Kolmannen kuumeilua <3

Minäkin voisin ilmottautua tänne. Meillä on -10 ja-12 syntyneet tytöt. Esikoinen saanut alkunsa 2,5vuoden yrityksen jälkeen IVF-hoidolla ja kakkonen yllätyksenä luomuna melkein heti imetyksen loputtua. Esikoisen raskausaikana sain kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkityksen. Arvot tosin oli ihan samat jo ennen raskautta mutta en saanut lääkitystä vaikka pyysin. Voi olla osasyy lapsettomuuteen. No nyt kuitenkin toivotaan kolmosta yk3 kierukan poiston jälkeen alkoi tänään. Saa nähdä onnistuuko luomuna vai ei. Meillä on esikoisen IVF hoidosta vielä muistaakseni 5alkiota sairaalassa pakkasessa jotka saadaan käyttää jos ei muuten onnistu. Mutta mietitään sitä varmaan vasta keväällä.
 
Kiva että tänne on tullut muitakin uusia mukaan =)

Itsellä menossa odottelupäivät... Sain oviksenkin tikutettua tässä kierrossa. Mutta kyllä se aikamoista sattumaakin näyttää olevan että sen onnistun bongaamaan.. Kp12 aamulla testi oli nega, iltapäivällä sitten plussa. Huvikseen testasin vielä seuraavana aamuna ja nega taas. Testaan CB digitestillä, koen sen helpommaksi kun näyttöön napsataa suoraan joko hymynaama tai ei, ei tarvitse yrittää tulkita viivojen vahvuuksia.
Ovis nyt ainakin yritetty hyödyntää:D
Ainahan sitä toivoo että juuri tässä kuussa olisi napannut, mutta reilu viikko vielä pitäisi jaksaa odotella että asia selviää.

Tässä samalla yritän vähän elintapoja parannella ja vitamiineja lisäillä... Painoa olisi hyvä pudottaa/liikuntaa lisätä. Josko ne auttaisi projektissa. Ja hyväksihän se olis muutenkin:)

Kohta alkaa taas varmaan kuvitellut oireet, kuten useana kuukautena aikaisemminkin....:oops:
 
Täällä saatu eilen dpo9 ensin (roskis)haamu testiin, mutta en ollut varma tuliko testiajalla kun en jaksanut testiä kovin pitkään tuijotella. Sen jälkeen olen tehnyt vielä pari testiä ja molemmissa haalea viiva testiajalla <3 Eli näillä näkymin kesävauvaa odotellaan, toivotaan et kaikki menee hyvin! Ja toivottavasti teillä mahdollisimman monella tärppää niin voitaisi jatkaa kirjoittelua toisessa ryhmässä :)
 
Dpo10.. Testannut en vielä ole vaikka mieli jo tekisi.. Tavallaan haluaisi testata heti, mutta toisaalta taas negan pelko on nii suuri että ehkä tässä odottelen ja haaveilen vielä muutaman päivän , ellei menkat sitten ala..
 
Hipiti: ymmärrän niin hyvin tuon ettei uskalla testata vaikka vois hyvin jo kokeilla mut se nega pelottaa ja pudottaa maan pinnalle. Mulla menkat alkaa viim. maanantaina.. enkä meinaa testata ennen sitä vaikka välillä tekis mieli. Toisaalta oon niin varma ettei plussa tuu, niin selvät on kyl pms-oireet ollu. Ärsyttävää tuntea oma kroppa näin hyvin :(
Kivaa viikonloppua kaikille! Yritetään ajatella positiivisesti vaikka se välillä on tosi vaikeeta..
 
Mun vauvakuume vaan kasvaa ja ratkasu viipyilee kun mies vaan arpoo ja arpoo!!... rasittaa myös tämä pitkä kierto, nyt menossa kp33. Hitsi kun enskierrolla voisi jo yrittää mut mies varmaan pohtii vieläkin. Tää on henkisesti kamalan piinaavaa odottaa toisen päätöstä. Kaikki on jo puhuttu. Kaikki näkökulmat pohdittu. Yhdessä ja erikseen. Enää puuttuu se päätös. Jos mies siihen ryhtyy, tiedän et hän tekee sen täydellä sydämellä. Vielä joudun odottamaan....

Onnea onnistuneille!
 
Onnea Amalia89 Täällä vielä jännät päivät edessä, dpo9 ja tosi haalea haamuviiva piirtyi tänään testiin. En vielä elättele toiveita, vasta jos alkaa vahvistuun, huomenna aamulla siis uutta testiä kehiin. Tsemppiä myös muille piinailijoille!
 
  • Tykkää
Reactions: ouzeii
Kp 35 ja dpo 14. Aamulla testi nega, joten menkkoja odottelen alkavaksi lähipäivinä. Jos ei viikolla ala kuulua, niin kai sitä täytyy viikonloppuna testailla...taas kerran. En kyllä jaksa uskoo, että olis tärppi vieläkään käyny.
 
Onnea Hipiti uuteen kiertoon! Toivottavasti ouzeii sulla olis tärpännyt, kun menkatkaan ei vielä oo alkaneet. Sarahh85, ootko milloin testannu ja onko sulla normaalisti noin pitkä kierto? Mua kauhistuttaa oma kierto, joka lyhyt muutenki (26) ja viime kierto vain 24 pv, yleensä säännöllinen ja viimeistään torstaina pitäis menkkojen alkaa...
 
Karen_85, toivotaan että haamuviiva vahvistuu (y) mulla ollut n.30 päivää nyt lähiaikoina ja aiemmin kyllä aika pitkä ja epäsäännöllinen.. Viime kierto 35 ja nyt mennään jo tosiaan 38. Taisi olla lauantai kun testasin viimeksi.. Toivo aika lailla mennyt tän kierron suhteen, mutta toivon niin että pääsis pian yrittää uudelleen :unsure:
 
Onnea Hipiti uuteen kiertoon! Toivottavasti ouzeii sulla olis tärpännyt, kun menkatkaan ei vielä oo alkaneet. Sarahh85, ootko milloin testannu ja onko sulla normaalisti noin pitkä kierto? Mua kauhistuttaa oma kierto, joka lyhyt muutenki (26) ja viime kierto vain 24 pv, yleensä säännöllinen ja viimeistään torstaina pitäis menkkojen alkaa...
Kiitos! Mulla kans ollu lyhkäisiä kiertoja, nyt jäi 25..
 
Pikkutyttönä haaveilin viidestä lapsesta. :LOL: Mutta ku elämä on menny niin kun on menny, ni taitaa luku jäädä kolmeen. Olishan mulla vielä pitkästi aikaa :D jos vaan tärppäis. :rolleyes:
Me oltiin miehen kanssa puhuttu kolmesta.. Mutta nyt rupesin jo puhumaan että mitäs jos nyt vauvan saan ja sen jälkeen tulee uusi vauvan kaipuu.. Miestä vähän nauratti mutta sanoi ettei 3 mikään ehdonton ole :D toivotaan nyt tärppiä meille molemmille :)
 

Yhteistyössä