**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

äiti88 laita vaan mut piinailijoihin niin mymosa saa kaverin :D Koska kyllä tässä päiviä lasketaan menkkojen alkuun että virallisesti saa alkaa yrittää :) Eli tammikuun vauva meillä ois toiveissa...

Nissukka, kyllä siellä väriä näkyy, varovaisesti jo sinua onnittelen :) Toivottavasti vahvistuu vaan viiva! :)
 
Oodikas, sama tilanne täällä :( Vuoto lisääntyy aina välillä, mutta on kuitenkin koko ajan ruskeaa tuhrua ja kipujakin on välillä, eilen jo niin paljon, että piti ottaa särkylääke yöksi jotta sain nukuttua. Varaan ehkä kuitenkin lääkärin kohtutulehduksen poissulkemiseksi. Masentaa, ehdin jo iloita, että päästään uuteen yritykseen, nyt alkaa taas tuntumaan, että tulenko mä enää koskaan saamaan lasta, kun kaiken pitää mennä persiilleen. Eikö pelkkä keskenmeno olisi riittänyt! Kuinka kauan kohtutulehduksenkin jälkeen menee, että kohtu on riittävän toipunut uuteen raskauteen? :/ Ei vaan enää jaksa. Voimia sinullekin! Käy säkin lääkärissä, jos oudot vuodot jatkuu!
 
Maltoin sitten pitkään olla koskematta testeihin. Viiva vahvistunut melkein tasavahvaksi kontrolliviivan kanssa, joten ehkä yritän taas siirtyä plussanneisiin :). Katsotaan tulenko jälleen maitojunalla takaisin.

Silvia Logo, luulisin että laskettu aika olisi 30.11 tai 1.12. Arvelen, että ovulaatio olisi tapahtunut 9.3 tai 10.3. Eli nyt olisi rv 4+1 tai 4+2. Ja tämähän on ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen, joten vuodon alkupäivästä on turha laskea, tosin silloinkin laskettu aika olisi kuta kuinkin samoilla päivillä. Mulla myös jo pahoinvointia, ei kuitenkaan vielä oksentamista, mutta siihen on tuskin enää pitkä matka. Toivottavasti pääset asian selvittämään ultraan ja toivottavasti sinulla kaikki menee hyvin! :)
 
Ihanaa Toothie, onnea oikein kovasti! :heart: Ja sinä et saa tänne tulla enää takaisin, pysyt nyt tiukasti siellä plussanneissa!! :)

Kovasti tsemppiä teille Oodikas ja kathii, kohtuutonta että tosiaan ei näytä keskenmeno riittävän vaan homma pitkittyy ja pitkittyy. Toivottavasti vuodot ja kivut ei kuitenkaan mitään vakavampaa ole... :hug:
 
Täällä on taas käyty verikokeissa ja kahden maissa saan tietää mikä on nyt hcg-arvo. Kovasti hermostuttaa odotella sitä patologin lausuntoa. Tietoa odotellaan kuumeisesti, koska jos on osittainen rypäleraskaus, niin meidän lapsihaave vaikeutuu entisestään. Kohtuuttomasti. Moni asia puhuu sen puolesta, että ei ole ollut, mutta mieli rauhoittuu vasta, kun lausunto on tullut. Alavatsa on ollut taas pari päivää kipeämpi ja vuoto on niukkaa, oranssiin vivahtavaa. Antibioottikuuri päättyy huomenna jo ja oli vain yhdet lääkkeet mulla, vaikka monilla tuntuu olevan kaksi kuuria päällekkäin. Toivon vain, että tämä olisi kohta ohi.

Oodikas ja Kathii: Menkää käymään ultrassa. Mullahan oli hyvin niukkaa vuotoa ja kivut oli loppuneet, kun alkoi uudelleen kivut voimistua. Kohtu oli ultralla katsottu tyhjäksi 6.3., mutta niin vain sitä raskausmateriaalia löytyikin 21.3. Kaikki on mahdollista ja siksi pitää itse vaatia tutkimuksia. Kohtuutontahan tämä on, että ei toivuta. Kuitenkin lääkkeellinen tyhjennys ei aina riitä ja kaavintaan voi joutua vielä viikkoja keskenmenon jälkeenkin. Tsemppiä!

Onnea plussanneille.
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Tiistai 25.3.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 5/28
evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 29/30-48
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 25/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP ?/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14____________KP 9/33
vauvatoiveinen___37v_____KKM 2/14 (kaksoset)________KP ?/27-30



bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 44/26-27
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 11/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 45/28-38
Kathii_________23v______KM 3/14_____________________KP 22/?
Pauliinali______25v______KKM 2/14____________________KP 12/28
Sarasofia______25v______KKM 2/14____________________KP 22/?



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 26/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP 49/28



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP ?/?



mymosa dpo 4
sarasofia dpo 2




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Zemar
Tuzzi
Elohiiri82
Oodikas




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
äitii88 päivitätkö minulle kp 26/28-30, kiitos :)

Olen pitänyt vähän taukoa palstasta.. viime kierto keskenmenon jälkeen oli yllättäen vaan 26 päivää. Tänään kävin viemässä pissanäyteen ja kerrankin olin onnellinen negatiivisesta raskaustestistä. Nyt sitten voi suunnata katseet huhtikuuhun ja kunhan menkat tässä alkaa, niin soittelen lapsettomuusklinikalle.

Onnea kaikille plussanneille :heart: ja halaukset keskenmenon/ negatiivisen testin saaneille :hug:
 
Viimeksi muokattu:
KM oli marraskuussa 2013 rv7. :) Menkat alkoivat sen jälkeen normaalisti, joulukuussa tuli rajuna mutta nyt normaaleina. Tässä odottelen että 5.huhtikuuta lähestyy niin pääsee näkemään tärppäsikö. =) Esikoinen olisi siis syntynyt heinäkuussa 2014, mutta meni kesken.

Ai niin lisätään vielä että olen parikymppinen.
 
Viimeksi muokattu:
HCG oli enää 40!!! Kätilön mielestä laskenut niin hienosti, että voin jo osittain huokaista helpotuksesta sen rypäleraskausepäilyn kanssa. Kohta soittavat vielä siitä, että mitä tehdään, kun epäilen tulehduksen jylläävän antibiooteista huolimatta...
 
  • Tykkää
Reactions: sarasofia
vauvatoiveinen Mitä antibioottia sulle on määrätty? Mie sain vuosi sitten olleeseen kohtutulehdukseen Kefalexia (tai vastaavaa) ja Trikozolia. Tymäkät 10 päivän kuurit taisin syödä molempia.

Täällä ei vaihteeksi tuhruta, mutta muuten olen jotenkin niin turhautunut ja epätoivoinen tämän vauva-asian suhteen, että tekisi mieli heittää pyyhe kehään ja lopettaa yrittäminen tähän. Miehelle jo ääneen mietin, että ehkä meille ei ole vauvaa tarkoitettu. Mies oli toista mieltä ja käski lopettaa höpöttämisen. Mie vain mietin asioita niin paljon ja monelta kantilta, että olen nyt jo varalta alkanut valmistautumaan siihenkin vaihtoehtoon, että verikokeista paljastuu jotain ikävää eikä me koskaan saada lasta. Onpa sitten pienempi (tuskin oikeasti) pettymys, kun ne huonot uutiset saadaan. Tulosten odottamisen lisäksi minua ahdistaa, kun tätiä ei kuulu ja synttärit lähestyy. Täytän 36 ja olen aina mielessäni ajatellut, etten enää yli 35-vuotiaana lapsia tee. Noh, en voinut tehdä aiemminkaan, kun ei ollut sellaista miestä, jonka kanssa olisin lapsia halunnut. Nyt on ja sillehän ei mitään voi, että tavattiin näin vanhoina. Melko nopeasti me ollaan toimittu, kun nyt ollaan oltu reilu vuosi naimisissa ja syksyllä tulee 3 vuotta täyteen yhdessä. Mutta aikaa valuu hukkaan, raskautuminen vaikeutuu ja riskit kasvaa kasvaa koko ajan... Ja minun epätoivo lisääntyy myöskin. Se taitaakin olla ainoa, mikä tässä tönössä lisääntyy.
 
Oodikas: mulla on vain tuo kefexin ja 5 päivää... Sama siis kuin kefalex. Meillä on muuten ihan samanlainen tausta ja samat ajatukset. Mitäänhän sille ei voi, että se ihana mies ei kävellyt silloin 25-vuotiaana vastaan, vaan vasta nyt. Mulla on ikää jo 37 ja syksyllä tulee jo 38 täyteen. Naimisissa oltu 1,5 vuotta ja yhdessä reilut 2,5 vuotta, josta siis se 1,5 vuotta lasta yritettiin ja täällä ollaan nyt keskenmenon jälkeen. Minä niin tiedän tunteesi! Mutta periksihän me ei anneta! Plussataan niin, että saadaan ne pienet alkuvuodesta 2015. Voimia :heart:
 
Käytiin eilen päivystyksessä esikoisen keuhkokuume epäilyn takia, joka onneksi osoittautui aiheettomaksi eli ei keuhkokuumetta. Mä samalla sitten lääkärin kanssa juttelin tästä mun tilanteesta. Voin taas sanoa, että mun kohdalle ei taida osua kuin urpoja lääkäreitä. Hän sanoi, että voin ottaa yhteyttä tk:hon tai varata yksityiselle ajan, mutta hänen mielestään ei ole tarvetta tehdä tai epäillä mitään enne kuin vuotaa kuin häränpyllystä tai kipu on niin kovaa, että on ihan kaksinkerroin. Ei suostunut siis tutkimaan mitenkään, että sillä tavalla. Mä soittelen tänään yksityisille, jos niillä olisi gynelle vapaita aikoja huomiselle tai ensi viikolle. Käyn ihan tarkistuttamassa tilanteen, ajattelin että käyhän naiset ihan muutenkin parin vuoden välein tarkastuksissa, niin ei tämä nyt sinällään varmaan mikään turha käynti tulisi olemaan. Haluan nyt vain erikoislääkärin mielipiteen niin voin vähän rauhoittua. Tämä tilanne seilaa koko ajan niin edes takas, välillä sattuu välillä ei, välillä vuotaa ja välillä ei.

vauvatoiveinen, saitko jo niitä tuloksia? Toivottavasti sulla nyt antibiootti olisi purrut! Kyllä on turhauttavaa tälläinen! Jaksamisia tulehduksen kanssa taisteluun!

Ja tosi tosi paljon onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille! :)
 
kathii No olipa tosiaan urpo lääkäri! Ei taida tietää mitään näistä keskenmenojen jälkeisistä komplikaatioista. Minun täti on kätilö ja juttelin sen kanssa tästä omasta tilanteesta. Hän kyllä oli sitä mieltä, että jos tuhruttelu jatkuu niin tarkistettavaksi pitää mennä. On just joko tulehdus tai jäänyt jotain raskausmateriaalin rippeitä. Runsas vuotohan yleensä liittyy siihen tyhjenemiseen, niin sitä tuskin meille kummallekaan on enää tulossa. Ja mitenhän paha tilanne olisi jo siinä vaiheessa, kun kivun takia pitää olla kaksinkerroin?! Tsiisös sentään. Mulla oli se kohtutulehdus kivun kannalta oireeton siihen asti, että kävin tutkimuksissa. Ilmeisesti siitä kaivelusta ja painelusta paikat ärtyi ja seuraavat 2-3 päivää olin melkoisen kipeä. Muuten siis ainoa oire oli se tuhru. Että et sinä kyllä syyttä huolissasi ole ja suosittelen gynellä käyntiä kyllä. Vaikka sitten ei mitään löytyisikään, niin voipa ainakin ottaa rennommin, kun ei tarvi miettiä ja arpoa onko jokin vialla vai ei. Ja jos sinne jotain on jäänyt, niin veikkaan gynen näkevän se paremmin kuin jonku teekoon yleislääkärin. Toivottavasti saat pian ajan ja kaikki on kunnossa!

vauvatoiveinen Onpa meillä vain samankaltaiset tilanteet. Toivotaan tosiaan, että heti ensi vuoden alussa saadaan nyytit syliimme! Ja samaa tietenkin toivon kaikille täällä. Kyllä me ollaan näiden takaiskujen jälkeen edes se yksi onnistuminen ansaittu.


Mulla taitaa pukata ovista... Toissapäivänä tuli vain kerran vielä entistäkin vähemmän tuhrua ja sen jälkeen ei ole näkynyt. Alavatsassa kevyitä tuntemuksia, alakerta elelee omaa elämäänsä ja näin viime yönä seksiunia... Ne on yksi merkki mulla oviksen lähestymisestä. Tikutin äsken ja viiva oli aika vahva, mutta ei onneksi plussa. Mies nimittäin on reissussa ja tulee vasta perjantai-iltana. Nyt jännätään kumpii ehtii ensin: mies vai ovis. Tosin jotenkin epäilyttää voiko tämä nyt olla oviksenkaan oireilua... Noh, tikut kertokoon, jos oireita en uskalla uskoa.
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Keskiviikko 26.3.2014



Mariah33_____34v____KM 5/13________________________KP 6/28
evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 30/30-48
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 26/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP ?/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14___________KP 10/33
vauvatoiveinen___37v_____KKM 2/14 (kaksoset)________KP ?/27-30
Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/?



bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 45/26-27
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 12/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 46/28-38
Kathii_________23v______KM 3/14_____________________KP 23/?
Pauliinali______25v______KKM 2/14____________________KP 13/28
Sarasofia______25v______KKM 2/14____________________KP 23/?



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 27/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP 50/28



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP ?/?



mymosa dpo 6
sarasofia dpo 3




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Zemar
Tuzzi
Elohiiri82
Oodikas




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
mymosa
DPO 6 ois tänään :)

Aamulla tuli pikkasen limaa ja nuppineulanpään verran verta, nyt vetistä vv.. menkkajuilintaa on ja oviksen jälkeen alkoi pissatulehdusoireet, mutta negaa näyttää testit.
Huoh.. toisaalta oottaa, että sais testata mutta toisaalta ei..
 
Kaikki gyne ajat yksityisellä varattuja, seuraavan kerran pääsis 7.4. Soittelin kaikki yksityiset läpi. Kai se on huomenna soiteltava tk:hon :(

Voiko muuten kohtutulehduksen aikana raskautua? Tuli vain mieleen, että me ollaan kyllä miehen kanssa ihan aktiivisesti harrasteltu seksiä ilman ehkäisyä. Olisi kiva, että lääkäri osaisi sitten huomioida tämän, kun määräilee jatkotoimenpiteitä tai antibiootteja.
 
Kathii: Onpas ollut ihan urpojen urpo! Soita suoraan sairaalan naisten polille. Jos olet ollut siellä nyt keskenmenon kanssa hoidossa, niin kuuluu heille sinut hoitaa kuntoon.

Oodikas: Onnea oviksesta. Täällä on taas seksihalut olleet hiukan pakkasella... Jospa tämä kone vielä yskien käynnistyisi...

(.) Täällä kävi hyvä tuuri ja pääsen huomenna näytille polille!!! Parempi päivä ollut, mutta silti antoivat ajan, kun antibiootit loppuu jo tänään. Patologin lausunto tulee vasta ensi viikolla, mutta mikään merkki ei nyt viittaa huonoihin uutisiin. Toivottavasti ei huomennakaan...

VOIMIA!
 
kathii Vähän luulen, ettei raskautuminen onnistu, jos kohdussa on tulehdustila päällä. Myöhemminhän kohtuun asti menevät tulehdukset johtavat usein keskenmenoon. Mutta en mitään varmaksi tiedä, vaan ihan mutulla oletan näin. Ja tosiaan, jos olet sairaalassa asti keskenmenon kanssa käynyt, niin polille soittoa vain. Sinne kyllä aika järjestyy (meillä mennään päivystystapauksena ilman varattua aikaa) ja saat osaavaa hoitoakin toisin kuin teekoossa.
 
Mä en käynyt sairaalassa, ohjasivat mut neuvolasta silloin käymään vain terveyskeskuksessa yleislääkärillä, joten tuskin polillekaan voin suoraan soitella ja mennä :/

Mä soitan kohta tk:hon, koska mahaan taas sattuu ja tulee runsaammin ruskeaa tuhrua.
 
Huoh...Plussaa näyttää testi edelleen vaan menkat kurvas kehiin oikeen näyttävällä esityksellä :'( Voi itkujen kevät...vaikka pitäs olla tyytyväinen että kroppa pelaa ja seuraavaan ovikseen tähdätä kaikilla mausteilla. Vaan silti ei voi olla tuntematta jumalatonta pettymystä. Nooh nyt ainaki saadaan limakalvot kuntoon ja miehen on paras olla kotona housut kintuissa vähintään joka ilta kun kotiin saavun :LOL:
 
Nissukka Pahoittelut. :( Tiedän tuon pettymyksen tunteen. Mullahan on tässä keskenmenojen välissä käynyt molemmissa kierroissa noin. Toisessa tuli viivaa vielä menkkojen jälkeenkin, mutta niin se sitten lopulta haalistui pois.

Mie aloin syömään d-vitamiinia ja foolihappoa. Mies saa pupeltaa niitä kans, kun luin, että voivat olla molemmille hyödyksi. Seuraavassa kierrossa on paras olla sellainen supersimppojen armeija valmiudessa, että raskaaksi tullaan ja pysytään! Vaikka edelleenkinhän se ongelma on kaiketi muualla, kun hedelmöittyminen tapahtuu kyllä joka kerta, kun oviksen aikaan peuhataan. Mitähän minun pitäisi syödä parantaakseni tilannetta kohdussa? Ehkä joku e-vitamiini- ja rasvahappovalmiste voisi auttaa, jos vika on limakalvoissa. Olisiko muita vinkkejä?
 

Yhteistyössä