Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

Jännää Tiipiin osalta! Kyllä tuo vuoto tietää, että pian tapahtuu :) . Mulla ekasta tuli selvä limatulppa, siitä meni kyllä pari päivää, ennen kuin käynnistyi. Muista en muistakaan, tuliko jonkunlaista vuotoa vai ei, mutta ei ainakaan selvää limatulppaa. Muistan, kun kaverin kanssa silloin ensimmäisiä kun yhtäaikaa odotettiin, oikein odotettiin sitä limatulppaakin :LOL: . Sitten kaveri joku päivä laittoi viestiä, että nyt tuli ja minä olin kateudesta vihreä. Kumminkin minä pääsin synnyttämään melkein kaksi viikkoa ennen :eek: . Eli kaverilla limatulpasta kesti vielä pitkään synnytyksen käynnistyminen, mutta se on varmaan harvinaista.

Hipkukka, ihanaa, kun otat kunnolla joka päivä päikkäreitä :) ! Ja varmasti kaksoisraskaudessa voi olla vielä tärkeämpää kunnon lepo, kuin yhtä odottaessa?

Topsy, minä oon kyllä niin huono jaksaan pyöräillä, että sellasen peräkärryn kanssa varmaan luhistuisin :LOL:

Muutes, meidän kameran kuvat näyttää olevan jotain IMG "versioita". Tätä laatua tuo markkina puoli ei vissiin hyväksy, kun en saa kuvia sinne näkymään. Tietääkö joku, voiko tuon vaihtaa muuhun? :eek: Minentiiämittään :kieh:
 
Rontti pystyiskö paintin (löytyy yleensä apuohjelmista, tai jos halutun kuvan kohdalla painaa hiiren oikeaa näppäintä ja valitsee avaa sovelluksessa ja sieltä paint) kanssa muuttamaan sen muodon jpg:ksi? Mulla ainakin kysyy kun avaan kuvan siellä ja tallennan nimellä, tallennusmuotoa josta voi valita jpg:n

Saitkos tuosta muutes mitään selkoa :LOL:
 
Kiitti Tuuti, sä kyllä aina osaat auttaa näissä :flower: . Tosin en vielä onnistunut :LOL: , mutta ymmärsin kyllä. Toisaalta tuolla näytti, niin kuin noi kuvat ehkä kumminkin olis jo jpg muodossa... Hmm, täytyy yrittää uudestaan ladata niitä kuvia siellä Markkinassa.

Mutta kuvia kun tässä latasin koneelle, niin pitäämä laittaa tämä tämän aamuinen. Arvatkaa kuka kuori meidän muusiin tänä aamuna perunat :LOL:
 
Rontti, Tuutis neuvoi ihan niinkuin minäkin tekisin, avaisin jossakin ja tallettaisin uudestaan jpegginä. Jos paint näyttää että on jo.jpg niin ehkä kokeilisin kuitenkin, tallentaisin uudella nimellä ja .jpg.
 
No nyt ne mä onnistuin, enkä kumminkaan edes loppujen lopuksi mitään vaihtanut. Kiitti Tuuti henkisestä tuesta :D . Nyt kun joku vielä ostais ne kärrit!! :LOL: . Tahtoo eroon kaikista vauvajutuista :whistle: .

Tiipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???????????? :attn:

Hetkeks vielä isännän ja sipsipussin viereen :p . Kirajasta pari sivua lukematta, ihana lukasta loppuun :)

Keffelille työintoa :D , sitä pitkään päivään tarvitaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Tuosta kuvasta vielä... Ottaa varmaan silmään tuo terävä veitsi siinä ihan vieressä :whistle: . Ei se siinä kauan ollut :) , minä ehdin napata pois ennen apinaa :saint:
Miä en edes huomannut sitä ennen kuin sanoit :ashamed: Meillä viissiin on niin tuttua tuo että tiskipöydällä on veitsiä, tosin niin kaukana ettei Kiia yllä (ainakaan vielä )

Miä tavoitin meidän papinan ( Kiian apina on papina) eilen keittiön pöydältä tanssimasta :eek: Ja selän vaan käänsin :eek: Kyllä on ketterä likka vaikka pallero onkin |O Ei nuo pojat ole tommosia tuon ikäisinä olleet |O
 
On supistellu pitkin päivää, mutta sitten aina lopahtavat. Nyt taas pari tuntia säännöllisesti n10-8min välein ja olo on aikas tuskanen jo...saa nähä miten käy. Käyn laittaan hetkeks maate ja jos eivät lakkaa niin sitten suihkuun.
Tuun aamusta ilmottelemaan mikäli vielä kotona! :wave:
 
tiipiille älysti tsemppiä !!!! :hug: :heart: :hug:
Siitä se nyt lähtee , ei ihan mennyt minunkaan veikkaukseen vauvelin syntymä aika.
Kiva oli tosiaan kun kävitte ja sun kuvat oli ihquja ja masu on livenäkin komea :)

Rontti - vaihda sen kuvan nimen pääte IMG varuilta - jos muuten ovat jo JPG:nä - ja huutiksessa ainakin on kokorajoitus kuville myös - joskus pitää joko tyytyä näyttökuvien lataamiseen tai sitten jollain kuvien käsittelytyökalulla huonontaa laatua...

Topsyn Mintulle onnea pottailuun ja Topsylle onnea duunipaikasta !

Muille jaksua ja kesäkelejä - taas on haipakkaa ettei ehdi kommentoida oikein.
Onneksihan se näin on - kun duunipaikka säilyi , niin sitten kiire lisääntyi .

Eilen kävin jopa bodycombatissa , Viulla oli uusi (ilta)hoitotäti . Taisin löytää aarteen - entinen lastenhoitaja ja viiskumppinen ja aika kivalta vaikuttava immeinen. Ja maanantaina golffasin ja aionpa kiertää g-kiekan lauantain-aamunakin.
Viu itse sanoi tätä tätiä mummiksi, minä vaihtelin väriä - onneksi oli ihan rento tyyppi ja kaikki lapsen antamat nimet hälle sopi :)
Meilläkin pottailaan - kakat tulee kotona melkein kaikki pottaan , aamupissit enimmäkseen , ja muutoinkin melko monesti. Pitäisi alkaa ihan pikkuhousukausi nyt kesällä ja kokeilla - tosin Viu hokaisee itse hädän paremmin ihan pylly paljaana. Siis sanoo itse että pissa tai kakka tai pissapotalle - tosin hätä voi olla jompikumpi...

Kivan näköinen päivä tulossa - nauttikaa kotosalla olevat !

 
Hipkukalle onnellista kaksosten odotusta !
Ja Keijulle vauvaiilu onnea - jokohan ehdin onnitellekaan edes ! :hug: :hug: :heart:

Ja Tuutiksella on ihania sänkyjä, sisustuksia ja tapetteja !!! Minä vaan yhä ihmettelen , miten teiltä löytyy se yksi kokonainen seinä , jolta tuollainen tapetti näkyy - meillä kun on kamaa ja hyllyjä jokapaikassa !! Tietty vaan tämä 80 neliön kämppäkin , ja Viun huoneessa on yhdellä seinällä ovi , vastakkaisella ikkuna ja sitten viel vaatekaapit yhdellä seinällä...
 
Miä jo luulin että Tiipii olis eilen päässyt tositoimiin, no toivotaan että enää ei ole kotona kärvistelemässä :hug:

YO tuo olikin ihan aiheellinen ihmettelyn aihe että minne tuollaiset tapetit mahtuu :LOL: En miä vielä tiijä miten se Jepen huoneeseen muljutetaan :ashamed: :LOL: Siellä ei ole kuin yksi kokonainen seinä ja siinäkin on iso jyskin tilanjakaja hylly leluhyllynä :/ Täytyy katsoa ja miettiä.... Jos ei muuta niin Jepeltä lähtee leluhylly ja korvaamaan pitää keksiä jotain muuta... Tai siis niin siinä luultavammin käykin. Ei tuollaista kuvaa raaski huonekaluilla peittää

Hitsi miten hienosti Viukin ja Minttu pottailevat :eek: Milloinhan tuo meijen oma edes siihen suostuu istumaan? :eek:

Ai niin, meillä tänään ompi vipinää kun Piituli pöllähtää paikalle omien muksujensa kanssa :D Kuinkahan kauan tällä kerralla "taistellaan" ennen kuin leikkimään tää koko lössi osaa käydä :LOL:
 
Täytyy minunkin vissiin ilmoittautua välillä että hengissä ollaan, mutta kiirusta pitää.....Juho on lomalla koulusta ja likat pitää mamman kiireisenä kun tappelevat kaikena aikaa keskenään tai kiipeävät Ellan perässä milloin minnekkin.....

Ja koruja olen taas tehnyt urakalla FB:ssä niistä on kuvia.

Varo vaan Tuutis tappelu pukarit saapuu iltapäivällä |O

Onneksi voidaan olla pihalla, voi naapuri parkoja, saavat pidellä korviaan......
 
Ilmottaudutaan täältäkin! :wave:
Tiipiitä tulin kurkkaamaan onko mitään kuulunut...on tainnut tositoimiin päästä!
Dogtoria myös, mitähän kuuluupi? Toivottavasti on olo helpottunut!

Ja tuo Piitulin maininta tappelusta osui myös tänne! Kaksi kesälomalaista tappelevat millon mistäkin ja siitä kumpi lukee tai leikkii rinsessaisen kanssa! :headwall:

Onnittelen vauvautuneita! :heart: :flower: Ikuinen vauvakuume ei ota millään helpottaakseen! Siitäkin :headwall:

Hienosti on Rontilla perunat kuorittu! :D Loistava apulainen! :heart:
 
Heips pitkästä aikaa kaikille!

Laitanpa taas lusikkani tännekin välillä. Meille ei mitään uutta taivaan alla, taloa etsitään edelleen ja pikkukakkosta toivotaan kovasti, mutta kumpikaan ei näytä minnekään edistyvän... :'(

Neiti kasvaa ja kehittyy tasaseen tahtiin, allergiat on helpottaneet ja poistuneet takavasemmalle onneksi. Pikkuhiljaa tulee sanoja, pottailu onnistuu välillä paremmin ja välillä huonommin, kakat on kyllä tullu pottaan jo monta kuukautta. Jatkettavassa nukutaan hyvin ja tutti annettiin pöllövauvoille tuossa 1v 5kk iässä, samaan syssyyn siirryttiin tuttipullosta tavalliseen mukiin. Kaikki siis hyvin meillä! :wave:
 

Yhteistyössä