KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Minnarun hui, kuulostaa ikävältä:( Toivottavasti pieni rupeaa taas syömään!

koiksa Joko sä testasit? :D

Barbamama Kuulostaa hyvältä! En mä kyllä ite vielä testailemaan lähe, odotellaan nyt josko se täti kuitenkin kurvais paikalle.

ON: Mä heräsin aamulla kamalaan närästykseen. Ja jatkuva nälkä ei vaan tunnu häviävän, yölläkin heräsin syömään. Ihan kamalaa:ashamed: Korkeintaan 2 tuntia voi olla syömättä, muuten tulee huono olo ja maha murisee niin, että tekee ihan kipeetä. Ite en vielä elättele toiveita, että ois näin äkkiä tärpänny vaan luulisin ehkä ennemminkin, että johtuu pitkästä sairastelujaksosta ja nyt elimistö tankkaa. Tätiä odotellessa..
 
pikaseen vaan... ja kopsaan oman kirjoitukseni tuolta toisesta pinosta kun en jaksa kahteen otteeseen näpytellä..

Lääkärissä käyty.. eikä paljoakaan selvinnyt : / vähän pettynyt fiilis. Otettiin 3 putkiloa verta, sitten pitää käydä sokerirasituksessa ja sen jälkeen lääkäri laittaa kontrollointi pyynnön gynen puolelle.. että voiko antaa mulle clomi kuurin tms.. vai haluavatko ultrata ja miettiä mitä tehdään..
Ja kun meillä kuitenkin jo 2 lasta on, niin on siinä ja siinä että täyttyykö nuo kriteerit, että alkaavat julkisella puolella hoitaa.
Mulla siis vuonna -08 oli papereihin kirjoitettu, että jotain viitettä monirakkuloisiin munasarjoihin.. Silloin oli, että kontrolli aika 4kk:n päästä, mutta satuin sillon tulemaan raskaaksi ja kontrolli jäi käymättä ja asia painui takaalalle ja unohtui. Nyt sitten vasta iski ajatus, että silloin oli jotain "häikkää". saa nähdä miten tästä edetään.. vähän meinaa vetää mieltä matalaksi :(

mutta nyt töihin valmistautumaan..

tätikin löytänyt tiensä monen luo, :hug:
 
Danjuska: :hug:

Hejalla jännät paikat!

Mulla oli ovis siis lauantaina, ainakin luulisin niin. Vauva laitettiin tilaukseen silloin :D
Nyt musta tuntuu että mulla vois olla hiiva : / Meniköhän tän kierron vauvahaaveet nyt mönkään ton hiivan takia?!! Tänään täytyy marssia apteekkiin...

Hertta
 
herttaliisa: Mulla oli sama tilanne muutama kuukausi sitten. Otti päähän, kun osui juuri siihen ovisaikaan :/ Eipä ollut hyvistä limoista silloin tietoakaan... Hain hiivalääkkeen apteekista ja muutin ruokavaliota (hiivat, viljat, homejuustot pois ja tilalle greippimehua ja puolukkaa). Tämä karppaus ruokavalio auttaa siihenkin. Lisäksi olen nyt napsinut maitohappobakteereja minkä pitäisi myös auttaa tasapainottamaan elimistöä.

Danjuska: Hyvä, että kuitenkin jotain selvitellään / tehdään jo nyt. Toivottavasti siellä gynellä suhtaudutaan hyvin ja saatte apuja. Tsemppihalit :hug:

Heja: Sä olet niiiin raskaana! :D

koiksa: Joko testasit? :D
 
Heja Hyvältä kuulostavat oireet täytyy sanoa :)

Barbamama Sullakin kuulostaa hyvälle !

Minnarun Voimia kurjan tilanteeseen, toivottavasti tilanne raukeaa ja typy alkaa syömään :hug:

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille!

Olikos yhtään plussia tullut ?!

kp 24 / 29-31 dpo 7

).(
Täällä piinapäivät pahimmillaan. Ei onneks vielä ainakaan testit houkuttele. Nyt siis dpo 7. Ei kyllä mitään oireita. No, tänään oli hiukan alavatsakipua, mutta ehkä enemminkin ilmavaivaa kuin mitään muuta. Odotellaan. Onneks tälle viikolle on kaikenlaista ohjelmaa ja loppuviikosta mennään mun vanhemmille ja ollaan siellä ma asti niin ei ennen sitä ainakaan tule testailtua. Silloin ma onkin jo dpo 14. Voi,kun siihen asti pääsisin ilman tätiä! Harmittaa vaan kun tää kierto piti joka toinen päivä ässäillä ja muutenkin tosissaan yrittää, eikä sit kuitenkaan ässäilty niin paljon kuin ois pitänyt. Jotenkin vaan oli niin väsy ja kaikkea muuta :|

Koiksa Älä pidä meitä enää jännityksessä. Sä oot kans kyl niin raskaana että :)

Hertta Sulla on hiivaa, kurjaa! Mulla on tasan 2 kertaa ollut elämässäni hiiva ja ne on olleet alkuraskauksissa. Tosin olin tainnut jo plussata ennen oireita, mut ekalla neuvolakäynnillä niistä valitin. Oisko sullakin sitä? Vai onko usein tuota vaivaa? Mulla ainakin merkkais raskautta. Voi kun sais hiivan hih, no ei vaan :ashamed:

Ja painonpudotusta nyt - 3,9kg. Siistiä! Aloin silleesti hiukan mukaellen karppaamaan. Jätin leivän ja peruna, pastan, riisin pois. Kaurapuuro kyllä pitää aamuisin saada ja ruuan laitossa oon käyttänyt kyllä jauhoja ym. Mutta hyvältä näyttäis tähän mennessä.

Niisku
 
Kjehkjeh!!
Edelleenki testi kaupassa tai apteekissa... Pistin isännän hakeen koiran antibiootitki ja veikkaan, ettei tajua ostaa...
Kyllä tää aika vahvasti tuntuu, että vois olla sitä mitä toivotaan...;)

Painon pudotuksessa.. Kahdessa viikossa -1,2kg, eli nyt neljässä viikossa yhteensä -4,6kg. Viime viikon aikana vain 0,3kg.. Vois olla aika luonnollinen syy tuohon pudotuksen hidastamiseen.

Jaksu halit Tätiin törmänneille. Ja toivotaan että Barbamamalla on just niitä kiinnittymis kipuiluja!
 
Tädin kohdanneille :hug:

Lupaavia oireita on ilmassa. Jospa niitä plussauutisiakin siis kuultaisiin piakkoin. :)

Painonpudotus tähän mennessä yhteensä -3,4kg. Sorruin vehnään pastan muodossa useampanakin päivänä ja leipää on myös mennyt reilusti. Taas turvottaa. Väsyttää vaan niin vietävästi, etten ole jaksanut miettiä pätkääkään mitä suuhunsa laittaa ja kuinka paljon.
 
mymosa
Tein tänään iltapissasta testit ja haaleampaa viiva näytti kuin muulloin.. Hmm.. joko tässä kuussa ei oo ovista ollenkaan tai sitten tuo vuorokauden aika vaikuttaa.. Testailen kyllä vielä niin kauan kun testejä riittää eikä menkat ala..
 
Iltaa mammat!
Niisku, mun hiivaoireet on nyt ihan toista luokkaa kun eilen :O Tän päivän aikana ne on hävinneet! En päässyt apteekkiinkaan kun mies vasta hetki sitten töistä kotiutui. En tajua...viimeksi hiiva ollut esikkoa oottaessa. Ei siis oo useinkaan mulla riesana. Siitä oviksestakin olin melkein varma, että ois ollu lauantaina. Eilen oli sitä hiivaoiretta, tänään tuli ovisliman tyyliset limat. Mä oon nyt ulkona ku lumiukko! |O

Koiksa, melkonen oot! Mä oisin jo testannut aikapäiviä sit!

Tässä kierrossa taitaa aika moni plussata :heart:

Kuullaan!

Hertta
 
Sunflower11
Heja: Eihän siulla vielä menkat alkanu?? Niin lupaavat oireetkin oli!!

On tää oviksen odottelu kyllä yhtä tuskaa :D Vielä tuskaisempaa tosin on varmasti se oviksen jälkeinen aika :D
 
Heja: :hug:

Samoin taitaa täällä käydä... taas kerran... :( Aika vahvasti on täti olo nyt eli perjantaina näkyy punaista. Itken varmasti silmät päästäni, kun silloin on meidän enkelipojan laskettu aika :'( Taisi sen vuoksi mielikuvitus tehdä tepposet tässä kierrossa noiden oireiden kanssa. Sitä niiiiiiin toivoi, että olisi raskaana tuona päivänä, mutta ei niin ei...
 
Moikka! Voikos teidän joukkoonne liittyä?
Mulla siis vauvakuumeinen mies ja itsekin kyllä olen, mutta jotenkin epäilyttää joka toinen päivä ja joka toinen olen aivan kuumeessa. Se raskausaika huolettaa samoin synnytys ja jaksaminen kolmen lapsosen kanssa.

Mulla siis kp 4/ 28, paitsi että nyt tuli jotenkin kummallisesti tuo kierto, viimeksi etuajassa ja nytkin etuajassa... ja kiertopäiviksi tuli 20 tähän väliin.

Yrityksiä meillä on vielä 0 kpl. Jo olemassa olevat lapsoset ovat vm. -01 ja -08. Tyttö ja poika.
Mies tahtoo kolmannen mutta meinaa vielä ootella, mutta että tänä vuonna kuitenkin alettais yrittämään, mitä se sitten tarkoittaneekin. Mä taas sanon että jos meinataan tehdä niin tehdään sitten heti. Eli katsoin tuossa että jos tästä kierrosta tulisin jo raskaaksi niin laskettuaika olisi 11.11.11, sehän passaisi. :D

Päivittää voisi siis
VanamoBr kp4/28 yk 0 -01 -08
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän eletään jänniä hetkiä! koiksa-79 testaa jo! :D
Minnarunille voimia! :hug:

Tästä kierrosta olen ovista tikuttanut, ja erehdyin tilaamaan noita davidin liuskoja, jolla ei tee mitään! :mad: Aloitin kp 12 ja eilen oli ensimmäinen haalea viiva ja tänään ei sitten ollutkaan enää mitään, vaikka luulin että viiva olisi voimistunut. Tiedä oikein mitä pitäisi ajetella..
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Täällä alkoi limastelu.. digitesti on silti negaa.. :(

Tässä kuitenkin mun ovistestisuoraa..

Puikolla


Liuskalla


Puikolla kp17 vielä erikseen


Tällanen omanapainen viesti taas..

Harmittavan paljon meitä on tuolla listan alapäässä, toivottavasti tässä kierrossa kivutaan ylös ja tiputaan tuonne haikaran alle :)

Vanamo, tervetuloa.. päivitin sulle tiedot tuonne ja laitoin yk1, koska sain käsityksen, että tässä kierrossa jo yritys alkanut.
 

Yhteistyössä