.
 
Mäkään en voi käyttää mitään juttuja vaikka kierto ois mitenkä, kun imetän vielä. Mutta mä luin, että ihan normaaliakin, että pari kiertoa voi mennä tiputellen ennenkuin tasaantuu. Jos ei, niin sitten pitäis alkaa tutkia mistä johtuu tms. Mutta tosiaan, kun tein silloin sen rt, niin sit alko runsaat kk ja ei hyytymiä tms. Mukana. Toivotaan, että tää kuukaus ois tärppi kk!
 
Mäkään en voi käyttää mitään juttuja vaikka kierto ois mitenkä, kun imetän vielä. Mutta mä luin, että ihan normaaliakin, että pari kiertoa voi mennä tiputellen ennenkuin tasaantuu. Jos ei, niin sitten pitäis alkaa tutkia mistä johtuu tms. Mutta tosiaan, kun tein silloin sen rt, niin sit alko runsaat kk ja ei hyytymiä tms. Mukana. Toivotaan, että tää kuukaus ois tärppi kk!
Joo kaikki macat ja royal geeleet ja mitä noita ny on on mustalla listalla ja varsinkin gynen määräämät terolutit sun muut mitä ei imettäessä voi käyttää.. eikä niin kauan apua saa kun imettää. Mielenkiinnolla googlettelin niin lugesteronia sais käyttää imettäessäkin mut kuka gyne niitä kirjottaa koska se imetys
 
Hyvältä vaikuttaa @Shalley! :love:

Tsemppiä @Keijukuningatar. Varmasti turhauttavaa ja hankalaa, kun mies on eri linjoilla yrittämisen suhteen.

Eipä alkanut menkat vielä. Naamaan alkoi kuitenkin puskea taas näppyä ihan uudella tahdilla. o_O
Vähän joo turhauttaa ja vaikka minkälaisen riidan aiheesta saa. Surullinen ja pettynyt oon. Tjottailu ois varmaa hauskaa jos olis lyhyt kierto ja paljon talletteluja :/ mut eipä oo. Missäs ne menkat, karkumatkalla?:ninja:
 
Aapuva auttakaa..
Mulla siis keskemenosta nyt reilu pari viikkoa. Nyt pari päivää tullut mun mielestä selkestäi koostumukselta valkovuotoa MUTTA se on ruskeaa/rusehtavaa. Ei haise oudulle eikä kipuja joten oiskohan sitten vaan vanhaa verta mitä sieltä tulee mukana? Vai pitäiskö soittaa lääkäriin että voiko olla kyse jostain tulehduksesta... onko muilla ollut?
 
Testiä en uskaltanukka tehä tänää ja hyvä niin, etten tuhlannu testiä. Veristä valkovuotoo tulee joten tänään tai viimestään huomenna kp1 ja yk4 alkaa. Yritystauon jälkeen yk2 alkaa. En tiä kummasta sen laskee. Siitä ku alotettii tammikuussa vai siitä ku ny alotettii KU:n ja tauon jälkeen..
 
Liityn joukkoonne (n) Pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille, on tämä vaan rankka juttu :cry:
Odotimme innolla vappuvauvaa (LA piti olla 25.4.), esikoinen on nyt 1,5v. Sain kuitenkin viime viikolla ensimmäisen keskenmenoni rv 10+5. Fyysisesti toivuin nopeasti - vuoto on jo loppunut eikä sitä kovin paljoa tullutkaan minkä vuoksi epäilen että mahtoiko kyseessä olla tuulimunaraskaus.. Vuoto alkoi kunnolla tiistaina ja keskiviikkona aamulla ultrassa näkyi enää vain ruskuaispussin jämät. Mietin että olikohan siellä sikiötä koskaan ollenkaan? :cry: Ehdin itse jo iloita että oltiin päästy jo noin pitkälle ja eka kolmannes olisi ihan pian ohi..

Mutta nyt sitten ollaan teillekin varmasti niin tuttujen ajatusten äärellä - koska uskaltaa yrittää uudestaan ja mitä jos näin käy taas uudelleen..? :(

Eli listalle mukaan Pieni haave 33v, YA 06/18, KM 10/18 rv 10+5, YK1 km:n jälkeen
 
Viimeksi muokattu:
@Pieni haave pahoittelut :unsure: on tämä kovaa kyllä. Itsekkin olin rv 10+1 kun kkm todettiin, kyllä siinä jo kerkesi miettimään että enää pari viikkoa niin piina on ohi... täälläkin ootettiin huhti-vauvaa.
Me päätettiin että annetaan tulla jos on tullakseen niin vaikka heti. En usko, että se yrittäminen missään kohti olisi helpompaa. Toki sitä pelkää että miten kestää jos tulee toinen perään, mutta on vaan mietittävä sitä että on niin paljon suuremmat todennäköisyydet että kaikki menee hyvin kun että menee huonosti. Tämä siis meidän kohdalla, ymmärrän kyllä hyvin jos haluaa odottaa ja antaa tilanteen rauhoittua. <3
 
@Keijukuningatar Joo, menkat jäi nyt johonkin. :confused: Tässä alkaa jo elätellä toivoa siitä, että olisikin tärpännyt heti ilman menkkoja välissä. Mutta ei ollut kauheasti yritystä enkä tiedä milloin ovis oli. Jos nyt ei ala kuulua noin viikon sisällä niin otan ehkä terolutin käyttöön omin lupineni.

@Pieni haave Pahoittelut! :cry: Nämä ovat kauheita juttuja. Mekin yritetään nyt heti vaan, mutta onhan tässä huoli, että seuraavakin menisi kesken. Tai toisaalta ettei tule raskaaksi sitten millään uudelleen. Mulla meni kesken jo varhain, ehdin ajatella olevani raskaana vain parin viikon ajan. Ja jo ennen plussaa oli tiputtelua/vuotoa.
 
Täällä jännät paikat, niin selkeä haamuviiva tuli testiin, että mieskin näki sen (kp 27/28). Nyt vaan odotellaan, että joko reilusti kp 1 tai sitten vahvempaa viivaa pikkuhiljaa, ja sitä kautta jännitellään ainakin seuraavat 2kk sitten vielä lisää.
 
Soittelin tyksiin tuosta vuodosta ja kuulemma ihan normaalia ja eilen sitä ei sitten tullutkaan. Tänään pregchekillä haaleista haalein haamu/viivanpaikka mitä ei varmaan olisi nähnyt jos ei väkisin etsisi eikä kyllä saa kuvaan. Eli eiköhän tämä ala olemaan taputeltu ja pääsee odottelemaan uutta kiertoa (tai sitten ei:whistle:) Tyhjennyksestä siis huomenna 3 viikkoa. Teen vielä uuden testin sellaisella tosi herkällä ensi viikolla, mutta ainakin valkovuodon lisääntyminen kertoisi että jotain tapahtuupi !
@mira.flower en tiedä käytkö täällä enää, mutta jos käyt niin mtien voit ?
 
Tein malttamattomana tänään jo raskaustestin että joko negaa näyttäisi (johan tässä nyt viikko on mennyt..! :rolleyes:) ja tosi haalean viivan antoi kun oikein tihrusti. Se nyt lienee hyvä juttu, jospas menkat ja seuraava ovulaatio sieltä tulisi sitten kanssa ripeästi.

Tuntuu että olen ollut tänään (tänäänkin) tosi pahalla päällä ja kiukkuinen. Kiukkuinen siitä että meille piti sattua näin huono tuuri ja siitä että elämä on yhtä hiton odottelua vaan kokoajan!! Nyt odotetaan negaa raskaustestistä, sitten niitä menkkoja ja arvotaan ovuloiko ja sitten vasta odotellaankin että tärppäsikö... ja sitten koko panikoiminen alkaa alusta :cry::(:devil: Aaargh, tuntuu etten selviä tästä syksystä hengissä tai ainakaan järjissäni mitenkään :cry:
 
@Pieni haave Tervetuloa mukaan ja pahoittelut :( Täällä käydään myös läpi noita ihan samanlaisia fiiliksiä mitä ylempänä kerroit.. ja itsellä tähän yhdistettynä vielä epäsäännölliset ja pitkät kierrot niin meinaa oikeasti järki mennä :(Tänään 6vk keskenmenosta eli kp 42 ja olisin onnellinen niistä menkoistakin, kunhan jotain tapahtuisi.. Raskaustestejä kulunut tämän kierron aikana jo varmaan 7 :LOL:
 
Täällä alko menkat tänään, plääh. Ehdin jo elätellä toiveita kun nyt oli jo kp36. Ja tietty vaikka mitä oireitakin (flunssaa, nälkää, rakkula suussa niinku viimekskin, outoja vatsatuntemuksia..). Mut kun tää nyt oli eka kierto km jälkeen niin olin varautunut että voi olla pidempi. Enkä tosiaan sitä ovisplussaakaan saanut oireista huolimatta. Noh, ehkä hyvä kropalle että näiden menkkojen myötä tilanne nollaantuu niin sit taas tietää missä mennään.
 
@Pieni haave samoja fiiliksiä myös itsellä ollut, erityisesti juuri tuulimunan jälkeen. Nyt vähän helpottanut, mutta siitä voikin siirtyä tähän jännäilyyn kiertojen kanssao_O Testasin nyt dpo 12 herkän testin eikä mitään viivan hailuraakaan eli henkisesti yritän valmistautua jo menkkojen tuloon. Samalla kuitenkin oon niin onnellinen tuosta esikosta ja rakkaasta miehestä, onnekas olen kun ne jo olen elämääni saanut!
 
Samoja fiiliksiä täälläkin @Pieni haave ja muutkin. Loputonta odottamista. Ja epäreilulta tuntuu. :(

Mulla oli tiputtelua ja vuotoa runsaat 40 päivää. Runsainta oli ekan viikon aikana ennen kuin edes plussasin. Siksi ensin luulinkin menkoiksi mutta viivat vahvistuivat kuitenkin vielä runsaan viikon siitä ja hcg oli korkealla. Nyt tiputtelun alusta on 9 viikkoa ja loppumisesta runsaat 3 viikkoa. Negatiivisen raskaustestin, tai no hyvin haalean haamun, tein kolme viikkoa sitten. Ovista en ole onnistunut bongaamaan, en testannut ihan säännöllisesti. Turhauttaa, eikö menkkojen pitäisi jo alkaa kohta. :eek:

@Hannaah Mäkin olen tehnyt jo pari raskaustestiä vaikka ne on ihan hakuammuntaa ja suorastaan toiveajattelua. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä