Kolmannen kuumeilua <3

Moikka! Pari viikkoa sitten kapselit otettu pois, ja pakko oli testata ovistestaja nyt viikoloppuna. Kuinkas sattuikaan että ovisplussaa näytti ja peittoja heiluteltu:) katsotaan miten käy ensimmäisellä yrittämällä! ?
Aikaisemmista raskauksista muistaakseni on tärpännyt suhkot nopeasti.
Terkkuja kaikille (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Tervetulotoivotukset taas uusille! :)

Hendu79 Pahoittelut tädistä! Toivon mukaan nyt tästä seuraavasta tulee se onnekkaampi kierto!
Mullakin oli esikoisen yritysakoina tota inhottavaa tuhruilua ja se jos mikä masensi, kun ensin katsot sitä hommaa useamman päivän ja sitten vasta aukeaa se oikea hana.
Toisaalta mun molempia raskauksia edelsi myös verinen vuoto, eli kiinnittymisvuoto, mutta tää vuoto erosi noista perustuhruista niin, että se oli sellaista verensekaista limaa enemmänkin. Ekassa sitä tuli vajaa viikko oviksesta ja tokassa raskaudessa silloin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Omaa napaa: Nyt voin sanoa, että olen ovuloinut. Vihdoin. Kp tais olla joku 23. Nyt siis viikko oletetusta oviksesta aikaa. En jotenkin jaksa olla kovin toiveikas tämän kierron suhteen, kun oviskin oli noin myöhään. Odotan menkkoja viikonlopuksi. Härligt! Mahassa kyllä tuntuu jo tosin nyt siltä, että menkat alkaa ihan just. Eli odotellessa.
Viime yönä näin kyllä unta, että olin raskaana, mutta se on varmaan sitä TOIVEunta :D
 
Tervetuloa pympy!

Täällä kp1..yk 5. Ihan niin kuin ennustinkin. Hetken aikaa jo ehdin kuvitella, että oisko voinut jotain tarttua matkaan, kun juili ja särki ihan urakalla reilun viikon verran, mut ei sit. Lv-vaihe oli 10-11pvää, mikä on mulle ihan ok, vaikka lyhyt onkin. Tässä kierrossa olis nyt aika bueno, jos ovis suvaitsisi tulla tavalliseen aikaan eikä kp 23.

Yrityskertoja kertyy plakkariin vaan. Pikku hiljaa alkaa hiipiä sellainen ajatus päähän, että tuleekohan sitä kolmatta koskaan. Onneksi on noi kaksi tossa pyörimässä Paras lohtu näin ekana kiertopäivänä!
 
Tulempa nyt vähän fiilistelemään tänne ketjuun. Kolmannen kuumetta ollut jo kesän ajan, ja syksyä kohti tuntuu vaan pahenevan. Meillä siis jo -10 ja -13 muksut. Tarkoitus olisi pieni painonpudotus ennen kolmatta joten ainaki ei nyt iha heti oteta ehkäisyä pois, voi mennä hyvinkin jouluun ennen kuin kierukan poistoon varaan aikaa.
 
pirpana-: Joo, aikaisintaan ensi vuonna piti aloittaa yritys. Tosin miehen päätöksestä. Mä olisin halunnut heti edelliseen perään yrittää :) ollaan välillä menty ilman ehkäisyä, yleensä ns varmoilla päivillä, mutta nyt osui samaan aikaan oviksen kanssa. Mä oon niin onnellinen, eikä tämä miehellekään mikään katastrofi ole, vaikka hippasen etuajassa ois nyt tulossa :D
 
Onnea plussasta Lotus! :)

Täällä voidaan vihdoin sanoa, että yrittäminen voi alkaa! Tai no vielä pitää odottaa, että täti Punainen pakkaa kimpsunsa ja häipyy. Yllättävän nopeasti pillereiden lopettamisen jälkeen alkoi kroppa toimimaan, mutta hyvä vain, ovista odotellessa :D

Vauvakuume jyllää tällä hetkellä aika lujaa muutenkin, sain tietää viikonloppuna, että musta tulee täti! Nuoremmalla siskollani on keväällä laskettu aika :)

Hyvää maanantaita kaikille, tää yrittää nyt jatkaa työntekoa :sleep:

Kp 3 ja yk 1, itselle vielä muistiin.
 
Onnea Lotus!

Mulla sitte täti tuli viime kierrossa myöhässä 32/27. Mä vähän veikkaan, ettei mulla ollu ovista viime kierrossa ollenkaan.

Nyt on kp 19 ja dpo 6. Ovis oli kp 13, tunnen sen niin pirun selvästi jos se on oikealla puolella, että vetää ihan 90 asteen kulmaan tai sohvalle sikiöasentoon (n)

Omista fiiliksistä sen verran, että viime kierrossa hepuloin raskaaksi tulolla niin paljon että ihan suutui itelleni :mad: Päätin että tässä kierrossa yritän hillitä itseni ja jotenkin olen onnistunut sillai että on jotenkin rauhallinen olo. Rauhallista oloa tietysti häiritsee oma kroppa joka antaa oikeasti merkkejä tai sit mun mielikuvituksen tuotetta. Toki, mullahan on ollu hieman outoja kiertoja tässä vuoden verran, tuntuu, että joka kierrossa on saanu ihmetellä jos jotakin asiaa, ehkä tää voi olla taas uus juttu näihin tuntemuksiin

Perjantaina tosiaan mulla oli ovulaatio, sunnuntaina dpo 2 mulla alkoi menkkamainen juilinta alamahalla, joka oli ajoittaista ei jatkuvaa. dpo 4 mua vihlo koko päivän, aamusta iltaan, vähä väliä munasarjoja, kohtua eli siis alavatsaa. Ja eilen, dpo 5, aamupäivästä lorahteli valkovuotoa ja iltapäivällä mulla tuli yhtäkkiä töissä kummallisesti nälkä ja hain leivän kahviosta, aluksi se maistui hyvälle ja lopuksi se oli ihan pakkopullaa, ei normaalia mulle... ja töistä kotiin päästyäni, pissalla käydessäni paperiin tuli selvästi rusehtavaa vuotoa... Lisäksi eilen mulla oli sellainen olo suussa että olisin nielassu karvapallon ja kurkkua kuivi ja suussa mastui pahalle... Tänään, dpo 6, on ollu rauhallisempi päivä, pientä vihlontaa mutta paljon vähemmän kuin tiistaina. Aamulla sain jonku yskäkohtauksen, joka oli niin kova lopuksi että vihlaisi alakertaan.

Etta alkaa mun rauhallisuus karista varmaan pikkuhiljaa, jos tää kroppa jatkaa tällästä menoa... :LOL::ROFLMAO::whistle::eek: Menkkoja silti odotellaan alkavaksi noin kp 27-28 kohdalla koska ovulaatio oli kp 13.

Mitäs muille kuuluu?

PikkuMyy-82
 
  • Tykkää
Reactions: Pympy
siis nyt mua jännittää. Tein eilen illalla ovistestin ja se oli ihan tumman violetti se joka kertoo onko vai eikö oo ovista. Testin normi viiva oli paljon vaaleempi. Voi että kun en osaa lisätä kuvaa edes. Ja eilen kp 25. Peittoja heiluteltiin sit urakalla eilen ja tänään. Voiko ovis tulla noin myöhään? Mun kierrot voi pisimmillään olla 33kp ja lyhyimmillään 29. Ja nyt kaveri sanoi et se ovistesti saattais näyttää raskauden???? MITÄÄÄÄ!!!:eek: Aapuva! Tottahan toki me ollaan kovasti yritetty koko kk saada lasta aluilleen, vaikka ovista en oo tikuttanut, mut nyt jännittää. Mulla odottaa kaks raskaustestiä kaaapissa, uskaltaiskohan huomenaamulla tehdä toisen vai onko liian aikasta?(n)
 
Mä oon kans kuullut, että ovistesti vois näyttää raskauden (itellä ei kuitenkaan asiasta kokemusta). Melko myöhään ois kylLä ovis ollut.. mä olisin niin malttamattoman, että varmaan testasin. :D Mulla tosin näkyneet testeissä raskaudet aina tosi ajoissa, ja ennen testiä jo ollut vahva tunne.. Toivotaan parasta, tsemppiä jännitykseen!
 
  • Tykkää
Reactions: Pympy
Huomenta...
Paska aamu, kaiken kaikkiaan... Olin valmistautunut tekeen aikasen testin kun tänään dpo 11 ja eilen hain Apteekin testin ku kaikkia mailman oireita ollu. Aamulla pissasin kertiskuppiin ja tein testin ns siltä istumalta... ois pitäny eka pissata ja pyyhkiä... oli säästäny yhden testin... verta... kp 24 :cry::cry::cry: Ei vielä vuotoa, mutta "tuhruttaa" ja testi niin puhdas nega ku olla ja voi! Mulla oli niin vahva olo että nyt on tärpänny ku oletin että tuli kiinnittymisvuotoakin, tai voihan olla että se on ollukki, mutta ei vaan pysyny kiinni ja tämä kemiallinen keskemeno vai miksikä sitä sanotaan ku kp on niin vähä... Tekis mieli mennä hakkaamaan päätä seinään ja itkee, mutta töis oon ja pakko pitää ittensä kasas... Isäntäki oli pettynyt, sillä tosiaan ollu se pahempi kuume tässä jonka sai muhun tartutettua, tuntuu niin pahalta...

Noh, mulla on gyne 2 viikon päästä ku pitää ottaa papa niin voisin sille vähä avautua... :( Nää mun kierrotki on ollu ny niin erilaisia, joka kierrossa jotain ihmeellistä tai liian lyhyt tai liian pitkä...huoh :unsure::cry::(

Toivottavasti teillä muilla menee hommat paremmin putkeen (y)
 
Pikkumyy: Mä niin tiedän ton tunteen. 4-vuotta yritettiin saada toista lasta ja monen monta kk (eri kertoja) oli niin et luulin olevani raskaana, kun kaikki oireet täsmät, mutta sit alkoikin vuoto. =( Voimia ja zemppiä seuraavaan kiertoon. (y)

Tein testin eilen ja puhdas nega. Ovistestejä ei enään ole, mutta tänään on alamahaa nippaillut ja naamas menkkapatti, et uskoisin sen tädin kuiteskin tulevan pian kylään. En tiedä viitinkö huomenna tehdä testiä. Teen jos menkat ei ala tällä viikolla.
 
pirpana-: Kahdella ekalla on ikäeroa 1v4kk ja nyt toisen ja kolmannen välille tulee 2v3kk, jos kaikki menee hyvin :) Kaksi ekaa on siis tosiaan niin pienellä ikäerolla, kun mun kropalla oli mahdollista, eli ei menkkoja välissä.
 
(n):oops: Uskaltaiskohan sitä jo haaveilla? Lämmöt koholla jo kolmatta päivää ja kaamee nälkä koko ajan. Mahaan sattuu ja menkkoja ei näy kp33. Ens pe teen testin kun nyt ei oo rahaa ja haluun olla 100% varma et menkkoja ei tuu. Vielä en uskalla ihan iloita. Kiduttan itseäni ja odotan. :p
 

Yhteistyössä