+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

Moi kaikille! :)

En vain malta olla täältä pois, väkisinkin käyn teidän kuulumisia lukemassa. Harmi ettei teille pitkään yrittäneille ole tässä kuussa plussia kuulunut. Toivotaan niitä pian. Ja yks kerta se vaan tulee plussa teille testiin!!! Macy Graylle erityistsempit. Mutta tuollaisella testillä en usko että siellä on mitään yritystä ollut, joka sitten olisi mennyt pieleen. Kemiallinenkin raskaus värjää ihan selkeän haamun testiin. Sinun viivasi kuulostaa viivanpaikalta, johon on virtsasta tarttunut ainesosia - viivanpaikka voi olla myös harmaa tai lila. Vaikka se yleensä onkin valkoinen. Jos siellä olisi alkio yrittänyt kiinnittyä, olisit saanut selkeän haamun testiin joka sitten alkaa hetimmiten haalistua. Nyt vain ei ilmeisesti hedelmöittymistä tapahtunut. Toivotaan sinulle plussaa pian! Muillekin tsemppiä hoitoihin! Olette mielessä :)

Itsellä on jo rv 10+ menossa, sykekin jo kuuluu :) Toivon teille kaikille tätä samaa onnea ja pian! <3

Kissendaal ja kirppu
 
hei minä oon uusi.Eli ikä 25 ( vielä reilun kuukuaden ajan) ja enisimmäistä yritetään, kierto on suurimmakisi osaksi 30 ( voi vaihdella 28-35) tällä hetkellä kp 29/30. Ja minut voi kai laittaa sinne haamuilijoihin ( saattaahan se niin olla että kuviteltiin se vaalea viiva ukkokullan kanssa ). Toivottavasti tämä kummitus vahvenee huomen aamulla :D ja virallinen yritys kerta taitaa olla 1 ( epävirallinen ehkä 6, ehkäisy jätettiin pois oviksen aikaan, mut muuten käytettiin, nyt ei ollenkaa ehkäisyä ) .
 
kissendaal > Miksi sinä toistuvasti hoet minulle, ettei mitään ole aluillaan ollutkaan? Mistä sinä sen voit tietää? Esikoisesta testasin haamun menkkojen ollessa pari päivää myöhässä pisimmästä kierrosta laskettuna (29-31 eli kp33 tai 34). Ei kaikilla tule vielä dpo14 vahva viiva olipa kyseessä kemiallinen tai onnistunut raskaus. Torstain viiva oli kyllä selvä haamu (miehenikin olisi sen helposti nähnyt vaikka viivasokea onkin), mutta katosi testiajan mentyä. Sen jälkeen viiva ja oireet alkoi hiipua, josta tiesin lopputuloksen.

En käsitä miksi edes selitän enää sinulle. Sinä luulet tuntevasi minun kehoni ja sen toiminnan paremmin kuin minä itse vaikka emme ole koskaan edes tavanneet. Vaikka alaa opiskelisitkin, se ei tee sinusta selvännäkijää. Synnytysosaston lääkäri sanoi minun saaneen varhaisen keskenmenon (rv6 laskujeni mukaan) viime joulukuussa. Kyllä hänellä on enemmän asiantuntemusta kuin sinulla. En käsitä, miksi käyt jyräämässä niin minun omat tuntemukseni ja kokemukseni, haamuplussani kuin asiantuntijan minulle kertomat asiatkin. Oletko sinä muka joku jumala, joka näkee ja tietää kaiken?

Jos et kykene olemaan loukkaamatta tuollaisella järjettömällä jyräämisellä, niin ole hyvä ja jätä kommentoimatta. Tuollainen kieltäminen ei lohduta, se loukkaa. Minun keskenmenoani ja kemiallisia raskauksiani ei tee hedelmöittymättömiksi kierroiksi se, että sinä kiellät asian. Ole ystävällinen ja pidä jatkossa mielipiteet ominasi.
 
Nyt ei voi sanoa kuin ohhoh...!

En minä ole sinulle tahallani ilkeillyt. Eikä se olisi minulta pois, jos raskaana olisit. Enkä muuten btw ole täällä kertonut että mitä nykyään opiskelen. Enkä aikaisempiakaan tutkintojani ole tietääkseni maininnut. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että synnytyslääkäri en ole.

Tosiasia on kuitenkin se, että ns. kemiallinenkin raskaus näkyy testissä selkeänä, vaikkei testiviiva yhtä vahva kontrollin kanssa olisikaan. Lisäksi vuoto siinäkin tapauksessa (jos raskaus on yrittänyt alkaa, mutta kiinnittyminen on epäonnistunut) YLEENSÄ alkaa vähintäänkin paria päivää, korkeintaan viikon myöhässä.

Toki rv6 kesken mennyt raskaus on varhainen keskenmeno. Mutta silloin HCG on noussut jo huomattavasti, vaikkei raskautta vielä olisi ultrassa nähty. Muistan hämärästi tuon keskenmenoasiasi johon viittaat, mutta en muista että olisit missään vaiheessa saanut kunnollista haamuviivaakaan testiin. Jos olet silloin käynyt gynekologilla joka on kliinisesti raskauden todennut, en toki käy väittämään vastaan. Mutta jos puhut siitä kerrasta kun kiertosi venyi ja testi ei näyttänyt oikein mitään, sitten alkoi runsas vuoto ja soitit gynen päivystykseen: silloin kyse oli luultavasti muusta kuin keskenmenosta. Puhelimitse annetaan potilaille milloin mitäkin veikkauksia. Loppujen lopuksi sillä ei ole merkitystä, onko kyseessä ollut esimerkiksi munasarjakystan myöhästyttämä kuukautisvuoto vai varhaisraskauden keskenmeno. Siis siinä mielessä, että se hankaloittaisi raskautumistasi jatkossa.

Minusta tuntuu, että sinulle kuukaudesta toiseen tulee aina mielestäsi jonkinlaista viivaa testeihin ja petyt kamalasti, kun vuoto sitten ajallaan alkaa. Tosiasiassa oikeat haamuviivatkin ovat vähintäänkin sellaisia, ettei testipuikkoa tarvitse valoa vasten tiirailla tai käännellä. Ja sellaisessa viivassa on aina väriäkin. Viivanpaikat sen sijaan ovat asia erikseen. Sen näkee, jos vain haluaa. Ja esimerkiksi Pregcheckistä ja Davidin testeistä saan itse tummanharmaan tai lilan viivanpaikan aina vaikken raskaana olisikaan. Viivan näkee, kun osaa katsoa. Totesin sen taas kerran nyt kun tulin raskaaksi, viiva todella on ihan eri värinen kun se on haamu. En ole joka kuukausi menettänyt raskautta, viivanpaikka vain värjäytyy.

En sano tätä pahalla vaikka moni raskaus päättyykin kemiallisena raskautena vuotoon tai varhaiseen keskenmenoon, mutta sinulle ei voi sitä jatkuvasti tapahtua. Normaalisti ovuloiva nainen tulee yleensä vuoden kuluessa raskaaksi, ja raskaus onneksi monesti päätyy synnytykseen. Ja tämäkään ei sinusta varmasti tunnu kivalta, mutta sinun tapauksessasi raskautuminen on vielä vähän hankalampaa (ei mahdotonta) kuin normaalitilanteessa. Olet kertonut PCOstasi ja saat myös lääkehoitoa raskautumisen helpottamiseksi.

Sinulta kuluu ihan älyttömästi voimia, sen näkee näin nettipalstallakin. Ja se on todella surullista. Suret suunnilleen joka kuukausi sellaista, mitä ei ole edes ollut olemassa. Sen sijaan että keskittyisit odottamaan sitä oikeaa raskautta. Onnistutte vielä ihan varmasti, mutta olet kamalassa stressissä kun tarkkailet tuntemuksiasi ensin ovulaatioon, sitten kiinnittymiseen, sitten raskauteen liittyen. Olet varmasti kuullut että saamasi lääkkeet vaikuttavat näitä tuntemuksia lisäävästi. Samoin on varmasti kerrottu ettei lämmön mittaamisella ole mitään merkitystä hedelmällisyyden seurannassa.

Torstaina se haamu olisi jäänyt näkymään testiin, jos kyseessä olisi ollut haamu. Kuinka himmeä tahansa. Jos testiviiva värjäytyi vain aivan hetkeksi ja haaleasti ja katosi jo testiajalla, se ei tarkoita haamuplussaa. Haamu olisi jäänyt näkyviin, toki se muuttaa muotoaan sitten kuivumisen jälkeen.

En sano tätä pahalla, mutta oletko ajatellut käydä juttelemassa tästä lapsettomuusasiasta esimerkiksi psykologilla? Tuntuu oikeasti pahalta puolestasi, kun olet niin ahdistunut ja tarkkailet itseäsi niin paljon että melkein joka kuukausi mielestäsi menetät jotain. Jotain, mitä ei ihan oikeasti ole edes ollut olemassa. Lapsettomuus on varmasti kipeä asia. Eikä ole häpeä hakea apua.

Kipakasta suhtautumisestasi huolimatta toivon sinulle ja miehellesi pian sitä omaa, ihanaa vauvaa. Tarkoituksenani ei ollut pahoittaa mieltäsi. Mutta realistinen kannattaa olla. Joskus sitä toivoo itse niin kovasti jotakin, että ei enää näe mitä muut näkevät.
 
kissendaal > Sinun mielipiteesi. Onneksi polilla on niin lääkärit, hoitajat kuin psykologikin ammattilaisia, jotka osaavat kohdata erilaisissa tilanteissa olevia ihmisiä eivätkä lyttää tuolla tavalla. He ovat ottaneet minut tosissaan, toisin kuin sinä muka kaikkitietävä. Et tiedä minun kierroistani kaikkea, mutta silti kuvittelet tietäväsi paremmin. Väität myös minun kuvittelevan testeihin olemattomia viivoja vaikka olen monesti itse sanonut kyseessä olevan viivanpaikka tai toiveajattelua. Olen kyllä ollut pettynyt jokaisen kierron päätyttyä, mutta en ole surrut ilman aihetta. En väitä enkä kuvittele hedelmöittymisen tapahtuneen joka kierrossa kuten annat ymmärtää. Kokemani paha mieli toistuviin pettymyksiin liittyen on tilanteessani normaalia, mutta en silti ole ahdistunut. Vaikka tämä asia päätä välillä kiristääkin, niin positiivisuus ei ole kadonnut minnekään.

Edelleenkin kysyn, mikä sinä olet sanomaan mikä minun tilanteeni on ja mitä minun vauvakuumeiluni aikaan on kehossani tapahtunut? Kyllä lapsettomuuspolin ammattilaiset tietävät paremmin ja minä tunnen oman kehoni aika hyvin. Itse olen se paras ihminen sanomaan mikä oireilu on oleellista, varsinkin kun tunnen käyttämieni lääkkeiden sivuvaikutukset varsin hyvin. Sinä et myöskään määrittele mikä on positiivinen testi ja mikä viivanpaikka. Luotan siinäkin asiassa ammattilaisiin.

En voi ymmärtää millainen ihminen kirjoittaa noin. Ystävällisestä sävystä huolimatta sisältö on törkeää vaikka itse et näytä sitä tajuavan. Varmasti on vain hyvä, jos et työskentele raskauteen tai raskautumistoiveeseen liittyen ihmisten parissa. Aiheuttaisit vain roppakaupalla pahaa mieltä asiakkaillesi.
 
Olen perustanut kuvani sinusta vain täällä palstalla lukemaani. Et sinä täällä ole kirjoittanut koko tarinaasi eikä tarvitsekaan. Se on ihan tarkoituskin että sinua hoitavat ammattilaiset tietävät parhaiten :) Enkä tosiaan ole ollut veskissä vahtaamassa testipuuhiasi, olen vain lukenut täällä kertomisiasi.

Itse olen täällä palstalla kuitenkin vapaa-aikanani, en työmielessä. Ihmisiä me äitiyden parissa työskentelevätkin ollaan. Siksi minusta onkin aivan aiheetonta ja uskomatontakin, että alat kyseenalaistaa täällä ammattitaitoani tai kohtaamisosaamistani vain koska olemme asioista eri mieltä. Muista että sinäkään et ole kohdannut minua oikeasti, et töissä etkä vapaa-ajalla.

Olen varmasti sitten käsittänyt väärin, kun olen saanut täällä kuvan että olet ahdistunut ja masentunut. Senkin käsityksen olen itselleni muodostanut vain lukemani perusteella. Se tässä nettikirjoittelussa onkin, että voi käsittää ihan turhaan toisen väärin. Ja tänne tullaan monesti purkamaan se paha olo ja turhautuminen, mitä ei viitsi läheisilleen kaataa. Vaikka elämä olisi kaikin puolin antoisaa :)

Minä en ole tarkoittanut olla ilkeä. En päin naamaa enkä rivien välistä vihjaillen. Toivon sinulle vilpittömästi hyvää.
 
Sunflower11
Jos MG kirjoittaa pahasta mielestään, pettymyksistää enempi kuin onnentunteista ja hyvästä mielestä ei tarkoita että hän olisi koko ajan pettynyt ja surullinen (tai ahdistunut niinko sanoit) . Ainakin itse omalta kohdalta olen huomannut että ne HUONOT fiilikset tulee kirjoitettua tänne ennemmin kuin "hyvin menee, en oo tänään miettinyt raskautumista ollenkaan". Ja näin ollen kai sitten jotkut kuvittelee että on 24/7 siellä pahassa mielessä. Tuskin näin on.
Kaikki naiset on erilaisia ja varmasti MG:n lääkärit ja MG itse tietää kroppansa toiminnasta paremmin kuin kukaan muu.

Omaanapaa, täällä kp 7 viikon päästä taitaa olla ovistikuttelun aika.
 
Ellamae
Huomenia:attn:
No juu, en minäään ihan ymmärrä noita KISSENDAALIN kommentteja:ashamed:
MG:llä olkoot oikeus tunteisiinsa.
Minukka 5 onnistunutta raskautta ja 1 kemiallinen takana ja kyllä se kemiallinenkin kirpaisi.
Mutta siis...nyt 35/34.
Eilen testattu apteekin testillä, edes viivan paikkaa en saanut:LOL:
Aamulla oli jo pientä menkkakipujen tyylistä, joten eiköhän se täti sieltä saavu:wave:
 
Mäkin työnnän lusikkani soppaan että voin myöntää että olen itsekin ns.turhia haamuja täällä näyttänyt ja luonut itselleni uskoa (ehkä valheellistakin) siitä että jotain olisi voinut raskautumisen suhteen tapahtua vaikka järki sanoo että kaikki on normaalisti ja vuoto aluillaan. Tässä tilanteessa vaan saattaa olla tarve purkaa se energia jonnekin ja jos se ei ole oma mies taikka ystävä keitä asia ei välttämättä liiemmälti kiinnosta, tulee se purettua tänne palstalle. Minun tapauksessani ainakin sitten kun menkat tulevat ja saatan purkaa pahaakin oloa täällä, ei sillä ole välttämättä tekemistä minkään haamujen tai oireiden kyttäämisien ynnä muun kanssa, kunhan puran kerralla tunteeni ja seuraavana päivänä jatkan mahdollisimman positiivisin mielin normaalia elämää.

Tämä nyt ei ole hyökkäys Kissendaalia kohtaan , sanoinpahan vain oman mielipiteeni tähän, koska kuvittelisin ainakin tietäväni mitä esim. MG ja monet muut käyvät läpi.

Voimia kaikille!!:wave:
 
Hum haa, takaisin asiaan. =) Eli omaa napaa:
Testasin sitten tietty uusintatestin, kun kerta sorruin sunnuntaina. Negaahan se näillä päivillä näytti, rfsu on vaan susi.

Suht rauhallisissa tunnelmissa täällä yritän olla fiilistelemättä mitään oireita. Kuitenkin nämä kaikki ylimääräiset hormonit voivat aiheuttaa vaikka mitä tuntemuksia tarkoittamatta mitään. Yksi ikävä uusi ilmiö on aftat, joita on nyt onneksi enää yksi ylähuulen alla kun toinen kielestä parani. Lisäksi mä haisen. Aamulla käyn suihkussa ja illalla jo on kamala lemu ja pää rasvassa. Tai sitten mä vaan nyt kiinnitän siihen huomiota ja olen tajuamattani terrorisoinut ympäristöäni olemuksellani.
 
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki........Kiertopv:t.............Ikä........Toive.......Yritys
iloksi..................kp125/?............28v.....1.lapsi.....yv5+
Ellamae...............kp37/34...........33v.....6.lapsi.....yk1
MolliMelooni........kp31/28-35.......33v.....2.lapsi.....hyk2(yv4,5)
rontti1................kp27/30-31.......28v.....2.lapsi.....yk5
Keltakukka.........kp25/14-49.......28v.....1.lapsi.....yk2
marica30............kp24/33............30v.....4,lapsi.....yk4
Astral.................kp22/30-32.......30v.....4.lapsi.....yk2
Metku................kp19/22-27.................3.lapsi.....yk7
Kati82................kp17/28-37........29v.....3.lapsi.....yk7
Jensar................kp14/35............32v.....2.lapsi.....yk18/19ku1
iltatähti-80..........kp14/28............31v.....4.lapsi.....yk11
mirkku76............kp10/??........................3.lapsi.....yk4
Sunflower11........kp9/24-35...................3.lapsi.....yk11
Lara_84...............kp8/26.............27v.....1.lapsi.....yk3
MeaMinnis...........kp8/27-32........33v......2.lapsi.....yk1
Tyllerömamma....kp6/28-40.........26v.....2.lapsi.....yk7
macy gray...........kp5/31-35.......31v.....2.lapsi.....yk23




TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Ansku83 & Tiuhti83 & Minttu76 & Tuuska & pikkumy




PIINAILIJAT

MolliMelooni..........dpo12
marica30...............dpo9




HAAMUILIJAT
marica30
MolliMelooni




PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 LOKAKUU:
Tiituliini.............10.10....35v.........1.lapsi....yv4
Barbamama35....16.10....36v.....3./4.lapsi....yk14
Laurelle




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla käytetyt lyhennökset ynnä muut löytyvät pinon etusivulta.

Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Tulin vilkuilemaan mitä teille kuuluu ja kertomaan myös pikaisesti omia kuulumisiani. Huomaan ihania uutisia että Barbamama on plussannut!!! Onnea kovasti sinne!!!

Jensarille paljon haleja ja tsempit inssiin! :heart:

Macylle aina vaan jaksamista, älä välitä vastaväitteistä.. :hug:

Meillä on tutkimukset tutkittu, tänään vielä olin aukiolotutkimuksessa. Siellä selvisikin syy, eli johtimet ilmeisesti ihan tukossa. Toiseen kohdunpuoliskoon ei edes päässyt.. Inssit ja muut kevyemmät voikin sitten unohtaa (oli jo puhuttu) ja suoraan ivf-hoitoon. Joulukuussa vasta aika suunnitteluun ja sitten jonoon, en edes ala arvailemaan miten pitkä jono on.

En oikeen tiedä mitä ajattelisin tuosta, itkiskö vai olisko ihan kuin ei tuntuisi missään. No, ei sille mitään mahda. En vaan hetkeekään ajatellut et aukkarissa mitään ilmenisi, kunhan oliseki suoritettu ennen inssiin pääsyä. Huoh, et sellasta täällä, mutta väärinkäsitysten välttämiseksi muutoin elämääni kuuluu todella hyvää ja olen aina vaan onnellisempi esikoisestani, näidenkin uutisten myötä!! :heart: Tsemppejä ja haleja kaikille ketä mut muistaa ja täällä vielä kirjoittelee/lukee!
 
Eiköhän täällä saa jokainen vatvoa kroppansa tuntemuksia niin paljon kuin haluaa? Jos jotakuta ärsyttää, hypätköön tekstien yli :stick:! Joten tunnetta vaan peliin ladyt, sitä varten nämä palstat on! Tsempataan toisiamme eikä lyödä lyttyyn!

Minymom: Hopeareunus pilvessä on nyt se että saatte oikeat hoidot joilla pikkuinen voi saada alkunsa. Voimia hoitoihin :heart:

Itsellä jäi clomit väliin koska en ultraan päässyt, lääkäri lomilla. No, mennään vielä ilman, ihan siis luomusti vielä yritellään :D

Mirkku76 kp 8/??
 
Hittolainen.

Olin jo menossa nukkumaan, mutta pakko oli tulla johonkin purkautumaan kun en miestä viitsi herättää. =) =) =) Jossain mielenhäiriössä tein viime töikseni apteekin oman ja nyt siinä on toooosi himmeä viivantapainen. =) Tiedän, että jotkut ovat tälläkin saaneet vääriä tuloksia, mutta mä en koskaan, joten luottamus testiin on suuri.

Ainakin on hyvä syy jatkaa noiden lugejen kanssa, kun hetken mietin niiden järjellisyyttä...

Tässä valossa ei järin hyvää kuvaa saa, mutta yritin vangita viivan kuitenkin iloksenne:



Muoks: Tässä sama testi vielä kuivuneena aamulla.

 
Viimeksi muokattu:
MolliMelooni kyllä tuossa on jotain haaleaa ja punertavaa :heart: vielä en uskalla kovasti onnitella mutta perjantaina jos teet testin ni sitten voin onnitella , sillon pitäs olla vahvempi punainen tiedossa :D

itelläkin olis kova mieli testata, mutta tunne siitä että olisin raskaana on olematon joten maltan mieleni. ne juhlat jotka olisi ollut perjantaina ( jonka takia oisin testin tehnyt kp.28) ovat siirtyneet 4.11 perjantaille joten ei tarviis perjantaina testailla ku olis kuiteski liian aikaista : / kaapissa on enää apteekin oma odottamassa ja se ei tainnu mitään aikaisia plussia näytellä?
 
MolliMelooni kyllä tuossa on jotain haaleaa ja punertavaa :heart: vielä en uskalla kovasti onnitella mutta perjantaina jos teet testin ni sitten voin onnitella , sillon pitäs olla vahvempi punainen tiedossa :D

itelläkin olis kova mieli testata, mutta tunne siitä että olisin raskaana on olematon joten maltan mieleni. ne juhlat jotka olisi ollut perjantaina ( jonka takia oisin testin tehnyt kp.28) ovat siirtyneet 4.11 perjantaille joten ei tarviis perjantaina testailla ku olis kuiteski liian aikaista : / kaapissa on enää apteekin oma odottamassa ja se ei tainnu mitään aikaisia plussia näytellä?
Mulla on tuo testi tosiaan apteekin oma ja dpo 10 (vaihtumassa dpo11). =)
 
Huh huijakkaa minkälaisia fiiliksiä täällä on jaettu... täällä on meillä ollu todella tiivis ryhmä toisiamme tuettu ja kannustettu tänne on voinut purkaa turhautumistaan ja haaveilujaan mitä ei täällä oikein ole voinut hehkutella, puntaroida jne.

MG: voimia :hug:

minnarun
 
Ellamae
Huomenia Lohjalta:wave:
Aivan älyttömät menkkakivut päällä.
Täti vois kyllä karauttaa pihaan vaikka jo nyt heti...esikon syntymään menkkakivut loppui mutta 5. jälkeen ne palas:headwall:
Iltavuoro edessä,joten lähden maailmaa parantamaan kaverin luokse ja hänen 3-viikkoista vauveliaan paijaamaan:heart:
Plussatuulia kaikille;)
 
täällä ollaan hieman hämmentyneitä, eilen ja tänään sain haalean haaleat haamut r-testiin,mutta aina väliin on tullu tuhru vuotoa hieman, en tiiä johtuuko teroista vai mitä tämä on.. mitään oiretta ei oikein ole joka viittais raskauteen ja en oikein jotenkin luota ees noihin haamujen haamuihin.. huomenna pitäs ottaa viimeinen tero, joten aattelin että testaan ehkä sitten vasta uudestaan jos kunnon vuotoa ei ala kuulumaan..

mukavaa päivänjatkoa:wave:
 
Kiitos, mukava kuulla jonkun muunkin näkevän tuon viivan. Mies heräsi viime yönä kunolin menossa nukkumaan ja pakkohan sitä tikkua oli esitellä. Mies ei nähnyt siinä mitään...

Mä taisin aavistuksen kajahtaa, olen onnessani selaillut vaunumallistoja, löysin yhdet aivan ihanat ja nyt harkitsin niiden tilaamista siitä huolimatta oli tämä viivantapainen väärä hälytys tai ei...

skidi: HERKULES (Lime) | 3 in 1 (Travel System) | Lastenvaunut ja rattaat | BABYTOWN

Tuo väri on just eikä melkein mun huonon makuni mukainen. :D
 
Minymom: Tsemppiä, onneksi on tuo mahdollisuus kuitenkin todella hyvä IVF:llä ja teillä toki onkin hyvät mahikset kun on jo yksi todiste olemassa siitä :heart: Yrittäkää silti luomunakin odotellessa, joskus voi torvi olla auki vaikka tutkimuksessa olisikin näyttänyt tukkeutuneelta, näin mulle sanottiin viime kierrossa kun aukkari tehtiin. Lääkäri sanoi myös että munatorvi voi olla krampissa ja neste ja ilmakuplat eivät näy sen vuoksi.

ON: Mulla inssi perjantaina, saa vielä jännittää josko oma LH-huippu ehtiikin tulla ennen pregnylin ottoaikaa, kun saatiin todella myöhäinen toimenpideaika:stick: Mulla on kuitenkin ovis ihan tuloillaan jo omastakin takaa ja harmittaa kun menee niin tiukille tuon kanssa ja saa jännittää nyt ihan jo totakin ajoituksen onnistumista, saati lopullista lopputulosta. Itse olisin halunnut toimenpiteen mieluusti hyvissä ajoin juuri oviksen ollessa tuloillaan, nyt kun ei ole luomunakaan saanut yrittää tuon siemennestenäytteen takia, ettei vaan olla jälkijunassa oviksen suhteen. Nyt tuo aika pregnylistä inssiin tulee olemaan vähintään 36 tuntia mutta voi mennä ylikin sen jos oma huippu kerkiää tulla jo ennen pregnyliä...:O Voikohan se enää onnistuakaan sitten.....:headwall:
 

Yhteistyössä