Kolmannen kuumeilua <3

Huomenta kaikille, Kovasti plussatuulia puhaltelen tänne, että saisin seuraa teistä kolmannen haaveilijoista tuonne odotuspuolelle (jonne en itsekään uskalla vielä...) Mutta siis, mulla ollu 3-4 päivää menkkajomotuksia vatsan puolella (ei yleensä kuulu mulla normi kiertoon) ja eilen sitten astelin epäuskoisena apteekkiin ja ostin testejä 2kpl. Tarkoitus oli tehdä testi vasta nyt aamulla, mutten eilen malttanut mieltäni ja testasin vajaan 2h pidätyksestä selvän plussan. Tänä aamuna tein aamupissistä vielä selvemmän viivasen.
Jännitys on käsin kosketeltava ja pelottaa ihan hirveästi, mutta toivon tietysti että pikkuisella olisi nyt onnea ja enkeleitä mukana, jotta kesällä meidän perheeseen syntyisi se kaivattu kolmas lapsi :love:
 
Onnittelut tyyppinen, loistavia uutisia!

Täältä ei taida seuraa odottajiin tulla.. Kp 22 ja vähän jo pyyhkiessä tuli punertavaa paperiin. Hitsi että kiukuttaa :(
Mutta ei voi mitään. Iloisena asiana asiasta kiinnostunut mies, joka kysyi viimeksi eilen että olenko raskaana ja missä mennään jne. Kyseessä kuitenkin mies joka vielä vähän aikaa sitten oli sitä mieltä ettei halua ollenkaan lapsia.:D

Toivottavasti ei ole liian myöhäistä kun tätä ikää jo on...........:oops::oops:
 
Onnea tyyppinen plussasta:) mä oli myös ihan varma, et menkat alkaa, kun tosiaan ihan menkkamaiset tuntemukset, mutta sitten eilen se tosi tosi hailakka viiva ja tänään oli testatessa hieman vahvistunut, nyt jo näkee väriäkin ilman tihrustamista, vaikka tosi haalea on toki edelleen, kp nyt 24/26. Voisko sulla toiveilija 38 olla kiinnittymisvuotoa, älä vielä heitä toivoa tämän kierron suhteen! Olen itse reissussa ja kiva päästä torstaina kotiin, siellä odottaa paremmat digitestit, joita jemmaan siihen asti että menkat oikeesti myöhässä...Meillä koko perhe kuumeilee kovasti tätä kolmatta, esikoinen vm.2011 ja kuopus vm.2013 siis entuudestaan. Olin ihan varma, että kaksi on se meidän lapsiluku, mutta vauvakuume iski kovaa jo pari vuotta sitten ja oikeaa ajankohtaa lähinnä odoteltu. Miestä sai puoli vuotta lämmitellä, mutta nyt hänkin odottaa jo kovasti että kolmas ilmoittaisi tulostaan...Jotenkin iän myötä arvostaa perhettä entistä enemmän ja vaikeista vauva-ajoista huolimatta uskaltaa lähteä leikkiin uudelleen mukaan, kun on huomannut miten se aika menee nopeaa loppujen lopuksi.
 
Karen85: Tsemppiä ja viivalle vahvistumista! Viittaako tuo -85 sun ikään? Jos viittaa, niin ollaan sit samaa vuosikertaa :)
Mä oon taas aina jotenkin haaveillu kolmesta lapsesta. Olisin ehkä halunnut olla kotona kun esikoinen aloitti koulun, mutta mies oli vielä sillon vähän asenteella: 'ei ihan vielä'. Toivottavasti saan olla kotona nyt sitten kun nykyinen kuopus aloittaa eskarin ja sitten koulun. Mutta siihen on niiiiiin pitkä aika.
 
Karen85: Tsemppiä ja viivalle vahvistumista! Viittaako tuo -85 sun ikään? Jos viittaa, niin ollaan sit samaa vuosikertaa :)
Mä oon taas aina jotenkin haaveillu kolmesta lapsesta. Olisin ehkä halunnut olla kotona kun esikoinen aloitti koulun, mutta mies oli vielä sillon vähän asenteella: 'ei ihan vielä'. Toivottavasti saan olla kotona nyt sitten kun nykyinen kuopus aloittaa eskarin ja sitten koulun. Mutta siihen on niiiiiin pitkä aika.
Joo kasiviis vuosimallia oon. Mun mielestä on kans ihana ajatus että saisin olla kotona esikoisen aloittaessa eskarin ja koulun. Huomenna aamulla taas uutta testiä kehiin, toivottavasti tulis jo näkyvämpi viiva...
 
Voisin tulla tänne kans kuumeilemaan kolmatta. Mulla kans oli haaveena, että saisin olla kotona, kun esikoinen aloittaa koulun, vaan ei toive toteutunut. Takana vuosi yrittämistä ja kolme keskenmenoa. Myös Pco-tyyppiset munasarjat vaivana ja Ikääkin jo sen verran, että tämä kolmas olisi meidän viimeinen. Jos vain sellainen vielä saataisiin. Entuudestaan kaksi lasta, 10 ja 12 syntyneet.
 
@ouzeii voi eikä! Olen pahoillani! Mä olin jo niin varma! Joskos jaksettais kuitenkin uskoa että seuraava kierto olisi se plussa kierto! :)

Mulla on lapset syntyny 2010 ja 2015, ja oon edelleen kotona, on ollut mahtavaa olla kun esikoinen on nyt esikoulussa.. Ja niin mielellään olisin vielä kotona kauemman..valitettavasti jos ei tärppi pian käy on edessä töihin paluu..
 
Heippa.hyppäänpä minäkin tänne kuumeilemaan jos täältä löytyis tovereita jännäilemään☺☺:barefoot: Tänään on menossa kp 17. Ovulaatio siis just ollu tai päällänsä, kun en tarkalleen tiedä. Kiertokin hakusessa onko kuin pitkä mut arvelisin olevan28 tai 32. Tämä olis nyt yk2. Tarkotus oli alottaa yrittäminen ens vuoden alussa mut hätähousut alettiin jo aikasemmin:) töihin paluuta haluisin kans lykätä. Kotona -13 ja -14 syntyneet tytöt.
 
Karen85, ootko tehny tänään jo testiä? Onko viivanen vahvistunut? Mulla oli eilen alaselkä tosi kipeä. Käyn tänään antamassa pissanäytteen niin katsotaan ettei ole virtsatietulehdusta mikä kipuilee..
Juu vahvistui viiva ja nyt näkyy väriäkin sen verran, että aika hyvältä näyttää :) odotan vielä, että pääsen digillä testaamaan huomenna illasta, kun kotiudun ja sitten voisin siirtyä plussanneisiin!
 
Minusta tuntuu liian rohkealta mennä vielä plussanneisiin. Ehkä ensi viikolla, jos raskausoireet voimistuu ja ehkä mäkin vielä sen digitestin teen loppuviikosta tai viikonloppuna.
Tervetuloa uudet kuumeilijat mukaan! Mäkään en julkisesti tästä kolmannen haaveilusta oo puhunu niin täällä on ollu kiva lueskella muiden tuntoja :)
 
Mä kerroin heinäkuussa saadusta keskenmenosta vasta elokuussa muutamalle kaverille. Me ei oltu kerrottu raskaudesta muille kun mun äidille. Keskenmeno suru piiloutui silloin mun isän kuoleman alle. Olin sillon sairaslomalla kuukauden kun henkisesti tuntui ettei elämä etene. Tuli vähän liikaa kannettavaksi, mutta olo onneksi tasoittunut vaikkei suru olekaan hävinnyt kokonaan. Ikävä on ja pysyy, samoin ajatus siitä että nyt olisin jo reilusti yli puolen välin raskaana jos kaikki olis mennyt hyvin. Asian käsittelyä ei helpota että perhepiirissä on yksi n. samoills viikoilla raskaana mitä itse olisin eli pysvä muistutus on.. toivotaan että tämä pieni tarrautuu nyt tiukasti kiinni ja on juuri meille tarkoitettu :love:
 
Ärsyttävää kun ei mitään tapahdu.. kp 27, mulla yleensä kierto 23-26.. parikin testiä tehty kun malttamaton olen ja tietty kaikkia oreita kehitin........ Apteekin omassa testissä olin muka näkevinäni jotain haamua eilen illalla, mutta precheck tänä aamuna oli kyllä niin valkoinen kun ikinä vaan voi. Ja oireetkin, kuten rintojen arkuus, alkaa katoamaan.Se on mulla yleensä merkki menkkojen lähestymisestä.
Harmittaa hitsisti kun mä tyhmä jopa vähän uskoin tässä kierrossa osumaan:mad:
 
Mulla kans ihan julmetusti muka oireita vaikka niitäkin kai pitäs vielä tovi odotella:whistle: lisäks mulla on neljättä päivää ihan järjettömän kipee alaselkä:( en mä muistanu että tää on näin piinaavaa odotella että pääsee testailemaan,mutta ei auta kun odotella.....
 
Niiiiin ärsyttävä tää kierto:mad:
Kp29 tulossa iltaan, eikä mitään merkkiä menkoista. Oon testannut viimeksi tänään töysin puhtaan negan, joten uskottava se on, en todella ole raskaana.... Alkais nyt vaan sit uus kierto, mulla ei koskaan ole näin pitkä, ainakin vuoden ajan kun olen merkannut kiertoa, on ollut max.27pv
Huoh..
 
Voi harmi toiveilija38! Mulla kierto lyhimmilläänkin on tod. lyhyt jos on tuo 27pv. yleensä 30-37pv. Siinä sitä on kärsivällisyyttä kun odottelee. Ja ovikset, mistä hitosta sitä tietää mihin osuu kun kierrot heittelee aina. Tämä on ollut tällaista ihan teinistä asti, enkä käytä hormonaalisia ehkäisyjä, jotka nyt olisivat sotkeneet rytmiä. Niin me olemme erilaisia, munasoluista lähtien :D
 
Noniin, uuteen kiertoon siis, kp1 eilen ja melkein jo toivoinkin että kierto alkais, ärystti vaan ettei menkkoja kuulu kun tiesin että ei ole tärpännyt..
Kovasti on tullut mietittyä että miten kauan sitä yrittäisi ennen kun kävisi lääkärissä asian tiimoilta... Eilen sitten pohdin ja ajattelin että puoli vuotta ja sitten käymään lääkärissä tarkastamassa että missä mennään, onko enää toivoa raskautua ilman apukeinoja, ikää kun mulla tulee ensi vuonna se 40.......... Ennen tuota yritän pudotella painoa josko se auttaisi, liikkua enemmän jne..

Tsempit kaikille kierron kaikkiin vaiheisiin!
 
Täällä kolmannesta haaveillaan. Ennestään 2 poikaa ja yritys vasta aluillaan. Toivo jo heräsi kun jo 2 vuotta säännöllisesti tulleita menkkoja ei kuulunutkaan ja viikon jo myöhässä. Eilen kuitenkin 2 negaa ja tänään sitten vuoto alkoikin. Nyt lähinnä mietityttää seuraavan kierron pituus ja ovulaation ajankohta kun nyt meni näin.
 
Voisin ilmoittautua tänne mukaan :) lapsia ennestään tyttö -06 ja poika 11/16. Toista yhteistä kuumeillaan, eli minulle kolmatta! Nuoremman kanssa olen edelleen kotona.
Nyt menossa yk 1 kp 13/28, eli ovis aika meneillään... Kovasti jännittää miten kauan yritystä menee ennen kuin tärppää... Poikaa yritettiin 6 kk mutta mies oli silloin viikot eri paikkakunnalla töissä joten ei ollut aina oikeaan aikaan käytettävissä :whistle:
Ikää itselläni 36 v ja miehellä 46. Joten alkaahan tuo ikäkin jo päälle painaa...
 

Yhteistyössä