Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

Susa, onpas aika hieno mökki =)

Mä tässä juon toista kaljaa ja aattelin että painelen tonne paikalliseen...tosin seuraa ei tunnu löytyvän joten piru vie, mä meen vaikka yksin!! Ei väsytä tippaakaan meinaan...
Jotenkin tää kotona olo ilman mitään tekemistä ei oo mun juttu..
 
Keffeli Vilalla on mun mielestä ihan kivoja ja kohtuu hintaisia juhlavaatteita. Niistä mun kolmekymppis mekoista nro 1 ja 3 on Vilan.
Tuolta kannattaa myös katsoa
http://nelly.com/viewPage.asp?page=WELCOME_FEMALE&gender=1&language_id=4
 
shendalle :hug:

nyt muuten vasta tajusin et tiipii kun vilasin ton etusivun ni siulla oli la miun synttärinä :) toivotaan et pääset jo pian nyytin hakuun!

vip ootteko muuten jo löytäny uuden asunnon? mikäs vointi? hitto et jännittää siun puolesta :D
 
Shendalle isot :hug: Oota nyt sitä varsinaista testipäivää, jospa se odotettu plussa sieltä sitten tulisi :hug:

L-S:lle peukut pystyssä :hug:

Keffelille, Äitivaalle ja Rontille hauskaa iltaa!

*painuu uudelleen lukemaan kun ajatus katkes* :ashamed: Muoks. ei se mieleen enää palautunut mitä meinasin kirjoittaa :headwall:

Joka tapauksessa, kaikille sairastajille paranemisia. Venla ainakin on kipeenä, Millillä tauti taas jyrää ja onkos Simppakin vielä pipi?
 
Hei!
käytiin eilen katsomassa rivitaloa kolmiota..pitäkää peukut pystyssä että saatas se:)
selviää varmaa parin viikon päästä,ilmottelen sitten.
oispa mahtava alkaa laittamaan poikaselle omaa huonetta :D
en nyt viitti hirveesti innostua ja suunnitella jos ei sitä saadakkaan,sitten harmittas enemmän.

eilen käytiin siskon miehen vanhemmilla.
heillä on maatila ja siellä tietenkin traktoreita,vähän oli pikku-poijjaat onnessaan :D
paitsi tää meidän muksu ei uskaltaunut kyytiin..
no kivahan niitä on silti katsella!
lehmiä ihmeteltiin suu auki :LOL:
oli kyllä niin mukava ilta eilen!!!ja pojallekkin oli tosi mukavaa vaihtelua.

voi kun tänää ois lämminpäivä,on kyllä ollu tosi viileetä.

shendalle :hug:

lähtikös se keffeli eilen minnee? :)

tohtori: paljonko siitä koiran trimmeristä piti maksaa?oon aatellu että sellaisen ostasin,helpottas tätä imurointi operaatiota...

mutta jeps,jos keittäs vielä lisää kahvia :wave:
 
Haukotus. Taas meni tunti neidin nukutuksessa :|

Shendalle :hug: älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Itsekin olin sata kertaa kuopassa kun Ellaa yritettiin..aina sieltä jotenkin noustiin vaikka rankkaa aikaa se oli.Opettavaista ja suhdetta lähentävää kylläkin.

LS tsemppiä ja peukkuja pystyssä pidellään :hug:

Ihania leikkimökkejä ootta katellu.Jos saadaan tulevaisuudessa yksi asunto mistä tehtiin tarjous niin siinä on leikkimökki pihalla...talon isäntä itse rakentanut.Oih, ois kyllä kivaa :D

tinakenkätyttö joo löydettiin asunto ja oma on laitettu myyntiin..tosin näkyy netissä vasta viikon päästä.Nyt toivotaan vaan että mein asunto menee kaupaksi ja sit mein tarjous hyväksyttäis toisesta talosta B) Tosin elokuussa ratkeaa viimeistään vasta kaikki..koska ei aijota jäädä kahen asunnon loukkoon.

Olo on aika valmis jo räjähtämään..laitan myöhemmin kuvaa kun Ella innostui kanssa esittämään "vauvamahaansa" ;)
 
Hei, onko kellään vielä tallella äitiyspakkauksen kevyt toppapukua? :wave: Ja olisi vielä valmis myymään sen? Mie haluisin kovasti molemmille tulokkaille sellaisen. Pojan vanha on vielä tallessa, joten yksi pitäisi vielä jostain löytää. Minusta se oli äitiyspakkauksen paras asu ja käytetyin. Onhan tässä vielä tosin aikaa etsiä...
 
Tein eilen Kipsulle pari nopeeta kotimekkoa. Ja ei nuo ihan onnistuneita versioita ole mutta pihalle kelpaavat :D Ja Kiia ei osaa vielä laittaa hanttiin niin joutuu pitämään niitä :saint:



Ja älkää välittäkö paskasesta lattiasta ja kaapin vierestä puuttuvista listoista :ashamed:

 
joo,venlukka pipi,tänä aamuna oli vielä 39.6 kuumetta,supolla laski,ja onhan tuo koko päivän ollut ihmeen pirtee,voipi vielä pikkusen olla kuumetta,mutta en ole mitannut nyt.
Ruoka ei ole maistunut,juopi lillittää vaan,ja aamu ja iltapuuron söi hyvin..muuta ei ole oikeastaan syönykkää..nyt tuntuu kinuuvan isältää karkkii tuolla :eek:

mie pesin tänään muutaman maton tuolla pesuhuoneessa,sitten paistelin sämpylöitä,ja tein mansikka raparperihilloo,ja yksiä pikkuleipiä meinasin paistaa,mutta eipä ollut sitten soodaa..
huomenissa pitäs ajella nurmikot,jotenkin rupee meijän tontti näyttämään viidakolta :eek:
niin,jos ei vettä sada..

kolme päivää olis töitä,ja sitten to ja pe olis vapaata :D
 
Olinhan mä eilen viihtymässä ja oli ihan ok ilta...
Kamala ikävä poikia :'( jos ei töihin soitella viikolla niin mä hajoon tylsyyteen :/
Hyvin on pojilla mennyt mökillä, Pessi pari kertaa pyllähtäny järveen jo :) Peetu sielä oli surkeella mielellä kun oli piirtäny mun veljen auton istuimiin ja enolta tuli sitten vähän sanomista :whistle:

Nyt mä taidan mennä sekotteleen dippiä ja jatkaa tota sohvalla möllöttämistä. Urho kisu makoillu mun kainolossa koko illan =)

Ja niin ihana masu Vipillä, voi että mä niin tykkäsin masusta... voisin olla raskaana koko ajan mutta en mä nyt sitä vauvaa haluais kumminkaan :D pitäsköhän ostaa joku tekomaha :LOL:
 
Keffeli tee Ellat :whistle: tyyny tai joku muu paidan alle :LOL:

Venlalle paranemisia :hug: Voi toista kun tommosta kuumetta pitää koko ajan :/ Niinukka, mulla ei tällä hetkellä ole oikein kangasta kun noi oli semmosia palasia mitä eurokankaan palalaareista kolusin :( Ja noissa on vielä tuo kaula-aukko ongelmana. Samperi kun molempiin mekkoihin tuli hirveän laaja kun trikoo venyi :headwall: Kuminauhalla jouduin pienentämään :kieh: Mutta katellaan kun pääsen taas kankaita koluamaan (kunhan ukolle tulee tili :whistle: ) ja yritän ratkoa tuon kaula-aukon ongelman. Tietty kun tuo kaava oli vähän niin kuin liivimekkoon ilman hihoja... Hihathan virittelin omasta päästä :LOL: Kauhean kauaa tuollaisessa ei aikaa mee kun saumurilla hurautteleepi kunhan vaan ne ongelmat ensin ratkaisee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Samperi kun molempiin mekkoihin tuli hirveän laaja kun trikoo venyi :headwall: Kuminauhalla jouduin pienentämään :kieh: Mutta katellaan kun pääsen taas kankaita koluamaan (kunhan ukolle tulee tili :whistle: ) ja yritän ratkoa tuon kaula-aukon ongelman.
Auttaisiko, jos kaula-aukkoon laittaisi kanttinauhan? Tai joku tukikangas alle/päälle? Mie en oikeasti ompelemisesta mitään tiedä :snotty: kunhan ehdottelen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Samperi kun molempiin mekkoihin tuli hirveän laaja kun trikoo venyi :headwall: Kuminauhalla jouduin pienentämään :kieh: Mutta katellaan kun pääsen taas kankaita koluamaan (kunhan ukolle tulee tili :whistle: ) ja yritän ratkoa tuon kaula-aukon ongelman.
Auttaisiko, jos kaula-aukkoon laittaisi kanttinauhan? Tai joku tukikangas alle/päälle? Mie en oikeasti ompelemisesta mitään tiedä :snotty: kunhan ehdottelen.
Kyllähän se varmaan auttais ja auttaiskin mut laiska ei jaksanut alkaa leikkimään ja kanttinauhan ompelua vihaan :ashamed: Ja joutui sitten leikkimään kuminauhan kanssa :headwall: :LOL:

pitää tehdä taas testimekko joku päivä jostain trikoosta :LOL: *painuu penkomaan löytyykö jotain edes kokeiluun... tai nukelle riittävää palasta*
 
keffeli miekin tykkään mahasta (ja toisinaan en).Kerrankin on kiinteä eikä löllykkä ;) Luulen et jostain pilailupuodeista sais teko mahoja.Kokeile, tai tuutiksen ehottama tyyny :LOL: ;) Yritä nauttia omasta ajasta kun pojat ovat mummolassa.

hipkukka kumman vanupuvun haluaisit, vuoden 2007 mikä siula toinen on jo vai 2008 vuoden..eli tämä viimoisin vanupuku mikä tehtiin...nykysinhän ne on villapukuja tai jotain sekotuksia tästä 2009 vuodesta lähtien.Miula ei kyllä kauheesti ole käyttöä joten saat jos haluat. =)
 

Yhteistyössä