**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

Onnea MiNalo poikalupauksesta!! :heart: :flower: Ei se mun tyttötunne sitten pitänytkään paikkaansa... :D Tämä piinailu on kyllä nyt pahempaa kuin koskaan aiemmin! Kokoajan tekis mieli pissiä tikkuun että josko olisi jo vahvempi! :D Nyt pitää vaan yrittää laittaa jäitä hattuun, tänään kuitenkin VASTA dpo 8! :) Huomenna illalla testaan seuraavan kerran. :)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
mymosa
APUA.. omaa napaa..

Mulla on tänään ilmeisesti limat lisääntynyt, mahaan sattuu ja viiltää alakertaan ihan helvetisti.. Oiskohan ovista pian tiedossa??

Ja mikä oudointa, fertility friends:in mukaan mulla olis nyt menossa DPO 3 :D Eli lämpöjen mukaan toi menee.. Toki toi vissiin sattuis siihen miten mulla tuli se kamala kananmuna-klöntti.. Mutta ei mulla kyllä yksikään testi ole ollut ovis+ vielä.

Nyt sitten sanoin miehelle, että mennään pääsiäiseen joka toinen päivä.. Nyt onkin ollut 2-3pvän välein clomien loputtua.
 
Voi pauliinali ja äiti 88, kun teillekin tuli nega :hug:

Mariah33, onnittelut haamusta! Toivottavasti vahvistuu! :heart:

Mä testasin jo perjantaina ja sain todella hailakan haamun. Testasin uudestaan tänä aamuna, mutta tänään testi oli puhdas nega.. Jotain siis yritti kiinnittyä, mutta ilmeisesti keskenmenon jäljiltä on kohdunlimakalvo vielä liian heikossa hapessa, että pieni olisi päässyt kiinnittymään kunnolla. Nyt vain odottelen niitä ekoja menkkoja km jälkeen kuin kuuta nousevaa, jotta päästään uuteen yritykseen! Vähän on alakuloinen olo, mutta kyllä tämä tästä.
 
  • Tykkää
Reactions: äitii88
Pauliinali :hug: kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi, niinkuin sanoit niin olet onneksi vielä nuori ja aikaa on, sitten kun olet valmis.

Tuosta iästä puheenollen niin itsestä tuntuu että aikaa ei ole, harmittaa vietävästi että puhtaasti itsekkäistä mukavuuden haluisista syistä koko toisen lapsen hankintaa on lykättykin näin pitkälle. Mä olen siis 31 ja esikoiseni sain 27- vuotiaana. Nyt tulee kelattua että hemmetti mä olen 32 (toivottavasti, etten ainakaan enempää) mahdollisen toisen toivotun synnyttyä, esikoinen täyttää sitten jo 5v ym... Huoh. Pelottaa vähän onko ikä lisännyt riskejä jo, vaikka monihan tässä iässä vasta alottelee eikä musta vikaa ole löydetty, jos nyt ei ole etsittykään enempiä.

P.s edelleen vuotoa, kohta viisi viikkoa täynnä ja pää hajoaa... Toivottavasti lääkekuuri auttaa, aloitan sen just ennen reissua jotta se sujuisi ainakin hyvin.
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Maanantain 14.4.2014



Mariah33_____34v____KM 5/13________________________KP 25/28
evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 15/35
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP 20/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14___________KP 29/33
vauvatoiveinen___37v_____KKM 2/14 (kaksoset)________KP ?/27-30
Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/?



bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 7/26-27
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 65/28-38
Kathii_________23v______KM 3/14_____________________KP 42/?
Tuzzi_____31v______ km 4/2009_______tm3/2014_______kp ?/27-32
Zemar______28v________KKM 01/2014_________________KP 16/28



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13____KM 01/14________KP 17/28-30
kaneli-80 01/14__________________KP 69/28



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP 15/?



Mariah33 dpo 9




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Elohiiri82
Oodikas
Tuuuli+
Äitii88




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia,



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
No tulihan ne menkat sieltä, 2 päivää taas myöhässä. Keskenmenon jälkeen mikä vaan näemmä on mahdollista. No, olen aina toivonut pitempää kiertoa harvempien menkkojen toivossa, mutta pitikö kierron muuttua pitemmäksi juuri nyt yritysaikana :headwall: :D

Mutta aion nyt valitettavasti kylmästi vaan poistua takavasemmalle. En tykkää kun ajatukset pyörii liikaa yrityksen ympärillä, parempi keskittyä enempi tuohon jo meidän olemassa olevaan muruseen <3 Ei aiota ehkäisyä ottaa käyttöön eli vauva on tervetullut, mutta nyt en aio edes laskea koska seuraavat menkat pitäisi alkaa, koska en yleensäkään sellaista tee. Menee muuten ihan hysteeriseksi tämä kuumeilu :D Toivottavasti joku ottaa tästä eteenpäin asiakseen tämän listan päivittelyn, kiitos. :) Mukavaa kevättä ja kasvavia vauvakumpuja kaikille! Tulen sitten kertomaan jos meilläkin tärppää.
 
Heippa.
Kävin jo aiemmin lukemassa kirjoituksia täällä, mutta nyt sormet syyhyävät siihen malliin, että pakko hypätä mukaan... jos mukaan mahtuu?

Omasta keskenmenosta on aikaa nyt pari kuukautta. Alkuun olin ihan tyynenä tämän asian kanssa, sen jälkeen astui mukaan kiukku tapahtunutta kohta ja vasta sitten suru. Tapahtuma nosti pintaan myös tunteita ja muistoja menneisyydestä, joilla ei varsinaisesti ollut tekemistä itse keskenmenon kanssa. Nyt minulla on tunne, että olen vihdoin käynyt nämä asiat läpi itseni kanssa, ja näin ollen olen myös valmiimpi ja varmempi ihminen. Ehkä tämä oli keskenmenon tarkoitus?

Syy mikä saa minun sormeni ja koko typykän syyhyämään, on jännitys! Olisikohan uusi raskaus alkanut? Oireita on ollut kaikenlaisia; väsymystä, tunne kuin olisi tulossa kipeäksi, pissahädän tunne, järjetön ruokahalu yhdistettynä ei-nälän tunteeseen (miten se on edes mahdollista?!), mielialan vaihtelu, palelu/vilunväristykset, päänsärky ym. Nyt on alkanut tuntumaan alavatsassa nippailuja sekä rinnat ovat hieman arat. Näin ollen toiveet ovat kohtalaisen korkealla vaikka samaan aikaan ikuinen pessimisti sisälläni jyllää ja selittää kaikki oireet muilla asioilla. Perjantaihin mennessä pitäisi alkaa menkat. Siihen asti jännäillään :)

Kauhea selvitys heti alkuun, mutta ihan kuin vauvakuume olisi nyt puhjennut kovempana kuin aiemmin ja ajatukset pyörivät pelkästään tämän asian ympärillä! Ei meinaisi malttaa odottaa! Huiiih!!!

Hempsuli82___31___KKM 02/14___24/26-28
 
Kyllä se tais olla sittenkin väärä hälytys... Nyt kun testasin niin mun mielestä siihen taas tuli haamu (tai sitten se oli vaan joku viivan paikka) mutta kuivassa testissä ei näkynyt kyllä enää mitään! :headwall: Taidan olla vaan siis hullu tai sitten mulla on paskoja testejä! :D Noh, mutta ei heitetä kirvestä kaivoon. Nyt kuitenkin vasta dpo 9... :)
 
Heippa voisin hypätä nyt sitten tännekkin mukaan!
Yritystä ehti olla melkein 2 vuotta, olen ehtinyt olla täällä palstallakin kuumeilemassa, kaksikymppisissä toiveilijoissa, terolut-mimmeissä, clomittarissa ja nyt sitten vei tieni vielä tänne. 5. clomifen-hoitokierrosta kauan kaivattu plussa pärähti testiin. Onnea ei kauaa kestänyt ja rv 8+0 alkoi kunnon km vuoto, ja tänään rv 8+5 lääkäri totesi jo kohdun kokonaan tyhjentyneeksi. Keskenmenoni meni siis fyysisesti tosi nopeasti ja lähes kivuttomasti, mutta henkiset arvet ovat valtavat. Siinä tarinani lyhyesti.

Ei kai se auta kun nostaa pää pystyyn ja alkaa etsiä voimia uuteen yritykseen. Hoitoja jatkan vasta elokuussa, mutta toivoa voi silti että jo kesän aikana tärppäisi :) jaksamista myös teille kaikille muille menetyksen kohdanneille!

Eli:
Esikoinen toiveissa: Melody89____24v______KM04/14______KP??/??
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Melody, harmillista nähdä sua täällä.. mutta tervetuloa ja toivottavasti pian tervemenoa :)

Täällä ei oo vielä ovista bongattu.. lämmöt laski takas 35.8, kirvelevää tunnetta oli eilen muniksessa ja jomottanut jo pitkään. Limoja koetti olla mutta ei oo hirveesti näkynyt sen kp8 jälkeen tullutta isoa limaklönttiä.
 
Varovaiset onnittelut Mariah33 :heart:

Tsemmpiä äitii88, toivotaan, että kaivattu plussa tulee pian :hug:

Tervetuloa Hempsuli82 ja Melody89 ja pahoittelut keskenmenosta.. :hug:

ON: Siirtoon päästiin eilen ja nyt siirrettiinkin kaksi alkiota, kun aiemmin on siirretty yksi. Toinen oli ollut pakastettaessa 3 luokan nelisoluinen ja toinen nelisoluinen top. Alkiot sulatettu maanantaina ja eilen tiistaina ne olivat 3 luokan viisisoluinen sekä kuusisoluinen non top alkio, en tiedä mikä toisen luokitus oli ei kuitenkaan enää top. Siinä kun piti yksin äkkiä päätös tehdä montako siirretään, tuli tunne että molemmat joo. Mutta nyt olen sitten alkanut hirvittelemään, että jos tuleekin pian kaksoset... Se vähän hirvittää. Mutta tosin, voihan käydä niin ettei tule yhtään.

Minut saa siirtää piinailijoihin, testipäivä on 22.4.

Nipsu + :heart: :heart: pp1
 
Minut saa paiskata taustailemaan, olen näköjää tuolla listalla ja koopeet yli 60.. tästä ei nyt tule mitään :( kysta ollut vas.muniksessa muutaman kkn ja nyt alkas joku ihme vuoto, tänään kp 11. voi kun olis edes kystan tyhjenemisestä johtuvaa..
 
Testattu pääsiäissuunnitelmia varten aamulla vahva plussa! En yhtään uskalla juhlia vielä.. Kävin vielä ostamassa digitaalisen viikkonäytöllisen testinkin kun on ollut jo kaikkia oireita vaikka pitäisi olla vasta rv4 menossa niin haluaisin tarkistaa jos tämä onkin saanut alkunsa jo vähän aiikaisemmin kun kuvittelen :D Tuota raskaustestiä ei ilmeisesti voi kuitenkaan tehdä muusta kun aamupissasta?? Olen kyllä pidätellyt kohta 4h! Ei malttaisi olla testaamatta, eikä meinannut tulla työpäivästäkään mitään kun ajatuskarkasi kokoajan! Jospa tämä nyt pysyisi ja viikonloppu jännitetäänkin alkaako menkat vielä kuitenkin.. :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Eipä vauvalla vieläkään ollut sykettä.
Lääkäri oli sitä mieltä että pitää vielä odottaa 2 viikkoa ennen kuin teen päätöksen keskeytyksestä. Viimeksi oli näkynyt vain ruskuaispussi ja tänään kuulema oli näkynyt sikiökaiku.
Itselläni on vaan pelkona, että 2 viikon päästä olen taas täällä kirjoittamassa.
Tällä hetkellä olen aikas rikki ja pelottaa miten jaksan vielä 2 viikkoa odottaa. LA ainakin tulee siirtymään.
 
Hola,

Reissu tehty ja oli kyllä tarpeellinen rentoutumisloma. Käveltiin rannalla, uitiin meressä ja juotiin sangriaa. Nyt sitten vielä pääsiäisloma ja vasta sitten arkeen. Meillä onkin tässä muutto tulossa, kun myytiin asunto ja ostettiin omakotitalo. Hurjaa! Mahtuu sitten mahdollinen pikkuinenkin hyvin uuteen kotiinsa, kun on jo huone odottamassa.

Menkkoja ei vielä kuulu, mutta odottelen ensi viikkoon. Sitten pitää kyllä käydä gynellä ja kysyä, että missä ovat... Raskaana en voi olla, koska on ehkäisyä käytetty.

Paljon halauksia uuteen kiertoon joutuneille! Onnea plussanneille! Tervetuloa mukaan uudet, vaikka syy onkin ikävä. Melodylle erityisrutistus! Ollaan kirjoiteltu yhtä aikaa clomittarissa. Kyllä meitä nyt koetellaan. Voimia Silvialle odotukseen. Todella ikävää joutua odottamaan...

Hyvää pääsiäistä!
 
Viimeksi muokattu:
Silvialle paaaaaaaaljon voimia odotukseen. Eikö sitä ultraa olisi kuitenkin saanut jo viikon päähän? Tuo on raastava aika odottaa, mutta eiköhän se sydän siellä sitten pomppaile, kun nytkin oli kehitystä viime kerrasta. Uskotaan näin :)

Ma&Mi. Minullakaan ei ole tullut työnteosta pariin päivään yhtään mitään. Koko ajan löydän itseni vauvapalstoilta. Murr!!! Tuon digin ohjeessa lukee kyllä, että voit tehdä testin mihin aikaan päivästä tahansa, eli ei ole pakko odottaa aamuun. Miten testin kanssa kävi? Minulla on huomenna jännäpäivä testaamisen kanssa (ellei täti pompsahda tämän päivän aikana kylään).

Minä ramppaan täällä koko ajan vessassa tarkastamassa, kun tuntuu että jotain "lorahtaisi" housuihin... Vielä ei näy mitään eikä ketään...

Hyvää Pääsiäistä kaikille :)

Kp28/26-28
 
Heippa! Oon käynyt täällä tasaisin väliajoin lukemassa teidän kuulumisia, vaikka olenkin koittanut vieroittaa itseni vauvakuumeilusta nyt kun ei lapsettomuusklinikalle mennäkkään vaan katsellaan tilannetta rauhassa. Ehkäisyä ei siis olla käyttöön otettu eli periaatteessa tässä raskaaksi voisi tulla, jos se mahdollista on. Tässä kierrossa en ole ovista bongannut, viimeksi se tuli kp17 ja nyt taitaa olla jo kp18. mitetinkin että voiko mulla olla toinen munasarja jotenkin "pois pelistä" että en ovuloi oikealta puolelta ollenkaan ja siksi kierto aina on silloin pidempi ja ovis jää bongaamatta kun sen munasolun pitäisi irrota oikealta. No nää on vaan tälläisiä omia pohdintoja kun omaa kroppaani tutkiskelen.

Kaikille tsemppiä yritykseen ja keskenmenosta toipumiseen. Vuosi sitten tähän aikaan olin itse onnellisesti raskaana, enkä olisi voinut silloin kuvitella että nyt olen tässä pisteessä, edelleen lapsettomana, rikki revittynä ja näin eksyksissä. Toivottavasti täältä ketjusta jokainen pääsisi pois plussauutisten saattelemana.

Jos kukaan ei innostu päivittelemään listaa otan sen toki hoitaakseni. Ja kohta voisi suunnitella kesäpinon tekoa, onhan tuolla jo melkein kesä! :) :flower:
 
Hempsuli82, testasin sitten 5h pidättelyn jälkeen ja raskaana 1-2 eli kalenterinkin mukaan ovis ois ollut 2viikkoa sitten, joten tästä kierrosta alkoi! :) Yrittää pysyä nyt viilipyttynä ja olla nyt sen enempää ajattelematta asiaa ainakin vielä muutaman viikon mutta kyllä sitä kummasti on tullut otettua selvää taas jo neuvolakäytännöistä, kehityksestä, la yms hulluuksista joita ei vielä kannattaisi edes haaveilla :D Ilmoitahan heti miten testin kanssa kävi! Olin itsekkin vähän yllättynyt että tuli vahva viiva nyt vaikka pe ois vasta menkat ollut odotettavissa ja kyllä munasarjat nipiselee mutta onneksi väriä ei ole paperiin tullut eikä muitakaan menkkaoireita enää! =) Toivottavasti ei tule muillekaan! ;)

Silvia, sikiö kuitenkin kehittyy.. tsemppiä odotukseen! :hug:

evaparadise, on sullakin ollut noita vastoinkäymisiä ihan tarpeeksi! Toivottavasti asiat järjestyis parhain päin!
 
Viimeksi muokattu:
Silvia: paljon tsemppiä sinne, toivottavasti kaikki olisi hyvin.

Evaparadise: kiitos jos viitsit taas päivitellä! Itse en voi lupautua, kun puhelimella naputtelen :( Onhan hyvinkin mahdollista, että ovulaatio tapahtuu vain joka toinen kierto! Sen pystyy varmastikin ihan gynellä tarkistamaan halutessaan :)

ON täällä alkaa piinaviikko lähestyä. Viime kierto oli vain 23 päivää mutta jos oikein malttaisin odottaa testausta viikon päähän sunnuntaihin kp29 ellei täti kurvaa kylään ennen sitä... Oireita on vaikka millä mitalla mutta saattaa mielikin tehdä tepposiaan :D Ei auta kuin odotella rauhassa...
 
Täällä testattu puhdas nega... :( Mutta tätiä ei vieläkään kuulu vaikka kp:t paukkuu jo normaalista yli. Hmph... : / Noh, eiköhän se sieltä ryminällä kurvaa paikalle tänään tai huomenna. Hyvää pääsiäistä kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä