**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

Plussanneille onnea!! Antaa toivoa että jospa sitä ollaan täällä vaan käymässä, perästä tullaan!

vauvatoiveinen hyvää matkaa, mekin viikon päästä suunnataan etelään. Tulee kyllä tarpeeseen.

Mä kävin gynellä tänään, hieman ihmetteli kun vuodan vielä, yleensä kun 2-3 viikkoa kestää kuulemma jälkivuoto ja mulla tuli tänään 4 viikkoa. Kohdussa 1cm limakalvo eli paksuhko kai, sanoi ettei voi tietää ennakoiko tulevia menkkoja vai onko vielä jäämiä raskaudesta. Otti hiukan katetrin avulla kohdusta tavaraa katsoakseen ettei ole istukan jäämiä, ei ollut ja limiskin oheni jo tuosta toimenpiteestä. Sattui muuten aika tavalla... Raskaustesti tänään nega testiajalla, roskiksessa haamu (juu ei pitäs kurkkia, mutta..). Gyne tulkitsi negaksi. Koska mulla historiaa erittäin kovasta vuodosta edellisen km:n jälkeen (meni taju ja muuta kivaa), niin sain tuon tulevan reissun vuoksi Primolut N ja Cyklokapron reseptit, eka pitämään vuotoa poissa reissun ajan ja samalla tukemaan menkkojen alkamista sen jälkeen ja jälkimmäinen tarvittaessa otettavaksi jos tuleekin tulva. Tokaisi ohimennen ettei näe juuri tuon kuurin jälkeen estettä uuden raskauden yrittämiselle kun kaikki näytti olevan kuitenkin kunnossa. Huoh, nyt jos tälle episodille saisi pisteen viimeinkin. Mä tahdon jo yrittämään!!! Harjottelukin kelpais :kieh:
 
Hellou! Ensimmäiseksi lämpimät onnittelut plussanneille ! :heart:

Tuzzi ei kuulosta kivalta, ei .. toivottavasti lääkkeet tehoaa ja kroppa palautuu ja tietysti, pääsette pian uuteen yritykseen. :hug:

Saa olla kyllä onnekas että oma kierto palautui välittömästi ennalleen ja kaikki meni keskeytyksessä fyysisesti juuri niinkuin pitikin.

Täällä eletään kierron viimeisiä päiviä 26/28. Miten sitä malttais olla testailematta?? No ei mulla kylllä onneksi ole testejäkään kotona. :kieh:
Koko kierron kestäneet tuntemukset siitä ettei tässä kierrossa tärppää ovat muuttuneet liikaankin toiveikkuutteen. Ehkä kuvittelen oireet vain koska toivon niin paljon raskautta.. Saapa nähdä, varmaan joka tapauksessa sitä taas tiputaan korkealta ja kovaa jos(/kun) menkat alkavat. Muutama päivä vielä, eiköhän sitä sitten tiedetä miten kävi. Kamalaa tää odottelu ja toivominen :ashamed:
 
Selkäkipeä ja mahaan sattuu sekä reisi on ollut eilisestä kipeä.
Eilen illalla tuli vähän verta, mutta nyt ei ole tullut. Yritän että pääsisin tänään neuvolan lähetteellä kättärille tutkimuksiin. Hankalaa se tulee olemaan, mutta pakko yrittää. En voi odottaa toukokuun puoleen väliin, kun silloin on ultra. Jos taas on kkm.
Illan olen itkenyt ja taas itkettää. Mies hoiti vuoroin tyttöä ja minua ja on aika maassa hänkin :'(
 
Voi silvia, tiedän että ei kamalasti lohduta, mutta isot halit täältä sinulle ja toivon että vuoto oli vain normaalia alkuraskauden vuotelua... Ilmoittelehan miten homma edistyy ja pääsitkö tutkimuksiin... Hurjasti tsemppiä hermoja raastavaan tilanteeseen sinulle!! :hug:
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Keskiviikko 9.4.2014



Mariah33_____34v____KM 5/13________________________KP 20/28
evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 10/35
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP 15/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14___________KP 24/33
vauvatoiveinen___37v_____KKM 2/14 (kaksoset)________KP ?/27-30
Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/?



bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 59/26-27
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 26/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 60/28-38
Kathii_________23v______KM 3/14_____________________KP 37/?
Pauliinali______25v______KKM 2/14____________________KP 27/28
Tuzzi_____31v______ km 4/2009_______tm3/2014_______kp?/27-32
Zemar______28v________KKM 01/2014_________________KP 11/28



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13____KM 01/14________KP 12/28-30
kaneli-80 01/14__________________KP 64/28



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP 10/?



äitii88 dpo 11
Mariah33 dpo 4




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Elohiiri82
Oodikas
Tuuuli+




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia,



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Tuzzi, voi kuulostaa todella inhottavalta tuo vuotelu! Nyt vain toivotaan, että lääkeillä vuoto loppuisi ja pääsisitte mahdollisimman nopeasti uuteen yritykseen :)

Pauliinali, ei vitsi sullakin on jännät päivät! :D Samaa täällä jännäillään ja kyllä tiputaan taas korkealta, jos täti kurvaa paikalle. Millon ajattelit testailla?

Silvia logo, voi :/ Jaksamisia, toivottavasti olisi tosiaan vain harmitonta alkuraskauden vuotelua niin kuin edelläkin sanottiin.. Enpä osaa oikein mitään sanoa, mutta toivottavasti saisit lähetteen sinne kättärille!

Ei ole vieläkään tätiä näkynyt ja raskaustuntemukset senkun vahvistuu. Mä en ole voinut kunnolla pahoin kummassakaan raskaudessa (onnistunut ja km), mutta aamukuvotus on molemmissa astunut kuvaan heti alussa. Tänä aamuna oli mun mielestä havaittavissa samanlaista ja mahassa senkun juilii, tuikkailee ja pistelee. Lisäksi vähän tuntuu olevan repäisykipuja. Jos nämä eivät ole raskaudesta johtuvia, niin mä en jatkossa luota tuntemuksiini enää ollenkaan. Nyt on myös tullut se sama jännä olo ja tiedostus alitajuisesti, että ole raskaana. Sitä ei ole ennen ollut ilman raskautta. Testailen viikonloppuna, jos oireet jatkuu :)
 
Kathii : Kiva kuulla että sielläkin on tuntemuksia. Ja juuri tuo mainitsemasi tunne raskaudesta on jostakin syystä minullakin ollut joka raskaudessa. Ja nyt tuntuu taas siltä. Toivotaab etteu tule pettymystä. Näistä pelottaa ihan "ääneen sanoa" kun tuntee olonsa hölmöksi jos onkin väärässä!
Toivon että malttaisin testaamisen kanssa viikonloppuun asti.. Perjantaina tai lauantaina pitäisi kuukautiset alkaa. Hmm. Eli lauantai voisi olla testipäivä, mikäli kuukautiset eivät ilmoittele tulostaan. Yleensä tunnen jo päivää-paria ennen vuotoa ne menkkakivut voimistuvana. Edellinen raskaus näkyi kyllä ihan apteekin omassa raskaustestissä jo rv3+4 hailakkana mutta silminnähtävänä viivana. ;) Mihin tässä kiire, elämäntapojakaan ei tarvitse muuttaa olin raskaana tai en. Muttakun EI MALTA ODOTTAA!! :D
 
kathii ja Pauliinali, mietin itse ihan samaa. Samanlainen olo alavatsalla ja "tieto" että on tärpännyt on mielessä kuin aiemmissakin raskauksissa on ollut. Mutta samalla pelkään olevani täysin väärässä. Etenkin kun lasken kertoja ja todennäköisyyksiä... kuinka monta kertaa sitä on puuhailtu ja mihin aikaan/ kuinka suuri todennäköisyys tärpille on tilastojen mukaan ja kuinka moni raskaus päättyy kesken jo ennen plussatestiä. Ei kannata googlailla :D hulluksi tulee. Moni on kuitenkin kertonut, että kun toivoo raskautta paljon, niin voi todellakin kuvitella kaikenlaisia oireita! Eli ehkä saatan vain kuvitella kaiken... :headwall: Ja joo, jos en ole niin en jatkossa luota enää omiin tuntemuksiini-

Testipäivä täälläkin lauantaina. Menkkakipuja on ollut jo viikon, on edelleen ja nyt pelkään että ne sieltä kurvaa paikalle....
 
Heippa kaikille, pitkästä aikaa! Onnittelut plussanneille :) Halit uusille, toivottavasti plussatuulet puhaltelevat pian.

Mulle voi päivittää huomiselle eli torstaille KP3 (olen puhelimella, siksi ei punaisella). Mulla oli siis yksi kierto tässä välissä, mutta olen ollut aika maassa enkä ole jaksanut tulla kirjoittelemaan tänne. Toisaalta olen keskittynyt kouluun ja tuleviin valmistujaisiin. 5 viikkoa pitäisi vielä jaksaa... Tietysti stressi kulkee mukana.

Tämän kierron myötä meille tuli vuosi yrittämistä täyteen ja soitin lääkärille ajan. Haluan saada jonkunlaista selvyyttä tähän asiaan, mikä ihme mättää kun raskautta ei näy eikä kuulu... On tosi rankkaa nähdä raskaana olevia äitejä tai jo syntyneitä vauvoja tai sitten kuulla muiden raskausuutisista. :/

Yritän tulla kirjoittelemaan useammin tästä eteenpäin!
 
Viimeksi muokattu:
Kättärillä käyty.
Lääkäri ultrasi ja ultrassa näkyi pieni kohtu jossa vettä ja ruskuaispussi. Sykettä ei vielä löytynyt. 6+4 on tänään ja ensi viikolla uusi ultra ja jos sielläkään ei sykettä näy, niin sitten se on mennyt kesken.
Joten viikonpiina vielä on. Lääkäri tutki muutenkin ja totesi kaiken olevan hyvin. Viikkoja ei siis ainakaan ole enempää vaan ehkä toivottavasti ovis on ollut vähän myöhemmin.
 
Silvia Logo:lle tsemppihalit piinaavaan viikkoon :| :hug:
Toivotaan kovasti, että ensi viikolla syke löytyisi ja kaikki olisi pikkuisella hyvin :heart:

Mitenhän sitä itse kestää seuraavan alkuraskauden(toivottavasti saan sen kuitenkin kokea pian).. Pelko siitä ettei kaikki mene hyvin, tulee varmasti olemaan valtava.

Noh nämä pari päivää aion keskittyä kuitenkin jännityksellä odottamaan tämän kierron tuloksia, sitten kuukautisten tai plussan jälkeen voi aloittaa taas murehtimisen, eikö niin!?
Kävin ostamassa kaksi apteekin raskaustestiä! Mitenhän mä maltan muka olla tekemättä lauantaihin asti. En varmaan mitenkään. Uskaltaisikohan jo huomenna.. En haluais nyt pettyä, mun pää ja kroppa kyllä tekevät minut tällä hetkellä hulluksi kehittelemällä nämä raskausoireet, jos en oikeasti ole raskaana! :kieh:

Huomenna olisi kp28/28.. äiti88 ja kathii meillä on nyt jännät päivät käsillä :popcorn: Toivotaan niitä plussia nyt oikein kovasti jokaiselle :heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ajattelin tulla jättämään toivottavasti viimeisen viestini koskaan tälle palstalle. Toissa päiväisessä rakenneultrassa kaikki ok. Näyttäisi siltä, että little PRINCE is on its way <3. Olen niin kovin onnellinen ja kiitollinen, että olen vihdoin tässä pisteessä (pitkä yritys takana sekä viime vuonna KM ja KU).

Toivon kaikille (erityisesti Mariah33:lle) plussatuulia!

Rosuliina ja Pikkuinen 19+5
 
  • Tykkää
Reactions: Oodikas ja Mariah33
Rosuliinalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja mukavaa loppuodotusta :heart:

Silvia Logolle tsemppiä ja voimia tulevan ultran odotteluun, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin :hug:

Piinailijoille plussapuhureita, puuh puuh :)

ON:
Nyt menossa kp 13/29-30, vielä en ole saanut ovisplussaa. Testailen CB:n digitaalisella. Vasenta munasarjaa jomottelee tasaiseen tahtiin (lääkäri sanoi ultrassa, että johtofolli on vasemmalla). Toivon ettei lh-huippu pääse livahtamaan ohi... :(
 
Täällä on siis lauantaina virallinen testauspäivä :p Mitenköhän sitä jaksaa sinne asti, kun mäkin ostin eilen testejä. Pakko. Ei ole enää kuin yksi aamu, kun ei saa testiä tehdä :) Mun on pakko olla itselleni nyt ankara, jotain itsekuria! :D

Silvia Logolle Hurjasti tsemppiä piinaviikkoon!:hug:

Sama täällä, että jos nyt ei tule plussaa, niin mun kehoa voi sanoa jo ammattihuijariksi :) Olen onneksi asennoitunut kohtalaisen hyvin siihenkin vaikka testi olisi nega tai menkat alkaisi. Molemmissa vaihtoehdoissa on minun tilanteessani hyvät ja huonot puolensa. Kyllä se raskaus olisi toiveiden täyttymys, mutta nega ei kaada maailmaa. Osasinkohan taas kirjoittaa mahdollisimman sekavasti. Ja nyt tullut kuvaan se ihana raskauksien ajan ollut jatkuva nälkä. Koko ajan nälättää vaikka olisi syönyt tunnin pari aikaisemmin kunnon aterian. Mulla on jotenkin sellainen olo, että jos testi näyttää negaa tai menkat alkaa, niin jotain on mahassa ainakin yrittänyt lähteä kehittymään.
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Torstai 10.4.2014



Mariah33_____34v____KM 5/13________________________KP 21/28
evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 11/35
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP 16/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14___________KP 25/33
vauvatoiveinen___37v_____KKM 2/14 (kaksoset)________KP ?/27-30
Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/?



bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 3/26-27
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 27/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 61/28-38
Kathii_________23v______KM 3/14_____________________KP 38/?
Pauliinali______25v______KKM 2/14____________________KP 28/28
Tuzzi_____31v______ km 4/2009_______tm3/2014_______kp ?/27-32
Zemar______28v________KKM 01/2014_________________KP 12/28



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13____KM 01/14________KP 13/28-30
kaneli-80 01/14__________________KP 65/28



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP 11/?



äitii88 dpo 12
Mariah33 dpo 5




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Elohiiri82
Oodikas
Tuuuli+




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia,



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Iiisooot halit Silvialle :hug:

ON: Tänään bongattu ovisplussa, mutta klinikalla ei olekaan tänään soittoaikaa, vaan vasta maanantaina, heillä tänään koulutuspäivä. Kyllä tympii, toivottavasti tämä ei sotke aikatauluja, siis alkion sulatusta ja siirtoa :headwall:
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Lauantai 12.4.2014



Mariah33_____34v____KM 5/13________________________KP 23/28
evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 13/35
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP 18/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14___________KP 27/33
vauvatoiveinen___37v_____KKM 2/14 (kaksoset)________KP ?/27-30
Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/?



bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 5/26-27
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 29/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 63/28-38
Kathii_________23v______KM 3/14_____________________KP 40/?
Tuzzi_____31v______ km 4/2009_______tm3/2014_______kp ?/27-32
Zemar______28v________KKM 01/2014_________________KP 14/28



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13____KM 01/14________KP 15/28-30
kaneli-80 01/14__________________KP 67/28



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP 13/?



äitii88 dpo 14
Mariah33 dpo 7




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Elohiiri82
Oodikas
Tuuuli+




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia,



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Dpo 14, en saanut plussaa testiin. Ostin ekaa kertaa RFSU:n testit, ja 30 minuutin testiajalla tikkuun piirtyi hyvin haalea haamu tai viivanpaikka. Pitikin vaihtaa testimerkkiä just nyt, luin netistä huonoja kokemuksia tuosta testistä että voi näytellä mitä sattuu ja on hankala tulkita.

Piina jatkuu kunnes menkat alkaa tai maanantaina teen uuden testin :D
 
Silvialle tsemppiä täältäkin!

Joulutonttu jäi haaveeksi. Tänään dpo11 ja eilinen tuhru muuttui kunnon vuodoksi. :( En kyllä oikein tajua tätä kun mulla on kierto 28 pv ja ovis oli 1.4. jolloin oli kp14. Miksi menkat alkoi jo nyt?! Olen niin pettynyt että itkettää eikä mies ole kotona jakamassa tätä ja lohduttamassa. Kivutkin on melko mojovat eikä täällä ole Buranaa kun mies otti ne mukaan... Ajateltiin etten mie niitä voi syödä kuitenkaan. Ei kait siinä... Jatkamme tuloskirjeen odottamista ja leuka rinnassa suuntaamme kohti uutta kiertoa ja uutta pettymystä.
 
Hei! Testi negatiivinen. :ashamed:

Mikä ei tullut kyllä yllätyksenä sillä eilisestä asti olen tuntenut kivut, että kuukautiset kyllä alkavat. Koko pitkä eilinen päivä vietetty kahden kesken miehen kanssa ja olemme päätyneet siihen ratkaisuun, että vauvan yritys laitetaan nyt tauolle. Raskaalta tuntuu ja ihan takki on kyllä tyhjä. Silti tiedän itsekin että tämä on viisain ratkaisu tällä hetkellä. Viimeiset kuukaudet minun ajatuksiin ei ole mahtunut mitään muuta kuin raskaus,keskenmeno ja uuden yritys. Eivätkä ne ajatukset ole olleet kovin positiivisia. Huomaan etten toivu keskenmenosta näin helpolla. Henkinen ja fyysinen stressi on ollut valtava. Uuden raskauden tullessa pelkäisin liikaa, vielä pahempaa, luulen että uuden keskenmenon tullessa en olisi siihen vielä valmis. Joka raskaudessahan on samat riskit sille. Ja minulla on kuitenkin ihana parisuhde, ja pieni tyttö joka tarvitsee äitiänsä. Vielä en olisi niin vahva ottamaan riskiä, sillä en tiedä miten pysyisin uuden pettymyksen tullessa jaloillani, huolehtimassa tyttärestäni. Olen ollut viime kuukaudet jo äärirajoilla ahdistukseni kanssa, onneksi saan ammattiapua ja nyt on mahdollista aloittaa lääkityskin tarvittaessa, kun ei tarvitse "pelätä" raskautta.

Tätä ratkaisua puoltavat myös muut seikat, mies kuuli juuri tällä viikolla pitkäaikaisen työpaikkansa menettämisestä ja minä valmistun ensi keväänä, enkä halua jäädä suoraan opinnoista äitiyslomalle. Vielä kaikkien näiden muutosten päälle, aiomme ensi vuonna muuttaa eri kaupunkiin, töiden ja opintojen perässä.

Vaikeaa on. Itketty taas liikaa. Mutta silti jostakin syystä aivan kuin olo olisi keventynyt huomattavasti. Ja ei tämä mikään lopullinen ratkaisu ole, sovimme että vuoden-kaksi nyt vielä siirrämme näitä unelmia. Ja jos jommasta kummasta alkaa tuntua siltä että haluamme aikaisemmin yrittää, niin sitten teemme niin.

Ratkaisu tuntuu nyt oikealta, mutta entä jos se onkin väärä, jos alamme nyt "suunnittelemaan" ja valikoimaan vauvalle sopivaa aikaa, entä jos käykin niin, ettei sitä koskaan meille tule. Tällä hetkellä minulla on niin negatiivinen mieliala että sekin tuntuu mahdolliselta. Minä olen nuori eikä ole mitään fyysistä syytä miksi näin kävisi, ja kaikki raskauteni ovat kuitenkin alkaneet helposti, joten syytä olettaa näin ei ole. Jäänkö jossittelemaan, ajatuksissani meille olisi kuitenkin pitänyt tulla syyskuun vauva. Ehkä ajan kanssa pääsen yli, ja sitten kun on aika, olen vahvempi ottamaan vastaan mitä annetaan.

Häät me ajateltiin kuitenkin pitää syksyllä :heart:

Että tällainen avautuminen tänään. Minut saa siis poistaa listoilta. Jää nähtäväksi mitä tulevaisuus tuo.

Kaikille teille tsemppiä jatkoon, oikein paljon plussatuulia, ja toivottavasti kaikki menee hyvin. :hug: Kiitos vertaistuesta.. ehkäpä mä nyt osaan pysyä pois täältä palstoilta ja blogeista pois ja saan opinnotkin kunnialla loppuun ja osaan keskittyä elämään tässä ja nyt- "mitäs jos/sitten kun.."-sijaan.

:heart::heart::heart::heart::heart:

Pauliinali
 
Bilingualmama: tervetuloa taas joukkioon :)

Silvia Logo: piinaava tilanne, pidän sormet ja varpaat ristissä että kaikki on hyvin..

Nipsu74: Pidetään peukkuja sinnekkin, että saatte aikataulut sopimaan! Kurjaa kun on vielä vkl edessä ja odottelua...

Oodikas :hug:

Pauliinali: harmi ettei sinnekkään tullut plussaa :| Mutta toisaalta hyvä jos saitte asiat nyt järjestykseen. Saat paranneltua haavoja ja keskityttyä opintoihin ja häihin. :heart: Kyllä se vauvakin sieltä sitten tulee, kun on parempi aika, eihän sulla ole syytä olettaa muuta :) Hyvää jatkoa!
 

Yhteistyössä