Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

Hellurei taas täältäkin :) . Eilen oli huippu oma-päivä, ihan ok koulutus hyvine seisovine pöytineen :p . Sitten illalla syötiin taas hyvin ja juotiin vielä paremmin. Että oli hauskaa :D ;) . Voe tätä elämää...

Miten oon unohtanut ihan onnitella Hipkukkaa hienoista ultrakuulumisista :heart: :heart: ! On se jännää, kun masussa on oikein kaksin kappalein! Mites pahoinvointi?

Vipillä tosiaan mageen iso masu B) ! Melkoinen etukeno kyllä! Ja miten Ellakin näytti niin isolta jo, siis muutakin kuin masusta :LOL: Pitääkin käydä tarkistaan tuolta etusivulta teidän lasketut ajat. Ja tosiaan, muidenkin masuja olis kiva nähdä. Ja ai ihanaa, ettei käyp yhtään kateeks, vaikka hienoa aikaa elättekin :D Tiipii siellä kanssa vielä, hyvin ainakin oot jaksanut huumorimieltä kantaa koostasi ja Tuuti auttanut asiaa :) .

Susa taas bongannut hienon mökin. Itse oon omaan pihaan enemmän perinteisen kannalla, mutta teille tuo passais varmasti loistavasti. Ja muodosta tuli hiukan jopa laiva mieleen, että pojalle tuollaista vaan, juu juu :p . Aikas kivoja mekkoja oli tuolla linkissä kanssa. Ei auttas katella, ainakin yhtä nyt himoitsisin. Ja just oon Hennesiin ale-tilausta tehnyt. Paketti tulee vasta muutaman viikon päästä, että ehdin tässä vielä tehdä lisätilausta :headwall: . Nyt jo kumminkin reilu 70e sukkahousuista ja muista :kieh:

Tuutilla kivoja mekkoja, just hyviä piha/hellemekkoja! Minusta lapsille on hyvä, että hellemekossakin on vähän hihaa, ei tarvi niin paljon varoa palamista. Oispa mullakin saumuri ja sais jonkin kätevän ohjeen moisiin muutamiin yksinkertaisiin mekkoihin, niin vois surautella...

Keffeli siellä niin ihmeissään ilman poikia. Ja onhan se outoa. Meilläkin oli täällä aamulla hiljaista ja outoa, mutta ah niin ihanaa. Mun ei ihan heti olis ikävä... Hyi mua? Saas nähdä saako tänä kesänä lapsia vielä johonkin yökylään. Taidan ainakin patistaa miestä lasten kanssa mökille, niin että itse jäisin kotiin ja saisi olla ylhäisessä hiljaisuudessani :saint: . Sit vielä kun tuon sais ja osais olla siivoomatta :LOL:

Toivotaan, että Vipin asuntoasiat lähtee rullaamaan onnistuneesti! Ja Shendalle lämmin :hug: . Raskasta aikaa ja jokainen ottaa taakan omalla tavallaan. Vaan minä oon samaa mieltä kuin muut, että kyllä teitä vielä onnistaa ja asiat menee, niin kuin lopulta on ihan hyvä. Mutta kuluttahan tuo ja sydäntä riipoo :'( . Mutta mutta, ehkä sulla ei vielä edes tän kierron kanssa ole kirves kaivossa? Jospa vielä onnistaakin, pidetään kovasti peukkuja.

Nyt sohvalle herkkujen kans :x . Mies lähti yöksi kaverinsa kanssa mökille/kalaan. Mulla olis ollut mahku mennä lasten kans mukaan ja sitten jäädä sinne muutamaksi päiväksi. Vaan niin mukavuuden haluinen ja laiskako musta on tullut, että valitsin jäädä kotiin :/ . Varmasti meillä olisi ollut kiva aika mökillä ja lapset tykännyt, mutta äiti päätti nyt näin... Eipä tarvi pakata, miettiä ruokia ja ja ja
 
Rontti miä jotenkin vierastan että on ihan paljaat olkapäät. Usein yritän tunkea sitten jotain paitaa alle. Joten piti jotkut helpot hihat yrittää noihin väkertää =) Tuo saumuri on kyllä IHANA laitos :heart: :D Ja halusin Kiialle semmosia pese ja pidä- kolttuja. Ja semmosia ettei yhtään harmita jos rikki menee tai voikukan jälkiä on täynnä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keffeli:
hei ompeluimmeiset... mä haaveilen verhokankaiden ostosta, elikkäs kuinka paljon pitää olla "ylimäärästä" kun ostaa kangasta? Huonekorkeus meillä on sen 2,5m
Öööö... ei säteile nyt :ashamed: Käänteet jne. Mutta kyllä ne kaupassa osaa sinua neuvoa ellet sitten ole jostain tilaamassa
 
Olipas HIENOJA kuvia Tiipiillä :eek: Kävis jonnekin muotikuvauksiin! Ihana palleromasu sullakin :heart: Ja Silja niin iso tyttö että :heart: Mut että olit vieraan näköinen, muistelen vaan niitä vanhoja kuvia mitä sinusta oon nähnyt :ashamed:
 
krisu ihan kotona ollaan otettu, meillä mies harrastaa kuvaamista joten studio löytyy tarvittaessa olkkarista ;) minä en kyllä yleensä kovin mielelläni ala kuvattavaks, enkä varsinkaan tässä tukalassa olomuodossa mutta pitihän sitä lasketunajan kunniaks muutama vedos ottaa jotta jää sitten muistoja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vip1:
hipkukka kumman vanupuvun haluaisit, vuoden 2007 mikä siula toinen on jo vai 2008 vuoden..eli tämä viimoisin vanupuku mikä tehtiin...nykysinhän ne on villapukuja tai jotain sekotuksia tästä 2009 vuodesta lähtien.Miula ei kyllä kauheesti ole käyttöä joten saat jos haluat. =)
Pojan jäljiltä on 07 vuoden malli. Onko 08 samanlainen, käännettävät hihan- ja lahkeensuut? Sitten sillä ei ole merkitystä kumpi. Täällä päin nuo talvet on ...hmm, märempiä ja viilempiä ja pimeämpiä, kuin kesät. Toppapuku on liikaa, mutta toi kenyttoppis oli just sopiva (ainakin pojalle). Ihanaa, jos tosiaan viitsit luopua :D Paljonko haluat puvusta?

Olenhan mie vähän aikasessa tavaroita haalimassa :D Pojan raskaudessa en vielä tässä vaiheessa uskaltanut edes odotuspinoon listautua. Mutta nyt haluan alusta asti nauttia raskaudesta ja odotuksesta, enkä stressata ja huolehtia.

Joku kysy miun huonosta olosta. Ilmeisesti hellittämässä pikkuhiljaa *koputtaa puuta* Eilen illalla ihmettelin miehelle, kun on omituinen olo. Vähän aikaa mietin asiaa ja totesin, että omituinen olo johtui siitä, ettei kuvottanut :LOL: Alkaa olemaan kuvotus normiolotila...
 
Oi miten ihania kuvia tiipiillä tosi ihana massukka :D Mie haluisin kans osata ottaa tommosia hienoja kuvia :whistle: Nuo on varmaan ihan järjestelmäkameralla otettu? Mie aattelin panostaa ja tuhlata veronpalautukset järkkärikameraan :p Meillä mies ei osaa ottaa edes digikameralla kuvia.Yleensä tulee sumusia kuvia tai joltakulta puuttuu pää |O

hipkukka joo 08 puvussa on kanssa käännettävät lahkeet ja hihat.Väri on hennon sinertävä,muuten samanlainen kuin 07.Kohan neiti herää niin kaivan 07 haalarinkin esiin jostain, tarkistan missä kunnossa se on.Mie voin laittaa puvun tulemaan jos sie maksat postikulut.Muutoin en ota siitä hintaa. Todennäköisesti lähetän 08 haalarin jos käy?

Mie täälä jännitän kun miun hyvä ystävä on parhaillaan synnyttämässä.Käynnistettiin jo nyt 41+3 (meilläpäin nykysin käynnistetään jo rv 41 paikkeilla).Sovittiin kyllä että yhdessä lähetään pakertamaan ;) Miula kun ei vaan ole mitään oloja-höh.No tän viikon perjantaina tietää millon miula käynnistetään jos käynnistetään :D
 
Sanon nyt vielä minäkin, että olipas Mageet kuvat Tiipiillä!! Molemmat ja varsinkin tuo, missä istuit. Ja tietysti tyttösestä myös :heart: . Olispa hienoo, kun kotona sais moisia otettua! Ja et ollut ollenkaan kaikkinensa niin iso, mitä sun jutuista oon jo kuvitellut :LOL: . Masu kyllä oli iso :) . Minä en muistakaan teistä mitään aiempia kuvia, joten olitte mulle ihan "uusia". Kiitos kuvista siis :) .

Torkahdin äsken auringossa, ah. Nyt vaan naama hiukan helottaa... Neito kun herää uniltaan, lähdetään ostaan jätskit :p
 
Keiju07
Ah, mitä masukuvia vip ja tiipii!

Jos mua jokin harmittaa nopeassa synnytyksessä, niin se, että mies ei ehtinyt paikan päälle ottamaan viime hetken mahakuvaa. Vienalle otettiin sellanen, tälle kakkoselle ei sitä nyt ole. Siinä vaiheessa kun siskoni tuli Vienaa vahtimaan, niin puuskuttelin jo sen verran tiuhaan, että ei tullu kameran esiinottaminen enää mieleenkään.

Uskomatonta, että mulla tuolla tuhisee tuo kolmiviikkonen ja olen jo autuaasti unohtanut sen mahankantamisen karmeuden ja uudesta jo haaveilen... :eek: nooo, se menee ohi. Mut ei meiän lapsiluku tässä vielä ole, se on tainut käydä meille molemmille selväksi, mieskin sanoi, että kyllähän tähän kolmas perään sopisi... :D jos siis vaan vielä suodaan. Jotain ehkäisyä aattelin tähän väliin pyytää kuitenkin.

Siitä puheenollen. Suositelkaas nyt jotain. En halua enää pillereitä, kun olen paljon paremman tuulinen, hoikempi ja halutkin on paljon suuremmat ilman. Mutta mitäs sitten? Kierukka kauhistuttaa, ja eikös sekin ole samalla tavoin hormonaalinen. Kumien kanssa ei varmasti jakseta pelata.. se nähtiin jo viimeksi. :p
 
Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Torkahdin äsken auringossa, ah. Nyt vaan naama hiukan helottaa... Neito kun herää uniltaan, lähdetään ostaan jätskit :p

Onko teillä noin lämmintä? Meillä mittari näyttää +14... aurinko toki paistaa, mut tuulee... no, Helsingissä tuulee aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vip1:
hipkukka joo 08 puvussa on kanssa käännettävät lahkeet ja hihat.Väri on hennon sinertävä,muuten samanlainen kuin 07.Kohan neiti herää niin kaivan 07 haalarinkin esiin jostain, tarkistan missä kunnossa se on.Mie voin laittaa puvun tulemaan jos sie maksat postikulut.Muutoin en ota siitä hintaa. Todennäköisesti lähetän 08 haalarin jos käy?
Käy hyvin :D ja tokihan mie sinulle maksaisin puvustakin. Täytyy jossain vaiheessa laittaa yv:tä miun osote ja siun mihin haluat rahat ;)

 
vip on otettu järjestelmäkameralla ja lisäks kuvas samanaikasesti vielä kahella erityyppisellä filmijärjestelmällä jotta on sitten kuvia ainaskin... :whistle:

Minä edelleen täälä kotona vaan tytön kanssa. Päivät on tosi samanlaisia ja aika kuluu-sanosinko hitaasti :headwall: Onneks anoppi tulee tänne huomenna oottelemaan vauvan syntymistä, on sitten valmiina lapsenvahti kun hetki koittaa. Toivottavasti se sitten koittaskin pian jotta hän ei joudu täälä ikuisuuksia oottelemaan |O Mutta että hyvä jos ei vielä ens yönä ala tapahtumaan vaan sitten vasta huomenna kun mummu on talossa =)
Huomenna neuvola...plääh! no saan samalla ajan sinne yliaikasuuskontrolliin ja mahdollisesti käynnistykseen, viimeks terkka meinas että olis 15päivä...eli ihan juhannukselle en pääse tän mahan kans :LOL:

ja kiitos kaikille kun kehuitte kuvia! :)
 
Tää nyt täällä pähkäilee ja miettii kuinka tekee... meinaan sen Kipsun seuraavan sängyn kanssa. Peseekö ja hinkkaako vaan vai maalaako ajan patinan piiloon?

Tämmösen tuolta varastosta raahasin sisään :D



Ja jos tuossa kuvassa näkyy kaaos niin seuraava onkin pommin jäljiltä. Äidin pikkuinen suloinen 4v poika on järjestänyt siskolleen kodin! |O :headwall: :kieh: |O Mistä hitosta tota alkaa raivaamaan? Kiitos Daniel, äiti tykkää ihan kauheasti :kieh: :LOL:

 
Hitsit että tekis mieli huutiksesta jotain huudella rahat on kyllä nyt vähissä ja ei oikeen mitään tarvikkaan ihmeellistä... minä ostan aina siljalle sitä mukaan vaatetta kun jotain oikeesti tarvii, en viitti turhaa hamstrata kun ei tuota säilytystilaa mitenkään huimasti oo. Väliin aina ootankin että tyttö kasvais pian seuraavaan kokoon että sais taas ostella jotain kivaa :D
 

Yhteistyössä