¤¤LOKAMASSUT -08 Heinäkuussa¤¤

Lomareissulta on palattu. Väsynyt mutta onnellinen. :D eilen tultiin tuolta joesuun kieppeiltä kotiin ja yhteensä matkaa kertyi n. 1500km. Hyvin jakso niin äiti kuin vaavi. On loman aikana alkanut tuntea kyllä liikkeet aina. rauhallinen kaveri tuntuu olevan mutta kun oikea hetki koittaa niin temmeltää menemään niin että tuntuu. :D

Masukuva päivityksen otin tiistain eli 27+1 viikoilla. Huomasin että mulla on melkein aina sama paita päällä kun otan masukuvaa. :D kai se on sit aina kerran viikossa kun pidän sitä paitaa. Onhan sitä masua jo kertynyt...


Olen nyt aivan pihalla siitä mistä olette puhuneet, mutta ehkä pääsen tässä kärryille kunhan ehdin enemmän koneen ääressä istua. Nyt aika menee vielä siivotessa, ikean tavaroiden järjestelyssä ja ensi viikon matkaa suunnitellessa. matkalta matkalle. :D

Nyt taas pyykkejä pesemään.

rv 27+6
 
lisäys. olen huomannut että kaveri ei yhtään tykkää kun istun huonolla ryhdillä jossain. sillai vähän länässä. alkaa aina potkia ylämahaan, venyttelee kohti palleaa että äiti selkä suoraksi. :D tilaa taitaa haluta vain pieni raukka. :D
 
Tää ilmoittautuu taas pitkästä aikaa. Tänään tasan 28+0 ja vaaveli potkii sen minkä kerkee. Mitään sen muuta ihmeempää ei ole kerrottavana. Perjantaina sain äippäpaketin ja innokkaana olen jo osan vaatteista pessyt. Tarvis vaan alottaa silitysoperaatio, mutta se on niin tylsää.

Kavereilla rupee oleen laskettuja aikoja lähellä joten niitä jännittäessä :)
 
moi


täältä sängyn pohjalta kirjoittelen..heräsin tänä aamuna klo 6 vessaan ja voi juku mitkä virtsatietul. oireet |O ...illalla ei mitään ja aamulla juoksin vessassa 5-10 min välein...tuskaa..soitin klo 8 päivystykseen ja pyysivät odottamaan vielä klo 10 ja tulemaan sit ,en suostunut yli puoli kymeneen odottamaan ja selvä tulehdus...supistellu koko päivän tosi ilkeesti et siksi nyt täällä..toivottavasti antibiootit tehoaa hyvin, onneksi alkoivat heti auttamaan..kyllä oli aamu tuskainen ,nukuin kokopäivän..oli ihan jotenkin veto pois..onneksi mies oli kotona..ilkee vaiva näin raskausaikana vielä...

vielä kun nää supistelut loppuis |O

masussa ei ihmeitä, vauva tuntuu potkivan, huitovan milloin mihinkin :heart: ..en oo kyllä enää varma et miten päin siellä on...

nyt tuijottaa tota outoa :) leffaa

pw29+3
 
Hammasjutuista ja karieksesta, ei kai se ole kinaa jos ollaan eri mieltä asioista:) Kaikille sallittakoon mielipiteensä ja tuskin kukaan on toista parempi tai huonompi, oli asioista mitä mieltä tahansa. Eikös se vain ole kiva kuulla mitä mieltä muut ovat asioista, ei aina tartte olla kaikesta samaa mieltä. Voi jopa oppia jotain uutta.

Pinkwave..Onpa kurjaa, pikaista paranemista! :hug:

Maatriitille sylin täydeltä onnitteluja siskonpojasta!! :heart:

Täällä ootellaan, iskeekö kolmas kesäflunssa päälle....Koko viikonloppu on mennyt tontilla seiniä pohjamaalatessa että jotenkin siinä kai onnistuin taas vilustumaan. Välillä palelee ja välillä hiki, ja kurkku koko ajan tosi kipeä. Ei yhtään kiinnostais jäädä taas saikulle, edellisen kerran olin yhen päivän sairaana kuukausi sitten.

Masukki ollut viikonlopun hieman hiljainen, onneksi välillä kuitenkin liikkuu sen verran ettei ihan suurpaniikki pääse iskemään päälle (ihan vielä)....Jospa se pieni uuden viikon myötä taas vilkastuis...

Kaupasta tarttui taas vaatteita mukaan, oon kyllä ostanut muutaman 56 senttisenkin bodyn ja potkupuvun, kun ovat niin suloisia. Vaikka järkevämpää varmaan ois ostaa niitä vähintään 60 cm kokoja.

Jospa menis nukkumaan, jos uni veis pöpöt pois......Niin, ja hyvää naistenviikkoa, äidit! :flower:

Kirppiina ja Ruu 27+2
 
Minäkin innostuin kokeilemaan tuota soittarasiaa masun päälle, ja se kyllä sai vauvan innostumaan :heart: Oli vissiin niin hyvä biisi kun alkoi jammailemaan :D Yllätyin itse kun laitoin tuon soittorasiapehmolelun masun päälle, ja vauva onnistui yhdellä potkulla sen siitä alas tönäsemään :eek: mitkä voimat...

Tänään oli meidän kämpästä eka esittely ja meille lyötiin heti tarjouksia pöytään.. Tulee melkein just se mitä pyydettiinkin eli mekin ollaan täällä pian muuttopuuhissa. Eikös täällä yks jos toinen ollutkin??

Mekin tykättäs jo laittaa pinnasänky ja kaikki vauvalle valmiiksi, mutta tuon muuttopuuhan vuoksi pitäs enemmänkin alkaa pakkailemaan.. Voin vaan kuvitella että menee lapsivedet muutossa tai sitten lapsi on ehtinyt jo syntyä ja siinä pikkusen vauvan kanssa sitten sitä hässäkkää. Esikoinen ehti just syntyä ja oli 2 viikkoa vanha kun muutettiin.. oli aika rankkaa.

Mulla on päivittäin jo aika koviakin supistuksia, puolen tunnin välein parin - kolmen tunnin ajan tulee ja alapää on ihan käsittämättömän kipee. Ihanaa.

Ärsyttää kun normaalisti meillä on aika "vilkas" liikenne tolla seksikadulla, ja nyt kun olo on niin saakelin sairas päivästä toiseen ei pysty mitenkään vaikka haluja olis. Ja äijät vitsailee ku akat on paksuna niin ei pesää heru... Huoh on mullakin ongelmat..

Mä olen onnistunut ajelemaan pöheiköt pois ilman peiliä ja ilman vaativia akrobaattisia suorituksia. Muuten olo on niin kömpelö ku vaan voi kuvitella. Mutta sen verran taipuu. En mäkään sitä oikein muusta syystä tee kuin hygieniasyistä. Lukiossa näytettiin suurennosta joistain loiseliöistä joita elää häpykarvoissa... se riitti. :LOL:

Katiapatia menee jo 29 + 3
 
Mäkin olen tuota soittorasiaa nyt iltaisin nukkumaan mennessä vauvalle soittanut. Alkuun pikkunen oli aina ihan liikkumatta niin kauan kuin musiikkia kuului, mutta nyt on ruvennut meuhkaamaan heti kun musiikki alkaa. Kumpaakohan tämä nyt sit meinaa, että musiikki miellyttää vai ei miellytä pikkuista? :D

Vaatteita mä olen ostanut enimmäkseen 62 cm. Mutta jonkun verran myös 50-56cm. Alussa ne pienetkin vaatteet tuntui niin isoilta vauvan päällä, joten musta oli kiva niitäkin jonkun verran hankkia, vaikkei kauan menekään.

Sänky päästiin vihdoin ja viimein tänään hakemaan ja kyllä se onkin nätti :) Mies saa kyllä huomenna jo kasata sen. Mä en jaksa odottaa :D

Tänään oli töissä niin kiire, etten heti päässyt vessaan, kun olis pitänyt. Jotain sitten tiputin lattialle ja pakko oli kyykistyä sitä nostamaan. Ja voi luoja sitä kipua kun täysi virtsarakko jäi puristuksiin |O Tästä lähtien mä kyllä menen sinne vessaan heti kun siltä tuntuu, vaikka ei ehtiskään.

Multa muuten pari päivää sitten kysy yksi asiakas töissä, että olenko viimeisellä kuulla raskaana :D Että kyllä tuota kokoa on näköjään sitten jo kertynyt. Ihan mielelläni kyllä olisin :whistle:

rv 29+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Ärsyttää kun normaalisti meillä on aika "vilkas" liikenne tolla seksikadulla, ja nyt kun olo on niin saakelin sairas päivästä toiseen ei pysty mitenkään vaikka haluja olis. Ja äijät vitsailee ku akat on paksuna niin ei pesää heru... Huoh on mullakin ongelmat..
Tähän on PAKKO kommentoida....

Meillä taas mies ei anna :LOL: Se on meistä yleensäkkin se jolta saa heruuttaa, ei oo koskaan ollu multa vonkaamassa, mut nyt se sanoo ettei sitä ylipäätään haluta ees ku kuulemma aivoissa paukuttaa taka-alla vaan ajatus siitä vauvasta joka mussa on sisällä.
Eikä se pääse ajatuksestaan yli, etenkin ku neuvolassa menivät sanomaan et saattaa tulla veristä vuotoa seksin jälkeen. Siihen loppu kuulemma viimesetki halut.
Mut meil on muuten niin läheinen suhde et en oo sit pahemmin itekkään jaksanu kaivata sitä itse seksiä, ja pakko on melkeen myöntää et nyt ku itekki tuntee ne liikkeet niin selvästi ni ei jotenki ees osaa rentoutua ellaseen mielentilaan. Tulee olo et joku tarkkailee koko ajan tai et häirittee toisen yksityisyyttä. Et on mulllaki "ongelmat" :)

poppari+ beibe 29+6 tai 30+0 =)
 
Huomenta! Äippäpakkaus ois nyt postissa,miten voin oottaa neljään että pääsen hakemaan sen ku mies tulee töistä :D posti ois tuossa tien toisella puolen mutta ku ei sitä voi käsissä kantaa :D

Seksistä..niin,mitä se on :LOL: Meillä ei oo ollu oikeasti mitään seksielämää koko raskausaikana (minusta johtuen )!! Mieli kyllä tekis mutta kun kroppa ei oo samaa mieltä (ymmärrätte varmaan mitä tarkotan? ) Keskustellaan kyllä asiasta aika useinkin, että ei siitä mitään ongelmaa oo koitunu suhteelle muuten..Mies onneksi ymmärtää!!Nauroin kyllä yks ilta että "elä huoli,kyllä minä toisenki lapsen haluan..eli saat sinä vielä ainaki kerran" :LOL:

Masussa taas mahoton mellakka :D :heart:

Maarit ja Touho 28+4
 
:wave: kaikille!

Olen käynyt pikaisesti lukemassa kuulumiset muttei ole malttanut itse naputella tekstiä.

Lomareissut heitetty ja mies palasi töihin. Lomalla oli tarkoitus vaan käydä Kalajoelle mutta kun kelit on ollut mitä on niin otettiin äkkilähtö Hesaan. Käytiin lasten kanssa Korkeasaaressa ja pika shoppailut Sellossa ja Itäkeskuksessa. Mies ehdotti huvipuistoja mutta mä en halunnut sinne koko päiväksi istumaan kun en itse pääse juuri mihinkään laitteeseen. Ehdotin sitten että nyt käydään Korkeasaaressa kun ollaan monena vuonna puhuttu että pitäisi sielläkin käydä. Haluan lasten käyvän muuallakin kuin huvipuistoissa välillä. Ensi kesänä on Lintsin vuoro. Olen itse Hesasta syntyjäni ja on kiva lapsille näyttää että on muitakin paikkoja ja nähtävää.
Pari päivää oltiin kotona ja sit startattiin Kalajoelle kun kelit oli kohdallaan. Eka päivä rannalla ja toisena Jukuparkissa. Oli pakko laskea muutama vesiliukumäki ja kyllä sitä keräsi katseita kun bikinit päällä viipotti lasten perässä ympäri aluetta. Pukuhuoneessa yks teini tuijotti ihan silmät pyöreenä mua. Vähän huvitti. Tuumasin vain että ei varmaan ole ikinä nähnyt raskaana olevaa alasti tms.. Selkä kesti just nämä reissut mutta olisi ollut täyttä tuskaa ajaa lappiin sama matka kerralla.

Liitoskivut vaivaa ja selkä. Nyt kun on saanut olla kotona niin selkä huomattavasti parempi kuin töissä ollessa. Muuten menee oikein hyvin ja supistelut on ollut normaaleja. Huomenna on neuvola ja saa nähdä paljon on Hb kun väsymys on vaivannut viime päivinä.

Seksistä, multa tässä odotuksessa on puuttunut mielettömät halut kokonaan. Siitä huolimatta mä olen ollut se aktiivinen osapuoli. Aiemmissa odotuksissa mies oli ihan normaalisti mut nyt se on selvästi vaisumpi. Varsinkin sen jälkeen kun oli niitä supisteluja ym ongelmia. Eilen oli miehellä hyvä ilme kun vyöryin sohvalla sen päälle :LOL:

Nyt alan pesemään vauvan vaatteita ja järjestelen ne hyllyyn paikoilleen. On semmoinen olo että on pakko tehdä se =)

rv 26+2
 
Huomentapäivää! :D Äitiyspakkaus tosiaan tuli viime viikon lopulla ja voi että oli kaikkea ihanaa täynnä! :D Kestovaipat jäävät tosiaan mullakin ylimääräiseksi, joten niitä voip yksärillä kysellä!

Seksikeskusteluun (tuntuu olevan monella ajankohtainen asia, kuin myös täällä ) Koko alkuraskaus tuntui että ei ole enää seksielämää, että tässäkö tää nyt oli. Pullat uuniin ja odotellaan kypsymistä :/ Molemmat ollaan kuitenkin jotenkin "väsyksissä" peiton heiluttamiseen jo muistakin syistä kuin raskaudesta johtuen, muutto vie aikalailla voimat. Mutta voi pojat oli vaan mukavata kun saatiin tässä viime viikolla aikaiseksi touhailla oikein pariinkin otteeseen - piristää kivasti :LOL: Raskausaikana seksimäärä ollut nyt sellaista 1-2 krt/2 viikkoa. Katsotaan nyt miten loppuaikana. Jotenkin komppaan popparia, eli mulla myös "keskittymisongelmia" itse asiaan kun mahassa joku möyryää... Tulee just sellainen olo että joku kurkkii :LOL: Eiköhän tästäkin yli pääse :D

Keskiviikkona olisi sitten varsinainen muuttopäivä uuteen asuntoon. Aika tiukkoja aikoja ollaan elelty, lauantainakin meni yöllä kolmeen saakka ennenkuin päästiin kotiin remppapuuhista. Josko tämä elämä nyt rauhoittuisi tästä sitten muuton jälkeen. Aloin eilen mietiskellä, kun sukulaisen kanssa juttelin. Käski olla varovainen tämän kiireen kanssa, hälle oli käynyt niin, että kun sitten vihdoin oli rauhoittunut "odottamaan" niin oli mennyt kaksi päivää ja vauva oli ilmoittanut tulostaan. Pitääkö tässä nyt sitten hössöttää loppuun asti, kun sille tielle on kerta lähtenyt, että vauva pysyy masussa vai tuleeko heti pihalle kun rauhoitun itsekin!? :snotty: Kamalaa, saisi olla vielä kohdun suojissa muutaman viikon ainakin. Onneksi ei sentään ole mitään supistuksia (ihme kyllä ) vielä tullut ja suht hyvässä kunnossakin olen. Täytyy nyt vain pikkuhiljaa rauhoittua - Allu on tärkein. =)

Adette & Allu 29+5
 
Moi

VTI oireet helpottaneet ja ette arvaa kuka on niin onnellinen =) ...ei vois kauheampaa olla, toivottavasti muut säästyy raskausaikana tältä kiusalliselta vaivalta....supistelut hellittäneet myös vähän, niitä tulee mut ei läheskään niin usein kun eilen..

ensi viikolla ois neuvola ja pitäis saada lähete keskussairaalaan jonnekin viikon 35 hujakoilla ja sit sovitaan leikkauspäivä..ihan oikeesti tää aika menee hurjaa vauhtia..vastahan me plussattiin ja päiviteltiin pahoinvointia tai oireettomuutta..mun esikoine eilen tokas et kyllä äiti sut pitäis jo leikata sun maha on niin iso :heart: ..äiti on kohta samaa mieltä :)

eipä ihmeitä muuten, kirjastossa käytiin aamulla kun niin sade ilma..

nyt cappucinoa nauttimaan..

pw 29+4
 
[/b]pinkwawe kiva että oireet ovat helpottaneet. Mulla oli joskus usein pissatulehduksia, mutta voin kuvitella sitä tuskaa raskausaikana.

seksistä... meillä kans melko hiljasta ollut sen suhteen. Mulla on jostain syystä ollut nyt raskausaikana niin tiukat paikatkin että se usein sattuu joten senkin takia mä varmasti sitä kartan. Tosin miehen kanssa asiasta ollaan paljonkin puhuttu eikä se sitä haittaa. Sillon ku yritettiin tätä lasta niin harrastettiin seksiä vähintään 5 kertaa viikossa, joten kuulemma kyllä sitä nyt 9kuukaudeks tuli ihan tarpeeksi :D

sweettis ja papu 28+1
 
Seksi :wave:

Ei maita ei.Kumpaakaan. :x
Ja se keskeytyy aina sillä,että mulla alkaa särkeen lantioo ja alapäätä. :/
Ei meillä koskaan oo aktiivista ollut mutta nyt.. :LOL:
Otetaan asia rennosti ja jopa naureskellaan asialle.

Mimmali ja pikkuruinen rv 26+3
 
Moro vaan täältäkin! :D

Viikonloppu meni täysin muissa merkeissä ku täällä pyöriessä :) Lapset oli tosiaan anopin luona Helsingissä ja mä miehen kanssa sekä launataina että sunnuntaina kirpputorilla myymässä tavaraa.
Ton lisäks ollaan pakkailtu tavaroita ja viety niitä uuteen asuntoon. Nytkin mies on tavaranvientireissulla. Meillä varsinainen muutto on edessä lauantaina. =) Voin vaan kuvitella millasta muutto olis esim. kuukauden päästä. Nyt se on vielä suht helppoo, ku jaksaa tehdäkin jotain... =)

Hammaslääkäristä: olitte keskustellu enemmänkin. Mä en olis vieläkään menny jos mun yks hammas ei olis lohjennu viime vuoden lopulla. Kaikenlisäks jouduttiin vielä juurikin hoitaan :eek: Voin sanoo, et kaikenkaikkiaan kun juurihoidosta selvis puudutteilla niin pienten reikien paikkaus ei tuntunu miltään (puudutettuna tietty) :D
Täälä ei saa mitään etuoikeuksia, vaikka olis raskaana, yhtälailla joutuu oottaan tarkastusaikaa ku muutkin. Eikä ole ilmaista. Tampere säästää... :)

sweetpearl: saatat joutua testaileen sokereita kotioloissa viikon verran ja jos nousua löytyy niin ruokavalio muuttuu.... Näin ainakin Taysin ohjeiden mukaan Tampereella. Itellä onneks arvot kunnossa.

Seksistä: meillä kerrat on vähentyny n.1krt/viikko. Useimmiten mä en vaan jaksa alkaa mihinkään, mieli kyllä tekis useemminkin. Mies tuntuu ymmärtävän eikä mitenkään painosta tms. Aikasempaan on pientä laskua ku ennen vähintään 3krt/viikko.... :D

Vaatteista: mä oon hankkinu muutamia 50/56cm potkareita, bodyja ja potkupukuja. Ihan sen takia, et musta vauva hukkuu niihin 60cm ekan kuukauden aikana. Enkä tykkää käyttää sukkia potkareiden päällä... Onhan ekassa kuukaudessa monta päivää ja jos joka päivä vaihtaa vaatteita niin täytyyhän olla muuutama vaihtokappalekin... Toki suurin osa hankituista on tuota 60cm ja 62cm. Jokainen tietty tyylillään. :)

Masussa ei kummempia. Liikkeitä tuntuu ja tiettyyn aikaan päivästä taitaa olla jumppahetki, ku maha heiluu. :)
Uuteen neuvolaankin varasin jo ajan. Täällä se tehdään 30 viikolla ja on mulla siis viimenen päivä tätä kuuta.

Joku kyseli lääkärikäyntien määrää. Täällä Tampereella on kaks lääkärikäyntiä, toinen viikolla 12 ja toinen on viikolla 26-27.

jasmara ja masuasukki 28+3
 
Onko muut kiinnittäny huomion samaan, että muksulla täytyy olla jo hyvän kokoset jalat;
Kun potkasee vasempaan kylkeen (potkinut aina samoin ja tarjonta ollut jo 18 viikolta sama) niin pylly pukkaa oikeaan kylkeen. Jänskän tuntusta, kun pitää vatsaa molemmilta puolilta kiinni niin ensin aina pukkaa terävästi vasempaan ja sit sellanen pehmeempi möykky enemmän tuohon oikealle puolelle :heart: =)

Seksistä; meillä sitä on ollut nyt enemmän kun mitä ilman raskautta. Tosin ei hirveästi nytkään, mutta kai tää tekemisen puute sit ohjaa siihen suuntaan :whistle:

Meille ei kuulu kuin yksi lääkärikäynti (vkolla 15-16), mutta sairaalassa puhuin kätilön kanssa että vähän pelottaa tuo loppu, jos nämä supistelut nyt enemmänkin tekee töitään tuolla alakerrassa. Kätilö kehoitti puhumaan neuvolassa, että saisi ylimääräisen kontrollin vielä loppuvaiheeseen =)

Musta tuntuu että mun maha ei oo enää hirveesti kasvanu. Se otti tossa välillä kauheen spurtin ja nyt tuntuu ihan hölmöltä, että olen tällä pallukalla seittemännellä kuulla! (ei sen puoleen, että isompaa enää edes kaipaisin :whistle: )

Makaaminen vähän alkaa jo kyllästyttää, mutta onneksi melkein joka viikolla näyttäs olevan joku välietappi, jota odottaa. Tällä viikolla se on huominen neuvola :LOL:
 
lääkärikäyntejä on Oulussaki normaalisti 2. Ja Äitiyspolilla sairaalassa 1-2. MIe oon käyny lääkärillä 4 kertaa ja polilla 2hesti ja ens viikolla meen taas. Ja ihan varmaan täs loppuvaiheessa joudun kulkeen sen väh.3 viikon välein...

Hei muuten, millon teillä on synnytysvalmennukset?
Meillä on vasta elokuun aikana, kerran viikossa... Ihmettelen hieman ku laittovat niin myöhäseksi sen, ku kuitenki nyt jo tää beibe niin alhaalla et pelottelevat ennenaikasella tulemisella. Mut kaippa ne tietää missä mennään. ( ja tajusinpa just et ei voi olla totta,elokuuhan vaihtuu jo ihan kohta! Vitsit ei aika menee nopsaa....)

Onpa huuojentavaa lukea et muillakin on seksipuolella hiljasempaa. Mie oon jotenki aina välillä panikoinu sen asian suhteen ku oon ajatellu et onko tää ei hiljaselo nyt normaalia ja et miten meidän suhteelle nyt käy tai sitte ku se vaavi tulee yms yms tyhmää. Vaikka kuinka ollaan juteltu asiasta ja siitä miksi nyt on tällasta et ja et ei se varmaan näin tuu jatkumaan, niin silti aina välillä jossain hormoonihyrrässä naksahtaa ja alan mietiskelemään toisin. Idiotti olen minä :whistle:

Nyt tekee mieli sorbettia. Kylmää jotain sisuksiin ja äkkiä :LOL:
 
seksistä.. täällä ollut nyt viime aikoina hiljaista sen suhteen.
tosin olen itsekin iltaisin niin väsynyt, ja sama kyllä ollut aikasemmissakin raskauksissa.
Mies ei oo niin kovin innostunut kun vauva masussa..

äsken hain pitsaa :p olikin hyvää. en jaksanut kylläkään paljoa ;)

Mä tein tänään huutonetissä huudon emmaljungan vaunuista, toivottavasti voitan huudon.
hv ei ole vielä ylittynyt. =)
ne ois tossa aika lähellä, ni sais siitä haettua.

pitäis raahautua suihkuun, alkaa vaan taas niin hemmetisti väsyttää..
 
tuli muuten mieleen täti eilen muisteli et silloin ku hän synnytti vanhimman poikas (60 luvulla)
ni samassa huoneessa oli 8 muutaki samaan aikaan, ja siellä oli joku kamala kätilö jollain ku löi muutamia äitejä et älä valita :eek: |O
oisko hirveetä, hyi kamala.

onneks nykyään on omat huoneet missä synnytetään. :)
 
onko jollain vielä pakkauksen kestovaippoja?? Siis joka ei aio ite niitä käyttää!
Oisin halukas ostamaan jos on!! Eli jos on niin pistäkää yv:tä!!

Tänään siis sain pakkauksen :heart: moneen kertaan oon jo penkonu läpi sen :D
Kaikki muut vaatteet oli aivan ihania paitsi se "vanupuku",sen ajattelinki pistää heti myyntiin..Minusta se oli ihan karmea! (en tykkää yhtään vaaleansinisestä )
 
Poppari meillä ollut yks perhevalmennus ja nyt viikonloppuna oli synnytysvalmennus. Tällä ja ensi viikolla on sit taas pari perhevalmennusta. Ihmeen aikaisessa täällä ovat tuon asian kanssa. Sit ne kuulemma jatkuu vielä sittenkin kun lapsi on syntynyt, jos oikein muistan niin jopa sinne asti on kun vauva on jotain 9kk-12kk :) En sit tiedä tuleeko käytyä enää sit niisssä.
 

Yhteistyössä