Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@Fritang voi perseus.. Todella kurja tilanne, mutta toivotaan tosiaa että ovis ois ollu sillä oikeella puolella ja hyvin kävis. (y)

@_jnn_ voi tylsyys.. Ehkä tilanne vielä muuttuu? Peukut sinnekin! (y)

Noh omanapa.. :(
Meillä kävi nyt niin, että alkoi siis sunnuntai-iltana se verinen, kirkas, hyytymiäkin joukossa oleva vuoto, joka nyt jatkuu edelleen ja runsaampana sekä nyt kovat kivut alavatsalla.. Ne vähäisetkin raskausoireet hävinneet. Tänään kuulin eilisestä verikoekontrollista, hcg 9... En tiedä miksi, mutta vähän tuulimunaakin veikkaili? Tie sitten.Takana siis nyt kkm ja km. Neuvolantäti lupasi vielä soitella huomenna, josko johonki ultraan menis sit kattoo miten on tyhjentynyt, mutta lottoonpa, että aika hyvin tämän vuotelun jälkeen.

Ehkä ensikerralla olisi meidän vuoro sitten? :oops: Toisaalta olo on ihmeen seesteinen.. On kuin ois menkat vaan viikon myöhässä fiilis.. Toisaalta ketuttaa armottomasti, mutta toisaalta tuntuu, ettei vaan ollu vielä sen aika. Mun työkuviot ihan vähän auki vielä, että miten pitkään jatkuu, niin ehkä näin piti käydä? En tiiä, yritän nyt löytää jotain "positiivistakin". :unsure:

Ovistikkuja tilattu.. Ei kun testaamaan taas sitten kun siltä tuntuu.
 
@Toiveinen hengittele rauhassa ja fiilistele omaa oloa ihan kaikessa rauhassa. Oli miten oli, alkio ei vaan ollut elinkelpoinen... muistan liian hyvin omatkin fiilikset keskenmenosta pri kuukautta sitten. Koska se oli toinen, tuntui että siitä toipui vähän nopeammin ja pääsi takaisin elämään kiinni yllättävän pian.

Muistan kun terkkarit muistuttelivat, että surra saa ja pitää, ja jokainen suree ja toipuu omalla tavallaan ja nopeudellaan. Nyt annat itsellesi aikaa ja sitten kun tuntuu siltä, niin hemmottele itseäsi. :)

Joka tapauksessa, voi surku. Toivotaan että meillä molemmilla kolmas kerta sanoisi toden.

@_jnn_ mitäs siellä oikein tapahtuu? :D Joko testailit uudemman kerran?
 
Kiitos teille <3 @Santso josko se olisi tosiaan se kolmaskerta, joka toden sanoo. :oops: On jotenkin kumma tunne taas, viimeksikin kkm jälkeen, kun nähtiin vasta ultrassa, että jahas, pieni lopettanut kasvunsa, niin päällimmäinen ajatus ja tunne oli, että onneks mulla on just mun mies, ja vitsi miten välitän siitä. En osaa oikeen järkevästi selittää. :D Mutta jotenki nää kkm ja km taas lujittanut suhdetta ja tuntuu, että muulla ei väliä, kuha meil on toisemme. Vaikka se onki ihan päivänselvää, et välitetään, mut tämmöset vastoinkäymiset kasvattaa jotenki tosi erikoisesti. Et vaikka meille käyny näin kurjasti, niin silti se on tehny meille jotain hyvääkin. :coffee:
Ja niin enkös mä nyt ala sit laskemaan kp:t vuodon alusta? :confused:
 
@Toiveinen Meillä ihan sama juttu, keskenmenot ovat lujittaneet suhdetta enemmän kuin mikään muu. Siinä mielessä saa kyllä olla kiitollinen tästä vuodesta. :oops: Mutta seuraava voisi tulla jo kyllä syliin asti. Kyllä tässä ollaan jo tarpeeksi lujituttu :D

Mä aloitin laskemaan kiertopäiviä juuri siitä vuodon alkamisesta ja ainakin ovis tuli sen mukaan ihan normaalisti.
 
Heippa! Mahtuuko tänne mukaan?
Me taidettiinkin Toiveinen sinun kanssa olla siellä elokuisissa fb:ssä... kuulostaa harmittavan tutulta tuo sinun tarinasi :( Pahoittelut vielä suuresti :unsure:

Mä olin eilen siis kaavinnassa, kun todettiin kkm. Se oli meille toinen, toki edellisestä aikaa aika tasan viisi vuotta. Kaksi ihanaa poikaa meillä on -14 ja -16 syntyneet. Ehkäisyä ei ole koskaan ollut käytössä lapsettomuusdiagnoosin vuoksi.

Olisin halunnut kuulla, että ootteko pitäneet taukoa km:n jälkeen yrityksessä? Entäs, jos joku on ollut kaavinnassa, niin sen jälkeen?
 
@Helmiila minäkin muistan sinut, ehkä ensikierto olisi se oikea? <3 Tsemppiä vielä suuresti sullekin!<3

Me ei varmaan mitään sen ihmeempää taukoa pidetä. Kunhan vuoto loppuu, niin jatketaan touhuilujamme ns. normaaliin tapaan. Jos vain siltä tuntuu.
@Fritang jep, kyllä nämä suhteen lujittumiset jo riittäisi, vaikka aina näistä jotakin ehkä uutta itsessään ja suhteessa oppii, mutta niin oppisi sen pienen nyytinkin kanssa.. Tosiaan, ehkä ensikierto sitten, toivossa on hyvä elää, eikös se niin mene. :oops:
 
@Toiveinen halaus! Mullakin taustalla kkm ja kemiallinen. Vähän samat fiilikset oli sen kemiallisen jälkeen ja jotenkin itse luulen että kohtu ei vielä ollut valmis uuteen raskauteen, eli ehkä se johtui siitä kkm. Se oli paljon helpompi kestää kuin se kamala kkm, joka jatkui ja jatkui. Toivon kovasti että teillä tärppää pian!

Mulla on nyt menossa 4+4, tikuttelen edelleen joka aamu, tän päivän viiva on paljon heikompi kuin eilen, tosin virtsa oli tosi laimean näköistä. Yritän olla tuijottamatta niihin kauheesti mutta... Samoin mulla oli pientä etovaa oloa ja nippailuja/väsymystä alkuviikosta mut nyt nekin on poissa. Vatsa on kyllä turvonnut mut muuten ihan suht normaali olo, mitä nyt nenä on vähän tukkoinen ja pikkaisen kuumeinen olo. Kauhea huoli. Jos ei ois ollu kkm niin meillä olis nyytti tullut elokuussa. Nyt laskettu aika olis myöskin elokuussa.
 
Ketju keskenmenon jälkeen lasta yrittäville. Tervetuloa!

Jos haluat listalle, kerro tietosi tai päivitä lista itse: paina "vastaa" ja poista tämän jälkeen lainaus-tagit (quote) viestin alusta ja lopusta. Muista muuttaa päivämäärä. :)

14.12.2017

Kirjoittelijat:

(nimi | ikä | keskenmenon ajankohta | monesko lapsi toiveissa)
Erätyttö………………..….kkm 4/17……………….1. lapsi
Fritang (25v)…………....km 2/17, tm 5/17……2.lapsi
hill4 (37v)………………...kkm 10/16………….....1. lapsi
Kiira29........................tm 01/13 + 7/13, kkm 5/15, km 10/17....2.lapsi
Lallastiina (35v)…….....tm 3/17………………….1. lapsi
Leikkuri (29v)……….....km 1/17, kkm 6/16....1. lapsi
Mrs.Ö (27v)……….….....rk 1/17……………………2. lapsi
Nannamariah89 (28)..km 05/16, km 09/16.. 2.lapsi
Niwhai (39v)……………..kkm 6/13, kem 8/13, 5/17 & 6/17….2. lapsi
Titi-uu89 (28v).............kkm 12/16, kem 5/17 & 8/17........2. lapsi
Toiveinen (24v)...........kkm 6/17, km 12/17....1.lapsi
Tyttönen93 (24v)........km 1/17 & 9/17.........2. lapsi

Taustalla:


Plussanneet vuonna 2017:

Tammikuu:
ei päivitetty
Helmikuu: ei päivitetty
Maaliskuu: 1986/13, Norway, tupuna08, Naadis (kkm)
Huhtikuu: Fritang (tm), Tiha, Äitirouva M
Toukokuu: kookospieni, Kath, Kinder_Kitty, Daisy85, KeepGoing, Maaria1980
Kesäkuu: Risukko, Bea.S
Heinäkuu: Tiituu
Elokuu: Hantta81
Syyskuu: N93, heikura79, Hyrräpää, Lintunen85, Naadis
Lokakuu: Miiiii
Marraskuu: Toiveinen (km)

Edellinen ketju:

https://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kesae-2017.2491134/

Lyhenteitä:

km = (spontaani) keskenmeno
kkm= keskeytynyt keskenmeno
ku = kohdunulkoinen raskaus
tm = tuulimunaraskaus
kem = kemiallinen raskaus
rk = raskauden keskeytys

kp ?/? = meneillään oleva kiertopäivä / keskimäärin kierron pituus

dpo = Days Past Ovulation (päivää ovulaation jälkeen)
dpo -1 = ovisplussapäivä
dpo 0 = ovulaatiopäivä
dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä

yk = yrityskierto ja kuinka mones menossa
 
@Fritang mietin kyllä että pitäisikö mennä veritesteihin, mutta en tiedä edes että minne soittaisin. Neuvola? Terveyskeskus? Naistenpoli? Naistenpolilla sanottiin viimeisimmän kemiallisen jälkeen että pääsen seuraavassa raskaudessa sinne varhaisultraan, mutta luulen että se olisi sitten vasta joskus 6+ viikolla eli ikuisuuden päästä. Tuntuu että tosi nihkeää vastaanotto näin aikaisilla viikoilla.

Ja toisaalta en tiedä että saisiko se kuitenkaan aikaan sen enempää mielenrauhaa. Haluaisin olla kytkettynä ultraan koko ajan niin varmaan vasta sitten olisin rauhallinen. :LOL:
 
N93
@Helmiila kerkesi, kaavinta 3/2017 ja ekat normaalit menkat 5/2017. Mutta kierrot kyllä muuttuivat; pitenivät hieman ja plussa kierrossa vuosin yhteensä melkein 2 viikkoa,plussa siis 9/2017.
Kiitos! :)
Nauttiminen vielä kaukana, ei yhtään uskalla kiintyä tähän ajatukseen ja ei osaa ajatella tätä raskautta tuosta kkm erillisenä tapauksena. vaikka "jo" rv 17+0. Jospa joissain vaiheessa tulis se vaihe, että alkais luottaa ja uskaltas tehä jotain hankintoja.
Ihanaa joulun odotusta kaikille!:love:
 
@Helmiila kiitos <3 se kkm oli kyllä niin kamala, kunpa ei enää koskaan kävisi niin.. Riippuu varmaan tosi paljon neuvolantädistä, mut mä pääsin nyt siihen verikokeeseen, kun vuoto oli alkanu, mutta sanoi siis sillon ekassa puhelussa, kun raskaudesta ilmotin, että aina jos epävarma olo, niin voi soittaa ja esim verikoekontrollista katsoa. Täällä meillä tosi ihana nlatäti.

@Kiira29 Noniin josko se ovis olis ihan just! (y)
 
@Helmiila pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa <3 haluatko listalle?

@Titi-uu89 En yhtään tiedä mnine kannattaisi soitella... Meidän kunnassa ollaan myös to-del-la nihkeitä hoitamaan alkuraskaudessa mitään. Ei verikokeita, ei ylimääräisiä ultria jos ei ole todella hyvä syy, verenvuotoon reagoidaan "no sellaista se on" ja keskenmenon jälkeen ei ole myöskään mitään verikokeita, ultria yms. Mutta olen kuullut että monet ovat päässeet, joten kaikkialla ei ehkä olla yhtä säästöhenkisiä kuin täällä. :D

@N93 ihanaa kuulla kuulumisia, paljon onnea loppuraskauteen :love:

@Kiira29 Kiitos, olen kauhusta kankeana täällä :ROFLMAO: pari tuntia vielä....
 

Yhteistyössä