**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

Heippa kaikille voisinpa tulla mukaan joukkoonne kuumeilemaan kunhan tästä keskenmenosta pääsee yli.

Meille piti tulla syyskuun alun pienokainen, varhaisultrassa kaikki hyvin rv 9. Paria viikkoa myöhemmin rv 11 heräsin aamulla kipuihin, joista arvelin heti etteivät kuulu raskauteen. Päivällä pääsin sairaalaan gynelle tarkastukseen, ja siellä selvisi kkm. Vauva vastasi rv 10, lääkkeelisesti keskeytettiin jo seuraavana päivänä ja nyt 1,5 viikkoa myöhemin vuoto on jo melkein loppunut pientä tiputtelua lukuunottamatta.

Oon ottanu tän todella raskaasti, vielä tuntuu tosi pahalta. Työpäivät menee hyvin kun ei ehdi ajatella omia asioita tai pysähtyä hetkeksikään, mutta illat menee masentuessa ja itkiessä, varsinkin jos mies on iltavuoroissa.. Minulla on menneisyydessä rv 6 keskenmeno vuonna 2007, ja sitten onnistunut raskaus ja tyttö syntynyt vuonna 2008. Olen ollut onnekas kun 1-4kk ehkäisyn jättämisestä on kaikki raskaudet alkaneet, se lohduttaa ja toivottavasti seuraavakin alkaa pian.

Mulla on päällä kamala itseinho ja tuntuu että mun vartalo on ihan hyödytön kun näin kävi. En kestä edes katsoa vartaloa peilistä. Tietysti tiedän järjellä ajatellen etten tehnyt mitään väärin, näitä keskenmenoja vain tapahtuu, mutta silti en voi mitään näille itsesyytöksille, tunteille ja ajatuksille. Tuntuu että elämästä olisi viety kolme kuukautta, ja mieli on ihan musta. :( Tuntuu niinku pitäs purkaa johonkin tämä turhautuminen ja suru mutta en tiedä mihin? Oon itkeny ja itkeny ja silti tuntuu että ahdistus vaan kasvaa tuolla sisällä. Eikait tähän tunnu auttavan kuin aika.. millonhan uutta raskautta uskaltaa yrittää? Tuntuu että pitäsi saada uusi raskaus heti, mutta liekö sekään viisasta kun pää ei ole selvästikään toipunut menetyksestä?

Listoille ilmoittelen itseni sitten kun olen selvillä kierrosta ja ylipäänsä siitä millon pääsemme uudelleen yrittämään.
 
Viimeksi muokattu:
Pauliinali :hug: Itsellä siihen uuden yrityksen toiveeseen meni kuukausi km:n jälkeen... Kovinhan se on yksilöllistä milloin tuntuu että siihen uuteen yritykseen on tarpeeksi vahva. :hug: Mulla oli kans aluksi sellainen olo että pakko nopeaa raskautua uudelleen. Tunsin itseni niin tyhjäksi! :ashamed: Ja kyllä nyt vieläkin kuukausien yritysten jälkeen tuntuu että mun elämästä puuttuu jotain... Ja se jotain on oma lapsi. Voimia kovasti km:sta toipumiseen! :heart: Täällä me kaikki tiedetään kuinka paljon voimia se vaatii... Kukaan joka ei itse ole sitä kokenut ei voi tietää kuinka pahalta se todellakin tuntuu. :'( :heart: :hug:

evaparadise Kiva kun joku kyselee kuulumisia! :) Täällä on tosiaan joku taukokierto menossa. En pongannut sitä ovisplussaa. Alkukierrosta tuli, olikohan ne kp 10 ja 11, melkein tasavahvat viivat ovistesteihin, mutta ei ihan yhtä vahvat kuin se ensimmäinen viiva (onko se nyt sitten testiviiva vai kontrolliviiva... en muista kummaksi sitä kutsutaan) :D Sen jälkeen viiva haaleni huomattavasti. Testasin toki vain yhden ovistikun per päivä, joten se ovisplussa saattoi mennä multa ohi just silloin. Toki tämä kierto on ollut muutenkin jotenkin sellainen ettei ole oikein ollut haluja... : / Just silloin kp 10 tai 11 harrasteltiin kyllä kerran, mutta tuskin se nyt just siitä kerrasta tärppäsi... :) Ainakaan ei oo minkäänlaisia oireita että tässä raskaana nyt oltais. Sen takia en aio nyt kuluttaa r-testejäkään vasta kuin sitten jos menkat on myöhässä. Mutta tosiaan uskon että sieltä ne parin päivän päästä alkaa ihan normisti. :) Noh, teki toisaalta ihan hyvää pitää tällainen paussi tähän väliin! Tuo on niin valtavaa suorittamista ja tehtailua joka kuukausi että koko homma alkaa maistua ihan puulta... Ehkä ensi kierrossa on taas sitten enemmän halujakin kun tämän kierron aikana ei oo stressaillut asiasta niin paljon. :)
 
mymosa
Elohiiri, tunnen vitutuksesi.. En sitten soittanut sairaalaan, ostin ibumaxia ja tyrehdytän vuotoni niillä. Menkkakivut on ihan järkyt välillä.. odotan nyt vkonlopun yli, kun ei ole muutenkaan mahdollisuutta olla kotoa pois. Meen maanantaina labraan ja tiistaina sitten juttelen lääkärin kanssa.

Mutta enää tulee vain ihan pienenpieniä (normimenkkavuotoon liittyviä) hyytymiä ja muuten runsas kirkas punainen veri.
 
Heippa pitkästä aikaa! Itse en oo täällä hirveästi kirjoitellut, kun on ollut paljon kaikkea muuta elämässä :)

Mutta tosiaan puhuitte jotain runsaista menkoista, mulla kanssa KM:n jälkeen tosi runsaat, ja kun pari vuotta sitten pillerit lopetin niin sillon alkoi kanssa todella runsaat.. :O Nyt kun viime kierto tyssäs muistaakseni siinä kp 25tai26/29 niin mulla tuli tunnissa yösiteen reunojen yli ja ihan päivällä, yöllä otan suosiolla pyhkeen persuksien alle kun nukun, mutta sitäkin oli mennyt läpi lakanoille...... Whoa. Uskalla mihkään kunnolla lähtee kun on mensut.. :kieh:

Mulla nyt kp 25/28 (Hieman sekasin nuo päivät, kun km-kierto oli 35, siitä palautu 28 tai 29 ja viime kuussa oli sit 26... KAI... huh)

Onnea plussista! :flower: :heart:
 
Pauliinali Tervetuloa. Tuttuja ajatuksia, välillä menee hyvin ja välillä itsesyytökset nousee pintaan. Mutta aika auttaa ja varmasti se uus raskaus parhaiten! :hug:

Itse lähden tästä kohta lääkäriin ronkittavaksi, jospa selviäis syy alavatsakivuille ja kutinalle.
 
Kyllä mulla nähtävästi oli se ovis tosiaan jo heti alkukierrosta kun tänä aamuna jo täti kurvasi meille viikonlopun viettoon!! :O Eli nyt kp 1 ja kierto jäi tällä kertaa vain 26 päivään... Noh, toisaalta hyvä että tämä "paussikierto" oli näin lyhyt niin nyt saa sitten lähteä uudella innolla tämän uuden kierron kimppuun! :)

Hyvää viikonloppua ihanaiset! :wave: :heart:
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Perjantai 21.2.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 1/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 42/30
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 26/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Ambrosia____28v_____RK 4/13, KKM/KU 12/13___________KP 26/30-32
sonts4_______19v________KKM 9/13, KEM 12/13__________KP 26/32
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP ?/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14____________KP 10/30



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 59/?
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 12/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13_______________________KP 23/31
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 9/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 38/28-38
Tyydeli______40v______KM 1/14_______________________KP 9/28-30
Zemar________________KKM 1/14_____________________KP 14/?



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 20/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP 17/28
Elohiiri82______32v_______KKM 01/14__________________KP 9/26-28
Apatus_________________KKM 3/13____________________KP 17/28



Riiviöiden äippä________30v_______KKM 12/13_________KP 24/29
mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP ?/?



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 8/28-32



Riiviöiden äippä dpo 13




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Pauliinali




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Pauliinali lisäsin sut taustalle, tulet listoille sitten kun on sen aika. Voimia kovasti keskenmenosta toipumiseen, täällä kaikki tietävät miten pahalta susta tuntuu, ja silti jokainen toipuu omaa vauhtiaa. Mulla toipuminen vei älyttömän kauan aikaa, välillä oli parempia päiviä ja kausia sitten koko homma iski taas vasten kasvoja. Vasta nyt kun kaikesta on 8kk aikaa olen jo paremmalla mielellä, mutta kaipuu siihen menetettyyn lapseen on edelleen kova, etenkään kun ei ole vielä sitä ensimmäistäkään lasta onnistunut saamaan. Täällä on hyvä purkaa noita tuntojaa, itse koin suuren hyödyn tästä palstasta (toki edelleen) ja aloin kirjoittaa ajatuksistani myös blogia, kun kaikenlaisia ristiriitaisia tunteita ja ajatuksia se keskenmeno herätti. Monihan on käynyt myös juttelemassa jollekkin ammattilaiselle, jos ei meinaa arki millään palautua ennalleen. Itsekkin sitä vaihtoehtoa syksyllä punnitsin, onneksi tukiverkosto oli täynnä terapeutteja niin ei lopulta tarvinnut. itku loppui itkemällä.

Mariah tsemppiä uuteen kiertoon! Tulispa nyt mukavia ylläreitä.. on toi plussa-aalto jotenkin hiipunut joulukuusta. (itsellenikin voisin toki yhden ottaa :ashamed: )

äitii88 toivottavasti selviää missä syy kipuihin. Itsekkin kärsin syksyllä mysteerikivuista ja vuodoista ja ravasin lääkärissä vähän väliä. Ei oo mukavaa..

Huomenna sitten olisi aamuohjelmassa raskaustestin teko, oon kyllä niin varma että mitään siinä ei näy, mutta varmistan nyt kuitenkin että voin sitten hyvällä omalla tunnolla kumota muutaman lasillisen illalla. Outoa kun tää testin tekeminen ei edes jännitä enää. : /
 
Nojoo, lääkärissä käyty. Tuntuu että se lääkäri piti mua vain vainoharhaisena, koska kaikki oli kuulemma ihan hyvin. Eli ehkä olen sekoamassa, ja vaan kuvittelen alavatsan polttelut ja alapään kutinan. :xmas: Kuulemma jotain hormonaalista kipua voi olla ja varmasti tottakin tuo. Otettiin nyt kuitenkin näyte, mistä katsotaan onko tulehduksia. Maanantaina saan tietää. Jos siellä ei sit kertakaikkiaan mitään häikkää ole niin hyvä niinkin, saadaan taas jatkaa vauvan yritystä. Ja sehän sopii, koska kalenterin mukaan ovulaatio vois olla 27 pvä. En kyllä aio tikuttaa, mennään tuurilla :)

Mariah33 Tsemppiä uuteen kiertoon :) hyvä että tuli selvyyttä ja taukokierto jäi lyhyeen!

evaparadise Kiitos kommentista. Mä niin toivon että saat sen plussan siihen testiin. Jos ei niin saatpahan sitten lohdukkeeksi ne lasilliset..
 
mymosa
Mä täällä vaan arvon ton vuodon kanssa, tuntuis että nyt ois niukkenemaan päin.. Taidan vielä tän päivän katsoa ja soitella huomenna sitten sairaalan jos vielä holahtelee.
En ois tänään kyllä päässytkään mihinkään, kun ei ole lapsille hoitajaa. Kun ei oo kuumetta eikä kipujakaan.

Maanantaina ois hcg-mittauskin.. Peukut ja varpaat pystyssä, että ois ees menny alle 1000..
 
Kiitos kaikille!

Me ehdittiin tosiaan käydä jo rv 9+2 varhaisultrassa, jossa kaikki oli niin hyvin että uskallettiin jo rennommin kertoa uutista eteenpäin. Se harmittaa kun loi meihin niin varmuutta tästä raskaudesta. Mietin kyllä että seuraavalla kerralla haluanko edes käydä. Vaikka eihän mikään tässä elämässä tuo varmuutta lopullisesta kohtalosta, eikait sitä auta jäädä pelkäämään mitä kaikkea on mahdollista sattua.

Se oli hyvä että ehdimme kertoa monille ystäville ja miehen vanhemmillekin, sillä päinvastoin kuin puhutaan, minua auttoi se että kerroin viestein tai puhelussa yksiteleen kaikille tapahtuneesta. Nyt on vähän (itsekkäästi) harmittanut, kun kenestäkään ystävästä ei ole enää sen ensimmäisen valitteluviestin jälkeen mitään kuulunut. kait se on vaan meidän kulttuurille ominaista ettei haluta häiritä toista että täytyy saada olla rauhassa surunsa kanssa. vaikka mä en nimenomaaa haluaisi muutakuin että joku välittäisi. Toisaalta enhän itsekään uskalla häiritä ja tehdä aloitetta ja pyydä keneltäkään olkapäätä. olisi mukava jos joku kysyisi.

Onneksi miehen vanhemmat ovat läheisiä meille, he ovat huolehtineet meistä ja ottaneet esikoista luokseen kun on tuntunu pahalta, varsinkin ensimmäiset päivät kun olin sairaalassa ja sitten kotona itkuisena ja kipeänä. Mä olen tosiaan käynyt myös juttelemassa psyk. hoitajan kanssa tapahtuneesta, olen saman hoitajan luona aiemminkin käynyt säännöllisesti masennuksen vuoksi.

Mä olen ehtinyt jo unohtaa kaiken mitä lääkäri sanoi sairaalassa, eikä lappusissa lue, niin miten teitä on ohjeistetty km vuodon jälkeen yrittämsestä, pitääkö tässä nyt pitää taukoa ja odottaa että kierto palaa ennalleen? Neuvolasta vastasi kysyttäessä että yhdet kuukautiset olisi hyvä että pystyy määritellä sen lasketun ajan paremmin. Itsestä tuntuu turhalta tähän väliin mitään ehkäisyä aletaan käyttämään, harrastetaan seksiä jos siltä tuntuu. mitä ihme kyllä jo alkaa tehdä mieli nyt kun vuoto on loppunut. Kysyin äidiltäni (terveydenhoitaja) myös asiasta ja hän oli sitä mieltä että antaa nyt kropalle ja päälle muutaman kuukautta aikaa toipua, ja että onhan meillä aikaa. Mutta itsestä tuntuu että olisi muka niin kamala kiire saada se kaikki takaisin! Vaikka tottahan hän puhuu aikaa meillä on..

tämä nyt oli tällaista oman olon ja mietteiden purkua. heti tuntuu paremmalta kun jonnekkin saa niitä kirjoittaa.:heart:
 
mymosa
Mulle toinen lääkäri sanoin, että heti voi yrittää kun oma fiilis sitä sanoo, toinen sanoi seuraavana päivänä, että hyvä olis ainakin ne 2 menkat odottaa..

Mutta tänään mies heitti sitten pommin, että jos ei enää yritettäis ollenkaan.. Ei halua mulle enää tällaistä.. itku meinas tulla auton ratissa.
 
Juu yhdet menkat käskettiin odottamaan. Ei ootettu, sain heti seuraavasta kierrosta uuden haaluraisen plussan testiin. Meni kyllä sitten samantien "kesken", viiva hävis ja vuoto alkoi. En tiedä mikä tuo oli, kemiallinen raskaus ehkä. Loputtoman tiedon etsinnän jälkeen tulin siihen tulokseen että lääkäreitä on kahteen koulukuntaan; toisten mielestä saa heti yrittää ja toiset käskee odottamaan yhdet menkat tai jopa 2-4:t. Tutkimustulokset asiasta on kai ristiriitaisia. Ehkä ensi kerralla tekisin niinkuin lääkäri sanoo, ja voihan ohjeeseen tietysti vaikuttaa se onko kaavittu, ollut spontaani keskenmeno yms asiat.

mymosa :hug: Jospa se miehen mieli siitä vielä muuttuu, tarviihan noi miehetkin parantumisaikaa. Ei se varmasti ole helppoa katsoa vierestä kun puolisolle tulee keskenmeno, joutuu ehkä sairaalaan kaavintaan, on alakuloinen jne. Ja tietty se on miehellekkin menetys.
 
mymosa
Totta ^ Ja kyse ei ollenkaan ole, ettei mies halua.. Olin eilen muutenkin väsynyt ja purin pahaa oloa niin oli alkanut miettimään sitten syvemmin. Haluis kovasti toista biologista, mutta sanoi, että on onnellinen jo tuosta yhdestäkin.
 
Pauliinali, tervetuloa. Myös meille piti tulla syyskuun alun pikkuinen. Meni kesken rv7+0. Tämä yksi kerta oli itselle henkisesti ok. Ihmetytti ja kummastutti moni asia, mutta se oli ihmeen helppo hyväksyä, olenhan jo yli 40v ja oikeastaan olisi ihme jos niin ei tapahtuisi kertaalleen minullekin. Mutta ajattelen jo etukäteen, että toisen tai kolmannen keskenmenon tapahtuminen itselle olisi huomattavasti rankempi kokemus ja meidän yrittäminen tyssäisi varmasti siihen...

ON, samat sanat mymosa. MITÄ tää nyt on??!! Periaatteessa vuodan näitä ekoja menkkoja nyt kahdettatoista päivää... Hohhoijaa... ensin tuhrua, sitten vuotoa, ja nyt taas tuhrua useampi päivä menkkojen jälkeen. Sillei että pyyhkiminen riittää.
No kokeilin yhden ovistikunkin. Ei ole lähimaillakaan. Eli mun kohdalla tuskin tarvitsee laskea tuhrun alusta.

äiti88 toivottavasti selviää, ettei ole mitään ihmeellistä, mutta että joku syy, niin pääsee siitäkin eteenpäin.

riiviöiden äippä, ensi kierrosta sitten!
 
mymosa
Pitäs vissiin tilata r-testejä, että vois alkaa seurailla koska alkaa näyttää negaa.. tuskin kuitenkaan ihan heti, jos vielä maanantaina oli hcg 1900.. Miten nopeesti lie alkaa laskemaan jos kaikki ois viikko sitten tullut ulos.
 
Mulla oli r-testi negatiivinen reilu kolme viikkoa km jälkeen, eli noin kaksi viikkoa vuodon loppumisen jälkeen. Mutta en tiedä hcg arvoista, koska sitä ei missään vaiheessa mitattu eikä kontrolloitu.
 
Pitäisi itsekin testailla, kohta 2 viikkoa keskenmenosta. Jotenkin on varma olo että kaikki on poistunut ja hormoonit ovat ennallaan..Mun raskausoireet eivät loppuneet ollenkaan ennen raskauden keskeytystä. Mutta nyt on ihan tavallinen olo. Iso ero monella tapaa, tuntui että raskaus vaikutti ihan kaikkeen. Toivottavasti kaikki onkin poistunut ja hormoonit palautuneet ennalleen, ja pääsee pian uuteen yritykseen.

Eilen ehdimme pitkästä aikaa miehen kanssa viettää kahdenkeskistä vapaailtaa, tuli niin tarpeeseen! Sai aivan rauhassa olla lähellä ja saatiin paljon juteltua tapahtuneesta ja tulevaisuudesta. :) Kun saatiin tietää raskaudesta, haluttiin pitää pienet yllätyshäät (maistraatissa ja kotona) nyt maaliskuussa. Noh nekin suunnitelmat ovat olleet nyt tapahtuneen johdosta katkolla, mutta päätimme kuitenkin huhtikuun alkupuolella mennä naimisiin, oli vauvaa vielä tulossa tai ei. :heart:

Mietittiin myös pitkään tuota yrittämisasiaa, kumpikin oli sitä mieltä että mahdollisimman pian. Harmittaa kun tuossa kuukautisten odottelussa ei ole mitään yhtenäistä linjaa ja perustelut odottamisellekin on aika heikonlaiset mielestäni. Tulimme kuitenkin tulokseen että emme tässä välissä mitään ehkäisyä ota käyttöön, harrastamme seksiä jos siltä tuntuu, mutta ei yrittämällä yrittämistä vielä. Seuraavan viiden viikon työt pitävät kyllä myös aika hyvin huolen siitä, ettei kovin montaa iltaa olla yhtäaikaa kotona. Uskotaan ja toivotaan, että kroppa tietää milloin on valmis uuteen raskauteen.

Voi että on ollut ihana kun on tänne saanut purkaa omia ajatuksia. Kiitos siitä. :hug:

Ja kaikille tsemppejä, haleja ja plussia testeihin sekä tietysti lopulta niitä vauvoja syliin.:heart:
 
Malttamattomana odotan et eveparadise kertoo mitä testi näytti ja toivottavasti +++++++ vaan :) mä mietin et jos syksyyn mennessä en oo raskautunut niin meen yksityiseltä hakee clomeja....alkaa tuntumaan etten ovuloi lainkaan :( vaikka positiivinen oli ovistesti mut kun ei se aina ovista ees meinaa....
 
Pauliinali: iso halaus täältäkin! Oltiin aika samoilla viikoilla ja paljon yhteisiä ajatuksiakin jaetaan :) Tosin itse en halunnut puhua kellekään asiasta, halusin jotenkin vain unohtaa sen ja palata normaali päiväjärjestykseen nopeasti. Tuo nyt on niin minua silti aina ;) Ärsytti oikein soitella ihmisille ja kuulla vaivautuneita kommentteja.

Kävin 4 viikon jälkeen siellä hcg mittauksessa (tulos 7) ja 5 viikon jälkeen lääkärissä, jossa kaikki ok. Ekat menkat tulivat 4 viikkoa keskenmenosta, joten nyt eletään tärppipäiviä taas. En tikuta mutta kroppa kyllä kertoo itse, että this is it. Parin viikon päästä se sitten nähdään ;) Meille muuten annettiin myös neuvoksi odotella yhdet menkat mutta eipä me ehkäisyä otettu käyttöön välissä. Olen vakaasti sitä mieltä, että kroppa raskautuu uudelleen vasta kun on valmis, joten en ottanut siitä lisästressiä.
 
mymosa
Kävin sitten taas sairaalassa.. ei ole tulehduksen merkkejä ja vuotokin hiipumassa.. hcg oli maanantaina 1900, tänään 91 eli aika rytinällä tullut alas.. Jos sama meno jatkuu, ehkä ensi viikolla saa testata negaa.
 

Yhteistyössä