**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

mymosa
Nyt on tilattu femiflorit, otin sitten kerralla 30kpl laatikon niin saapahan heti alottaa kunnon kuurin.

Sitten mietin kannattaako mun tässä alkaa tilaamaan ovistestejä vai mentäskö vaan ilman.. Sitten mulla on vielä yksi lähete hcg mittaukseen ja mietin kävisinkö, voisin maanantaina käydä, kun on asiaa tk:hon.. Tiistaina on sitten kontrolliultra.
 
mymosa
Tuli r-testit ja vihdoin negaa!! 2,5vkoa siitä kun eka vuoto alkoi.. Aika haipakkaa tuli lopullisen vuodon jälkeen alas.. hyvä niin.

Komento takas, kyllähän siihen sittenkin vielä haamu piirtyi.. mutta vasta sen 5min jälkeen hyvin hitaasti.. :( voi ahistus.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuuuli+ Testaas nyt vaan, ja tule sitten kertomaan!!

Onnea Riiviöiden äippä!!

Mymosa, olet kuitenkin siinä onnellisessa tilanteessa, että sulla on hcg-mittaus ja kontrolligyne. Saat ihan faktatietoa ensi viikolla. Ei täällä mitattu hcg-tä kertaakaan, eikä tarjottu kontrolliultraa. Pelkästään itse tehty r-testi ja se oli siinä se.

Joo, ei auttanut mulla vaikka olisin kuinka testannut ja testannut. Ei tullut ovista tässä kierrossa. Vähänkö masentavaa... :(
 
Ihanaa kun on lisää plussalaisia!! Onnea Riiviöiden äippä ja Ambrosia85!

sonts4, nuo unet on kyllä jänniä! Itse nään kauheesti toiminnan täytteisiä unia mutta muutaman kerran havahduin jo ennen vauva suunnitelmia uniin, joissa olen piennen pojan ja välillä vähän vanhemman tytön kanssa ja jotenkin tiedostan että kyse on omasta lapsesta joka siinä leikkii. Saahan sitä toivoa että nämä ois enneunia kun niin todelle tuntuvat. :saint:

Pauliinali, tervetuloa ryhmään vaikka eihän tänne kenenkään toivois kuuluvan. Meillä tosiaan keskeytettiin raskaus tammikuun alussa rv15 ja tietty ehittiin myös kertoa kaikille jo pienen tulosta ja ihan joululahjana omille äideillemme asia paljastettiin, joka onkin ollut yhtä tuskaa näin jälkeenpäin. Oma äitini soittaa normaalisti noin kerran kuukaudessa kuulumisia, mutta nyt puhelut on joka viikoisia ja huomaan nyt ottavani itselle paineita muidenkin odotusten kanssa.. kummankaan vanhemmilla ei ole lastenlapsia vielä, joten mummut odottaa jo sukkien kutomista kädet syyhyten :( Että se toinen ääripää siihen että kukaan ei soita ei ole oikeastaan juuri helpompi.. Tänne onneksi saakin sitten purkaa mieltä ja täällä kuunnellaan, joka on varmasti kaikkia vuorollaan helpottanut! :heart: ja omilla läheisillä ei ole kokemusta joka täältä löytyy, niin hankala puhuakkaan yhtä avoimesti vaikka kysyisivätkin kuulumisia. Mulle sanottiin uudelleen yrittämisestä lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen että yhdet kuukautiset kannattaa odottaa, mutta myöhemmin jouduin vielä kaavintaan ja sen jälkeen sai yrittää heti kun vuoto on loppunut.

Mulla on taas tänään semmonen "tänne nyt kaikki heti"-päivä menossa.. töissä meitä oli kolme kutakuinkin samoilla viikoilla raskaana ja nyt kun itse olen ainut joka ei pääsekkään enää nauttimaan odottamisen ilosta, niin tuntuu pahalle nähdä miten muut kehittyy ja väkisinkin miettii mitä olis ollut itselläkin edessä. Eipä tässä auta muu kun yrittää uudestaan, mutta on tämä ihan tosi turhauttavaa! :headwall: Tota ovis tikutusta en oo harkinnu mut sen verran laskin että viime tärppäys oli alkanut kp20 et alan nyt näköjään hermoilla heti lähempänä oikeeta ajankohtaa sen enempää tikuttamattakaan. Toivottavasti tähänki tottuu, enkä menetä hermoja joka kk aina näillä viikoilla!
 
mymosa
Minusta toi seuranta pitäs olla iha kaikilla.. toki kontrolliultran varasin ite ja sehän on ihan neuvolassa gynella.

Alkujaankin tilanne oli epäselvä, kun tuli "menkat" ennen kuin ees tiesin olevani raskaana..
 
kirjoittelenpa minäkin täältä taustalta kuulumisiani. olen ahkerasti lukenut teidän tekstejä joka päivä mutta jotenkin olevinaan niin kiire ettei ehdi itse kirjoittelemaan.
Onnea kaikille plussanneille :heart: ne on aina mahtavia uutisia.

tuolla ylempänä oli puhettta pitkästä vuodosta keskenmenon jälkeen. mulla itellä ekassa keskenmenossa vuonna 2009 oli ihan menkkoja vastaava vuoto mutta nyt tässä joulukuisessa tyhjennys vuoto oli myös menkkoja vastaava, olin viikon vuotamatta jonka jälkeen tuhruvuotoa tuli 2kk!! siinä välissä tuli myös kahdet kuukautiset, mutta tuhruilu jatkui. kävin kontrolli ultrassakin sen takia (täälläkäään sitä ei saa automaattisesti vaan soitin neuvolaan monesti ton tuhruilun aikana ennenkuin suostuivat laittamaan lähetteen), mutta ultrassa kaikki oli ok ja kuten ultraaja silloin sanoi "näyttää siltä että parin päivän päästä vuoto loppuu" niin se myös loppui.
turhauttavaa toi tuhruvuoto kyllä on. pyyhkiessä tuli ei oikeen muuten.

mulla on nyt menossa kp 30/28. eikä menkkoja näy. jäätävät juilinnat ja kipuilut on kyllä. lievää pahaa oloa pitkin päivää ollut nyt parin päivän ajan. sekä mulla on koko ajan ihan hirmu kylmä. lisäksi olen tiistaina ja keskiviikkona kerran pyyhkiessä saanut liman seassa paperiin inan verran vaaleenruskeaa, siis tosi vähän mut silti.
on ajatukset vähän sekasin että olisinkohan kuitenkin raskaana. tänään käyn ostamassa testin ja teen sen huomenna aamulla tai viimeistään lauantaina. Meillä on meinaan kavereiden häät lauantaina niin tietää sitten minkä pullon ottaa sinne evääksi, limun vai sidukan ;)
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Torstai 27.2.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 7/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 3/30
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 32/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
sonts4_______19v________KKM 9/13, KEM 12/13__________KP 32/32
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP ?/33
Ma&Mi________28v______KM 6/13___RK 1/14____________KP 16/30



bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 18/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13_______________________KP 29/31
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP 15/28
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 44/28-38
Tyydeli______40v______KM 1/14_______________________KP 15/28-30
Zemar________________KKM 1/14_____________________KP 20/?



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 26/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP 23/28
Elohiiri82______32v_______KKM 01/14__________________KP 15/26-28
Apatus_________________KKM 3/13____________________KP 23/28



Riiviöiden äippä________30v_______KKM 12/13_________KP 30/29
mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP ?/?



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 14/28-32







TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Pauliinali
Mimmimiina




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
illusiah kiva kuulla sunkin kuulumisia! Toivottavasti tuo sun oireilu tarkoittaisi plussaa ja visiittisi täällä jäisi lyhyeksi. Tule sitten kertomaan miltä testi näytti! =)

Riiviöiden äippä Onnea! ihanaa kun plussia tulee =) Lisäänkö sut jo plussanneiden riviin?

Ma&Mi Tiedän niiiiin ton kaikkitänneheti-tunteen. Mulla on keskenmenosta aikaa jo kohta 9kk ja siltikin tuo tunne tulee aina joka kierrossa uudelleen, ei kai se kaipuu siihen omaan lapseen koskaan häviä, ainakaan kun se kerran oli niiiiiin lähellä. Mullakin lääkkeellinen tyhjennys tehtiin rv 12+0 ja kaikki tiesivät raskaudesta. Jotenkin tuntuu siltä että ihmiset odottaa millon olen taas raskaana, etenkin kun aikaa on jo kulunut näin kauan, eikä vaan ole tärpännyt.

Olen kyllä kun uusi ihminen nyt kun menkat alkoi. Toi negatiivisuus hävisi saman tien, on noi PMS-oireet sitten kauheita! Tajusin että tää kierto saattaa jäädä meiltä jopa yrittämisen puolesta väliin, koska mulla on polven tähystysleikkaus muutaman viikon päästä, en tiedä ovuloinko sitä ennen vai en.. No eipä pieni tauko pahaa tee, oli miten oli.
 
mymosa
Tänään david herkkä testi NEGA <3

Taidan mä sittenkin ne ovistestit tilata.. ;) Gelee royaleja olen syönyt km lähtien, en tiiä auttaisko ne kroppaa toipumaan. Vois ne femifloritkin jo tulla.
 
malttamattomana tein testin heti kun kotiin pääsin äsken.. Negaahan se näytti. eli ilmeisesti menkat muuten vaan myöhässä. piru sentään. olin jo vähän elänyt toivossa että olisinkin raskaana. höh. nyt edessä kaks kiertoa kortsun kanssa pelleilyä, miehen toiveesta. ei kuulemma halua ihan loppuvuoden lasta.... eli yritämme uudelleen siis vasta huhti-toukokuulla.. :(
 
mymosa
Tuo on jännä, että nyt luen jo toisen kerran miehestä joka ei halua loppuvuoden lasta.. Ois kiva tietää mikä selitys näillä miehillä asiaan on?

Meinaan jos mun isä olisi ajatellut samoin, mua ei ehkä olisi.. nimim. syntynyt 29.12 ;)
 
mymosa
Voi perseensuti.. tilasin ovistestejä ja maksoin verkkopankin kautta, mutta koko halpatestin sivut tilttas kun koetin palata takaisin myyjän palveluun.

Ja kun tuolta ei suomeksi vissiin asiakaspalvelua saa. Nyt kun tuli ilmoitus, että vies tilauksesi loppuun.. aaaarhg.
 
Mulla on muuten ollut samoja ajatuksia etten haluaisi loppuvuoden lasta :ashamed: Tuntuvat vielä itsestä niin älyttömiltä (varsinkin tämän kaltaisten vastoinkäymisten jälkeen!) mutta silti jossakin taka-alalla on tuollainen ajatus ollut. Ehkä siinä on se, kun olen itse loppuvuoden lapsi ja aina ärsytti, kun muut olivat melkein vuoden vanhempia :D Vaikka nykyään ei enää haittaa ;) En ole vaan uskaltanut sanoa ikinä ääneen koska tuntuu järjellä ajateltuna niiiin turhamaiselle. Mutta kovasti tällä nytkin yritetään sitä loppuvuoden lasta :heart:
 
Onnea Ambrosia85 ja Riiviöiden äippä plussista! Paljon plussatuulia vain tänne kaikille! :)

ON: Kp23/28 menossa. Eilen viikko oviksesta ja tuli pientä vaaleanpunertavaa vuotoa ja jomotteli hieman, kiinnittymiskipuja vai raskautta odottavan harhoja? :D Nojoo, tänään taas lämpöä ja flunssainen olo, ihan kuin viimeksikin ennen testausta. Varovaisesti olo ois sellainen että saattaisin olla raskaana, mutta eipä sitä uskalla edes ääneen sanoa..
Hieman mietityttää, että JOS nyt oisin raskaana, niin millä fiiliksillä olen etenkin sinne rv12 asti. Mua jo nyt pelottaa ajatus siitä ultrasta rv:lla 12, jossa viimeksi keskenmeno todettiin..
Mun työ on myös tällä hetkellä jotenkin super-stressaavaa ja joudun tietyistä työtehtävistä syrjään heti jos olen raskaana, joten en pysty asiaa salassa pitämään oikeastaan lainkaan mikä tuntuu keskenmenon jälkeen myös raskaalta.
Mutta, ei sitä mitään toivo enempää kuin että olisi raskaana ja toivon todella, että plussaa tulisi ensi viikolla.
 
Täällä olis tänään kp15 ja veristä vuotoa havaittu päivällä :headwall: kyllä on kroppa sekaisin. Nyt illalla ei ole vuotoa enään ollu. Olen yrittäny tikuttaa ovista, mutta joka päivä samanlaiset viivat niihin saan, ei siis kontrolli viivan vahvuisia läheskään. Turhauttavaa, täällä on myös juuri se tunne että kaikki tänne nyt ja heti! Fyysisesti olen tuosta keskenmenosta toipunut, ja osittain myös henkisesti, paljon olen nähnyt unta raskaudesta ja vauvoista. Tämä keskenmenneessä tärppäsi vasta yk10, (hormoonikierukan poiston jälkeen) joten voihan tässäkin kestää ennenkuin tärppää...
 
Viimeksi muokattu:
Onnea riiviöiden äippä! :heart:

Minäkin voin tunnustaa, ettei loppuvuoden lapsi ole minulle se ihanteellisin ajankohta. Varmasti tosi turhamainen ja typerä ajatus... en tiedä, ehkä siksi että itse olen syntynyt marraskuun lopussa ja ollut aina vuoden muita jäljessä, vähän kaikessa heh. Laskinkin että jos seuraavasta kierrosta tärppäis, LA ois joulukuun puolessa välissä.. Vaikka saahan sitä olla tyytyväinen, jos synttärit jouluna ja luokan kuopuksena oleminen tulis olemaan lapsen elämän suurimmat ongelmat. :p Ne kun on ongelmista pienimpiä! Ois ollut kiva saada vuoden 2014 baby, mutta tässä kohtaa ei harmitakkaan jos tuliskin vasta ensi kevään vauveli. Mutta ihan sama milloin syntyy, kunhan syntyis ja hyvinvoivana :heart:

kaneli-80 Toivotaan parasta :) ihan lupaavia oireita. Vaikka joo, eipä sitä oikeen uskalla edes toivoa vastoinkäymisten jälkeen..

Elohiiri82 Pitkää pinnaa, niinpä niin. Saispa sitä ostettua kaupasta. :p
 

Yhteistyössä