lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 14:26 Lyhyt niminen kirjoitti:
Hienoja nimiä. Meillä on tytöt Tea Kristiina Emilia, Tiia Theresa Emilia ja Nea Juliaana Emilia. Poika on Niko Jani Juhani. :) :) :) :)
Kivat ja hyvin yhteensopivat nimet.
Taidanpa tietää kuka olet. :)
Olisin pistäny yv jos olis ollu mahis.
 
Veeti Valtteri
Aivan ihania nimiä.

Etunimi oli tiedossa jo ennen raskautta:) Toinen nimi päätettiin melkeinpä ristiäisten aattona.

Pojasta tuli Veeti Valtteri

Tytöstä olisi tullut Aino Tuulia
 
Mamma-80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2006 klo 14:40 Veeti Valtteri kirjoitti:
Aivan ihania nimiä.

Etunimi oli tiedossa jo ennen raskautta:) Toinen nimi päätettiin melkeinpä ristiäisten aattona.

Pojasta tuli Veeti Valtteri

Tytöstä olisi tullut Aino Tuulia
Kaunis nimi pojallanne. Tunnen eräät Veeti ja Valtteri veljekset. =)
Esikoisesta piti tulla Aino ja kakkosen kohdalla Tuulia oli vaihtoehtona. =) Hauska sattuma.

Meidän lapsukaiset ovat Eero Santeri (2001) ja Arttu Oskari (2003) sekä Siiri Matilda (2006)

:heart:
Matilda on miehen sekä minun mummoni nimi.
 
minerva
Ihan kiva nimi edellisellä! ;)

Miehen lapset entisestä liitosta; Saara Mirella -94, Emma Lotta -96
Mnun lapset entisestä liitosta; Valtteri Elias -95, Joonas Sakari -97, Sandra Amalia -99
Yhteiset lapset Matias Eemil Aukusti -03 ja Vilja Enni Maria -05


Eli yksinäistä ei pitäisi meidän lapsilla olla... ;)
Saara ja Emma asuvat pääasiassa äitinsä luona, mutta viereilee useasti ja pitkiäkin aikoja meidän luona.
Valtteri, Joonas ja Sandra tapaavat isäänsä yleensä lomilla, suurinpiirtein viitisen kertaa vuodessa, koska isä asuu ulkomailla.
 
Neljän äiti
Kaunis nimi pojallanne! ;)

Meidän naperokakarat;

Katariina Anna Emilia -00
Akseli Onni Aukusti -02
Eemeli Sampo Viljami -04
Ilona Alma Jemina -06

Anna on miehen äiti
Aukusti mun ukki
Viljami miehen ukki
Alma mun mummi
 
Voi olisipa tämä ketju jo alkanut 3kk:tta sitten.On niin ihania nimiä olisi voinut käyttää itsekkin.Meillä on Lotta Emilia ja mietittiin Mimosaa,Ronjaa,Ainoa ja Helmiä,mutta oli neiti ihan Lotan näköinen ja Emilia mun toinen nimi ja mun äidin mummon nimi oli myös Emilia.
 
Haisuli-80
Kaunis tytön nimi! =)

Meidän tyttötrio;
Louna Pinja Vilhelmiina (Helmikuussa 2001) :heart:
Leeni Iita Jemina (Syyskuussa 2004) :heart:
Hilla Rosa Sofia (Kesäkuussa 2006) :heart:

Esikoisen masu/vauvanimi oli Pinja. Haluttiin se tytön nimeen mukaan, muttei etunimeksi. =)

Iita oli maha/vauvanimi. Iita Jemina mietittiin nimeksi, mutta sitten löydettiin tuo Leeni nimi. =)

Hilla vaan tuntui niin sopivalta nimeltä ettei sitä edes kauan mietitty. Rosa oli vauvanimi. =)
 
tantsu80
kauniita ja rohkeitakin nimivalintoja. Kiva,että ihmiset uskaltavat antaa erilaisempiakin nimiä,tosin joskus tulee mieleen,et mitä ihmettä lapsen vanhemmat on ajatelleet nimeä valitessaan..

No meitä on moneksi.

Edellisen tyttötrio loistavia nimiä.


<br><br>
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 12:30 MAMMA82 kirjoitti:
Voi olisipa tämä ketju jo alkanut 3kk:tta sitten.On niin ihania nimiä olisi voinut käyttää itsekkin.Meillä on Lotta Emilia ja mietittiin Mimosaa,Ronjaa,Ainoa ja Helmiä,mutta oli neiti ihan Lotan näköinen ja Emilia mun toinen nimi ja mun äidin mummon nimi oli myös Emilia.
:eek: ?
Tää ketju on alkanut jo 10.8.2005........ :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 13:52 Haisuli-80 kirjoitti:
Meidän tyttötrio;
Louna Pinja Vilhelmiina (Helmikuussa 2001) :heart:
Leeni Iita Jemina (Syyskuussa 2004) :heart:
Hilla Rosa Sofia (Kesäkuussa 2006) :heart:
oli ihan pakko kommentoida... Leeni on kaunis nimi... ;) B)
Louna on mun tuntema ihana pikku tyttö :heart:
Hilla nimeä olen miettinyt omallekkin lapselle.

Hyvät nimi valinnat... :whistle: :D =)
 
No, mä en ehkä ite henk.kohtasesti tykkää tollasista muunnoksista missä on c (jos lapsi suomalainen..) , mutta kaunis nimihän tuo silti on Marcus. Ja Anton varsinkin :heart:

Meidän lasten nimet on niinkin vanhanaikaiset kuin Juho Anton ja Iida Maria, molempien nimet tullu sukupuuta selaamalla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 00:09 Katiaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 12:30 MAMMA82 kirjoitti:
Voi olisipa tämä ketju jo alkanut 3kk:tta sitten.On niin ihania nimiä olisi voinut käyttää itsekkin.Meillä on Lotta Emilia ja mietittiin Mimosaa,Ronjaa,Ainoa ja Helmiä,mutta oli neiti ihan Lotan näköinen ja Emilia mun toinen nimi ja mun äidin mummon nimi oli myös Emilia.
:eek: ?
Tää ketju on alkanut jo 10.8.2005........ :D
No en ole tätä täällä aiemmin nähnyt..anteeksi nyt vaan kauheasti mokani,joku on kaivellu tän jostain takasivuilta varmaan \|O :whistle: :/
 

Yhteistyössä