'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Macy gray, mun mielestä aika riskiä alkaa lääkitsemään itseään ilman faktatietoa saati lääkärin määräystä. Disperiini mm. ohentaa verta, tiedä vaikka joissain tilanteissa siis jopa haittaisi alkion kiinnittymistä. :|
 
Lunea > Hemoglobiini ei ole alarajoilla vaan todella hyvä. Jos olisi alhaisempi, niin en edes harkitsisi. Minidisperiiniä olen ajatellut ja se lienee pienen annostuksesna vuoksi myös pienempi riski. Taidan kuitenkin kysyä asiasta ainakin hoitajalta, sillä luultavasti joudun huomenna joka tapauksessa soittamaan.
 
Nyt olis täällä kp23 ja pahoinvointi, huimaus ja tissikivut on ihan tähtitieteellisiä. Alamasua repii ja nippaa aina välillä. Testi näyttää edelleen negaa, menkoista ei ole vielä tietoakaan. :| kai sitä on vaan odotettava ja odotettava.
 
Täällä mennään kp 28/30-31 ja dpo 9 ja oireita ovat:

-rinnat ovat turvonneet ja hieman arat, mutta tämä on kyllä ihan tyyppillistä ennen menkkoja muutenkin..
-pari viimeistä päivää olen ollut tuntevani välillä pientä nippailua kohdun vasemmalla puolella tai vasemmassa munajohtimsessa.. tänään nippailu on selvemmin havaittavissa, mutta ei ole kivuliasta, lähinnä tuntuu hyvin lievältä ‘krampilta’ – mutta miksi tämä tunne on vain toispuoleinen??? (googletin jo kohdunulkoista raskautta..)
-tavallisesti kärsin pms-päivästä dpo 8/9 jolloin olen itkuinen ja herkkä, mutta nyt olo on ollut ihan tavallinen

Pitäisi vielä kestää sunnuntaihin tai vielä mielummin maanantaihin, niin ei tulisi haaskattua rahaa.. mutta hopi-hopi eikö tämä viikko voisi vierähtää nopeammin!?! ;-)
 
hei, ilmoitanpa itseni mukaan jännittävään seuraan. Olen viikon ajan jo seurannut teidän muiden juttuja mielenkiinnolla =) menkat nyt 10 pv myöhäs, mut vielä lauantaina nega.. Nyt siis kp 38/28. Luulin oviksen olleen normaalisti, mutta työmatkan jälkeen peittoja heiluttelimme siis kp 20-21 ja nyt sit jännätään.. menkkamaisia supistuksia ollut kp 28 alkaen, ja kuukausittainen migreeni uhkasi mielestäni myös silloin. Nyt kuluneen viikon aikana seuraavaa:
-vauvamme ruoat tuoksahtaneet oudolle välillä,
-väsyttää kovasti,
-alavatsalla kumma painon tunne ja nippailuja
-niitä supistuksia
-selkäsärkyä (kuten menkkojen aikaan yleensä)
-eilen ja tänään aamulla ja aamuyöllä heikotusta ja pyörryttävä olo

Oireet aika samat kuin reilu vuosi sitten toisen lapsemme odotuksen alussa, silloin(kin) haamu tuli vasta yli 10 pv vuodon odottelun jälkeen ja vauva syntyi 13 päivää yli lasketun ajan.. Nyt pari negaa jo saatu, mutta jännitys vaan tiivistyy entisestään. Ensimmäinen oire (kuviteltu tai ei) oli nuo kuukautiskivut ja selkäsäryt jotka aina vain jatkuvat sitten aloimme vasta kaivata vuotoja tulevaksi..
Enää en ilkeä hakea pienen kunnan apteekista lisää testejä, tilasin hetki sitten netistä. Testaillaan sit uudestaan tarpeen vaatiessa kun testipaketti postilaatikkoon kolahtaa.

Onnea ja toivottavasti mukavaa jännitystä muille! Toivottavasti mahdollisimman monen oireet olisivat oikeita =)
 
hei.. mulla on tänään kp 28/30-32 ja tein illalla raskaustestin ja selvä haamuhan sieltä pärähti. :)
oireita mulla on ollut nyt:
-huimaus
-alamahan nippailut(tiedän nyt mitä niillä tarkoitetaan ja kunnolla)
-etova olo
-väsyttää
-paleltaa
-jotenkin koko ajan tuntunut et oon raskaana
-itku herkässä
-rauhallinen olo töissäkään ei mene hermot
-nännit on arkana ja nänninpihat kasvanut ja tummunut hieman.

toivotaan et tässä parin päivän aikana plussa vahvistuu..

ja kaikille muillekkin kovasti plussa tuulia!

niin ja PLEX: mulla ovulaatio kans tapahtu vasemmalta puolelta ja siel nippaillu enemmän mut nyt oikeelta puolelta ja kohdun kohdalla tuntuu nippailut jo parin päivän ajan. ja tietysti sitä juilimista..=)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä myös ilmoittaudun mukaan, ihana ollut lukea muiden oireilua ja "oireilua" :)

Täällä menossa kp 26/32.. Ovista en ole bongaillut, mutta ajattelisin nyt olevan n. dpo 8 tai sitten olen aivan pihalla.. se on yhtä varteenotettava vaihtoehto, sillä ovis ei juurikaan minulla itsestään ilmoita ja tikuttamisen ajattelin aloittaa vasta seuraavasta kierrosta :) Nyt siis yk 2.

Oireita kuitenkin saanut olen:
*Alavatsalla paineentunnetta,lieviä nippailuja
*Nännit kosketusarat (ei ole ennen olleet) nyt kuitenkin tämä jo helpottamaan päin, joten liittyisiköhän kuitenkin ovikseen
*Itken... tätä toki muulloinkin teen, mutta salkkareissa tuli kyyneliä (pohanoteeraus) :)

Eniten nuo nännini mietityttää.. Tärppiin en usko, sillä pupuilut jäivät HYVIN vähäiselle määrälle.... miten sitä kuitenkin aina näitä oireita itselleen kehittää.. huuhuh :)
 
Jemilia: mulla edellisissä raskauksissa nännipihat myös selvästi kasvaneet ja tummuneet tärpin jälkeen.. sen tosin olemme tajunneet aina vasta jälkeenpäin.

Omista oireista unohdin päivällä erittäin runsaan valkovuodon, mistä tuli abc-puolelta vastaan että sellainen on tavallista raskausaikana estrogeenin aikaansaannoksena. Isännyys on liki satavarma että raskaana ollaan, itse en vaan tohdi vielä heittäytyä ajatuksissa niin pitkälle, ettei pettymys olisi sitten liian suuri.

Onkos viime viikolla "jännittäneistä" kukaan saanut lisää valoa tilanteeseensa? kauheaa, kun omalla tavallaan jännittää ja toivoo parasta muidenkin puolesta, kummallista tämä palstailu täällä kuumepuolella =) =)
 
Tänään pitäis tädin tulla. Aika normaali olo. Masua jomottelee kiihtyvään tahtiin, eiköhän ne iltaan mennessä ala.. Eipä mulla tässä sen ihmeempää oirettakaan ole ollut, milloin paleltaa, milloin kuumottaa. Heräillyt olen öisin, minkä seurauksena väsyttää. Eilen tuli taas ihan tyhjästä kiukkupuuska. Pohkeet ja jalat oli ainakin viikonloppuna turvoksissa, tänään ei enää lenkkarit ainakaan kiristäneet. Lämpöjä en ole mittaillut, siitähän sen olis nähny alkaako tänään vai ei. Viikonlopuna maistui kasvikset kummallisilta, nyt viikolla en ole huomannut mitään omituisuuksia. Tisseissä ei niin mitään ihmeellistä.
 
Ei vieläkään. Törkeää piinaamista tädillä! Koko päivän ollut tuloillaan, maha kramppaa ja supistelee kuten aina ennen tätiä, mutta eipä lirahtele kuin ihan kirkasta valkovuotoa. Ei edes rusehtavaa saati kellertävääkään, vaan ihan kirkasta ja juoksevaa. Aika julmaa pilaa, jos alkaakin sitten vaikka huomenna. :( Nyt on kuitenkin jo dpo 14, enkä uskalla testata pettymyksen pelossa..
 
En tiedä miksi olen niin malttamaton mutta tein sitten hätiköinti-päätöksen ja testasin tänään aamulla dpo 10 (tänään onkin vasta kp 28/30-31, laskin eilen väärin!) ihan selvän negan. Mieli vähän maassa vaikka tiedän, että voi se vielä muuttua.. Pidin ajatukset ihan muualla vääntämällä työhakemusta melkein koko päivä. Eikös se niin, että kun alkaa suunnittelmaan ihan muita juttuja, niin se plussa yhtäkkiä pärähtää? ;-)
 
tänään taas haamu ja vielä selvempi nyt menossa kp 29/30-32 alamahaa nippaillu koko päivän ja kipuillut.. väsyttää piti oikein päikkärit ottaa vaikka viime yönä nukuin 10 tuntia.
kai se pitää pian alkaa uskomaan että kyl se ekalla yritys kerralla voi onnistaa.. mutta en vielä uskalla pomppia kattoon..
 
Täällä nännikipuilu hävinnyt ja mielestäni kaikki muutkin oireet. Väsynyt olen..mutta sehän nyt voi johtua mistä vain, joten toivo tästä kierrosta menetetty... uutta putkeen.

Jemilia88 Tuuppas kertomaan vahvistuuko haamu :)
 
Hyvä, etten ole ainut jollain on oireita :saint:

Napero laitettu tilaukseen maanantaina, otollisimpana päivänä ja tänään on lauantai, kierron 18 pvä. Mahassa on jyllännyt niin kovaa ettei tosikaan. Mietin, että onko siellä oikeasti tapahtunut jotain, vai lähtikö vain pölyt pois munanjohtimista? Oireet siis:

- kauhee linkous menossa alamahassa
- masu tuntuu kovalta
- hajut haisee

Aivan mua jännittää, voiko heti ekasta napata... ja kuinkahan säälittävää on jo ens vko kokeilla testiä??
 
täällä oireet ja vatsakrampit/menkkamaiset oireet lieventyneet. Päätä vähän välillä särkee, ei muita omituisia oireita. Eilen tein negatestin, nyt kp 42/28.. isännyys edelleen hyvin varma raskautumisesta, tuumasi eilen seksin jälkeen, että paikat tuntuvat ihan samalta kuin tyttöjä odottaessa. Edelleen jänskätään pitääkö miehen vaisto (tälläkin kertaa meidän tapauksessa) paikkansa.

RockMama81: Meillä esikoinen sai alkunsa sattumalta laskennallisena ovulaatiopäivänä (tajusimme sen jälkikäteen) yhdestä ainoasta kerrasta. Silloin työkiireiden ja -matkojen vuoksi jäi se kierto siihen kertaan ja erittäin suureksi hämmästykseksi siitä 16 pv ja plussa tikussa. Oireet alkoivat 5-6pv pupuilusta silloin, mutta luulin aamupahoinvointia isomman työkeikan aamuna kummalliseksi jännitykseksi. Testasin vasta, kun kiireiden keskellä huomasin kuukautisten olevan myöhässä, mutta palelusta, armottomasta väsymyksestä ja pahoinvoinnista olisi jo pitänyt arvata ennemmin. Toivotan sinulle plussatuulia =) ja muille myös =)
 
ma
Heips! Liityn oireineni tähän ketjuun. Kp 24/30 menossa, viime tiistaista asti nipistelyä alavatsassa ja munasarjojen tienoilla. Tänään ensimmäistä päivää vähemmän nipistelyä alavatsalla, sivuilla jatkuu edelleen. Rinnoissa ei mitään tuntemuksia. Toiset hajut erityisen voimakkaita, vuohenjuusto ällötti eilen. Koskahan uskaltais alkaa testaileen...
 
kp 19/28 ja tunnelmat jatkuvat:
- alamahaa hajottaa
- kohdun kohdalla alavatsassa oleva "kuoppa" on kadonnut (kyllähän se katoaa aina menkkojen lähestyessä, mutta tämä EI NYT ole sitä!!!)
- masu tuntuu kovalta, etenkin tuo kohdun kohta
- vatsallaan nukkuminen ei tunnu kivalta, kun mahaan sattuu

Miksi mun tisseissä ei tunnu mitään?? Tosin kun ekaa mukulaa odotin, se tissikipu alkoi vasta paaaljon myöhemmin ja heti rytinällä...
 
täällä mennään kp 31/32 eikä oireita mielestäni ole suuntaan eikä toiseen. Nännikipua tai tuntemuksia rinnoissa ei ole. Vatsassa välillä nippailee, mutta mistä voin tietää onko se vain suolistonippailuja?
Väsynyt olen... voi johtua sekin miiistä vain. Mitään selkeää oiretta ei siis ole, joten tätiä odotellaan...
 
heps.. kyllähän siinä nyt niin kävi että haamusta tuli eilen ihan hetkessä plussa viiva :p
ei tätä kyllä oikein vielä oikein usko.. ja nyt vaan pitää toivoa että pikkuinen pysyisi kyydissä mukana.
mahaa on kyl välillä nippaillu oikein kunnolla. olin viime syksynä kanssa raskaana mutta raskaus ei päässyt loppuun asti niin silloin ei kyllä tälläisiä alamaha nippailuja ollut mutta kaveri sanoi joka kanssa toista odottaa että sillä on sama juttu.
Toivottavasti kaikille muille tulee kans oikein palijo plussa tuulia.!!!!:heart:
 

Yhteistyössä