(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Joo kyllä mä alan kans niitä oireita tänne rustaileen ku niitä ilmenee :D Vielä on sen verran vähän aikaa tosta oviksesta(n.5pv?) ettei vielä oikeen kauheesti jaksa ees keksiä niitä :LOL:
Mutta lähes heti oviksen jälkeen alko mahasta sillai "vihlomaan", siis hyvin nopeita vihlasuja mutta tuntuu kyllä hyvin. Ja nännit on kipeet mitä ei oo kyllä mun muistaakseni juurikaan koskaan tapahtunu...Mutta luulen senkin olevan vaan jotain oviksen jälkimaininkeja.
Täytyy koittaa pitäytyä näissä realiteeteissa ettei tartte kauheen korkeelta ja kovaa taas tipahtaa :/ Mut tosiaan toistaseks ei vielä muuta raportoitavaa, palaan asiaan kun jotain ilmenee ;)
 
Clado senkin liehittelijä!!! :kieh: :D

OMG. Mulla on dpo 6 ( ehkä ) eikä oireen oiretta. Olisko tää niistä oireista vahvin? :LOL:
Yleensä kun on vinot pinot ties mitä nippailuja! Tai siis onhan mulla noi lämmöt siis +37'c aamuisin ja vähän päälle iltaisin. :D

Myrtlelle paljon tsemppiä ja ihania hetkiä suunnitteluiden parissa! Tsekkaapas amoriini.fi jos et vielä ole löytänyt, sinne voi perustaa esim. päiväkirjan mihin rustaa niitä ideoita, kuvia, ym. :flower:


Clado, Joyan, Ritu, ja Siiriskin ootte ihan varppina (taas) raskaana! :D
 
Tiistai 26.1.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 12/26-35...........................yk 6
Katinka-82.........27........kp 18/35-42.........................yk 7
danuli79.............30.......kp 18/25-32.........................yk 11
Agaetis...............29.......kp 18/27-31.........................yk 3
Sintti -79............30........kp 19/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 20/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 21/25-31.........................yk 5
Valeska..............28........kp 22/25-29........................yk 3
Iitukka80...........30........kp 25/28..............................yk 1
Opal.................. 29........kp 25/29-41........................yk 6
Sharona.............29........kp 28/28-34.......................1v5kk
Ritu82................27........kp 29/28-32....................... yk 1
Cladoceran........29........kp 29/33-38........................yk 11
Joyan.................29........kp 30/28-33....................... yk 6
Siiris80...............29........kp 31/32-34........................yk 4



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..
Myrtle.................27





Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10

 
Hei täältä hiljaisuudesta. Täällä taudin kourissa kärvistellään. Kuumetta on (tosin vain hyvin vähän) ensimmäisen kerran moneen vuoteen. Ja ovista alkaa pukata päälle sopivasti kun on kuumeessa ja nenä vuotaa. Kyllä on hehkeää pupuilua... Mutta lämpöä ainakin on, eikös se ole ihan selvä merkki... ;)

Jei, kertoilkaa vain oireistanne. Kyllä nyt on kyllä oikeesti kaikki niin tiedätte kyllä mitä. Täältä tullaan perässä jonkun päivän päästä.
 
Heippa vaan! :wave: Ajattelin tulla tänne mukaan kuumeilemaan, jos vain joukkoon mahtuu. =)

Tänä vuonna tulee 28 v. mittariin, joten vauva-asiat ois jo iänkin puolesta hyvä saada "rullaamaan". Mulla on myoomia, ja kun niillä on taipumus kasvaa/lisääntyä, niin kuulemma lasten saaminen voi pahimmassa tapauksessa olla piankin liian myöhäistä. :eek: Niistä myoomista kun ei koskaan tiedä. :/ Kuitenkin viime kesänä tuomio oli vielä sellainen, että eivät olleet kasvamaan päin, eikä niiden sijainnin, koon yms. pitäis haitata raskautumista tai raskautta muutenkaan.

Pillerit jätettiin pois viime vuonna marraskuussa. Mieheltä rupesin kyselemään, että mitä se ajattelis vauvasta, niin sehän oli heti valmis ryhtymään tuumasta toimeen. :D Onneksi. Nyt siis yk 3 ja kp 22 menossa. Eka kierto pillereiden jälkeen oli vaan 25 päivää, toinen 29 päivää. Luulen kuitenkin, että tuo 29 on mulle normaalimpi, kun tässäkin kierrossa ovis oli vasta kp 16 tai 17.

Ei muuta kuin plussatuulia vaan kaikille! :whistle:
 
Tervetuloa Valeska joukkoon hulluun! :LOL: Omalla vastuulla! :p
Lisäsin sut listallekin samoin tein, laitoin tolleen sulle kiertohaarukan, mutta sitähän sitten voi muutella tarvittaessa! :)




Katinka Pikaisia paranemisia!! :hug:
 
Tervetuloa Valeska!

Mä oon täällä ihan sekasin, kun tänään tuli vähän sellasta tosi kirkasta, venyvää vuotoa, jonka olen ymmärtänyt merkkaavan lähenevää ovista. Mutta lämpöjen ja muiden mukaan se oli jo lauantaina! :eek: Onks teillä mitään hajua, että voiko se olla jotain muuta, vai onko mulla tosi myöhäinen ovis?? Pitääkö tässä vielä jatkaa pupuilua?? :LOL:

Muuten vuoto kyllä loppu lauantain jälkeen, niinku yleensä oviksen jälkeen pitäiskin...

 
Sori tytöt, kun tänne taas änkeän... :D Entisenä kuumeilijana ei malta pysyä poissa vanhasta "kotipinosta" :D Tulee niin selkeenä mieleen pian vuoden takaiset ajat :heart:

Noihin teidän oireisiin on vaan pakko jotain laittaa... Varmaan vaan pahennan tätä teidän oireilemista. Mullahan oli siinä THE kierrossa niin, että lämmöt pysyi koholla lopussakin ja oli just tuota LIMAAAA hulahteli välillä niin, että sai juosta vessaan, kun luulin tädin saapuneen.
Testin tein päivän etuajassa kun aamukahvi tuli ylös :D

Toivottavasti tähän pinoon tulee oikein oikein jättiläismäinen plussapuhuri. Kannan oman korteni kekoon... +++++++++++PPHUUUUUHH :whistle:
 
Voi, kun kyse oliskin siitä delfis! Epäilen kyllä, että sitä ei vielä hulahtelisi, jos oviksesta on vasta kolme päivää... :ashamed: Sitä limaa tuli vaan kerran, muuten ollu kovin kuivaa (sori ällökerronta...) :p

Ja musta ainakin on ihanaa, kun te entiset kuumeilijat käytte täällä! Kukapa muuten osaisi kertoa, täsmäävätkö loppukiertolaisten oireet! =) Joten ainakin mun puolesta saat käydä täällä niin usein kuin vaan haluat ja jaksat!!

Clado, Joyan, Ritu, Siiris ja Sharona ovat niin oireisia, että eiköhän joku teistäkin (tai siis kaikki, anteeksi!) jätä meidät ja siirry ihan muihin pinoihin! :wave:
 
Voi delfis ja Clado ihanaa kun lietsotte ja kumpa oisit delfis oikeessa!! Dpo11 ja lämmöt on ollut n. 36,8-37 mulla nyt lähipäivinä aamulla, illalla enempi. iik...

Tervetuloa Valeska, tää on kivoin pino ;)
 
Katinka :snotty: pikaista paranemista! koitahan pistää kuitenkin jumpaksi pienestä flunssasta huolimatta, niin ei mee kierto harakoille. Ikävintä on ehkä pussailu, kun ei meinaa saada happea. :D Tsemppiä!

Tervetuloa Valeska mukaan joukko iloiseen ja kuumeiseen. :wave:

Agaetis kyllä varmaan voit luottaa viikonlopun arvioon oviksesta. Pupuilusta ei tosin liene koskaan haittaakaan, joten jos varman päälle haluaa ottaa niin.... :D

Thnx Delfis! :heart: Tule käymään just niin usein kun haluat! Tulispa aamukahvi täälläkin ylös. Oon todennu etten ees tykkää kahvista ja silti sitä on muka "pakko" juoda, kun on itsensä moiseen myrkkyyn koukuttanut. Pyh ja pah.

Ja kun meidän kauhea plussa-aalto iskee, niin se vetää myös Hlemmurin mukaansa. Nih. :) Että se siitä PCO:sta.

Tänään dpo 10: alavatsa pinkeenä ja jänskiä tuntuja. :eek: ;) Myös ihmeellisen energinen olo, vaikka kauhea yskä vaivaa ja pitäisi olla kipeä. Suunnittelin jo, että testaan haamuplussan sunnuntaina liuskatestillä ja varmennan sen sitten CB:n digillä (sillä, missä lukee suomeksi "raskaana" ) keskiviikkona ja paketoin miehelle sopivasti synttärilahjaksi. :LOL:
 
Mooi..Onpast tosi mukava lukea oikeen kunnon kuumottamista :D Pitää itsekkin heittää vähän bensaa liekkeihin..oikeesti täällä on ihan hirvee jännitys päällä..jos menkat alkaa ni mitä todennäkösemmin se tapahtuu huomenna..tai ihan parin pvän sisällääapuva :| Niin ja siis jos oikeen jännitän ni nehän voi viivästyä..Mutta toivotaan että ei alkais ollenkaan.

Joka kerta ku käy vessas ni jännittää että tuliko täti vai ei. Mulla raskaus oireet heh (naisen psyyke voi olla todella vahva) jatkui elen..oli ihan törkee väsymys..(yleensä kyl aina vkl jäljiltä) mut lisäksi oli avan järkyttävän jäätävä kylmä ja lämpöö 37..olin siis ihan horkassa ja kietouduin monen viltin alle..ja tuntu että tulee kurkkukipeeks..Ajatelin jo että saan flunssan. Mutta aamulla ei ollut mitään oireita.
Tänään ei oo ollut mitään muutakun ajovalot päällä ja alavatsa vähän kipee..kerkesin jo ajatella että sieltä se täti tulee ..damn

Myrtle Ihanaa häiden suunnittelu aikaa.. Ja oikeesti..usein kaikki tapahtuu just silloin kun sitä vähiten odottaa... =) ( Itse paraskin puhuja :LOL: )

Ageatis oon kans samoilla linjoilla että voit varmaan luottaa vkl ovis arvioon..mulla käy kans joskus samalla lailla että on ollut ovis.. ja sit 5 pvän päästä tulee kans limaa..ja nyt esim loppukierrosta tuli aivan sairaasti limaa. :whistle:


Manuliina ja Sharona: Nyt kuulostaa kyllä sille että voisi olla tärpännyt :p Lisää oireita vaan kehiin kun piinaviikko etenee :D

Clado ja Ritu : Laittakaa lisää oireita..pidän peukkuja teille kaikille..on jännät paikat kyllä :heart:

Valeska Tervetuloa :flower: Mäkin liityin hiljattain ja täällä on tosi mahtava porukka =) Ja kuume tartuuu taatusti :LOL:

Joyan.. joskushan voi tulla vähän vertakin vaikka oiskin raskaana ainakin jos on vähäistä..Mutta jos nyt uusi kierto alkoi niin tsemmpiä paljon..voipi olla että mä seuraan perästä. Mulla on kyl pää pehmennyt jo niin lujaa etten varmaan ees usko vaik menkat alkaiskin heh :D

Delfis ihanaa kun kirjottelet ja valaiset meitä oireilla mitä oli The kierrossa. Haleja

Toivotaan että tästä tulis monta plussaa ja kaikki muut perässä. Plussatuulia..oikeen kunnon puhuri

:whistle:
 
Joyan :hug: voihan pöö sentään... :( *painaa ei-tykkää-nappia*

Ja siiris, juu ihan selvä kuin pläkki. Lämmöt ja palelut ja kaikki. Huomiseen siis! tuitui... :D

Meinas tulla tänään vauvamaha-angsti, kun yhden raskausuutisen lisäksi olin koulutuksessa, jossa 25 läsnäolijasta KOLMELLA oli jättimäinen maha! Mutta sitten päätin, että mun oma on vaan niin pieni,ettei se vielä näy... ;) Mies (ja minäkin) ansaitsee kunnon synttärilahjan! :heart:
 
Jep, aletaas sit heittää oikeen toden teolla vettä myllyyn :LOL: Eli täältä löytyis nyt tällästä oireistoa: tukkonen olo ollu jo muutaman päivän vaikken kipee muuten olekaan, niitä "vihlasuja" alamahalla sekä tänään myös sellasta outoa "kutittelua" samoilla kohdin, itkuisuus ja lyhytpinnasuus on jotain ihan hirveetä(tänään sain pikku kilarit ku tietokone ei toiminu kunnolla...itkin ja raivosin sitä sitten :ashamed: ), pelkästään oikea nänni kipee :eek: , ihan hirrrvee väsymys(jatkunu myös jo jonkin aikaa), ällökohtauksia tulee oudosti: esim.tänään Olet mitä syöt-ohjelmassa näytettiin jotain ällöjä juomia ja meinas tulla ylös. Yleensä en siis todellakaan ole mikään herkkänahkanen tollasten suhteen =)

Joten...alkohan näitä löytyä :D Palailen taas, varmasti vanhojen ja ehkä myös uusien oireitten kanssa :p

Plussia kaikille++++ :whistle:
 
Keskiviikko 27.1.2010

[/url]

Joyan.................29........kp 2/28-33...........................yk 7
Hlemmur............27........kp 13/26-35.........................yk 6
Katinka-82.........27........kp 19/35-42.........................yk 7
danuli79.............30.......kp 19/25-32.........................yk 11
Agaetis...............29.......kp 19/27-31.........................yk 3
Sintti -79............30........kp 20/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 21/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 22/25-31.........................yk 5
Valeska..............28........kp 23/25-29........................yk 3
Iitukka80...........30........kp 26/28..............................yk 1
Opal.................. 29........kp 26/29-41........................yk 6
Sharona.............29........kp 29/28-34.......................1v5kk
Ritu82................27........kp 30/28-32....................... yk 1
Cladoceran........29........kp 30/33-38........................yk 11
Siiris80...............29........kp 32/32-34........................yk 4



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..
Myrtle.................27





Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10

 
Joyan :hug: Hiivatin akka!

Aika mojovat oirelistat leideillä! :D :heart: jeee!

Täällä olis nyt sitten (about) dpo 7 ja ei vieläkään oikein mitään tuntemuksia, ei ainakaan niitä tuttuja menkkajuilimisia jotka viime kierrossa alkoivat jo kp 21/29 eli dpo6 paikkeilla.

Kaikkea outoa sen sijaan kyllä löytyy, välillä vähän pökerryttää, nälkä saa aikaan vähän etovan olon, non-stop-flunssa, kun kumartuu ja laittaa pään alaspäin tuntuu kuin nenään menis
vettä( ....? ) että sellasta pientä kivaa :D

Ai niin, myöskin sellainen tunne ollut jo useita päiviä, kun olisi paikat tulehtuneet "syvältä" - Tämä siis vain pissalla käydessä, ehkä mulla on joku pahemman sortin virtsarakontulehdus :x
 
Joyan :hug: ois saanu kyl täti kiertää sut kaukaa!

On juu aika mukavat oireet leideillä, tosi kivaa kun täällä on nyt niin moni just siin jännässä vaiheessa, et jo on ihme jos ei rupee plussia satelee! :whistle:

Tervetuloa Valeska joukkoomme kuumeilevaan! Mustakin tää on ehdottomasti huipuin pino, tääl on aivan mahtiporukkaan, joka tosin nyt yrittää näköjään joukolla kadota ;)

Hlemmur mä tiedän ton tunteen ku oikein oottaa et pääsee gynelle, kaikkea tää todellakin teettää tää vauvakuume :) Mut tsemppiä sulle, ja toivotan et nyt saisit avun ja pääsisit kans kohta lista kaikenmaailman raskausoireita ;) ja älä huoli, mä en ainakaan oo katoamassa minnekkään, kohti tutkimuksia tässä mennään!

ON: eilen illan vihdoin sain ovisplussan, vähän mä oon ilonen :D vaik kyllä meinas jo mennä hermot ku ei meinannu millän plussaks muuttuu, tuskin tällä stressillä ainakaan lasta alulle saadaan :headwall: mut pääsenpähän tuhlaa rahaa labroihin ym. et kyllä tää tosiaan on mennyt hiukan liian kuumeiseksi ;) Eilen peitot heilunu, ja sitä ennen lauantaina, et jos tätä stressiä ei aatella, niin aika hyvin ajotettu ;) Just tossa kattelin fertinovan sivuilta et miehellekkin klamydia voi aiheuttaa lapsettomuutta, aiheuttaa tukoksia ja heikentään siippareiden laatua. Aina vaan joka paikassa puhutaan kuinka se voi aihuttaa lapsettomuutta naisille, mut et näköjään mihillekkin. Meillähän siis oli toi pirullinen tauti, ja varmaan vuosia oireettomana, en tiedä kummasta se on tarttunu, mut nyt aloin pelätä et jos se onkin heikentänyt miehen tavaran laatua siinä määrin et jos lapsi halutaan, niin siippari pitää "kaivaa" jostain, en tiedä onko siitä tohon, mut joo ei kai pitäs mennä asioiden edelle.

Delfis mustakin on huippuu että jaksat tulla tänne kertoilemaan kuulumisia ja mitä tärkeintä THE kierrosta ;) kaikki vinkit ja niksit otetaan ilolla vastaan, ja samalla lisätään kuumeen astetta ;)

Agaetis mäkin luulen että voit luottaa viikonlopun ovistuntemuksiin. Millon te ootte viimeks peittoja heilutellu, voisko se lima olla viel miehen "tavaraa", ku musta tuntuu et mulla ainakin sitä viel tulee joskus päivienkin päästä, ja muistuttaa kovasti ovislimoja, sori tällänen limakerronta :p
 
Oi, kiitos lämpimästä vastaanotosta! :flower:

Agaetis, mä en oo kyllä mikään asiantuntija noiden limojen kanssa, mutta tuntuis, että eiköhän se ovis oo ollu jo sillon aikasemmin, jos lämmöt ja muutkin merkit viittaa siihen. Mutta tosiaan, eipähän siitä pupuilun jatkamisesta mitään haittaakaan ois. :D

delfis, toivotaan, että plussapuhuri tekis tehtävänsä. :D

Joyan, tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Clado, Siiris80 & Manuliina, teillä on kyllä niin kattavat oirelistat, että jotain on varmasti tekeillä. b :) d

Hlemmur, toivottavasti gynekäynti menee hyvin ja saat apuja sieltä! :)

Sharona, mullakin on dpo 7 (tai 6) menossa eikä yhtään mitään tuntemuksia. Ei myöskään mitään outouksia. :D

Jänskättää tosiaan kovasti, että tuleeko mitään oireita tai tuntemuksia. Ekassa kierrossa pillereiden jälkeen oli vaikkas mitä, kun hormonit oli niin sekaisin, mutta tokassa oli aivan tasaisen normaali olo koko ajan... Vähän pelkään, että nyt on sama juttu. :|

Eilen bongasin pumpissa ainakin pari vauvamahaa. Saapa nähdä, jos itse on joskus samassa tilanteessa, niin mitenköhän ahkereasti tulee pumpattua. :D Jos väsymys on yleinen raskausoire, niin miten mä saisin itteni raahattua salille, kun nytkin tekee tiukkaa. :p Mä varmaan myös pelkäisin, että sattuis jotain. Vaikka ei kai se vaarallista voi olla, kun niin monet siellä käy raskausaikanakin. Päinvastoin, varmaan vaan hyväksi treenata. Tietty jotain liikkeitä ei voi/kannata tehä ohjelman mukaan. Esim. askelkyykkyjen sijaan näytti yks nainen tekevän sellasia jalannostoja kontallaan. Aina mielenkiintoista kytätä muita ihmisiä jumpissa. ;)

*muoks*

danuli79, onnea ovisplussasta ja hyvin ajoitetusta peittojenheiluttelusta! ;)
 
Oi miten jännä aika täällä on menossa!

Huomasin, että olitte puhuneet makeutusaineista. Raskausaikana ei yleisesti suositella makeutusaineita, ainakaan paljon. Aspartaami on kuitenkin niiden joukossa, jotka on mainittu turvalliseksi. Kokonaan vältettäviä ovat sakariini ja syklamaatti.

Mulle neuvolassa on annettu tällainen lista: http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;11404;10024;10156;10165;10170;10190 (sivulla on pdf-linkki). Lisätietoja voitte halutessanne katsoa vaikka täältä: http://www.terve.com/hyvinvointi/ruokavalio/raskausajanravitsemus#V%C3%A4ltett%C3%A4vi%C3%A4%20ruoka-aineita%20raskauden%20aikana

Tuskin kuitenkaan kannattaa ihan hirveästi vielä yritysaikana alkaa noita stressata. Alkoholiakin voi ihan hyvin plussaan asti nauttia, koska ei se ihan alussa vielä kulkeudu alkioon. Ei tarvitse sitten hirveästi keksiä tekosyitäkään ruoka- ja juomavalion vuoksi. :)

Paljon pukkuja teille kaikille! b:)d Meillä on hyvin tilaa tuolla odotuspinossa, että tervetuloa vaan sinne vaikka kaikki kertarysäyksellä! Ja oireettomille vähän lietsontaa: Mun ainoa alkuraskauden oire oli kauhea nälkä ja ruokahalu. Sekin tuli vasta viikolla 4 tai 5.

:heart: piip
 
Manuliina ja Sharona :flower: :heart: juuri näin! Kohta me plussataan kaikki. :D Erityisesti meitsi diggaa tosta "vettä nenässä" -oireesta :LOL: Aika hieno! Täytyy myöntää.

Danuli on kohta mukana oireilemassa :D Onnittelut o-plussasta! Suosittelen kyllä tän kierron kokemuksella niitä kalliita digi o-testejä. Mulla nimittäin tosiaan kävi niin, että mammaksin liuskalla tuli kahtena päivänä peräkkäin (to ja pe ) hailukka viiva ja tuo perjantainen olikin sitten CB:n digillä ihan selvä plussa! :x

Tästä lähin (jos siis enää tarvii ;) ) rupeen digittelemään heti, kun liuskaan tulee mitään haamua... Haamuja voi etsiä liuskoillakin.

Pidetään danuli peukkuja, ettei klamydia oo aiheuttanut teille kummallekaan mitään. Mä oon kans kuullu, että myös mies voi saada enemmän tai vähemmän pysyviä vaurioita klamydiasta... vaikeita juttuja. Kaikki askarruttava kannattaa kuitenkin jossain vaiheessa selvittää.

valeska mäkin oon miettinyt tota urheilujuttua, kun jotkut kaverit on lakanneet kokonaan liikkumasta raskausaikana kun "ottavat rauhallisesti" ja jotkut taas vetää rankkojakin aerobiceja kauheankokoisen mahan kanssa... Luulen, että ite kyllä meen sitten joskus mahdollisimman pitkälle ihan normaalia elämää. Monta kertaa päivässä kävelyjä koirien kanssa ja pari-kolme tanssituntia viikossa. En usko, että mun pää kestäis ihan sohvalla makaamista tai vaan kotona puuhastelua... Emmä osaa sairastaakaan oikeen... Todella toivon, etten ainakaan joudu petipotilaaksi kovin aikaisin, niinku pomoni, joka oli viimeiset 3 kk viime raskaudestaan sängyssä, osin sairaalassa. :eek:

Ja sitten lietsontaosastolle, dpo 11 ja tässä päivän fiiliksiä:
- ei mitään (selvä oire :D )
- nipistelyä edelleen alhaalla oikealla (pieru??)
- närästää (valmisruoilla ja stressillä ja kiireellä ja rään nielemisellähän ei ole mitään tekoa tän kanssa)
- tissit TOSI arat ja pinkeet (saattaa olla että ehkä keskimäärin joka kierrossa tähän asti on ollut samoin... hmm... lasketaanko sitä??)

Joten selvä homma?? :LOL:
 
Joyan Pahoittelut tädistä! :hug:

Valeska Tervetuloa minunkin puolesta kuumeilemaan =) Tää on tarttuvaa!

Sharona, Siiris, Cladoceran Vaikuttavia oireistoja löytyy! Voiskohan jo pystyttää diagnoosia? B) Plussatuulia! :heart:

Ja kaikille muillekin plussatuulia ja onnea ovisbongailuihin! =)

Omaa napaa: Eilen luulin jo tissien kasvaneen hiukan ja mahaa nippaili lupaavasti. Tänään alko kuitenkin tuhruamaan vähän, kuten mulla yleensä n. pari päivää ennen menkkoja. Prkl! Oon melki varma, et täti kurvaa pihaan parin päivän sisään...plaah. :ashamed:

En ihan viel oo heittäny kirvestä kaivoon, jos tuo tuhruaminen loppuu, mut valmistaudun henkisesti menkkoihin. Oiski käyny liian helposti, jos kertalaakista ois onnannu :kieh:
 

Yhteistyössä