~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Niwhai mää arvasin että sulla on tärpänny!! Oh my god! Nyt päivä kerrallaan hei, mikään ei mikskään muutu murehti tai ei. Onnee ja tsemppii hurjasti, toivottavasti nyt on onni matkassa =)

Ambrosia mä oon vähän sellanen antikulinaristi että kyl se menee jogurtin ja mehukeiton kanssa, ei ole suurinta herkkua mutta kyllä se mulla kivuttomasti alas menee, jauheena siis on..

Otan sanani takaisin lyhemmästä kierrosta.. tänään tiputellut kirkasta verta taas. En ymmärrä mitä tuolla alakerrassa oikein tapahtuu.. eilen lakanoiden välissä touhutessa ei mitään eikä sen jälkeenkään ja tänään sitten taas. Ei voi muuta kun kirota ja jatkaa rätti housuissa huomiseen, eva kuittaa ja toivoo tipatonta ensi viikkoa :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Niwhai
No mutta Niwhai!!! Sinähän ylläripyllärin järjestit! Sekä itselles että miehelles että MEILLE! ;) :D Ihanaa! Onnea todella paljon! :heart: Ja mitkä viivat, siis wau!! :) Toi sun tiputtelu kuulostaa kyllä ihan normaalilta minun korviini. Tosi tosi paljon tarrasukkia pikkuiselle ja jaksamista tunteiden vuoristorataan. Meistä täällä jokainen ymmärtää sun pelkosi ja sen, että se on todellista. Mutta voi että mä oon aidosti onnellinen sun puolestas..Ihanata masumatkaa!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33 ja Niwhai
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Maanantai 16.9.2013



Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 42/28-37
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 12/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 10/43
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 28/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 6/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13____________________KP 32/28



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 5/30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 42/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 5/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13____________________KP 21/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 14/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?
Tyntti___22v____KKM 9/13_________________________KP ?/?



Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 5/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 5/28-29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 8/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 12/30
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 20/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 18/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 35/28-35








TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Onnea Niwhai! :) onnellista raskausaikaa!

Onko teillä kenelläkään selvinnyt, miksi pikkuinen on kuollut kohtuun?

Päivät on alkanut menemään ihan hyvin. Illat on kauheita sekä yöt. En osaa kuvitella, etten ole enää raskaana! Luulen tuntevani potkuja, tänään sanoinkin miehelle että joku potkas... ihmettelin miksi mies tuijottaa, kunnes muistin ettei pikkuinen ole enää matkassa...

On alkanut ahdistaa hautaamisen järjestelyt. Meidän on haettava Valma mikkelistä ja vietävä Keuruulle, jonne hänet haluamme haudata...

Puhuimme miehen kanssa tulevista lapsista. Pelottaa, etten tule enää raskaaksi, Fiiaa yritettii vuosi. Ja se meni aivan sairaaksi koko touhu... oli ovis tikkuja kaapissa varmaan sata, raskauden testaamista jo ennen menkkojen alkuja ja kauheesti katselin ja laskin päivämääriä millon ovia ymymym... sitä en halua kokea uudelleen. Fiia sai alkunsa, kun päätin etten enää merkkaa menkkojen alkua ylös. Ja het tärppäs...
Tässäkin nyt ollaan samaa mieltä, että tulee kun on tullakseen. Sovittiin myös, että toisen jälkeen saa tulla myös se kolmas, jonka jälkeen saa olla piiitkä tauko... :D

Jotenkin vapauttavaa, kun saa vain kirjottaa. Vaikkei kukaan vastaisikaan miun teksteihin, saampahan purkaa tuntojani :)
 
Viimeksi muokattu:
Ok ok, mä alan ymmärtää miks mä olen ollut niin kovin itkuherkkä jonkin aikaa, tässäkin nyyhkin kun luen teidän onnitteluja.
Alkushokin jälkeen mä olen ottanut ihan yllättävän rauhallisesti. Tosiaan noi viivojen vahvuudet on mulle jotain ihan uutta ja ihmeellistä.

Katsellaan nyt tätä tälleen hetki kerrallaan... Vielä en lähde täältä minnekään.

Nyt vintti pimeäksi eli hyvää ötyä, olette kyllä olleet mulle kauhean tärkeitä viime kuukausina. Ilman teitä kiipisin seinillä ja viskelisin ulosteella vastaantulijoita.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33 ja aada78
Yksi uusi liittyy taas joukkoon. Meille synty enkelityttö rv18+. Menin neuvolaan tarkistuttaan tilannetta 18+6, kun liikkeitä ei ollu pariin päivään tuntunu ja siellä se maailman huonoin uutinen sitten selvis, ei lyöny sydän enää :( Synnytyksen jälkeen todettiin, että napanuora oli kiertyny muutamaan kertaan kaulan ympärille. Ens viikolla saadaan tulokset, että oliko syynä se napanuora komplikaatio vai jotain muutakin. Nyt jo vähä helpottaa olo, mutta kyllä tässä kovilla ollaan oltu. Haaveissa kuitenkin uus vauva piakkoin :) Esikoinen 2v. Mulla ikää 32v.

Ekat menkatkin tässä jo alko tasan 5vkoo synnytyksestä. Ovistikut tilattuna, mut koitetaan ottaa vähällä stressillä nyt :D Esikoista yritettiin muutama vuosi ja tokaa vaan 5kk.

Voima kaikille jotka surun kohdannu ja plussa tuulia meille. Onnea uusista plussista <3

Sanna-M sun kans me taidettiin alottaa tuolla tammikuisissa yhdessä.
 
Rosuliina, onhan siinä varmaan se ero, että jos keskenmenon kokee ennen tota "turvallista" aikaa niin jatkossakin pelkää sitä keskenmenoa. Mä en osannut sitä pelätä itse missään vaiheessa, enkä tiedä osaanko pelätä jatkossakaan (ellei sitten mene kesken).
nytkin mulla oli alusta asti vaan pelko ettei kaikki ole kunnossa muuten..
Mutta omalla tavallaan olen kiitollinen etten varsinaista keskenmenoa ole kokenut - vaikka haaveet romuttuivat minullakin, niin oli kuitenkin kyseessä ihan ihmisen näköinen vauva.
Tosin tämä kyllä tekee sen etten oikein tiedä minne kuuluisin ;)


evaparadise, pitäis varmaan kokeilla tota mehukeittoa tai jugurttia. Mä hölmönä heitin suoraan ruokalusikallisen smoothien sekaan ja hyi hitto että oli kamalaa :D sen jälkeen oon saanu puol t-lusikallista alas puuron seassa... mut oon kyl niin hienoperse ruoan suhteen etten voi syödä mitään mikä tuntuu omituiselta.. tai maistuu :LOL:

tyntti, mulla ainakin kirjoittaminen jeesas - tosin en hirveästi plussalle purnannut vaan blogiin :)


Kirpulle suuret osaanotot! Voimia näihin päiviin ja tuleviin. :heart:
 
Huomenta! :wave:

Ja oikein kovasti onnea Niwhai, on kyllä makia viiva! :D

Ambrosialle kiitos vastauksesta, mulla on se seurantaultra just tuollon kp12 että saa nähä näkyykö mittään.. eilen otin vikan pillerin ja sivuoireita ei oo oikein mainittavia, pari kuumaa aaltoa mutta ne on ollu kestettävissä :)

Kirppu-81 ja tyntti pahoittelut tapahtuneesta, mutta tervetuloa joukkoon :hug:
 
Huomenia!

Ja suuret onnittelut Niwhaille! Mä niin tiesin, ja komeet on viivat!!

Kumma juttu, että ennen plussia tänne tipahtaa aina uusia menetyksen kohdanneita. Surku, mutta toivottavasti ryhmältä saatte apuja, ja pääsette pian takaisin odottajien puolelle.. :hug:
 
Pahoittelut uusille :hug:

Paljon onnea Niwhaille! :)

Tää varasi ajan huomiseksi yksityiselle gynelääkärille, samalle joka auttoi saattamaan meidän esikoisen alulle. Siis määräsi ne raskautumisessa auttaneet terolutit :)

Ollu tosiaan alamahakipuja, hieman jo mahaa paineltaessa ja yhdyntä sattuu tuonne perälle. Liekö joku tulehdus. Hyi kun oon nyt miettiny paljon, että mulla oli kuitenkin joku tulehdus sillon keskenmenneessä, mikä aiheutti sen. Kun oli kyllä kellertävää, paksua vuotoa joka hieman ehkä haiskahtikin ja sitten vielä sen viikon ennen tyhjennystä tuntui vessakäynnillä ponnistaessa painetta jossain tuolla alhaalla.. Soimaan itteäni siitä, etten heti vaatinut tutkimuksia mahdollisesta tulehduksesta ja sitten se menikin kesken :( Ajattelin vain, että kun ei ollut kipuja eikä oikein mitään muutakaan oiretta sillai, että ois hälyttäny.. muuten kuin tuo vuoto:headwall: Tämä asia kyllä nyt varmistaa ainakin sen, että haluan olla erittäin tarkkana, jos tulee jotain pienintäkään viitettä johonki ongelmaan. Varsinkin kun tässä koko ajan mennään tjot-meiningillä.

No huomenna tutkitaan ja otetaan näytettä, Papa- ainakin..
 
Suuret osanotot ja voimahalit kaikille uusille tänne joutuneille. En voi kuvitellakaan kuinka vaikeaa on menettää oma pikkuinen jo noin isoilla raskausviikoilla. Onneksi tänne saa purkaa tuntojaan, jo pelkkä kirjoittaminen auttaa monesti jäsentämään omia tunteitaan.

Onneksi jotain hyvääkin, onnea Niwhai!

Minä olen odotellut kaksi viikkoa menkkoja alkavaksi viimeisestä terolutista. Soitin omalle yksityiselle ja menen huomenna käymään. En sitten tiedä mitä he voivat tehdä asialle. Sen näkee huomenna! Päälimmäiset fiilikset on tällä hetkellä kiukku, vituttaa kun pientä oravaa käpy jäässä. Että voikin yksinkertaisilta kuulostavat asiat olla vaikeita. Mitta senhän te kaikki täällä tiedätte. Alan olla positiivinen sit vaikka huomenna, näin maanantaina ei vaan pysty :)
 
VanillaLady kyselin gyneltä tuota että mitä jos ne ei vaan ala teroista huolimatta niin sano että sitte syyään toiset 10 perään ja voidaan nostaa annostusta 2tabl. päivä ja kolme kertaa voi tuon 10 syyä ja jos sitte ei ala niin sitte vasta kuulemma tutkitaan :O mietin jo että on melko pitkä aika jos sille pittää ruveta..voisko olla että oisit vaikka raskaana? Mullahan kävi sillon toukokuussa että ovuloin vasta teroluttejen lopettamisen jälkeen mutta se meni sitte kesken..
 
Niwhai: onnittelut! :flower: Ihan mahtavaa, vaikka uskonkin, et pelottaa.

tyntti: Ihanan keskustelun olet käynyt miehesi kanssa. On hyvä olla kartalla toisen ajatuksista.

On. Kahdeksas viikko vuotoa alkanut. Särkylääkkeitä ei tarvitse enää. Valoa tunnelin päässä?
 
Onnea Niwhai....Hienot viivat !!!:heart: Josko siellä onkin kaksi kun noin vahvat viivat sait, eikä arpoa tarvitse :)

Osanotot teille jotka tänne jouduitte... Ikävää että elämässä menee aina asiat aina niin että kun toinen tulee, toinen lähtee :( Voimia ja tervetuloa!

Ambrosia85 minulla herttaimainen kohtu tarkoittaa sitä että siinä on semmonen poimu "sisään päin"...toiset puhuu sydämmen mallisesta kohdusta ja toisilla joilla on paha herttamaisuus tarkoittaa melkeistään kaksi lokeroista kohtua.
Minulle tämä-kin "ongelma" on vissiin tullut kuopuksen hätäsektiossa.. niinkö vissiin se endometrioosikin koska ei kumpaakaan ole aijemmin ollut ja kaksi olen tehnyt. :(

(.) Menkka vuoto alkaa varmaan pikku hiljaa hiipua viimein... tänään on ollu "pakko saada"- fiilis vaikka aika hyvin olen päässyt sen yli ylipäätänsä vaikka paljon sitä aattelenkin ja päivittäin...
Nyt oli taas kipuja menkkojen ekoina päivinä, tuntui kun joku kiinnike olisi tuolla jossain tuolla sektiohaavan kieppeillä..kyllä teki eetvarttia jo se ku korotin ääntäni lapsille... siispä meni kaks päivää aika hiljaa lapsia komentaen ja voi että ne nautti kun äiti on kerrankin hiljaa. Sit oli tilanteita kun tytär kysy että miksi olen niin tai näin ja en voinut kertoa että masu on kipeä kun keväällä tapahtunut sai 5v esikoisen mieleen valtavan menettämisen pelon minun suhteen... :( Lapset ei tiedä enkeli-veljestään vielä, saimme pidettyä sen onneksi kaikesta huolimatta piilossa, onneksi.. Esikoinen kovin toivoo että vauva meille tulisi :heart:

Voikaa hyvin... Neiti-Rouvat :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Voi että jos Niwhai sulla onkin tuplat siellä, aivan niinkuin Väpä08 tuossa "manailee" :) Itse toivoisin tuplia, niin saisi pari het kerralla.
Mutta mietis nyt, voi hyvin ollakin kun tosiaan noin vahvat viivat sait. Hihhii, jäädään odottamaan.

ON (unohtu): sain saikkua tämän viikon vaikka en edes pyytänyt. Mutta vastaan otin:) Hcg oli laskenut 200:n. Kunpa laskisi vaan nopeasti ja vuoto alkaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirppu.81 :hug: :'( Järkyttävä koettelemus sullakin takana... :( Kovasti voimia siitä toipumiseen ja plussatuulia tulevaan! :hug:

ON Kävimpäs myös ostamassa macaa! :) Se oli semmonen extempore päätös kun kuljin luontaistuotekaupan ohi ja tuli mieleen kuinka sitä on näillä palstoilla hehkuteltu.. :D Saas nyt sitten nähdä onko siinä jotain taikaa... ;) :D
 
Ja huomenna käyn kyllä heti ostamassa myös sitä Gelee Royalea! :) Sen olemassaoloa en muistanut tuolla tämän päiväisellä extempore visiitillä, joten pitää suorittaa huomenna uusintakäynti. :D

Tässä kierrossa on muuten ovis ihan varmasti... ;) Sen verran oireillut nyt että jos se ei ollut jo eilen niin ainakin se on tulossa! :D Sain vasta nyt käsiini ovistikun että sain testattua, mutta vielä ei ainakaan näy viivaa... Voi toki olla että se meni jo eilen. Noh, ainakin on talletuksia tehty.. ;) Tarkkailen tässä nyt vähän tuntemuksia että milloin liityn piinailijoihin (ja nyt kun sain noita testejä niin pystyn tarkkailla lähipäivät asiaa) joten älä MiNalo vielä kuitenkaan päivitä mulle dpo:ta.. :D Ilmoittelen.. ;)
 
Täällä vuoto jatkuu ja vitutus yltyy.. mahaa jopa viiltelee välillä. Onks tää ny kumminkin joku tulehdus kun niin kirkasta verta tulee vaikka vaikutti että menkat olis jo loppunu. Huomenna lääkäriin jos ees tulehdusarvot katsoisi.. ehkä mun epäonni jatkuu tai sit tää on vaan mun sekaisen hormoonitoiminnan tekosia. Vauvantekoajatukset ei oo nyt päälimmäisenä mielessä kun mietin miksi mun kroppa käyttäytyy näin, muutenkin välillä huimaa ja heikottaa nii on varmaa hemoglobiinikin tän vuotelun myötä tippunu. Katsotaan mitä työterveyslääkäri huomenna sanoo mutta hermoromahdus ei oo enää kaukana..
 
(iha)naiset. Sallinette omaa napaa kun tässä kauhistelen itsekseni?

Mä en jaksa kauheasti tästä innostua koska kuka luuseri vuotaa jo viikon ennen plussaamista? Ja eilen tuli kerran pari tummaa tuhrupistettä kävelylenkin jälkeen. Ei jaksa eikä pysty olemaan kyllä yhtään positiivinen tuhrun takia. Muutenkin tuntuu, että päästäisin itseni haaveilemaan (leikkimään karman kanssa) jos virallisesti siirtyisin tuonne odotuspuolelle koska tännehän mä palaan (pessimisti ei pety) kuitenkin.

Mutta, kieltämättä villejä ajatuksia on tässä leijaillut takaraivossani kun viivat oli noin komiat KP32 (kun kierto pauttiarallaa 30-35). Senpä takia tosiaan eilen käveltiin miehen kanssa kaatosateessa apteekkiin, riivin lompakostani kyynel silmäkulmassa €30, saanko toistaa, €30 saadakseni Clear Bluen digitaalisen viikkomittarin. Puolentoista tunnin pisupispissasta (jota oli tuska pidätellä, voisin asua vessassa) se antoi 3+.

Voisiko joku laskea tässä vähän mun kanssani, että miten (insert kirosana here) se on mahdollista? Miehen kanssa mietittiin pariakin skenaariota. Tosiaan skenaario tuplista, joita meidän kummankaan suvussa ei ole. Skenaario omasta yksilöllisestä hormonitasosta joka on korkeampi kuin normityypillä. Skenaario aiemmasta ovulaatiosta tyyliin heti menkkojen jälkeen. Ja lopuksi skenaario siitä, että mun viime menkat ei ollutkaan menkat (itsehän arvelin sitä kemialliseksi/tosi aikaiseksi keskenmenoksi, sen verran hirveät kivut viikon tuhruttelun jälkeen ja veri suihkusi kaaressa ja hyytymiäkin tuli).

Joka tapauksessa tiistain teemana olkoot "WTF".
 
Ohhoh Nihwai!! Aikamoinen käänne! Oletko varannut aikaa jo lekurille?
Siis toi raskaustestin hintahan on aivan järkky! Eipä tuu tehtyä turhia testejä :)

Toivottavasti saat pian selvyyden tilanteeseesi (onx toi sana oikein??) ja ennenkaikkea hyviä uutisia.
 

Yhteistyössä