lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 11:39 Johanna kirjoitti:
Kauniita nimiä täällä! Löytyi monta uutta ja ihanaa nimeä. Ehkä niillekkin tulee vielä käyttöä... ;)

Meillä on yksi poika; Eemeli Leo Matias, 7kk.

Eli tälläinen tavallinen nimi. =)
Eemeli on tosi nätti nimi, se oli yhtenä vaihtoehtona omille pojillekin =)

Mun nelikon nimet ovat:
Juha Santeri (13v)
Mikko Valtteri (12v)
Saara-Kaisa Ilona (2v)
Veera-Elisa Matilda (ensi viikolla 1v)
 
Väinämöinen
Ei mun makuuni edellisen nimi. Sara on ihan kiva. =)

Meillä on tyttö nelikko;

Tuuli Kaisa Emilia 2000
Vilja Rosa Olivia 2002
Pihla Iida Maria 2003
Helmi Lotta Aurora 2005

Jos poika vielä tulisi, niin haluaisin nimeksi Tuisku tai Otava.
Ja talven tytöstä Lumi tai myös Aava ja Louna ovat kivoja nimiä. =)
 
Incinta
Ihania :) Masukille on ehdolla myös toi Riku Juhani :D

Viivi Amanda 14v
Janica Veera Marjaana 12v
Antton Miko Samuel 9v
Nelli Sofia 6v
Niko Elias 4v
Vili Mikael 3v3kk ja
Jenny Selina 1v8kk.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 13:23 öttimöntiäinen kirjoitti:
Ihania nimiä listasta löytyy edelliseen kirjoittajaan viitaten Elmeri on ihana nimi.
Meillä lapset: Tatu Petteri, Vilma Hannele ja Tinja Ilona.
Lasten toiset nimet on suvusta otettuja =)
Meille kanssa meinas tulla Tatu Petteri mutta tuli Emil Petteri. Vaarin ja isän mukaan.
 
mepatzu
Meillä tytöt:Janica Julia ja Nella Olivia
Ihan kiva nimi toi edellinen vähän sekoitus uutta ja vanhaa.
Itse tykkään sellaisista nimistä mitkä ei ole ihan perinteisiä,mutta ei liian erikoisiakaan
 
SSSSSS
Ei mun makuuni nuo edelliset. Itse en tykkä c- kirjain nimistä ja vielä jos on supisuomalainen perhe.

Meillä on; Sampo Elias 1999
Senni Maria 2001
Sofia Aurora 2003
Siiri Alisa 2004
Santeri Elmeri 2006
 
Kivat nimet! Tykkäsin tosi paljon. Varsinkin Aapeli on ihana nimi! =)

Wilhelmiina Anna Alisa 5.10.2002
Mikael Erik Julius 14.11.2004
Samuel Lukas Kasper 14.112004

Eli pojat ovat kaksosia.
Halusimme kaikille suht pitkät etunimet ja vanhat. Nimien ei tarvinnut olla "harvinaisia", sellaisia vain, että me vanhemmat tykätään.
Toiset nimet tulee suvusta tai ovat väännöksiä suvun nimistä; Anna nimi tulee mummoni nimen väännöksestä Anni. Erik on miehen isän nimi ja Lukas miehen toinen nimi.
Kolmannet nimet ovat sellaisia mitä mietimme myös etunimeksi tai sellaisia jotka halusimme mukaan nimeen.
 
jinkula
Wilhelmiina Anna Alisa 5.10.2002
Mikael Erik Julius 14.11.2004
Samuel Lukas Kasper 14.112004


Näistä tykkään erikoisesti, on suomalaiset "perinteiset" nimet, mutta sit ei kuitenkaan oo... Vaikea selittää mitä tarkoitan, erikoisen kuuloiset, mutta tutut kuitenkin =)


Mä oon omilleni halenut etunimiksi harvinaisia nimiä, koska itsellä niin yleinen nimi ja se harmittaa. Toisiksi nimiksi sitten hieman tutumpia tasapainottamaan. Ja kaikki toiset nimet löytyy suvusta joten ei tarvinnut keksimällä keksiä kun ne oli valmiiksi tarjottimella...

Eli meiltä löytyypi:

Jerkko Aleksi
Jonttu Eemeli ja
Jinka Maija Inkeri


 
Vieras tuttuna
Todella kauniita nimiä täällä. Edellisellä oli etunimet aika erikoisia, mutta toiset nimet painottivat nimiä, ettei niin erikoiselta enää kuullostanutkaan. =)

Minulla on kaksi lasta ex-liitosta; Ilari Jouko Sakari 8v ja Amalia Anna Kaisa 7v

Ja tästä liitosta; Liina Aino Ilona 4v, Lauri Paavo Akseli 2v ja Onni Kalle Ilmari 4kk

Kaikkien toiset ja kolmannet nimet tulevat suvusta.

Miehellä on yksi poika; Tino Eetu Aleksi 8v
 
ihanan erikoisia nimiä :) olen itsekin tykänny antaa lapsille hieman erilaiset etunimet, ettei joka nurkan takana olis samannimistä, joten tyttö sai nimekseen NORA LIISA JOHANNA ja poika AARON SAMI PETTERI. meillä johanna kulkee suvussa. mieheni ensimmäisestä avioliitosta on JAN-MICHAEL ja JULIANNA MARIKA
 

Yhteistyössä