KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta ja anteeksi hiljaiseloni (syykin selviää kohta)! En nyt tiedä mitä kropassani tapahtuu, mutta niukka tuhruttelu, jota minulla oli, lähes loppui kunnes eilen illalla alkoi vuotaa enemmän. Ja tämän aamun perusteella täti sieltä kuitenkin tuli eli mulla nyt kp1/32. Niitä r-oireita mulla mielestäni oli (paleli, huono olo, metallin maku suussa, tissit kipuilivat). En tiedä oliko ne sitten mielen keppostelua vai onko nyt kyseessä varhainen keskenmeno? Testiä en tehnyt, kun kuitenkin sitä tuhruttelua oli. Kirpaisee, myönnettävä on, kun jotenkin jo ennätin ajatella, että vauva on tulossa...Mutta samaan aikaan olen myös hirmuisen onnellinen, ja se tosiaan lieventää pettymystä, sillä minusta tuli ensimmäistä kertaa elämässäni täti=) Siskolleni syntyi pikkuinen prinsessa tiistaina!!Olen niin onnellinen ja täpinöissäni, että en voi sanoin kuvata tätä oloa!! Sen vuoksi en ole ennättänyt kirjoittelemaankaan, kun olen oluut niin täti-huuruissa! Mutta eikun uutta yritystä kehiin, vielä minäkin sen pikkuisen nyytin saan syliini!
 
KaramelliApina: Esikoista yritettiin melkein vuosi, ja sitten tuli mahis päästä näytelmään. No päätettiin lykätä vauvan tekoa ja meen näyttelemään. Mutta jo toisissa treeneissä ilmoitin ohjaajalle että olenkin raskaana, mitä tehdään... :D Siis oltiin lopetettu yrittäminen.. No ne halusi että jatkan mukana kuitenkin. Kolme viikkoa jouduin olemaan treeneistä melkein kokonaan pois pahoinvoinnin takia. Mutta sitten olin lavalla vielä raskausviikolla 27... :D
 
mymosa
Listan pitäisi olla ajan tasalla taas, äkkiä vilaisin vaan päivityspyynnöt ja laitoin kierrot kohilleen, joten sori sori jos laskin jotain väärin :)

Eilen venähti näytön arviointikeskustelu pitkäksi ja kerkesin just kotiin vaihtaa vaatteet zumbaan.. en jaksanut illalla enää tulla päivittelee.

Kohta lähtee viemään lapsia ja vapaa viikonloppu.
 
:attn: TäTi ei tullukkaan!!!!!!!!!!!! Se olikin vain yksi pieni pyyhkäisy ja sillä selevä :confused: En vain kerennyt eilen koneelle kertomaan. Eli kp:t on sitte vissiin.... 35/32 tai jotain....
 
Viimeksi muokattu:
Moikka mammat! Meillä on sairasteltu urakalla, enkä oo jaksanut koneelle. Ajattelinkin että tämän kierron ovisaika menee sairastaessa, mutta ei se menekkään :D Ihan käsillä on ovis, limoista päätellen ja nyt ois sit tää vkl tarkotus aika tiiviisti yrittää raskautumista...

En kerkee nyt kommentoimaan muuta, kohta pitää hakea kerholaisia kotiin!

Hertta
 
Mymosa: Mulla kp 2/32. En tiedä voisiko nyt olla kyseessä varhainen keskenmeno, koska vuoto on ollut runsaampaa kuin mitä mulla ikinä. Toisaalta mitään kipuja ei ole kyllä ollut, pitäisi varmaan olla jos olis km. Mutta mitäpä tuota turhaan pähkäilemään, joka tapauksessa vauvaa ei meille lokakuussa ole tulossa. Kohti uutta kiertoa katseet...
 
m0308: jännää!!! =)

Pahoittelut kaikille tädin kanssa tekemisiin joutuneille :hug:

ON: ovis hyödynnetty :D nyt jännätään sitten ihan tosissaan...arvatkaa vaan kuka alkaa kohta luettelemaan oireita..painonpudotuskin sujuu taas, toivottavasti nyt ei taas vaakalukema pompsahda just maanantaina, että saisin edes jonkinlaisen tuloksen tuonne listaan.
 
Viimeksi muokattu:
Halit kaikille tädin yllättämille :hug: Onnea uuteen kiertoon!

m0308: Kuulostaa hyvältä = valemenkat? =) Onko muita oireita? Oletko suunnitellut testaamista?

Täällä alkaa toivo taas nostaa päätään. TCOYF lämpökäyrä näyttää tällä kertaa oikeaoppiselta eli tunnistaa hyvin dippauksen ennen ovista ja hieno nousu sen jälkeen. Sen perusteella pupuilutkin ovat osuneet juuri oikeaan aikaan (joka päivän taktiikalla tällä kertaa). Nyt on dpo 4 eikä tietenkään oikeita oireita voi vielä olla, mutta mielikuvitus sellaisia on jo :LOL: Väsyttää ihan tautisesti ja paleltaa. Toivottavasti ei ole taas joku tauti iskemässä... Tänään on myös pissattanut koko ajan, mikä johtuu todennäköisesti vain painonpudotuksesta. Miehen vauvakuume tuntuu vain yltyvän. On sanonut useampana päivänä, että haluaa sen vauvan jo ja kyselee vointiani ym. Koitan olla nyt innostamatta häntä liikaa, ettei pety kovasti tädin tultua vierailulle. Saan varmaan purkaa intoiluani tänne jokaisesta mielikuvitusoireesta, niin ei ole niin suurta tarvetta hehkuttaa niitä miehelle? :cool:

mymosa: Päivittäisitkö mulle dpo 4 =) Muuten tiedot on oikein. Kiitos!
 
Barbs: ei ne ollu ees valemenkat,ku se oli vaan sellanen yks millin kokonen punanen tippa valkkarin seas. Tällähetkellä oireina: Jatkuva tissikipu, mikä alko oviksesta, närästys;koko ajan, enkä KOSKAAN kärsi närästyksestä,vain ja ainoastaan raskausaikoina oon siitä kärsiny. Yövalvomiset, nuha, lämpö 37 ja sellaset inhottavat pikku repäsykivut aina ku yskäsee tai nopeesti nousee seisomaan. Eli suurinpiirtein kaikki normit mitä joka kierros... Mutta EDELLEEN uskon että täti tulee.. Se vain tulee TAAS vähän myöhäs.
 
Täällähän on jännät päivät menossa! :D

ON: Valkovuotoa on alkanut tulla enemmän kuin ennen ja se on kirkasta. Elättelen toiveita oviksesta tai edes muutoksesta hormonitoiminnasta. Jospa sitä saisi parin kuukauden päästä ilmoitella jonkinlaisia kiertopäiviä.:)
 
mymosa
Huominen päivitetty..

Tulin just viemästä lapsia.. matkalla kuultiin radiosta, että meillä päin sattunut paha kolari... Sama tie, jopa melkein sama kohta kuin aikalailla tasan 2v sitten meidän kolarissa.. tänään vain kuoli 14v tyttö :( Veti hiljaiseksi.. todella.
 
heipat

Menkoista kärsiville :hug:

nindez:
Mulla ainakin km:n jälkeen monessa kierrossa oli samaisia oireita ja yhden kerran olinkin melkein varma, että olen raskaana.. mutta enpä vain ollut.

ovulaatio-/sen jälkeiset oireetkin kestää nykyään menkkojen alkuun asti. oviksen jälkeen lyä nenän tukkoon, palelee ja väsyttää ja on totaalisen flunssainen olo. Nyt ei mitään, mutta eipä ole ovistestiin edelleenkään mitään tullut :headwall: entistä valjumpaa viivaa näyttää. no, ihan sama.. josko maanantaina lääkäri ottais sitten meidän asian tosissaan.

m0308: iiikkk!! jospa ois sitä mitä toivotaankin :D
itsellä kans kahdessa edellisessä raskaudessa ollut närästys heti alusta asti.. tosin siis viimeisin raskaus meni kesken, mutta närästystä oli miltei heti plussan jälkeen jo.
 
Sunflower11
Toivottavasti m0308 olis sitä mitä toivotaan ;)

Jänniä paikkoja kaikilla :)

Pahoittelit niille joilla menkat on tullut!

Täällä tänään kp 9, maanantaina alkaa oviksen testaaminen. Nyt oon vaan huvikseni silloin tällöin testannut.

Plussatuulia :)
 
mymosa kiitos hienosta pinosta! Ihania kuvia :)

m0308 toivottavasti täti ei tuliskaan sinne vierailulle pitkiin aikoihin! Jännää:D

Pahoittelut tädin yllättäneille:hug:

ON: Mulla on ihan omituinen olo. En usko, että olis millään voinut tärpätä heti, kaipa nää on vaan jotain kuviteltuja oireita. Musta tuntuu koko ajan, että kuolen nälkään. Nälkä on iha jatkuvalla syötöllä, mieskin katteli aamupalalla, että miten mä voin syödä niin paljon:ashamed: Viimeset kaks päivää on menny oikeestaan vaan syödessä. Ja jos ei syö, tulee huono olo ja sit ei enää voikaan syödä, vaikka miten ois nälkä. Ihan outoa:confused: Puol tuntia syömisen jälkeen on jo niin kova nälkä, että mahaan sattuu. Kaipa sitä taas pitäis suuntautua syömään, ennen kun näännyn nälkään tähän koneen äärelle!
 
Viimeksi muokattu:
Listan kärkipäässä onkin hienoja päiviä! =) Mitä kuuluu tänään m0308, koiksa, KauniinaPäivänäTuut ja smurffiina?

m0308: Sulla on ainakin hienot oireet ja päiviäkin jo iso liuta =) Kovasti peukutuksia, että tarkottaisi toivottua salamatkustajaa. bd

miranda: :hug:

mymosa: Olisko se oviksesta johtuvaa juilintaa?

Heja: Hyvältä kuulostaa =) Koska ajattelit testata?

Taitaa olla joku pöpö iskemässä. Eilen oli koko päivän outo olo ja aina välillä iski oksetus aalto. Raskausoire se ei todellakaan ole, koska raskauden aikana se on iskenyt vasta rv 6 paikkeilla. Ehkä palelu ja väsy olo johtui siis siitä taudista. Tänäänkään ei ihan ok olo ole ollut, mutta vähän on jo helpottanut. En kestä, jos meille iskee taas joku kova kuumetauti tai vielä pahempaa, jos käydään yksi kerrallaan vatsatautia läpi... :(
 
koiksa: Peukutuksia! Komppaan miestäsi ;) Joko testasit?

Outo olo jatkuu täällä... Ihan kummallinen olotila... Väsyttää, paleltaa, pyörryttää, närästää, on huono olo, muttei kuitenkaan okseta, vatsa sekaisin... On sellainen olo koko ajan kuin tauti olisi just iskemässä, muttei kuitenkaan iske kunnolla. Tätä jo siis useampi päivä. Ärsyttävää! :stick: Noi voisi tietty olla raskausoireita, jos olisi jo enemmän päiviä, mutta nyt en usko siihen (tänään dpo 6). Mieliala on kyllä vähän heilunut (sain eilen aimo riidan aikaiseksi miehen kanssa ihan turhasta). Ainakaan vielä ei ole mulle tyypillisiä raskausoireita: tissikipu, yöpissatus ja painontunne kohdussa. Taitaa siis olla enemmänkin toiveunta kuin todellisia oireita nämä...
 
mymosa
jokohan nyt toimis.. ovista ei ole vielä kii saatu. puikot on lähes tasavahvaa, liuskat tummuu ja digi on negaa. siispä ootellaan vielä.

Simppoja on kuitenkin laitettu urakalla matkaan, joten siitä ei jää kii :)
 
Tervehdys! Aika monella on jännät paikat :) Joko on koiksa testannut? Mä en malttais olla testaamatta jos mieskin jo "painostaa" testaamaan ;)

Mä luulisin että tänään ois ovisaika...eilenillalla laitettiin tilausta jo menemään :D Mutta, mitäs luulette, pitäskö ottaa varman päälle ja vielä tänään pupuilla? Eilen tuli jo mukavat ovislimat....

Kuopus tuli kertalaakista, ei sen kummemmin otettu ressiä oviksesta tms...

mymosalle onnea ovisjahtiin :hug:

barbamamalla on kyl ihan kivasti oireita...vai tekeekö pääkoppa hallaa :p

Hertta
 

Yhteistyössä