Lokakuun lapsoset

UOTEa="Hiekkasärkkä7jok9, post: mulla 766, member: 141607"]@totoro- minä odottelen täällä vertaistukena myös sitä 17.3.perjantaiaamua, oma aikani on 8:30 entä sinulla! Melkein voisi jo laskea päiviä siihen ja kyllä,tämä odottelu on hankalaa. Sitten voi huokaista helpotuksesta kun saa ruudulle kuvaa pienestä :love: pian me päästään!

Milloin teillä muilla on 1. UÄ?

T:Hiekkis
@Hiekkasärkkä79
Joko olet kuullut sydänäänet?
mulla samaan aikaan ultra vai olisiko ollut 8.15 en oikein muista.[/QUOTE]

@totoro- sydänääniä ei ole vielä kuunneltu, odottelen sitä ensi viikon ultraa:)!
 
Iik! Perheartessa käyty. Ihanat työntekijät ja tosi mukava kätilö. Silmät pyöreen katoin sit näyttöö mis pitäs näkyy pien papana.. Aluks ei näkyny yhtikäs mitää ja miä jo iha paniikis kunnes pieni papunen ilmesty ruutuu. Kaikki ok, sydän tykytti siel ja oon niin onnellinen. Ei ollu mitää vuotoi sisäl jne, sano et kaikki on just niiku pitääki täl hetkel :) Oon niin helpottunu ja onnellinen <3

Pupsukka 7+2
 
  • Tykkää
Reactions: Lallastiina
Lisään itseni, sillä en ole sitä vielä aiemmin tehnyt, vaikka täällä pari viikkoa sitten olen viestitellyt :)

27.9.
totoro-/23/ensimmäinen/

1.10.

2.10.
Hiekkasärkkä79/kolmas/HYS
Ebbas-/25/ensimmäinen(set)/TAYS
3.10.
emilllia/24v/2./K-SKS
Tinnuli/26/ensimmäinen/SATKS

4.10.

5.10.
idipu/29v/ensimmäinen/K-SKS
Tifa/30/toinen/Saksa

6.10.

7.10.

8.10.

9.10.
nnipsu!/25/toinen/KHKS

10.10.
ajatuksissa/27/ensimmäinen/?

11.10.
Toteemi85/31/kuudes/KOKS tai KOS
Tyttti/27/ensimmäinen

12.10.
Saasnähdä/24/ensimmäinen

13.10.

14.10.
SunSweat28/28/toinen/PPSHP
Elokuuvauva09/30/toinen/TYKS
15.10.

16.10.
Spoke/28/toinen/LPSHP

17.10.

18.10.
KatjaMarika/35/kolmas/SatKS

19.10.

20.10.

21.10.
Lallastiina/35/ensimmäinen/???

22.10.

23.10.

24.10.

25.10.
Cleffa/32/toinen/TAYS

26.10.

27.10.
Smirkkeli/30/ensimmäinen
28.10
Tokoliina/30/ensimmäinen/Phks

29.10

30.10

31.10


Meillä oli ensimmäinen neuvola tällä viikolla. Juteltiin lähinnä vaan. Nyt sitten odotellaan ja jännitellään niskapoimu-ultraa, mikä on noin parin viikon päästä. Verikokeet otetaan siellä sen jälkeen. Virtsanäytteen vein tänään, niin onpahan nyt joku asia pois mielestä :) Varhaisultrassa kävin silloin kaksi viikkoa sitten, jossa kaikki oli ok. Kovasti jotenkin vielä haluaisi nähdä, että onhan siellä kaikki hyvin. Mutta luotetaan, luotetaan ja odotellaan ultraa.. :)

9+2
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Mut voi ottaa pois listalta. .. Tänään käyty ultrassa ja rypäleraskaus joka vain 1:llä tuhannesta ihmisestä. Itkusta ei tule loppua ja kun rypäleraskaus alla ei saa minimissään alkas yrittää uudestaan 6-12kk. Pitää odottaa viikonloppu että pääsee kaavintaa ja käymää puoli vuotta Joka viikko veeikokeissa, en edes kuulu riskiryhmään niin tuntuu aika uskomattomalta ja musta tuntuu että tää murtaa mut koska ei vielä esikoista ole ja sitä niin paljon halusin. :cry:
 
[QUOja
TE="Kinder_Kitty, post: 31555124, member: 135811"]@Totoro voimia suureen suruun! anteeksi kun tälläin tuppaudun tänne..mutta oon seuraillut näitä odotus ketjuja.. tässä löytämäni artikkeli http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00648[/QUOTE]

Niin kyllä olen kaikki nuo netin artikkelit lukenut mutta ei siinä ole vielä paljoa tietoa eikä noista mikään oire ees ollut mulla tai tuo verinen vuoto yms. Enkä kuulu edes riskiryhmään. Mutta jätän nyt tän keskustelun teille.
 
Mut voi ottaa pois listalta. .. Tänään käyty ultrassa ja rypäleraskaus joka vain 1:llä tuhannesta ihmisestä. Itkusta ei tule loppua ja kun rypäleraskaus alla ei saa minimissään alkas yrittää uudestaan 6-12kk. Pitää odottaa viikonloppu että pääsee kaavintaa ja käymää puoli vuotta Joka viikko veeikokeissa, en edes kuulu riskiryhmään niin tuntuu aika uskomattomalta ja musta tuntuu että tää murtaa mut koska ei vielä esikoista ole ja sitä niin paljon halusin. :cry:
@totoro- Voi miten surullista:cry:. Otan osaa, en edes oikein löydä sanoja lohduttamaan. Miten tuollaista voi tapahtua, vaikea ymmärtää. Yleensä elämä voittaa aina lopulta, joten uskon että sinun olosi helpottaa ajan kanssa vaikka nyt ei yhtään siltä tunnukkaan. Ja puolen vuoden päästä on aika antaa pienelle uudestaan mahdollisuus, saat kevään aikana toipua ja levätä henkisesti ja fyysisesti.
Voimahalaus sinulle ja onnea jatkoon <3.
T:Hiekkis
 
Hei kaikki!

Täällä eka neuvola takanapäin.. ääniä ei kuunneltu.
Mutta löysin ne ostamallani dopplerilla, hieno jumputus kuului :) kyllä se vähän rauhoitti mieltä <3
Aina oon aikaisin löytänyt nuo äänet ja kyllähän sitä nyt jo tietää miltä se kuulostaa ja mistä niitä osaa etsiä.

Pahoinvointi joka aamuinen ja iltainen kirous, mutta en viitsi valittaa kun tiedän että masuasukki voi hyvin.
Salmiakki tikkarit auttaa.

Mulla eka ultra 3.4

Osallistuuko täällä muut sikiö seulantoihin?
23-28.3 mulla nuo verenkokeet.

Hyvä että kaikki hyvin Hyppymassulla.

Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja paljon onnea.

Terkuin. Enisa 9+0
 
27.9.
totoro-/23/ensimmäinen/

1.10.

2.10.
Hiekkasärkkä79/kolmas/HYS
Ebbas-/25/ensimmäinen(set)/TAYS
3.10.
emilllia/24v/2./K-SKS
Tinnuli/26/ensimmäinen/SATKS

4.10.

5.10.
idipu/29v/ensimmäinen/K-SKS
Tifa/30/toinen/Saksa

6.10.

7.10.

8.10.

9.10.
nnipsu!/25/toinen/KHKS

10.10.
ajatuksissa/27/ensimmäinen/?

11.10.
Toteemi85/31/kuudes/KOKS tai KOS

12.10.
Saasnähdä/24/ensimmäinen

13.10. Enisa82/34/viides lapsi/Tays

14.10.
SunSweat28/28/toinen/PPSHP
Elokuuvauva09/30/toinen/TYKS
15.10.

16.10.
Spoke/28/toinen/LPSHP

17.10.

18.10.
KatjaMarika/35/kolmas/SatKS

19.10.

20.10.

21.10.
Lallastiina/35/ensimmäinen/???

22.10.

23.10.

24.10.

25.10.
Cleffa/32/toinen/TAYS

26.10.

27.10.
Smirkkeli/30/ensimmäinen
28.10
Tokoliina/30/ensimmäinen/Phks

29.10

30.10

31.10


Lisäilin itseni listalle. Epätodellinen olo raskaudesta edelleen, kun ei oikein mitään oireita ole. Esikoisesta muistelen voineeni pahoin jo tässä vaiheessa. Täytyy vaan koittaa luottaa, että kaikki on hyvin :)Onko muita oireettomia?

Cleffa 6+3

Mä lisäsin kanssa, olin jostain syystä tipahtanut listalta pois :( t.enisa
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppymassu
Osallistutaan kyllä seulontoihin. On jännä miten erilaiset käytännöt eri paikoissa on.. täällä on ensin ultra ja sen jälkeen sitten heti verikokeet. Ja nämä pitäisi olla viikoilla 11-11+6. Viimeeksi laskettua aikaa siirrettiin sen verran, että tuo aikaraja ylittyi ja verikokeita ei otettu kuin vasta vk 15

Popsis 10+3
 
@Enisa82 itsekin pudonnut listalta mutta ei se haittaa, mulla heilahtelee toi la joka nla käynti :ROFLMAO:

Ei osallistuta seulontoihin, nlatäti itse sanoi ettei suosittele aiempien km takia, kun seulonnoissahan on sitä km riskin kohoamista :confused:

Ei oteta riskiä :barefoot:

Hyppymassu ja Sammakko ja viikot ihan sekaisin :ROFLMAO:
 
@Enisa82 itsekin pudonnut listalta mutta ei se haittaa, mulla heilahtelee toi la joka nla käynti :ROFLMAO:

Ei osallistuta seulontoihin, nlatäti itse sanoi ettei suosittele aiempien km takia, kun seulonnoissahan on sitä km riskin kohoamista :confused:

Ei oteta riskiä :barefoot:

Hyppymassu ja Sammakko ja viikot ihan sekaisin :ROFLMAO:

Mitäköhän km-riskiä sun neuvolatäti näkee verikokeessa ja ultrassa? :rolleyes:
Ihan toinen juttuhan on tietysti se lapsivesipunktio, jos muista tutkimuksista saatu riskiluku ylittää sen jonkun tietyn rajan..ja sekin on tietysti vapaaehtoinen kuten muutkin tutkimukset. :)
 
Täällä poksuu 8+0 nielutulehduksen merkeissä. Just kun paranin vilustumisesta...

Me aiotaan tehdä ensin se verikokeesta otettava kromosomitesti (NIPT) mutta seulontoihinkin varmaan mennään, on tätä ikää kuitenkin jo molemmilla.
 
Heippahei :sick:

Sain vihdoin selville mikä itselle aiheuttaa raskauspahoinvointia - mammavitamiinit :sick::sick::sick:

Kun sen menen ottamaan niin mikään ei pysy sisällä, ei edes vesi.

Kun sen unohdan, on täysin vaivaton päivä :confused:

Taidanpa maanantaina soittaa neuvolaan :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä