Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Tänään aamulla aikasin tein eväitä töihin, tuli alavats hetkeks kipeäksi ja vessaan kun menin ja pyyhein niin punasta vuotoa tuli. Olin ihan varma että meni kesken, mutta vuoto loppu saman tien eikä sitä ole enää tullut.. toivottavasti pysyykin poissa!:(

Soitin kuitenkin iltapäivällä neuvolaan ja varasin ajan, otin vasta reilu 3 viikon päähän koska sillon mulla oli seuraavan kerran töissä vapaata aikaa tarjolla.

äiti3lasta mulla kans hiivatulehdus! Edellisen kerran on ollut joskus 10v sitten ja silloin sen sain uimahalliveestä. Mulla on 2 lasta ennestään eikä heidän odotusaikana mulla ollu samaa ongelmaa. Tämä alko 6vrk oviksen jälkeen ja nyt jo toinen Canestenkuuri menossa, tuntuu siltä että ei taida nytkään auttaa. Oireet kyllä lievittyy, mutta taitaa käydä taas niin että muutama päivä kuurin loputtua tilanne taas pahenee :headwall: Vaikkakin tällä hetkellä kun aamulla tuli hieman veristä vuotoa, olen kiitollinen oireesta kun oireesta..ei uskalla nyt valittaa.

Äitiyspakkaus musta se on ensisynnyttäjälle ihana valmistautuminen tulevaan vauvaan, kuuluu jotekin siihen juttuun :D Meille tulossa 3 lapsi ja en aio äitiyspakkausta hankkia, kuten en edellisessäkään raskaudessa. Kovin paljoa meillä ei ole vauvan vaatteita jäljellä, mutta kirpparilta hiljalleen ostelen ja lainaan ystäviltä...mulla on ollut niin isot lapset jo syntyessään että ihan pienet koot ei ole edes mahtuneet päälle =)
 
Hei! :wave: pitkästä aikaa! en ole käynyt täällä hetkeen, ei oikein nappaa olla koneella...kotona voisin vaan nukkua koko ajan, aika järkkyä tämä väsymys. Tänään nukahdin leffateatteriin. Ja paha olo on, mutta vielä en ole oksentanut ja vielä tämä olo ei ole niin jäääärrrkyttävä kuin esikoisen alkuraskaudesta. Mutta riittäis tämäkin. Alkaa itkettää kun ajattelen että tämä olo tästä vielä pahenee..(voi kunpa ei!)

Mieliteoista/paheista, itsellä ne katoaa kuin tuhka tuuleen kun raskaus alkaa. Tämä kaksinkertaisen kokemuksen perusteella voin sen todeta. :) en pysty juomaan kahvia, saunasiiderin hajukin ällöttää (ainut mitä voisin kuvitella hörppääväni, on tositosi kuiva ja jääkylmä omppusiideri, mutta ei mitään muuta), kaikki hiilihapolliset juomat oksettaa ja vaikka olen siis normaalisti Pepsi Max-addikti, en pysty juomaan sitä yhtään raskaana. Suklaasta tulee järkyttävän huono olo, sipsejä ei tee mieli, tänään tuli jo niistä parista irtokarkistakin paha olo....rasvainen ruoka saa yökkimään ja vahvat mausteet...oikeastaan pystyn syömään vaan superterveellistä kotiruokaa. Joten voitte kuvitella paljon lihoin viimeksi synnytyksen jälkeen kun alkoi suklaa taas maistumaan :LOL:

yh79, huoh :hug: tilanteesi kuulostaa raskaalle. Toivon kuitenkin että tällä on joku tarkoitus ja kaikki kääntyy vielä parhain päin. Ex-miehesihän kantaa yhtä lailla vastuun siitä, ettei käyttänyt ehkäisyä. Ihmisiä me äiditkin kuule vain ollaan, älä moiti itseäsi. Voimia!

Fossiili, mikäs on tilanne nyt? Tovotaan että kaikki on hyvin!!
ja Hannekalle toivon että vain valemenkat kyseessä!

Dana88:lla on jo hurjaa pahoinvointia. Miten olet töissä pärjäillyt? Oletko kertonut esimiehelle vai miten saat peitettyä oksentelun?
Mä oon kans jo niin kypsä töihin....halua äippälomalle jo! :LOL: just päättyy 3päivän vapaat ja tää on niiiiin harvinaista herkkua että koko vapaat vaan stressasin siitä, koska pitää mennä takas töihin. En viihdy tuolla töissä enää yhtään :( Miten jaksan odottaa kesään (kesäloma-->ja sit jo pian ä-loma)? Onko täällä muita epämotivoituneita työntekijöitä?

Neuvolan varasin tänään, se ois ensi tiistaina eli 19.2.
Neuvolalääkäri on sitä seuraavana tiistaina 26.2.
Mihinkään ylimääräiseen (maksulliseen) ultraan en ole menossa..

Vointeja ja tsemppejä naiset :heart:

Peity 6+2 (?)
 
Viimeksi muokattu:
Teretulemast taas uusille!

Raskaudessa ärsyttää
eniten kaikki. Mä olen todennut jo aikoja sitten, että en ole raskaus- enkä vauvaihminen. Rakastan lapsia, mutta voisko vauvavuoden jotenkin hypätä yli??? Ja raskaudessa ärsyttää siis liitoskivut, etominen, kun ei löydä sopivia vaatteita, kun pitää huolehtia siitä, että ei syö mitään sopimatonta, jatkuva väsymys... Okei, onhan siinä ihaniakin asioita, mutta nyt väsy painaa ehkä liikaa päälle, ja muistaa vaan ne kaikki negatiiviset puolet.

Fossiili ja Hanneka Toivottavasti kaikki on kuitenkin kunnossa :hug:

Neuvolaan soittamisesta
Mä soitin lähes heti plussan jälkeen. Lähinnä, että sain hyvän aamuajan, ettei tarvii olla liikaa poissa töistä, ja että kerkisin keksimään jonkin hyvän selityksen työpaikalle.

Äitiyspakkaus Luultavasti päädytään ottamaan pakkaus ennemmin kuin raha, tarvinnee tosin vielä miehen kanssa keskustella asiasta tarkemmin.

dana88 Toivottavasti pahoinvointi helpottaa, eikä mitään isompaa tuosta
jutusta tule.

dita Toivottavasti siulla myös ihan vaaraton vuoto :hug:

ON Lapsi sairastui tänä aamuna, juuri kun mies lähti viikon työmatkalle. Minäpä jäin sitten kotiin hoitamaan toista. Oli kiva ilmoitella työpaikalle, että en tule vieläkään töihin (viime viikon olin ke-pe itse saikulla, kun nyrjäytin nilkkani). Onneksi pomo sanoi, että sitä ei voi valita, koska lapset sairastaa.

Huomenna neuvolaan aamusta. Joudun nyt ottamaan pojan mukaan. Onneksi se on ihan pirteessä kunnossa, ja lääkkeet toivottavasti auttaa yön aikana.

VÄSYTTÄÄ!!!

clearbrook ja osku 6+6
 
Hanneka: mulla oli ihan normaalit menkat ekassa raskaudessa vielä raskauden alettua, enkä yhtään edes kuvitellut olevani raskaana. Testin teinkin vasta viikolla 8+3 ja muista syistä menin gynelle seuraavalla viikolla, joka totesikin mun olevan jo 9+5... Ja mulla on ihan hirveät menkat, eikä nuo valemenkat ollu kyllä yhtään niukemmat. Gyne totesi että joskus vaan käy näin, ei mitään ihmeempää.

Toisessa raskaudessa tiputteli pari päivää ihan kirkkaan punaista, mutta loppui sitten. Tässä raskaudessa yhtenä päivänä on näkynyt tiputtelua.

Jospa sulla olis jotakin tuolta välimaastosta?!
 
  • Tykkää
Reactions: mymmeli87
Moikka moi ja hyviä uutisia varhaisultrasta! Pienen syke löytyi ja pituutta 3,1mm :) :heart: Mitoilta vastaa viikkoja 5+6 kun menkkojen mukaan mennään 6+5, arvioidusta oviksesta on vissiin 6+3. Joten meen edelleen tuolla menkkojen mukaan lasketulla, kunnes np-ultrassa selviää missä mennään ja mikä se la oikeesti on. :)
Huomenna sitten eka neuvola, ihana päästä sinne vaikka tiedänkin että samat vanht löpinät siellä käydään läpi.. Se meijän neuvolatäti vaan on niin huippu, että ootan innolla sinne pääsyä!

Äitiyspakkausta en ota tällä kertaa. Esikoisesta otin vaikka suurin osa jäi käyttämättä kuten ennakkoon jo arvelinkin. Muutamia ihania juttuja pakkauksessa kyllä olis, mutta en viitti niiden takia ottaa koko pakkausta, täytyy ostaa ne jostain sit erikseen. :)

Yh79, on kyllä kehno tuo tilanne! Toivottavasti sun exä kuitenkin kantais vastuunsa ees jollain tapaa. Ja kuten Peity sanoi, älä mollaa itseäsi :)

Tsemppiä kaikille vuotojen ja pahoinvointien ja muiden epämiellyttävien juttujen kärsijöille! Mä lähden tästä nyt lueskelemaan juttuja tuonne fb:n puolelle kun sinne ryhmään pääsin liittymään. :)

akkiiR 6+5.
 
dita, minkä kokoisia sun lapset on ollu syntyessään? Sanoit että oli isokokoisia?
Mulla esikoinen oli syntyessään 56cm ja 4130g, vähän kauhulla odotan, kun jossain on sanottu että esikoinen on yleensä pienikokoisin syntyessään. :p

).( mä en kestä, nyt sit tyttö oksensi sänkyynsä viime yönä ja on yökkäilly sen jälkeen koko yön vähän väliä... :( toivottavasti ei tule itelle tuo, en nyt varsinaisesti tarvitsis....
 
jk74, tuolla Facebookissa on meillä kaksplussalaisilla oma salainen ryhmä, jossa keskustellaan :) Siinä mielessä kiva, kun nimimerkit saa kasvot :) Ainakin kirsikka92 pystyy lisäämään sinne porukkaa, laita hänelle yksityisviestiä, jos haluat liittyä mukaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Peity
Huomenta kaikki! Tänä aamuna oli tosi vaikeeta nousta vaikka menin kymmeneltä nukkumaan. En meinannut saada silmät auki kun kello soi.

Henneka Muutama päivä ennen kuin tein plussatestin mulla tuli sekä ruskeeta tuhrua että vaalenapunaista valkovuotoa. Sellaista mulla ei ole ollut aikaisemmin joten säikähdin että menkat alkaa. Mut sit ei enää tullut.

Mullakin oli aivan järkyttävä turvotus eilen! Yritin peittää mahani niin hyvin kuin mahdollista töissä, koska ajattelin että muuten kaikki tuijottavat mahaani kun se oli kuin rantapallo. Tänään laitoin farkut jalkaan ja nyt ne kiristävät niin ikävästi että oli selvä virhe :(. Näissä sit kärsitään koko päivä.
 
Huomenta kaikille!

Hanneka Jos sulla pitäs menkat olla nyt menossa niin musta kuulostaa ihan normaalille tiputtelulle mitä joillekin tulee. Älä mieti asiaa liian pitkälle, katsot päivä kerrallaan miten etenee.

Vilijonkka Juu ei siellä ekalla käynnillä tapahdukaan mitään, yleensä ne ei edes kuuntele, kun harvemmin sydänäänet kuuluu vielä.. Kunhan löpisevät ja kuulostelevat millä mielellä itse olet raskauden kanssa, onko juteltavaa tai tarvitsetko tukea jossain asiassa tai päätöksessä ja sit saavat sut kirjoihin aj kansiin. Tärkeintä varmaan on noi mitat, äippäkortti ja lähete ultraan =)

Hepzu Kuulostaapa tosiaan ei hyvälle kesätyöpaikalle.. Onko siellä muunlaista työtä tarjolla, mihin voisit mennä kesäksi? Neuvolassa sinun kannattaa jutella myös varhennetusta äitiyslomasta, toimiiko se kohdallasi? Tämä on nimenomaan tarkoitettu äideille, ketkä eivät voi raskaana olessaan työskennellä työpaikassaan sen vaarallisuuden vuoksi.. En tiedä tarkemmin tilannettasi, enkä ole niin tarkkaan perehtynyt tuohon varhennettuun äitiyslomaan, että osaisin sinulle tarkasti neuvoa, mutta kannattaa selvittää asia!! Ja vinkkinä jos haluat jotain kirjotusta kommentoida, niin itse skrollaan alas kirjoituskohtaan heti tekstin luettuani ja kommentoin =) Näin muistaa kaikki kommentit =) (nimim. maratooni kirjeitä kirjotellessa) Sivua vaihtaessa muistat vaan kopioida tekstin tai julkasta, muuten teksti häviää ..

yh79 Huh, sinulla tuntuu olevan kyllä todella tiukka tilanne siellä! :hug: Mutta älä syytä itseäsi tapahtuneesta! Kirjoituksesi perusteella tunnut olevan aikamoisessa tunnekuohussa ja syyllisyyden tunteissa. Kuten itse sanoit on exäsi tilanteeseen yhtä "syyllinen" kun sinäkin. Lapsia ei tehdä yksin.. Se, että miehesi alkaa pianostamaan aborttiin on toki tilanteessanne ymmärrettävää, joten ei motata exääsikään kivenrakoon.. Toki itse olen täällä jo aiemminkin maininnut, että minusta ensisijaisen tärkeää on huomioida sekin seikka, että lapsella on oikeus myös isään! Mutta mieti kohdallasi se seikka, että oletko valmis jälleen alkamaan uuteen kiistaan huoltajuudesta? Jos nyt jo kärsit poikasi vähäisestä näkemisestä.. *huoh* Sinulla on kyllä todella hankala tilanne ja kaikki sympatiat sinulle ja voimia tilnateesi hoitamiseen ja ratkaisuiden löytämiseen.. Ja ennen kaikkea voimia exällesi kertomiseen!! koska meinasit sen tehdä?

Dana88 huh, koita jaksaa ja parempaa vointia..

Jatkan myöhemmin, lapset roikkuu puntissa =)
 
Hanneka toivotaan että on ihan harmitonto

Vuoto on loppunu, makahivut myös. Muuten on ku olisin jääny rekan alle, eilinen päivä meni oksennellessa :(. Heikotus on jotain hirveetä, vaikka oon yrittäny syödä vähän väliä jotain. Ihan ku olis jäätävä krapula, mutta ilman sitä hauskaa humalaa :D

Ja uusille tervetuloa

Mä oon vielä kahen vaiheilla tuon äitiyspakkauksen suhteen. Meillä kun ei oo edellisiltä lapsilta jääneitä pieniä vaatteita. Saan tietenkin systereitten lapsien pieniä vaatteita. Eikä meillä oo mitään muutakaan vauvatarviketta :). Luulen että hommataan niitä sitten ku ollaan ns. turvallisilla vesillä :)
 
Fossiili Hyvä kun on loppunut vuodot yms. Ja kuulostaa kyl tosi kurjalle toi sun olotila... :/

Tänään tunsin ensimmäisen kerran jotain tuntemusta tisseissä... Jee! :D Nännit on jotenkin herkät. Kai se tästä lähtee. Aamulla oisin halunnut vaan nukkua, mut täytyy lähtee viemään pissanäytettä labraan minkä neuvolatäti oli pyytänyt. Tarkistetaan onko mitään tulehdusta, kun mulla on ihan semmoset pissatulehdus-oireet... :/ Ja sen jälkeen täytyy lähtee töihin, vaikka mua ei vois yhtään kiinnostaa.. Miten ihmisen motivaatio voi kadota tälleen.. Työpaikalla niillä varmaan menee hermot kun valitan ja en oo mihinkään tyytyväinen... Hienoo!

Laitoin kirsikka92 yv sulle, jos sinne facebookkiin pääsee todellakin SALAA niin haluan liittyä sinne.

Ihanaa tiistai-päivää teille :>
 
Hei! Täällä ilmoittautuisi kanssa yksi tuleva äiti rv 5+5. Ensimmäinen lapsi tulossa ja kauhea pelko on siitä että menee kesken tai kaikki ei olekaan varhaisultrassa kunnossa. Vielä ei ole mitään muita kipuja ollut kuin mahaan välillä koskee menkkamaisesti. Vahinkohan tämä oli mutta ihana sellainen ;)
 
Peity heh, eli todettakoon, että läskin määrä on vakio!! Toiset lihoo raskaana ollessa ja toiset synnytyksen jälkeen :LOL: Itellä just toisinpäin, kiloja tulee raskaana ollessa ja sit imetyksellä lähtee pikkuhiljaa..

Laala Nämä kokoasiat menee taas siihen samaan kategoriaan, että toinen syntyy aina aikaisemmin ja synnytys kestää vähemmän aikaa ja pojilla on korkeampi syke kun tytöillä ja ja ja ja.. Koko riippuu paljon sinun syömisistä ja juomisista, meneekö yliaikaiseksi vai ei, onko poika vai tyttö jne.. Lapset yleensä on kyllä aika tasakokoisia keskenään, joten en usko, että kolmekiloista synnytät seuraavallakaan kerralla.. Itsellä tyttö ja poika 10g heitolla toisistaan.. Toinen meni viikolla yli ja toinen synty 39+4, joten koko on vakio ;)

ON Mulla ihan suunnaton ärtymystä ilmassa.. Eilen illalla ärsytti ihan kaikki!! Tv ohjelmat, miehen kaljat, koiran kynsien rapina, miehen iltapalan mutustaminen, se miten se kolisteli astioita, se, ettei pessy pojan naamaa illalla kunnolla.. Siis KAIKKI!!! Meninnkin ysiltä nukkumaan etten mene karkkikaapille tai saa turhia raivareita miehelle.. hajuaisti sen kun vaan herkistyy, haistan pysäköidystä autosta bensan, pojan kakka vaipan, vaikka on muovipussissa toisessa huoneessa, koiran hikitassut, jääkaapin ominaistuoksun.. siis sen kylmän? Mä käyn ihan kierroksilla, ei huvita mikään ja pahaaoloa pukkaa het jos en syö tarpeeksi usein, mitään ei kuitenkaan oikein tee mieli, paitsi herkkuja.. No äsken sain jonkun karjalanpiirakan menee.. Pakko vissiin keksiä jotain tekemistä tälle päivälle, etten sorru tonne keksi ja karkkilaatikolle.. aaaaarrrgh!!!
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Kävin kattomassa huvikseen tota äitiyspakkausta, niin on se muuttunu jonkin verran ihan esikoisesta.. Sillon oli puku ja villpuku, nyt on myös tuo vanuhaalari, mikä on hyvä keväämmällä vaunuihin j akovilla pakkasilla väliin. Lisäksi oli joo kyllä koot vaatteissa muuttunu!!! +++++ Sillon oli vaan 60cm -> ja suurinosa tota 70 cm:ää.. hienoa, että ovat ottaneet muutaman ihan pienenkin vaatteen mukaan pakettiin. Harsojen määrä on toisaan pudonnu, aiemmin niitä sai sen 6 kpl ja neulemyssy on varmasti tosi paljon parempi kun aikasempi toppahattu :| Mutta väritys on musta kyllä jotenkin pojille sopivampi, paljon just oranssia ja ruskeeta.. Mutta oiva paketti esikoistaan odottaville =) Muistan itse sen ihanan hetken kun postista sai paketin hakea ja avata ja tutkia niitä tarvikkeita =) Oli kyllä ihanaa..
 
Huono olo ihan koko ajan :p apua tää on jotenkin ihan kamalaa ja samalla aivan ihanaa että on oireita,mutta ei tää helppoa oo olla tämmösessä oksetus olossa ja hoitaa samalla neljää lasta ja koiraa.Varsinkaan nyt ku aamulla heräsin yökkien niin poika alko taas oksentaa ja kun ei kerinny ihan pönttöön asti oksentamaan(ku vessa oli just varattu)niin minä sitten yökkien siivoilin niitä oksuja myös pöntön reunoilta ja lattialta.Voi ku paranis nyt nuo muksut äkkiä,niin jotenkin selvittäs.

Koti on ainakin ku pommin jäliltä nyt ku lapset sairastaa ja itellä on monen yön univelat ja niin huono olo päivisin että ootan vaan päiväuniaikaa ja iltaa että pääsis nukkuun.

Jospa mulle taas voimat tulis takas pahimman väsy ja pahoinvointiajan jälkeen.Sitä ootellessa... koti voikin olla ihan räjähtänyt ku se aika joskus koittaa :LOL:

Turvotus on kans jotain ihan mahotonta.Hoikka ihminen ku oon,ni mun turvotus näyttää nyt jo ihan raskaus mahalle ja pélottaakin millon joku onnittelee vauvan tulosta.Pitäsköhän sitten sanoa että joo oon jopa kuudennella viikolla raskaana mutta kiva ku huomasit:kieh:

Kyllähän tää turvotus laskeutuu jossain välissä ja saan taas lättämahan hetkeksi takasin ennenkuin tulee se oikea kaunis raskausmaha.

Nyt pitää viiä tuo 2v hetkeksi tuohon takapihalle leikkiin ku käytän koiran metässä asioillaan.Kaks sairastajaa saa kattoa leffaa sen aikaa.

En muista nyt nimiä,mut yksi uusi oli tullut(sannuli?) Onnittelut ja tervetuloa:heart:
ja se kellä oli vuotoa niin toivotaan ettei sitä enään tuu ja kaikki on hyvin.Mulla kans yhellä kaverilla tuli vuotoa raskauden aikana useamman kerran muts silti kaikki meni hyvin,joten niinkin voi käydä.

Viimeyönä näin unta ultrasta.Siinä näky piirretty vauvan kuva ja lääkäri sano että kaikki näyttäs olevan hyvin mutta sykettä ei vielä näy.Käski käydä myöhemmin uudelleen.Voi että toivon että oikeesti se syke näkyy perjantaina:heart:

Mukavia raskauspäiviä kaikille! Käyn viimestään pe kertoon ultra kuulumiset.Voi olla ettei to-pe yönä paljon nukuta ku varmasti alkaa jännittämään,mutta tällä kertaa meen kuitenkin iha eri mielialalla ultraan ku viimeksi.Viimeksi sanoin jo ovella että mua on pelottanu jo pitkään että alkio on kuollut ja varmistuksen siihen sainkin sitten ultrassa ja kyllähän se itku siltikin pääsi ku ainahan sitä parasta toivoo vaikka selkänahoissaan tuntee että jotain on varmasti vialla.

Rakkaudesta äiti rv.6+2 & lokakuun lapsonen:heart:
 
Taas tullu mahoton tekstiä. :D

KYSELY:

Yrityksestä:
Mikä yrityskierto tärppäs?
- Oiskohan ollu 3 tai 4..
Yritittekö joka päivä, joka toinen päivä, sattuman varaisesti vai harvoin (pupuilu)?
- Silloin tällöin ku teki mieli. Meillä ei tosissaan ees yritetty. Annettiin vaan vauvan tulla jos haluu..
Oliko sinulla käytössä kotikonsteja mitkä parantavat raskauden mahdollisuutta? (Esim. greippimehu, punaviini jne.)
- Eipä sen kummempaa ku jätettiin ehkäsy pois. :D
Mikä dpo/kp plussasit?
- Ei mitään hajuu. Sillon ku ois pitäny menkkojen alkaa..
Oliko tämä tärppi kierto jotenkin erilainen, jos oli niin miten?
- Ei mitenkään erilainen

Odotus:
Haluatko tietää sukupuolen?
- Juu. Tai oikeestaan tiiän jo et se on poika. Oon sen verran taikauskonen et uskon siihen neulatestiin. :D
Kumpaa jännität enemmän np-ultraa vai rakenneultraa?
- Kaikki ultrat jännittää, yt eniten vu.
Kumpaa toivot, tyttöä vai poikaa?
- Ihan sama. Oon kuitenki varma et se on poika.
Oireet?
- Sillon tällön vähän oksettaa ja turvottaa. Tissitki on arat.

+ Minkälainen elämäntilanne teille on yleisesti? (työ, asunto, parisuhde, terveys)
-Oon nyt hoitovapaalla. 11.3. jään osittaiselle hoitovapaalle. Asutaan miehen omistamassa rivitalonpäädyssä (70 neliöö). Ollaan oltu yhessä kohta 5v.
 
Vauvan koosta on ollut puhetta. Ensimmäinen vauvani oli 3,8 kg, toinen 3,7 (tyttö) ja sit kolmas yli 4 kg. Veikkaan että tämä neljäskin menee yli sen 4 kg, jos ei sit tuu siro tyttönen =). Kaikki lapseni ovat syntyneet sektiolla, joten koolla ei silleen ole väliä ;).

Mua ei äippäpakkauksesta kiinnosta kuin se makuupussi, niin ajattelin sen hommata jostain muualta (käytettynä). Haluan nimittäin jokaiselle lapselle säästää sen makuupussin että saavat sen sitten kun tulevat itse vanhemmiksi. Sen takia on minulle tärkeetä että jokaiselle on oma :).

Niitä puklurättejä saa ostettua muualtakin, sekä valkoisina että kuviollisina. Meillä on niitä tietysti iso kasa jo, mut lisää tarvitsee aina. Niitä valkoisia on ainakin Citymarketissa myynnissä vauvatarvike-osastolla. Halpa-Hallissa olen nähnyt sekä valkoisia että kuviollisia, ja tietysti netistä löytää kaikennäköisiä kivoja!

Ja taas olis nälkä... ja vessahätä....
 
Peity . piti kertoa töissä heti seuraavana päivänä, kun olin plussannut. Oksensin töissä ja olo oli aivan surkia, en todellakaan ois halunnut kertoa, mutta oli pakko.
Tänään ollut vähän parempi päivä, varmaan johtuu siittä että on saanut vaan huilata kun on vapaata.

Ei vielä ole soitettu ultraan :/ toivottavasti soittaisivat sieltä mahdollisimman pian.

Tervetuloa uusille!

Dana & sala-asukki
 
Jestas sentään! Miten aikuista ihmistä ja "konkaria" voi jännittää niin hirveesti!!! Ajattelin että soitan sinne neuvolaan ja varaan ajan. Jännitti aivan sikana soittaa ja sit se mun terkkari ei edes ollut paikalla tänään :LOL:. Eli uusi yritys ja paniikkikohtaus tiedossa huomenna... ehkä...

Tervetuloa joukkoon Padmerine!

Jestas sentään kun nää saamarin housut KIRISTÄÄ!! Tekis niin mieli avata nappi ja vetskari, mut se ei oikein sovi näin työpaikalla :D
 
Padmerine Hui, tervetuloa joukkoon, mutta aikamoista sulla tulee kyllä olemaan =) tuntuu varmaan aika omituiselle, että toinen on jo tulossa kun vasta synnytyksestä suurinpiirtein toipunu ja pari kuukautinen tuhisee vieressä =) Huh, musta kun välillä tuntuu, että toi kuopuskin on vielä ihan vauva vaikka jo 9,5kk =) Tsemppistä

Misu78 Mä liputan edelleen legginseille =)
 

Yhteistyössä