Kolmannen kuumeilua <3

Onnea plussista!
Ja meille muille plussatuulia! Ulkona taas myrskyääkin aika lailla...

Kirjoittelin tuossa joskus aiemmin ja jätettiin ehkäisy pois viime kuun lopulla. Luulen, et mulla oli eilen ovis Tuli ainakin hyödynnettyä, siis vaikka meidän ei pitänyt vielä yrittämällä yrittää... Nyt ois kp 13/?. Ois kyllä ihan unelma, jos nyt tärppää. Pääsis ens vuonna suoraan kesälomilta mammalomalle. Saisin olla kotona, kun esikoinen aloittaa koulutaipaleensa
 
Pirpana mä oon miettiny kans, jos jättäisi sit joskus kysymättä rakenneultrassa sukupuolen, mut mä oon kyl niin utelias, et haluun kuitenkin tietää etukäteen

Nyt siis mulla kp23. Oireina vaan kamalaa väsymystä ja rinnat kipeät/arat. Alavatsa ehkä hieman arka. Yks päivä olin aivan varma tärpistä, mut saas nähdä. Mulla ei oo kyl ikinä aiemmin negakierrossa ollu rinnat kipeät/arat. Ei tarvii, kuin hipaista, niin tuskaa tekee.. Viime raskauden tiesin siitä, et rinnat kipuili näin ja siitä siis tuo meidän kuopus pian 4v ❤ Toisaalta ois ihan uskomatonta, jos tässä nyt ois raskaana ekassa kierrosta, kun noita kahta aiempaa on tehty kauemmin. Ekaa melkein vuoden ja kuopus tulikin vain 4kk yrittämisen jälkeen.
 
Koitan nostaa tätä ketjua, onko täällä nyt muita kolmosesta haaveilijoita?

Itsellä kaks isompaa lasta, ala-astetta käyvät ja nyt haaveissa uuden murun kanssa yhteinen lapsi :love: Miehelle olisi 1.
Helmikuun lopussa jätin pillerit kesken kierron ja nyt odotellaan mitä tapahtuu :)

Olis kiva kuulla muiden tilanteista?
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Pitäisiköhän minunkin liittyä tähän ketjuun :)

Kolmosta myös yritetään ja ennestään löytyy kaksi lasta (vm. -00 ja 05). Uudella miehelläni ei ole omia lapsia, joten olisi sitten eka yhteinen. :love:

Yk 1 menossa ja luultavasti dpo 8 eli kohta pääsee testaamaan. :D
Kovasti jännittää tulos, jos ei ole heti tärpännytkään. :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Heippa!

Onko tämä ryhmä vielä voimissaan?
Jos, niin täällä olisi yksi kolmannesta lapsesta haaveileva. Isommat lapset -09 ja -11 syntyneet. Ja nyt ensimmäinen virallinen yrityskierto käynnissä, ja oviskin näinä päivinä.

Olisi kiva yhdessä vaihdella ajatuksia yrittämisestä ja toivottavasti pian odotuksesta.
 
Täälläkin kolmatta yrittävä/haaveileva. Pojat 06 ja 12, nyt kaikki vinkit käytössä että saataisiin tyttö taloon. joten jos vinkkejä tietää niin kerro ihmeessä. Mulla todella epäsäännöllinen kierto, kolmet alotettu terolutilla, viimeksi alkoi luomusti mutta 40pv kierto, enkä yhtään positiivista ovista testannut. Nyt uudelleen yritän testejä, vaikea vaan tietää mistä aloittaa ja kuin pitkälle kiertoa jatkaa.
 
Wuf
Jokohan sitä uskaltais tännekin ilmoittautua :D
Suunnitelmissa olisi siis kesäkuussa aloitella kolmosen yritys. Tällä hetkellä talossa vilistää -09 tyttö ja -15 poika sekä lauma koiria. Molemmat on tärpännyt heti ensimmäisestä joten saa nähdä kuinka tällä kertaa käy ;)
 
Hei, täältä voitais kolmannen kuumeiluun liittyä. Meillä puoliso on jo "pitempään" kuumeillut ja ite vähän arponut tullako enää vauvoja. Mulle kun raskaudet on aina riskiraskauksia, esikko syntynyt keskosena.

Esikoidta yritettiin melkein vuosi joka sisälsi yhden tuulimuna raskauden. Seuraavaa noin puolivuotta. Pojat ovat 5 ja 2 vuotta. Mullakin todennäköisesti vaivana pco, joskus gyne todennut että pcomaiset munasarjat. Kierrot lyhentyneet huimasti raskauksien myötä. Ennen oli menkat joskus ja jouluna mutta viime vuodet kuitenkin melkein kerran kuussa.
Tällä hetkellä menossa yk2 kp17/?. Viime kierrossa olin melkein varma raskaudesta kun oli selvää painetta kohdussa ja pissaamisen aloitus "sattui" sekä alamaha vihloi välillä mutta kierto olikin lyhyt ja tosiniukat menkat alkoi. Olisiko ollut kemiallinen?

Tänään testasin apteekin omalla rtestillä negan joka oli muuttunut roskishaamuksi! Onko kellään kokemusta kyseisestä testistä? Näyttääkö pelkkiä viivan paikkoja? Kannattaako toiveessa elää? lisäksi nyt muutaman päivän ajan todella vähäistä vuotoa, ei juurikaan tule pikkuhousunsuojaan asti kuin vähän väriä mutta pyyhittäessä huomaa. Hui kun on jännää. Jännästi se vauvakuume vaan iskee vaikka edellisen jälkeen olin varma ettei enempää lapsia meille.
Sulla on täysin sama tilanne kuin meillä :) Olen itse vielä opiskelija muutaman kuukauden, syksyllä saanen maisterin paperit ulos. Kotona kaksi alle kouluikäistä lasta ja kolmonen tekeillä :) Ja samoin olin tuon nyt 1v 1kk ikäisen syntymän jälkeen aivan varma, että lapset on nyt tehty , vaan niin se mieli muuttui :)

Meillä vasta yk1 ja dpo2, eli piinapäiviä edessä vielä vaikka muille jakaa. Miten nämä päivät saisi kulumaan?!
 
Onko tietoa, pitääkö ovistestejä tehdä peräkkäisinä päivinä vai voiko tehdä joka toinen päivä tai parin pv välein? mulla on se käsitys että positiivinen tulos näkyisi kuitenkin haaleana tai vahvempana muutaman päivän. Tein tänään negan mutta kierto epäsäännöllinen ja niin pitkä että ajattelin tehdä ylihuomenna vasta seuraavan, kun mitään tuntemuksiakaan ei ole.
 
Hei kaikki. Onko kellään Täälä palstalla koti-inssistä tietoo ja jos on voisitteko pliis jakaa sen minun kanssani tossa koti-inssi 2016 sivulla olisi kiva tietää teidänkin kokemus kun itselläni takana ensimmäinen koti inssi.
 
En sais kirjotella mut niin on vauvakuume että kirjotan kumminkin. Esikko on -13 ja kuopus -16 (kääk, hih hih). Ongelmana mies jonka mielestä lapsiluku on täynnä. Olin täällä palstalla vuodattamassa jo ennen tätä kakkosta ja silloinkin mies empi puolisen vuotta. Lapset kuitenkin molemmille hurjan rakkaita ja toivottuja. En aio nyt miestä painostaa mutta vähän omaksi iloksi (ja kiusaksi?) haahuilen tällaisilla palstoilla. Itsellä alkaa ikä tulla vastaan jos kauan odottelee. Nyt olen 31v. Olisi myös hyvä tehdä se kolmas ennen töihin paluuta. Noh. Tämä on totaali haaveilua. Vähän sivusta seurailen teitä. Sen verran juuri kysyin että pitääkö mun todella luopua vauvan vaatteista vai vieläkö varastoidaan. Mies sanoi lopulta että voihan ne antaa joskus jollekkin...jep. Tulkitsen epävarmana lupauksena mahdollisuudesta kolmanteen. Sitten joskus. Jos luoja suo. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Meillä olen suurimman osan vauvavaatteista ja hoitopöydänkin hävittänyt, kun olin niin varma ettei lisää tule enkä halua. Pienen osan jotain parempaa vaatetta jätin sillon jostain syystä talteen. Nyt on yritys päällä, ikää 36v joten ei tässä enää viitsi odotella ja saa nähdä miten onnistuu
 
Kirjoitin alkusyksystä tähän ketjuun pari kertaa yrityksen aloituksesta, mutta sitten se jäi. Pääasiassa siksi, että mun kierto lähti heittelehtimään pillereiden poisjätön jälkeen oikein kunnolla. Parit normimenkat tuli ja sen jälkeen jäikin yhdet välistä. Kiertopäivät vaihtelivat 28-37 ja mä olin jo varma, ettei mun ole tarkoituskaan saada plussaa testiin. Mutta onneksi olin väärässä ja viime kuussa tein positiivisen raskaustestin :) Tällä hetkellä siis menossa raskausviikko 8+5 ja kun/jos kaikki menee hyvin, niin marraskuun 30.pv olisi laskettu aika.
Meillähän on jo 10/10 ja 3/13 syntyneet tytöt, joten ikäeroksi tulee 3v8kk eli just sopivasti (toivottiin siis vähän isompaa ikäeroa).

Madaam ja Nyytti 8+5 :love:
 
Täällä kp1 on se jännä miten mieli menee alas vaikka järjellä tietää että oli vasta ensimmäinen kunnon yrityskierto mutta tunteille ei mahda mitään. Mies kun ei ymmärrä yhtään niin näinä päivinä ei ole talossa kellään helppoa :)
 
Onko täällä kolmannesta haaveilevia? Me päätettiin miehen kanssa, että kolmas saa tulla, vaikka oltiin muka jo päätetty, että kaksi riittää. Niin se mieli vaan muuttuu. Mulla alko tänään menkat, joten tämän jälkeen varsinainen yritys alkaa. Olis mukava jutella muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Mä olen kuumeillut kolmannesta lapsesta viime syksystä asti ja vihdoin alkoi yritys eli yk1 menossa, menkkojen (tai tietenkin toivottavasti plussan) alkuun muutama päivä. Ennestään meillä on -11 ja -12 syntyneet lapset. Kiva vihdoin päästä sekä yrittämään että kuumeilemaan tosissaan! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Mulla tänään menossa 19/27 ja sain tänään ovulaatioplussan. Mulla on ilmeisesti kuitenkin vielä kierto sekaisin, kun keväällä otettiin kierukka pois ja sen jälkeen on kerennyt olla vaan kahdet menkat. Ensimmäiset tuli pari kk kierukan poiston jälkeen ja toiset 27 päivää edellisten jälkeen.. No hyvä tietää millon se ovulaatio on niin pääsee hyödyntään. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Mulla onkin esitelyteksti tuolla ylempänä maaliskuulta kirjoitettu :(
Enpä olisi arvannut, että raskaaksi tulo kestää näin pitkään.
Esikoisesta tärppäsi 3.kierrossa ja toinen tärppäsi vaikka imetin, en muista oliko kuukautisia miten.

Nyt 2/16 olen jättänyt pillerit. Uusi mies kuvioissa sekä kilpirauhasen vajaatoiminnan epätasapaino :devil::notworthy:
 
Miten kaikilla menee? Mulla on nyt kp 26 muistaakseni ja tekis mieli testata jo, vaikkei menkat ole edes myöhässä. Tai en mä tiedä edes mun kierron pituutta ku kierrot niin epäsäännöllisiä. :D

Maria82: Toivottavasti pian tärppäis teillä! :love:
 
Heipsan.
Täällä uusi kolmannen kuumeilija.
Ikää mulla on pian 32v ja mulla on ennestään tytöt 12/01 ja 10/06, eli isoja jo.
Pakko oli joku paikka etsiä, mihin saa tuntojaan purkaa, kun mies alkaa olla ihan täynnä mun höpinöitä. :D Miehelle mahdollinen vauva olis eka oma.
Mutta tänään tilanne on se, että kp 34 ja kierrot 24-32pv ja yritystä tammikuusta asti. Muutaman päivän oon tässä menkkoja odotellu, mutta ei vaan näy. Jos ei ens viikollakaan ala mitään kuuluun, täytynee kai lähteä testin ostoon.
 
Tänne liityn minäkin :)
Miehelle iski vauvakuume joka ei paljoa vaatinut että tarttui minuun. P 12/03 ja T 09/07, eli mukava kymmenen vuoden ikäero tulisi jos kohta tärppäis.
Kp 28 ja haamua pukannut testiin ;)
 

Yhteistyössä