*** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

Hengissä täällä vielä ollaan, kiitos kaikille lohduttavista sanoistanne :hug: Jotenkin sitä vieläkin koko ajan odotaa, että mistä nurkan takaa se meidän lattiamoppi oikein tulee :hug: (Roverilla oli siis pitkä valkoinen turkki ;) ) on todella outoa kun kukaan ei seuraa liikkuessasi ja kun haet postia niin ei ole ketään pissatettavana :'( Jumalakin taitaa itkeä kanssani kun on niin sateista keliä...

Mutta.. tervetuloa uudet Tuizu ja Luminia, ja pahoitteluni menetyksistänne :hug: Toivotaan että tällä kertaa pääsette masuja kasvattelemaan kunnolla :heart:
Tuizun tiedot lisäsinkin jo, mutta Luminia: ilmoittaisitko lasketun aikasi, ja mahd. synnärin ja onko tämä teidän kolmas lapsi?

lisäksi onnittelut kaikille hyviä uutisia saaneille (aika ympäripyöreesti nyt tulee) olivat ne sitten ultra-kuulumisia, sydämen sykkeen kuulemisesta tai neuvolasta :hug:

tuuliska: Pääasia on että pikkuinen siellä vielä sinnittelee. Nyt vaan pakkolepoa, eli sänkyyn pitkälleen, jospa sillä saataisiin vuoto kuriin. Mulle silloin lääkäri sanoi että pitkälleen vaan, koska muuta keinoa ei tuossa vaiheessa ole. Mutta se ettei hyytymiä ym ole tullut on extra hyvä!! VOIMIA :hug: Nyt ei ajatella vielä neljättä keskenmenoa koska pikkuinen on edelleen matkassa mukana ja voi hyvin!!

hemulille kanssa voimia sairaalakeikan vuoksi. Pääasia että pikkuinen kasvaa siellä kunnolla. Tulehan kertomaan sitten vielä uusintareissun kuulumiset :hug:

katherine: SIIS WHAT?? Uskomatonta käytöstä!! mä oisin varmaan sanonut aika pahasti takaisin |O Tuollaiset puheet jätetään omaan arvoonsa!!

MyAngels: Onnittelut hyvistä rakenneultra kuulumisista, mutta sehän me jo tiedettiin että ei sieltä mitään pahaa voikkaan löytyä ;) Nyt vaan huokaiset helpotuksesta ja nautit odotuksesta! Sieltä se muru tekee tuloaan :D Toivottavasti on migreeni jo helpottanut!

( . ) Masu vaan kasvaa kasvamistaan, kaikkein hienointa on nyt kun potkut ja nyrkkeilyt näkyvät masun läpi :D On tuo doplerikin saanut olla rauhemmassa, mutta ei sekään ole ehtinyt pölyyntyä :LOL:

Muuten onkin aika ristiriitainen olo... Täytän täällä samaan aikaan sekä Kelan papereita vanhempainetuushakemuksista että Roven kuolinilmoitusta vakuutusyhtiöön :'( Mutta sitä kait tää elämä on surua ja iloa.. Nyt vaan tällähetkellä tuo suru vie voiton, tuntuu niin pahalta etten osaa vauvasta iloita niinkuin kuuluisi :ashamed:
 
Onneksi olkoon MyAngels ultrasta :heart: . onneksi pikkuisella kaikki hyvin. Nyt vaan nautit olostasi, ja pikkuisen liikeistä, ne on niin ihania :heart: . Vaikka välillä muistan tuossa vaiheessa huolestuneeni, kun meni parikin päivää etten mitään tuntenut, oli pikkuinen kääntynyt potkimaan selän puolelle ja vielä niin hentoisia potkuja kun ei sinne päin tuntunut...nyt kylläkin.. :D
Kaikki on kuitenkin hyvin!!!

Luminia: tervetuloa tälle puolelle, paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle :heart: :heart:

Gatsu ja Miikkis: :hug: :hug: :hug:

Tuuliska: toivotaan parasta ettei olis km... :hug: jospa vain jotain muuta, kuitenkin pikkuinen sinnittelee, koitetaan ajatella positiivisia ajatuksia, jookosta? :saint:

Tervetuloa Tuizu!!! tarrasukkia myös sinne paljon ja ONNEA!

Eliisa: minusta on niin mukavaa kun mennään niin samaa tahtia...onkohan kyse raskaudesta tai siis ajankohdasta että mulla ainakin seksihalut on tosi voimakkaat...mieskin huomasi..koko ajan tekee mieli...vois olla koko päivän peiton alla :LOL: , mutta pitää muistaa että elämää on makuuhuoneen ulkopuolellakin :LOL: ...
onko teillä muilla ollut kyseistä "ongelmaa" ??
Ai niin Eliisa, ollaan samanikäisiäkin...
:D

Tällaisia ajatuksia taas...

AE ja ukonmöhkäle 31+5
 
Tosiaan eilinen ilmoittaminen vähän venyi kun oli ihan pakko kaatua petiin kotiin tullessa, oli niin kaamea väsy hullun työputken jälkeen ja huonosti nukutun yön jälkeen. Migreeni meinaa edelleenkin tehdä tuloaan

ja vettä tulee ulkona kaatamalla
mutta
meitsin hymy ON JA PYSYY!



Orchid-murunen: Niin, teidän Onni syntyi rv 22+3...

Meidän enkelimme syntyi rv 22+6 ihan yömyöhään, eli muutaman hetken päästä olisi ollut täynnä rv 23+0...


Iso poika kyllä teidän Onni oli, samoin kuin meidänkin. Häntä ei punnittu, mutta rv 20+3 hänen painoarvionsa oli 440g, joten uskoisin että poikamme painoi jotain 600g-650g ja oli tosi pitkä ikäisekseen.... Oli hän vaan niin ihana sylissämme, niin levollisen näköinen...


Tiedätkös, ihan varmasti omat pienet enkelimme katsovat meitä tuolta ylhäältä - tai ehkäpä he ovat ihan vieressämme kaiken aikaa, näkymättöminä enkeleinämme


"Joskus kokea saat tunteen, toinen katselee sua kaukaa.
Kuulet omat askeleesi, vaan et niitä jotka seuraa.
Vaikka taakses käännät pään, ketään et sä nää,
lämmin tunne vain sun sydämeesi jää...
Taatusti hän kuulee. Hän katselee Sinua varmasti kaiken aikaa.
Enkelisi opetti Sinua rakastamaan, antamaan, välittämään,
luopumaan, suremaan, ikävöimään, itkemään ja miettimään
kuoleman jälkeistä elämää.
Hän opetti Sinulle paljon, ja sitten hän lähti.
Hänen vain ei ollut tarkoitus viipyä pitempään.
Hän antoi Sinulle lahjansa ja oli sitten vapaa jatkamaan matkaa,
mutta häneltä saamasi lahjan Sinä saat pitää ikuisesti.
Ikioma enkelisi, kukaan ei vie häntä Sinulta enää pois,
hän on vierelläsi, nytkin.
Tunne kuinka hän pitää Sinua kädestäsi kiinni...
Ikioma enkelisi."





Tuizu ja Luminia: Tervetuloa huippuluokkaan!

Ihanaa kun plussanneita tulee lisää!


Onnittelut ultrauutisista Tuizu!



Hemuli: Onnittelut sullekkin hyvistä ultrauutisista!



Tuuliska: Ei ei, et putoa täältä pois, ei saa, ei me päästetä sua!

Ootko ollut lääkäriin yhteydessä? Niinkuin tuossa oon kertonutkin, niin mä vuodin yli 3 viikkoa putkeen kymppi viikolta lähtien. Välillä ruskeaa verta, välillä kirkasta verta ja jopa hyytimiä ja riekaleitakin, mutta kaikki oli kuitenkin hyvin. Toivon että sinunkin pikkuinen voi siellä kaikesta huolimatta hyvin!

Uskotaan siihen vaikkei se helppoa ole, jookosta?



Miikkis: Niin te kaikki täällä mieheni ja läheisteni lisäksi jaksoitte uskoa että vauvamme sydän on kunnossa

Ite horjuin välillä ja pahasti, mutta onneksi olette te kaikki täällä joihin tukeutua kun meinaa kaatua kumoon

Eiks ookkin ihanaa kun vauvan treenipotkut ja nyrkkeilyt näkyvät masun läpi

Ja kohtu on jo niin korkealla, että tuntuu reilusti navan yläpuolella tömäykset, ja siitä kohtaa eilen ultrattiinkin


Tuo ristiriitainen olo kuuluu varmasti asiaan, mutta vauvasi antaa varmasti voimaa kaiken suuren surun keskellä. Pikku hiljaa tuska ja suru muuttavat muotoaan, ja jaksat päivä päivältä paremmin
Notkahduksia tulee takuu varmasti,
mutta nekin kuuluvat asiaan

Muista että koirallasi on nyt kaikki hyvin, hän ei tunne kipua vaan pelkkää iloa



AE se antaa siellä vain himoille kyytiä!



ON: Kävin neuvolassa, ja sielläkin kaikki hyvin


RR 105/65
Paino 57,7kg eli nousu viikossa 500g (kokonaisnousu 7kg
)
Hb 123 (viimeksi 128)
Sf-mitta 21cm (viimeksi 17cm)
Syke 135-145
Pissa puhdas

Saatiin synnytysvalmennus-ajankohdat, sairaalaan tutustumisajankohta, Kelan paperit ja dvd mikä on oppaana vanhemmuuden polulla


Silti tuntuu vähän tyhmältä mennä valmennuksiin ja sairaalaan tutustumaan, oon siitä niin katkera että jouduin esikoisen synnyttämään ilman minkäänlaista valmennusta niin pitkän ja tuskallisen kaavan kautta kuin ikinä

Ja kaiken lisäksi meillä oli synnytyssalissa pojan syntymähetkellä niin urpo kätilö joka ei opastanut mua millään lailla


Mutta kyllä me osallistumme noihin silti, näin päätimme



:MyAngels ja pikkujätti rv 22+4
 
Hei pikaisesti!

MyAngels: Ihanaa kuulla hyvät ultrakuulumiset, onnea!!

Tuuliska: Toivotaan että kaikki olisi kuitenkin kunnossa. Jos yhtään lohduttaa, mullakin oli verenvuotoa tässä raskaudessa ja ehdin jo itkeä keskenmenoa monta päivää, mutta kaikki on mennyt tähän asti hyvin. Toivon että niin käy sullekin. Sykkeen löytyminen on kuitenkin tosi hyvä asia, se antaa toivoa.

Anteeksi etten ehdi kommentoida muiden juttuja, täällä taustalla kuitenkin ollaan ja seurataan, ja toivottavasti joskus ehtii enemmänkin osallistumaan keskusteluihin!

Luce 18+0 (taas yksi viikko takana, ja pikkuinen potkii jo kovasti!)
 
tuizu ihanaa!!!!!!!!! vaude!!!! onneksi olkoon!!! tervetuloa!!! muistatko, oltiin viime ketjussa samassa ja olitko jopa joskus sellases 25v. ja vanhemmat vauvakuumeiset/plussanneet?? no anyway, aivan mahtia saada sut tänne!!! jee, pikkuinen on matkassa ja vi hyvin, onnea!! :heart: :heart:

nyt ei muuta jaksa kun päätä särkee niin et ei oo järkee, panadol ja peitto kutsuu... :wave:

katherine ja kultanen 12+1
 
Ihania uutisia täällä!

Onnea Myangels! Olen kyllä niin onnellinen sun puolesta kun kaikki on ihan varmuudella hyvin. Nyt sitten vain otat rennosti ja nautit masuvauvastasi ihan täysillä ja siitä raskaana olosta. Onnellista loppuodotusta!


Toiveelle onnittelut sydänäänistä! Uskoisin että siellä varmasti pikkuinen voi hyvin ja pian ilostuttaa äitiään ultran ruudulla! Ihanaa kuulla että sulla on kaikki hyvin, se tavallaan antaa vähän toivoa meille muille epätietoisille.


Onnea kaikille uusille ja juuri plussanneille!
Tervetuloa tänne ihanaan porukkaan!


Oma napa. Ei ole vuotoja ollut sen jälkeen ja raskausoireet jatkuu normaalisti. Silti kovin epäileväinen olo. Ultra on 25 päivä joten siihen asti vielä ihmettelen ja epäilen. Kaikista eniten epäilen tuulimunaa jostain kumman syystä. Niin ja eilen illalla onnistuin epäilemään jopa kohdunulkoistakin. Voi että kun osaisi tyhjentää hetkeksi päänsä, helpottaisi kovasti mieltä.


No ehkä tää taas tästä..

Leinikki rv 6+0
 
Heipsan!

Kiitos kaikille teille ihanille sanoistanne ja lohdutuksesta! Antaa tosiaan toivoa vähän itselle kun muillakin on runsaitakin vuotoja ollut alkuraskauden aikana. Olette tosi ihania... =)

Sellaista kyselisin teiltä, joilla niitä vuotoja on ollut alkuraskaudessa, että oliko teillä myös kipuja? Minulla alkoi tämä rääkki sunnuntaina alavatsakivuilla, ja sitten alkoi vuoto. Nuo kivut huolettavat paljon enemmän kuin vuoto. Eikös se kipu merkkaa että kohtu supistelee ja kohdunsuu voi alkaa avautua... ja mitäs mahdollisuuksia pienellä enää on jos kohdunsuu on auki? :'( No, en ole kaikkea toivoa vielä heittänyt, levolla kivut pysyvät poissa eli levätä vain täytyy.
 
Tuuliskaa piti vielä lohduttaa! Niin kauan on toivoa kun pikkuinen siellä sinnittelee. Yritä levätä nyt vain paljon äläkä nostele mitään painavaa.

Mulla alkoi ensin aamulla pienellä verisellä tuhrulla ja sitten alkoi ihan selvästi supitella. Sitten se vuoto vain muuttui ruskeaksi ja supistelu loppui niinkuin seinään. Mun anoppi joka on synnyttänyt 9 lasta sanoi että joka kerta kun on ollut raskaana vaikka se sitten olisi päättynyt keskenmenoonkin, kohdusta tulee aina tuntoherkempi. Joten kuukautismaiset jomottelut kuuluu alkuraskauteen koska siellä tapahtuu niin paljon yhtäkkiä. Samaten kun synnytin meidän esikon hoitsut ihmetteli että miten mulla voi olla niin kivuliaat jälkisupparit. Sitten hoitsu tajusi kysyä multa että onko mulla ollut keskenmeno. Se aiheuttaa ensi synnyttäjille kivuliaat jälkisupparit kun niitähän ei pitäisi tuntea kuin vasta tokan synnytyksen jälkeen.

Voimahalauksia täältä tonnitolkulla! Toivottavasti vuotelu nyt vain loppuisi pian ja kaikki olisi sitten hyvin.
 
Ihanaa MyAngels!!! Nyt yritä nauttia raskaudesta jokaisena päivänä, kun pahin pelko on poissa! Jokainen ansaitsee edes yhden onnellisen ja huolettoman jakson raskauteensa :heart:

Äitee2, aika hurjaa kohtelua saivat poikasi. Itse olisin kyllä myös huolestunut mielettömästi. Vaikka miten "pojat ovat poikia", ei toisia voi noin satuttaa!

Leinikki, mullakin on aika vahva tuulimunaepäily. Toisaalta, tuulimunahan yleensä tulee ulos itsestään rv10 mennessä. Mutta onhan täälläkin useampia, joilla ei ole käynyt noin onnekkaasti...
(Muuten, täytyy sanoa, että sut mä tunnenkin tuolta toiselta palstalta ihan kohtalaisen hyvin ;) En tiedä oletko itse hoksannut, mutta mulle tuli ahaa-elämys tuon sun tuhruttelun myötä, kun luin kahdelta palstalta ihan samoja kuulumisia :) )

Omia kuulumisia: oireita on vielä toistaiseksi, mikä tuo hieman lohdutusta. Viimeksi tässä vaiheessa oireissa oli jo tullut selkeä notkahdus. Nyt ei ole muuta kuin mahan "pieneneminen", eli tuntuu, että turvotusta on hieman vähemmän. Sopii mulle - mahtuu vielä omat housut jalkaan :)
Mulla on torstaina neuvola, sitten vähän tilanne selviää.

Tuttiritari 9+6
 
Tuuliska, mulla oli silloin 7+3-7+4 välisenä yönä ihan hirvittävät kivut ja runsas vuoto kera hyytymien. Olin siis aivan varma ettei sellaisen jälkeen VOI olla enää eloa kohdussa mutta toisin kävi. Oonkin nyt todennut, että mikään ei ole täysin lopullista ennen kuin ultrassa voidaan jotain huolestuttavaa todeta!!! Mulla ensimmäisessä keskenmenneessä raskaudessa ei ollut lainkaan kipuja ja vuoto oli hyvin niukkaa. Eivät meinanneet mua silloin huolia edes tarkistus ultraan. Neuvola onneksi kirjoitti lähetteen ja silloin todettiin alkion menehtyneen. Luulin olevani silloin 8+0, mutta alkio oli menehtynyt jo 6+5. Kivut tulivat vasta lääkkeellisen tyhjennyksen yhteydessä. Toisessa keskenmenneessä raskaudessa pyyhin "ihan puskista" verta paperiin. Vatsassa jomotteli pieni menkkakipu, minkä luulin olevan ihan normaalia. Menimme heti yksityiselle tarkistuttamaan ja vielä silloin alkio eli vastaten tosin 5 päivää vähemmän mitä luultiin. Ajattelinkin, että tämä on nyt sitä "normaalia" alkuraskauden vuotoa. Mitään syytä vuodolle ei löytynyt. Kaksi päivää siitä lorahtikin reilummin taas verta pönttöön+ hyytymiä ja taas ultraan. Vieläkin alkion sydän löi. Olimme aivan ymmällään. Sovittiin sitten tarkistusultra siitä viikon päähän. Kohdunkaula oli joka kerta kiinni. Jotenkin vaistosin ettei se raskaus tule onnistumaan ja ultrassa sitten todettiin keskeytynyt keskenmeno. Alkio oli menehtynyt vain 2 päivää edellisen ultran jälkeen, mutta vuotoja ei enää ollut. Eli mun kohdalla vuodot ovat olleet niitä pahimpia, hetken viattomia ja tällä kertaa siitä hyytymästä (kaksosesta?) johtuvia. Onneksi on keksitty ultrat!!! Pidän kovasti peukkuja ja uskon, että kaikki on hyvin!!! :hug:

My angels: Ihanaa, että kaikki on hyvin! Nyt vain nauttimaan odotuksesta täysin rinnoin!!! :heart:

Toive81 ja mini 10+2
 
Tuttiritari. Hih, nyt kun asiasta mainitsit niin tajusin heti kuka oot =) Ympäri mennään ja yhteen tullaan =) Mä aloin palstailemaan silloin aluksi täällä kun vauvalla ei ollut keskenmenonjälkeen kuumeileville omaa pinoa enkä silloin vielä jaksanut vaivautua laittamaan sellaista silloin pystyyn. Joten sitten jatkoin myös täällä kun porukka alkoi olemaan jo niin tuttua ja mukavan oloista.
Harmi ettei vielä kuulunut sydänäänet. Kyllä ne varmasti sieltä vielä kuuluvat. Tuu kertomaan sitten heti kuulumiset. Mua oikein ärsyttää tuo mun tuulimuna epäily plus muut mun epäilyt. Mutta nyt kun ne sain päähäni niin en enää niitä saa sieltä poiskaan. On tää niin rasittavaa..
 
äitee herttinen sentään millasta touhua :eek: eivät oo sitten viittineet edes alkeellisia käytöstapoja lapsilleen opettaa, tollasista kannattaa pysyä kaukana, onneks ei kuitenkaan pahemmin käyny, kyl oli varmaan teidän pojat ihmeissään tollasesta...
jaksamista pistelyyn, kuulostaa tosi mukavalta :| =)

leinikki mulla oli tän raskauden alussa, ihan mukamas varma tunne että tää on tuulimuna, siis jostakin vaan sen päähäni sain ja olin ihan varma, mutta toisin kuitenkin onneks kävi, toivottavasti sullakikin johtuu se varmuus vaan näistä peloista ja kaikki kuitenkin hyvin :hug:

tuuliska pidetään vaan uskoa yllä ja toivotaan kovasti, nyt vaan pysyttelet makuuasennossa ja lepäilet kovasti :hug:

tervetuloa luminia ja tuizu ja onnea hurjasti plussista =)

miikkis edelleen :hug: jaksamista sinne, kun meidän edellinen corgi poika jouduttiin nukuttamaan, musta tuntu tosi pitkään että näin sen jokapaikassa, oli niin tottunut sen paikallaoloon, sure vaan rauhassa

AE =) on juu jännä juttu kun ihan samoilla päivillä mennään ja ikäkin täsmää =) kiva yhdessä jännäillä ja odotella
mulla oli toi sun "ongelma" sillon kun poikaa odotin =) nyt taas ei tosiaan vois vähempää kiinnostaa kuten tytön odotusaikana, elokuussa nähdään johtuuko siis samasta syystä =)

hemulille ihanaa viikonloppua :heart:

tänään on ollu tosi kivulias päivä ja just kun kehuin että olo on ollu niin hyvä, kokoajan on jostain nyt kolottanu tai sattunu ja vaavikin punkee välillä niin kipeesti.. ja kaikenlisäks reisilihakset on aivan tuhottoman kipeet vaikken mielestäni oo tehny yhtään mitään ihmeellistä, no mutta päivääkään en silti vaihtais pois =)
nyt täytys lähtee syömään, hirmunen nälkä taas ja tietty lisäks suklaata, pakko joka ilta saada, nyt varsinkin kun joutu pojan kans oikeen taistelun vääntään ennekun sain nukkuun sen, inhottavia tällaset illat...
käytiin kattomassa pientä serkkuvauvaa tänään :heart: voi että kun oli pikkunen, poikakin sai sitä hetken pitää sylissä ja oli ihan haltioissaan =)
vointeja kaikille :wave:

eliisa ja pikkuruinen 31+5
 
MyAngels, Tuizu ja Toive mahtavia uutisia teillä kaikilla, onneksi olkoon!! :heart:
Niin ja Miikkis voima :hug: :hug: :ja monta!! Itku tuli minullekin, kun luin tekstiäsi... meiltä kuoli cockeri viime joulupäivän aamuna, ja joskus tammi-helmikuussa olin ihan oikeasti näkevinäni hänet meillä täällä kotona...ja sitten kun ystävänpäivänä menetimme yhden settereistämme, tuli mieleeni, että kävikö cockeri tavallaan kutsumassa setteriä luokseen... :ashamed: :'( ostin juuri tänään tuon kirjan, johon meistä joku - anteeksi, en muista kuka - viittasi, siitä voisi olla lohtua rakkaan koiransa tai muun lemmikkinsä menettäneelle.

Valssu ja pikkarainen 17+3
 
Hei!

Tuuliska: Mulla on ensimmäisessä ja nykyisessä raskaudessa ollut kovia menkkamaisia kipuja alussa, vuotojen yhteydessä ja ilman vuotoja. Sen sijaan kesken menneessä raskaudessa kipuja ei ollut ollenkaan ja vuoto oli tosi pientä 2vkoa, jonka jälkeen kaikki tuli vasta ulos. (eikä kipuja tullut sittenkään) Eli "onnistuneiden" raskauksien kohdalla on ollut enemmän keskenmenomaisia oireita kuin keskenmenossa... Lepäile paljon äläkä vielä menetä toivoasi! Pidän sulle peukkuja!

Luce 18+1
 
Äitee jopas on toimintaa lasten äidiltä. Sietäis saada huutia koko perhe!
(.) Mua vaan väsyttää, väsyttää ja väsyttää. |O |O |O . Ja pelottaa se seuraava ultra, koska se on se, jossa viimeiksi keskeytynyt km todettiin. Siihen on vielä aikaa reilut parisen viikkoa, mutta silti se jännittää jo nyt. Vois oikeestaan mennä päikkäreille kohta.
 
yhessä kasassa edelleen..

okei ei sais valittaa kun ei oo menny viel ees yliaikaseks...mut kun mä en millään haluis viettää juhannusta synnärillä tai saatikka istuu kotona juhannuksena ja miettii et syntyiskö jo.

tänään siis tuli täyteen rv 39

kysyin ukolta et voitaisko synnyttää tänään ni se vaan tokas että jos susta tuntuu siltä et tää päivä on hyvä syntyä...mut se ei ymmärtäny et tarvisin vähän jelppiä että sais ton synnytyksen käynnistymään.....

ei siis mitään oireita...närästys senkun pahenee ja yöt menee puoliks valvoen. viime neukka käynnillä täti yritti olla vitsikäs kun valitin tuosta närästyksestä ja siitä että meni niin pahaks että ruoka pukkaa takas ylös, ni hää vaan tokas et eihän sul oo enää ku 4 viikkoo maksimissaan kärsittävää ja nauro päälle...juu nyt mul on tosi hyvä mieli kun sanoi noin.

oon koittanu ruveta ajattelee et saan tän ulos tosiaan vasta heinäkuussa kun tulee 42 viikkoo täyteen.

wiivi84 & pittuveitta rv 39

ps. pakko taas poistuu ennen kun tulee oksennus... :x :$
 
Ilmoittautuisin joukkoon, jos vielä mahtuu..? :D

Oon tänävuonna 22 vuotta täyttävä rouvasihminen (avioiduttiin mieheni kanssa syyskuussa 2007 ja yhdessä ollaan kaikenkaikkiaan oltu nyt 4 vuotta).

Ensimmäinen raskauteni päättyi keskenmenoon heinäkuussa 2007. Ultrassa selvisi, että pikkuisen sydän ei enää lyönytkään ja vastasi raskausviikkoa 9, vaik ois pitänyt olla jo rv 12.

Nyt kuitenkin onnellisesti taas raskaana. Plussasin, kun keskenmenosta oli kulunut nelisen kuukautta. Nyt raskausviikkoja takana 31. =) Ei siis enää kauaakaan, kun saan jo nyyttini syliini... |O Kaikki on mennyt tässä raskaudessa hyvin; toivottavasti menee jatkossakin.
 
keskiviikkoja mammat :D

vauvan tuoksuisia terveisiä täältäpäin.. ihana kotiarki on hyvällä vauhdilla käynnistynyt. tyttö nukkuu kiltisti ja syö hyvin. syöttövälit on 3-4tuntia.. yöllä ja päivällä. tosin pullolla ja korvikkeella joudutaan olemaan, mulla maitoa ei nouse. sitkeesti olen tissillä koittanut pitää tyttöä ja iltasin vielä pumpannut.. pumpulla saan maitoa 20-50ml (siis molemmista yhteensä :ashamed: ). hyvin oli ainakin sillo ekalla terkkarin kotikäynnillä painokin lähteny nousuun ja huomenna vielä tekevät yhen käynnin ennen kun meidät siirretään lastenneuvolan kirjoille. jännittää kamalasti millasen metelin nostaa terkkatäti siellä lastenneuvolan puolella kun niille se imetys on niiiiiin PYHÄLEHMÄ :|
iskäkin lähti maanantaina takasin työelämään, kaks viikkoa oli kotosalla meijän kanssa. tää viikko on ollu sitten opettelua taas siihen ettei toinene olekkaan apuna vieressä. hienosti täällä on kaikki mennyt, ulkona ollaan w.irc.fi/Jiialettu opettelemaan olemaan..pieniä pätkiä kerrallaan. olen sitten esim. tossa lähikaupassa käyny nopsaan. eilen käytiin nopeesti vierailemassa sukulaisilla tossa lähistöllä. on kaikki niin sekasin tytöstä, on kietonu kaikki jo sormensa ympärille :D perjantaina olis sitten isyydentunnustus edessä, kun aviossa ei vielä olla. (menossa kyllä tod.näk. ensi kesänä..) samoin perjantaina tapaamme kastepapin, ristiäiset meillä on 6.7.

hurjasti tullu tekstiä viime käymisen jälkeen..koitan poimia ainakin osan :)

ensinnäkin my angelsille HURJASTI onnea ihanista ultrauutisista! olette kyllä tuon onnne ansainneet!!! :heart: nyt nautit täysillä raskauden tuomista iloista :)

tuuliska mullakin oli raskauden alussa rv6-8 vuotelua.. kyllä se pelästyttää muttei aina tarkoita pahinta mahdollista! koita rauhoittua ja levätä, etkä tosiaan nostele mitään etkä rehki. kaikkea hyvää sinulle!!!

uusiakin oli tullut taas lisää.. hienoa! onnea kaikille tasapuolisesti ja iloa raskausaikaan. on se mahtavaa aikaa ja niin huoletonta :D mutta kaikki se palkitaan kun saatte oman nyytin kainaloon.

kaikkea hyvää muillekkin odottajille ja vauvautuneille.. tarvii useammin kerjetä käymään että pystyy kommentoimaan paremmin kaikkia :)

marleena83 ja vinskiina 2viikkoa+4päivää :heart:

p.s.. ainiin jos haluatte ni käykää kurkkimassa pienokaisen kuvia , minä kun en osaa niitä tänne liittää (avuton minä :/ )
www.irc.fi/Jiia
 
Onnea MyAngels ihanista ultrauutisita,aivan mahtavaa!!!! :heart:

Miikkikselle iso :hug: menetyksen johdosta....koitahan jaksaa...

Muille kans onnea keillä ultrassa hyviä uutisia :heart: poika nukuu tässä olalla niin pitää kirjoittaa lyhyesti =)

Käytiin vyöhyketerapiassa pojan kanssa nkun on niitä masuvaivoja ollut ja viime yö nukuttiin oikein hyvin B) Hoidot jatkuu ja toivon että niiden myötä tää arki asettuu.
Tilasin myös kantoliinan,että pääsee sit koneellekkin paremmin =)

Repa ja poitsu 2viikkoa2päivää :heart:
 
heip :wave:
moikkaan vaan, että elossa ollaan ja juttujanne luen :) olin tänään firman lahjakortilla pää-niska-hartia-hieronnassa ja oon ihan nirvanassa vieläkin. oli se vaan kivaa.

myangels, onnee ultrasta ja kaikille alussa oleville ensinnäkin valtavan suuri onnittelu plussasta, tervetulloo, ja kun alussa vielä kaikki pelottaa, niin vielä tukeva rutistus, kyllä se siitä!

irtis ja yöthän-ovat-taukoamatonta-masujumppaa-varten-eikö-vaan? -tyyppi 31+0
 
Huomenta!

meillä herätään tällä viikolla aikaisin..tyttö on höyryleirillä ja piti olla tuossa lähiristeyksessä jo puol kahdeksalta..eli meidän piti herätä jo puol 7... |O väsyttää...
Ajattelin että olisin menny ite vielä nukkuun poijan kanssa, mutta poika päätti toisin ja nousi heti siskonsa jälkeen. Vauva tosin nukkuu vieläkin tuolla masussa, mutta kun ei voi antaa pojan valvoa yksin (vasta 3v), tiedä mitä keksii... :kieh:
Täällä on Aiwan Mahtava ilma...aurinko paistaa täysin siniseltä taivaalta...tai taitaa siellä olla muutama puotapilvi...
Vois lähteä ulos, mutta ajattelin odottaa että tuo kello juoksis vähän eteenpäin, kattoo kai ne naapurit että hulluja oltais, jos ennen yheksää tuonne ulos mentäis.. :LOL:
Onkohan siellä lämmin...hmm... :p

Tää närästys on Ihan kauheeta...saa renniepaketti olla koko ajan mukana, minne tahansa meneekin..vaikka laittais mitään suuhunsa niin närästää...
viime yönä kun kävin vessassa ja join sen jälkeen vettä, alkoi närästää.. :$
Ja uh..nää liitoskivut (vauva heräsi just näköjään venytteleen masussa ja työntää jotain osaansa tuonne lantioon ja uuh kun se sattuu... :(
pelkäänpä vain että ukkeli on vielä väärinpäin, eli pepputarjonnassa, jalkojen liikkeet tuntuu niin tuolla alhaalla...kääntyis nyt että ei tarvis mennä sinne "käännytykseen". Kävin siinä tytön aikaan rv 37 ja siin oli 4kätilöö ja 3 eri lääkäriä sitä kääntämässä, mutta tyttöpä ei halunnu kääntyä, mutta sitte seuraavana yönä kääntyi itsekseen navan kautta ympäri, ja voin sanoa että tunsin sen varsin hyvin :kieh:

Äitee2: toivotaan että kaikki on ok siellä maksa-arvo kokeissa! ja onnea neuvolakäynnistä :heart: toi sun sf mitta on kyllä hatunnoston arvoinen lukema :heart: :D

Repalla ja Marleenalla on ihanat ajat...pikkuinen jo masun paremmalla puolella :heart: :heart:

Aamuisin tunnelmin AE ja Ukkeli 32+0 (niin ne viikot vaan eteenpäin rullaa... :heart: )
 
:wave:

jeps, kiva lueskella teidän juttuja, tänne ei oikeesti kuulu mitään ihmeempää...siis ainakaan tähän omaan napaan.

mutta kesälomareissulle lähdetään TÄNÄÄN!!
jippii! en tiä miten sieltä nettiin pääsen / kerkiän, mutta mielessä olette kyllä !

uusille tervetulotoivotus!! :hug:

Repa, voi että onko siitä JO kaksi viikkoa! hui! Niin se aika kulkee. Toivottavasti pikkuisen masuvaivat helpottavat, monelta olen kuullut kehuja tuosta terapiasta.

elikkäs, kaikille tasapuolisesti oikein hyviä vointeja, ilonhetkiä ja onnentunteita!!

palaillaan!

Pamuk ja Toivokolmonen rv 16+3
 
terve vaan kaikille :wave:

mitenkäs meidän loppurutistusta vaille olevat voi, siis eevarouva ja wiivi =)

kattelin tota listaa, niin eihän siellä oo enää kun gatsu, äitee ja jemina ja sit ollaankin jo vuorossa minä, AE ja irtis :eek: kylläpäs se aika rientää =) tai olihan siellä välissä muutama sellanen joka ei pahemmin oo kirjotellu, jospa nekin innostuis kun loppu alkaa häämöttään =)

melluli tervetuloa joukkoon mukaan =) elokuisista ollaankin jo tuttuja, vaik tänne kyl enemmän kirjottelen =)

äitee on kyllä aika mahtava sf mitta, mutta onhan siellä kaks pikkumiestä sitä kasvattamassa =)

repan ja marleenan vauva- arki kuulostaa ihanalta :heart: toivottavasti masuvaivatkin helpottaa

pamulle hyvää lomareissua :wave:

AE kiva et jossainpäin ees hyvä ilma, täällä sataa vettä vaan...

piti lähtee tänään särkänniemeen, mut jäätiinkin kotiin kun toi ilma on mitä on, vaikka toisaalta ihan hyvä, on meinaan pikkusen noussu hinta, ois maksanu lähemmäs satasen koko porukalta :eek: melkosta kiskontaa, siis yks laitelippu maksaa 6 euroo!!!! että mun puolesta voidaan olla menemättä tai sit mies saa lähtee tytön kans kahdestaan, jos mennään koko poppoolla vaikka sit puuhamaahan...
no mut nyt täytys keksiä jotain sadepäivän puuhaa, eli siis luultavasti lapset tappelee koko päivän keskenään ja minä saan toimia erotuomarina, tällä hetkellä ei ihme kyllä kuulu huutoo ollenkaan, toivottavasti mies tulee aikasin töistä, lähti siis sinne kun ei mentykään särkänniemeen...
onko teille muuten sanottu mitään neuvolassa selällään makaamisesta, kun oon monesta paikasta nyt lukenu että on näin loppuvaiheessa ihan kielletty kun heikentää istukan verenkiertoa... mä oon kyl pystyny vielä hyvinkin makaan selälläni, mut ehkä pitäis kuitenkin yrittää pysyä kyljellään?!

vointeja kaikille

eliisa ja pikkuruinen 32
 
eliisa mulla ei merkkiäkään siitä että kohta ois jo laskettu.. oisin niin halunnu synnyttää ennen juhannusta mutta taitaa mennä heinäkuun puolelle.

suututtaa kun ei saa nukuttua ja toi mun närästys ongelma pahentunu jo niin paljon että pelkään jo ajatusta kun jotain pitää syyä...

mutta siis yhtään kivuliasta supistusta ei oo tullu...limatulpasta ei tietookaan. ja eniten on ruvennu huolettaa toi lapsen koko kun ei oo kertaakaan tehty edes arviota mahan päältä.
esikoinenhan painoi syntyessään 4475g


huomenna neuvolaan..

wiivi84 & pittuveitta rv 39+1
 
Kävin tänään neuvolassa kuunteluttamassa sydänääniä, muttei saatu kuulumaan. Vaatimalla vaatien sain sitten terkan soittamaan isompaan tk:hon, jossa on neuvolan puolella ultra. Pääsin sinne, ja löytyi kuin löytyikin elävä sikiö! Ihan oli jo vauvan näköinen, samaa kastia kuin np-ultrassa :) Nyt voin ainakin vähän huokaista helpotuksesta, kun tuulimunapelko on ohitse. Kyllä muuten jännitti siellä ultraa odotellessa, melkein jo itkin kun tein surutyötä ennakkoon ;) Tällä kertaa sain kuitenkin samasta paikasta hyviä uutisia, aah miten helpottavaa...

Nyt päikkäreille esikoisen kanssa

Tuttiritari 10+1
 

Yhteistyössä