KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mymosa:Saa siirtää.. Ei kai se sinne siirtäminen tai siirtämättömyys,vaikuta siihen kuin käy.

Mulla on digi oottamassa.. Koitan maltaa pantata vähän aikaa. Haluan siihen mahdollisimman isot luvut, kunhan sen raskin tuhlata.. Huomenna? Ylihuomenna? Viikonloppuna?
 
koiksa PALJON ONNEA :heart: Ja tervetuloa toisellepuolen :)

Mulla näytti kp 29/28 digi raskaana 2-3 eikä viiva ollut tuonnepäinkään kun toi sun, joten kyllä sä hyvät lulkemat saat :)

Nyt muut tarraa kiinni ja lähtee mukaan!! :O:whistle:
 
Onnea koiksalle todella tehokkaan näköisistä viivoista! Ja kiitos tervetulotoivotuksista ja tietojen päivittämisestä. Oletteko laittaneet nuo kp päivät tuonne joka päivä vai mitenkä? Mä olen jo yhden lapsosen kanssa täällä aikanaan hengaillut mutta silloin pöllähdin heti tuonne odotusaika-puolelle ja itse päivitin sitä ketjua, joten en tiedä miten teillä on tapana nyt sitten. :confused:

Meillä on kovasti keskusteltu nyt tästä vauva-asiasta ja myöskin koiravauva-asiasta. Meillä on siis kaksi jo täällä ja kolmas koirakin tulee 2012. Menee siis loistavasti mammaloman ajaksi jos näin käy. :xmas: Mutta nämä meidän suunnitelmat ovat aina sen tyyppisiä että ensin mietitään ja kelataan ja päätetään että ensi vuonna sitten ja seuraavaksi huomataan että kumpikin työstää ihan täysillä että homma hoituis heti eikä ensi vuonna. Noh, ainakin ollaan aikaansaavia. :saint:

Eli siis täällä ollaan nyt sitten. :)
 
VanamoBr: mymosa hoitelee tuota etusivun listan päivittelyä =) Ilmoittele tänne tekstin joukkoon sitten tietojasi ja tarvittavia muutoksia, niin mymosa päivittelee.

Omaa napaa... Tällä hetkellä on aika sekavat tunnelmat... Lämmöt sahaavat edelleen ylhäällä vaikka yleensä laskee jo muutamaa päivää ennen tädin tuloa. Oviksen perusteella oletin tädin tulevan perjantaina, mutta nyt lämpöjen perusteella ehkä lauantaina? Menkkaoireita havaittavissa: yleinen v...tutus, naama kukkii, alaselkä jomotusta. Mahdolliset raskausoireet mitä on ollut voivat olla täysin muista asioista johtuvia sattumia ja osa mielikuvitusta. Varmana oireena pitämääni tissikipua ei ole yhtään - tosin se on tullut ennenkin aika myöhäisillä päivillä. En siis jaksa uskoa tärppiin enää :( Eilen piti käydä apteekissa hakemassa herkkä testi perjantaita varten, mutta en sitten mennytkään. Ihan turhaa rahanmenoa... : /
 
Vau, olipas tummat viivat koiksalla, onnea! :flower:

Onpas ollut punainen helmikuu täällä :( Tsemppiä pudonneille uuteen kiertoon!

Tervetuloa VanamoBr!

Peukutukset Barbamamalle d=)b

ON: Omituiset veriset vuodot alkoivat taas viime viikolla, kun aloitin hiivalääkkeet :( Lääkäri aikaa en julkiselta puolelta saa, vain lääkärin soittoajan. Sehän se varmaan nämä vuodot lopettaakin :headwall: Noh, silloin selviää ainakin se papa- kokeen tulos. Jos olisi nyt yhtään ylimääräistä, niin menisin kyllä yksityiselle.. Mitä enemmän etsin netistä tietoa, sitä enemmän pelkään, että jokin todella on hullusti. Se on vaan kun ei satu alavatsaan, niin heidän mielestään ei ole mitään hätää : /

En pääse n. viikkoon koneelle. Toivottavasti täällä olisi plussanneiden lista kasvanut sillä välin :)
 
Onnea koiksalle:flower: ja tervetuloa VanamoBr!

Täällä alkaa kohta olemaan eka kierto takana ilman ehkäisyä. On vaan niin epäsäännöllinen kierto etten oo ihan varman millon kukautisten pitäisi alkaa:ashamed: mutta eiköhän ne menkat tuu viimestään ens viikolla...
 
Heippa. Taitaapi täälläkin kouluun meno vähän lykkääntyä.
Saankos siis liittyä joukkoonne. :)
Eli nyt InkeriIisakki kp 17/30 yk 1 -08 -10

Ovulaatio ois ollu viime viikonloppuna, näin oletan. Nyt jos tärppää niin la ois 30.10. saas nähä.
En toki tiedä miten hienosti nuo kierrot jne heittää kun menkat alkoi viime joulukuussa vasta, imetin nuorempaa poikaa 9kk ikäiseksi saakka. Nyt saa jännittää sitten sinne 21. päivään saakka, silloin pitäis alkaa kuukautisten.. kai.
 
Viimeksi muokattu:
KOIKSA Hieno plussa! Vaikka olihan tuo nyt odotettavissa. Älähän sitä digiä liian kauan odota kun eikös se näytä sit pidemmillä viikoilla vaan 3+. Voisit nyt jo saada 2-3 :)

VanamoBr ja InkeriIisakki Tervetuloa joukkoon!

Mymosa Mä en ainakaan ole saanut tuon sun kp 17 viivaa vahvempaa näinä kahtena kiertona. Oon olettanut että tuo on jo ovis. Mä en siis digiä ole käyttänyt.

).(
dpo 9. Pitkälle oon päässyt ilman kummempaa piinaa. Ja huomenna lähdetään mun vanhemmille, jossa ollaan ma asti, joten testit ei liian aikaisin kuumota kaapissa.

Ei kyllä ole oireita suuntaan eikä toiseen. Välillä tuntuu että ois tärpännyt,mutta mutta. Eilenkin zumbassa väsytti ihan tajuttomasti. Leukaa repi koko ajan. Voihan olla että siellä oli huono ilma tai jotain. Ja sit samaisessa zumbassa tuntui jotenkin ahdistavalta tuolla alamasulla.

Joopa joo. Tiistaina siis testaan aikaisintaan. Jollei täti pyyhällä ennen paikalle. Vois sitä jannitellä kyllä vielä esim. ke tai to asti niin ois varmempaa. En yhtään hauais katella sitä typerää yhtä viivaa :( Juuri katselin aiempia neuvolakortteja ja olen testannut vasta kun menkat on olleet n. viikon myöhässä. Miten olenkaan malttanut ?! Tai sit oon huijannut neuvolassa ;) Hih!
 
mymosa
Digi edelleen negaa, mutta puikossa loistaa tasavahvaa viivaa.. tiedä nyt mitä tässä ajatella..

Noh, ei auta ressailla.. oon lukenu, ettei pco:lla merkkaa välttämättä ihan oikein nuo testit.. Mut oishan tuo kiva tietää missä mättää, etten oo kertaakaan bongannu digillä ovista vaikka liuskalla tms olen.
 
Sunflower11
Mihin vuorokaudenaikaan ootte noita digitestejä tehny??
Ohjeissa luki et voi tehdä aamullakin, mut sit noita liuskoja ei voi tehdä aamulla..

Munasarjoja särkee (tai jostain sieltä :D) mut tikuissa ei näy mittää...
 
koiksa Jättimäiset onnittelut ja paljon tarrasukkia=)

VanamoBr Tervetuloa! Mitäs koiria teillä on? Meillä on 4 koiraa+tällä hetkellä 8kpl 7-viikkoisia pentuja:whistle:

InkeriIisakki Tervetuloa!

ON: Jep, täti tuli ja rytinällä: / Kylläpähän harmitti, kun jo vähän toivo heräs. Itkuhan siinä tuli. Taitaa eka pettymys olla se vaikein. Vaikka edellinen kierto oli kyllä muutenkin niin omituinen, etten edes osannut toivoa mitään. Oli mahatautia, flunssakuumetta ja burana kuuria. Tais tosta muutaman viikon sairastelusta johtua se jatkuva nälkä yms:mad: Loppupahan herkuton helmikuukin siihen, oli pakko paistaa lettuja, että päivä vähän parani:LOL: Ei kait siinä muuta, kun uutta ovista odottelemaan.
 
mymosa
Mulla ovis näkyy parhaiten siitä päivän toisesta pissasta, paitsi fertestillä joka on tehtävä aamupissasta. Liuskat ym olen myös tehnyt aamulla toisinaan, kun ei siitä päivän toisesta pysty tekemään.
 
Niisku ja Barbamama, teillä on jännää...pidän peukut pystyssä molemmille d=)b

Heja :hug:

Tervetuloa InkeriIisakki :wave: me jännitellään sitten samoilla päivillä :)

ON: Ei oikeastaan tuntemuksia, eipä kai niitä vielä näin aikaisin olisi muutenkaan :D tai ehkä vain kuvittelen, mutta hieman jotain masuoloja treenin aikana saattoi olla, liekö sitten vaan vatsalihasten vapinaa ;)
 
Viimeksi muokattu:
Koiksalle onnea!!! :D :flower:

uusille tervetuloa!!


Mymosa: onko pco siis sama kuin monirakkulaiset munasarjat??
Itsellä nyt hyvin vahva epäily siitä että itse moiset omaisin :ashamed: tai siis että aika paljon faktat sitä puoltaa.
Mulla oviskipuja paljon ennen ovista ja oviksen aikaan tuntuu että lantio rähähtää. Mulle lääkäri selitti että jos monta munasolu lähtee kehittymään liian isoksi, eivätkä yhtä johtorakkulaa lukuun ottamatta surkastu, niin ovulaatio olisi heikompi tai jotain.. siis että eivät tukisi sitä "johtosolua".. en ole vielä uskaltanut ettiä tietoa.. tarpeeks pahamieli tuli sen lääkäri reissun jälkeen kun hoksasin että näinkin voi aikapitkälti asiat olla.

Mulla kyllä tulee testeihin ihan kunnon vahvat viivat, jopa vahvemmat kun kontrolliviiva. oisin halunnut varmistaa asian digillä mutta eipä meidän apteekissa niitä myyty.. ehkä ensi kiertoon sitten netistä tilailen.
 
mymosa
Danjuska juu samasta murheesta kyse. Mulla on nyt metut käytössä hoitona tuohon ja olen lukenut, että yhdessä mm. ruokavalion ym kanssa puolessa vuodessa on tullut tulosta pco:hon.
Kohta loppuu toi resepti ja pitää hakee uusi, saa nähä ultraavatko samalla noi munasarjat.

Mulla nippailee molemmille puolin lantioo nyt.. tiiä sit mitä on.
 
mymosa
Ja aion olla niin ilkee päivittäjä, että pudotan seuraavassa punnituksessa pois ne jotka eivät ole ilmoittaneet mitään viime punnituksessa eivätkä ilmoita seuraavassakaan.

Ja antakaahan listalaisetkin äänimerkkejä itestänne.. siellä on muutamia, jotka olleet hiljaa.. halutaan tietää missä mennään :)
 
:wave: täällä ollaan. Oireista vois ajatella et olis ovis käsillä, näkee nyt sitten millai isäntä huomenna tulee ja onko sellaisella tuulella et peittoja heiluteltais, olis kyl ollu kotona alku viikosta, mut jotenkaan ei tullut sit harjoiteltua tuota peiton heilutusta.
 
mymosa
Digi on negaa, muuta lukisin jo plussaksi yhdessä nippailujen kanssa.. en kyllä enää ala testaa kun noi loppuu, ei tästä tuu mitään.

No mutta sainpahan miehen eilen yönä pikaiseen pupuiluun.. joten nyt on vauvaa tilattu viime viikonloppuna, eilen ja jos vielä viikonloppuna tilais niin ei pitäis olla yrityksestä kii.

masentaa..kuitenkin.
 

Yhteistyössä