Maaliskuiset 2019❤

@Sasusa

Oireettomuus ei välttämättä oo huono juttu, mulla on 2 oireetonta raskautta takana ja tää kolmas on alkanut samaan tapaan. Esikoisen aikaan toki rinnat reagoi alkuraskaudessa erilailla. Ainoa oire on väsymys, se on mulla ollut molemmissa aiemmissakin.

Neuvolaan yritin soitella paristi tällä viikolla, mutta sijaista en saanut kiinni ja oma täti lomalla. Tää tiedottomuus vähän ärsyttää kun aikaisemmissa raskauksissa on ollut täysin tiedossa koska raskaus alkanut.
 
@Ninuh Joo täytyy odotella sinne ultraan asti varmaan että uskoo että siellä jotain on ja kaikki ok. Ja niin tiedän ton tiedottomuuden..Ootko tehny digiä vielä? Tämäkin on voinut alkaa millon vaan kesäkuussa, ihmettelen vaan kun tosiaan sain rsfun ja cbn testiin 11 ja 14 kesäkuuta haamjen haamun(vai viivanpaikka en tiedä) . Sitten niiden jälkeen pelkkää negaa jolloin ajatteki sen että no ei se nyt nappaa että eletään nyt tämä kesä vielä vähä rennommin ja nyt sitten tosiaan 14.7. Selvä positiivinen :D:D joko sitten tuolloin jo tai myöhemmin inhottava olla epävarma onko millä viikolla. Mutta jos digi mulla näytti 2-3 niin oltava varmaan ainakin 4-5..
 
Heipsan kaikille!

Täällä alkaa olla pahoinvointi selätetty (y) kesti siis noin 2vkoa, ei paha! Mun pitää siis vaan muistaa syödä riittävän usein niin pysyy kuvotukset kurissa. Nyt on aika oireetonta, väsyttää tietysti mutta sitä ei oikein osaa laskea raskausoireeksi kun esikoinen nukkuu nyt helteillä todella huonosti :( normisti nukkuu 11-12h yössä yhdellä heräämisellä, nyt parhaimmillaan 8h heräämien koko ajan/valvoen pari tuntia keskellä yötä :sleep:

Mä sain jo nt-ultraan ajan! 22.8. ultra ja neuvola sitten 10.9. :love:

Vähän on alkanut jännittää miten me pärjätään kahden pienen kanssa. Kai se siitä kun vaan esikoista alkaa jo nyt kannustaa omatoimisuuteen. Onneksi ymmärrys kehittyy joka päivä entisestään niin on helpompaa esimerkiksi pyytää tuomaan tavaroita ja muuta pientä. Eri asia haluaako tahtotaapero toteuttaa äidin toiveita :ROFLMAO:

Hyvää viikonloppua kaikille!
Diamantine ja Pippuri, 7+4
 
Paljon tullu uusia, tervetuloa :love: ja kiitos kaikille, olipa mahtavaa kontrollikäynnillä eilen nähdä vielä jyskyttävä sydän. Siellä se pieni oli, laskettu aika vaan on nyt 14.3, muutaman viikon vaihto (n)

Omaa napaa, olo on ollut aivan kammottava. Väsyttää, oksettaa, heikottaa, pyörryttää. On ihan to-del-la raskaita nyt nämä päivät vilkkaan vuoden ikäisen kanssa. Ei meinaa jaksaa pysyä hereillä koko päivää ja päikkäreitä ei oikein pystyis nukkumaan jos meinaa että kotona on siistiäkin välillä tai puhtaita vaatteita päälle :cry:
Kauheeta valittaa, pitäis olla vaan onnellinen kun kaikki olikin hyvin, mutta kyllä tää olo vie kaiken ilon täl hetkellä elämästä.
Miehelläkin ollut työpäivät nyt 07-19, ei oo kauheasti apuna lapsen kanssa ollut tai pahemmin kotihommissakaan tietysti :(
Mut ONNEKSI tänään sillä alkaa loma, kaks viikkoa voi ottaa vähän rennommin!!

@diamantine täälläkin taapero nukkuu yöt huonosti kuumuuden takia. Onks teillä tuuletinta tai pystyykö taapero siinä tuulettimen melussa nukkumaan?
 
Onko se fb ryhmä 100% varmasti salainen ? että ei kohta sitte joku tuttu tuu että jaaaaa sitä on liityttyy vauva ryhmään :p

Kyllä se on. Kukaa ulkopuolinen tai sum kavereissa oleva ei näe mitään ryhmään liittyvää. Ainostaan jotka kuuluu ryhmään nii näkee ketä sielä on. Se on toki eri asia jos joku ryhmäläisistä on tuttu. Mut toki, kaikki samas venees;)(y)
 
Onko teillä sellasta älytöntä alavatsan polttelua :eek:? Ei nyt mitään ylitsepääsemätöntä ja sattuvaa mutta välillä tuntuu siltä että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä, vois myös kuvailla siltä miltä lapsena on ns. Kasvukivut tuntunuto_O:D:D.. Outoa.
 
@Sasusa hep! Pari päivää oli hiljaisempaa, siihen asti oli ollut melkein joka päivä menkkakivun tapaisia. Nyt eilen palasi paljon kovempana vielä kivut ja tänä aamuna myös.. luulin eka et suoliston puolella mut ei. Tuntuu tosi oudolta ja tulee siitä vähän huono olo, vaikkei muuten ole ollut pahoinvointia onneksi.
 
@Sasusa hep! Pari päivää oli hiljaisempaa, siihen asti oli ollut melkein joka päivä menkkakivun tapaisia. Nyt eilen palasi paljon kovempana vielä kivut ja tänä aamuna myös.. luulin eka et suoliston puolella mut ei. Tuntuu tosi oudolta ja tulee siitä vähän huono olo, vaikkei muuten ole ollut pahoinvointia onneksi.
Joo just tommosta että melkee meinaa alkaa oksettaa kun tulee nii outo tunne. :sick::DTänään tosiaan ton jälkeen myös oli pakko mennä heti vessaan ja maha oli vähän löysällä. Mut kaipa kuuluu asiaan:love:
 
Mulla on ollut aina välillä sellasta kipua, niin kuin ois tehnyt kovan vatsalihastreenin (harmi etten oo :ROFLMAO:). Olen ajatellut sen olevan kohdun kasvukipuja, kun se kai tässä vaiheessa jo kasvaa ennakoiden vaikkei sikiö vielä montaa milliä olekaan.

Mulla ei ole juuri rinnat olleet kipeät, ei koskaan aiemminkaan esim. menkkoihin liittyen, mutta viime yönä huomasin ettei pysty nukkua mahallaan kun alkoi tisseihin sattua.

Helmi30 ja 6+6
 
Mulla on ollut aina välillä sellasta kipua, niin kuin ois tehnyt kovan vatsalihastreenin (harmi etten oo :ROFLMAO:). Olen ajatellut sen olevan kohdun kasvukipuja, kun se kai tässä vaiheessa jo kasvaa ennakoiden vaikkei sikiö vielä montaa milliä olekaan.

Mulla ei ole juuri rinnat olleet kipeät, ei koskaan aiemminkaan esim. menkkoihin liittyen, mutta viime yönä huomasin ettei pysty nukkua mahallaan kun alkoi tisseihin sattua.

Helmi30 ja 6+6
Mulla oli tuo vatsalihastreeni-tuntemus myös jokunen päivä sitten. Kesti pari-kolme päivää. Muita oireita ei oikeastaan ole ollut. Rinnat itse asiassa tänään nyt ensimmäistä kertaa kipeät, mutta muuten ei kyllä ole ollut mitään. Olin jo melko huolissani, kun ei ole ollut mitään kunnon pahoinvointia tai väsymystä tai hajuällötyksiä. Ei mitään, mistä jotenkin tietäisi olevansa raskaana.

Käytiin tänään varhaisultrassa ja pikkuisella näkyi syke selkeästi. Kaikki on kuulemma juuri niin kuin pitää, kohtu näytti siistiltä ja pikkumöykky vilkkuvine sykkeineen erottui selkeästi. Suuri helpotus, vaikka voihan tässä vielä käydä vaikka mitä, kun näin aikasilla viikoilla ollaan. Nyt voi kuitenkin ainakin toistaiseksi huokaista helpotuksesta, nauttia tuskaisesta helteestä ja odotella puolentoista viikon päästä olevaa ensimmäistä neuvolaa :D

Önnö + Möykky 7+1
 
  • Tykkää
Reactions: elliiina
Heippa. Täällä yksi varovaisesti mukaan liittyvä. Tein eilen digitestin ja sain heti ”raskaana 2-3 viikkoa”. Ei mitään hajua viikkojen laskemisesta, mutta nopean googlettelun perusteella olis nyt 5+5.
Oon ite 32v ja tää olis nyt sitten mulle ensimmäisen pitkään ollaan yritetty ja nyt yhtäkkiä tärppäs.
Haluisin liittyä faceryhmään vaikka viikkoja vasta vähän takana. Tää anonyymi mutta julkinen ryhmä ei oo ihan mua varten

Coconutt/LA 20.3./TAYS/32/1
 
  • Tykkää
Reactions: elliiina ja Helmi30
Täällä myös viikonloppuna saatu haalea plussa testiin. Pitää vielä testata huomenna uudestaan, että tuleeko yhtään tummempi viiva testiin. LA olisi ehkä 31.3. tarkentuu varmaan myöhemmin. Epäsäännöllinen kierto on ollut niin ei ole tarkkaa tietoa kierron pituudesta tällä kertaa. Liittyisin myös face-ryhmään.

kikka81/LA 31.3./37/4
 
  • Tykkää
Reactions: Alia ja elliiina
Moikka. Viimeviikolla kans plussa saatu ja laskettu aika 28.3 mielellään kans sinne fb ryhmään tulisin, joten laitan viestiä Lilja sulle.

Mulle neljäs raskaus, joista yksi on tähtenä taivaalla. Miehelle ensimmäinen lapsi.

Veranda/La28.3/PHKS/33/4
 
  • Tykkää
Reactions: elliiina
Hei vaan kaikille. Tänään tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin, 1,5vuoden yrittämisen jälkeen.. :love: Olo on niin epätodellinen, oltiin miehen kanssa melkeimpä luovuttu toivosta ja lopetettu yrittäminen kokonaan kun mitään ei tapahtunutkaan.. Edellisten kuukautisten jälkeen ollaan tasan kerran peittoa heilutettu joten siksi olin tänään hieman hämilläni kun tajusin et kuukautisethan on jo kaks viikkoa myöhässä.. :whistle: Saman tien ilmestyi tikkuun kaksi tummanpunaista viivaa, mies tuo vielä töiden jälkeen digitestin, katotaan mitä se näyttää.. Huomenna ajattelin soittaa neuvolaan, omien laskujen mukaan nyt olis 6+5.. Mä voisin olla kans kiinnostunut faceryhmästä!

elliiina / LA 13.3. / PHKS / 24 / 1
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja<3
Laittelen Lilja viestiä fb ryhmään pääsystä

On välillä tosi koviakin menkkakipuja, välillä ihan jännittää mennä vessaan ... :eek: Mutta muistan että oli aiemmissakin raskauksissa
Olen nyt tehnyt yht 5 testiliuskaa Ensimmäinen oli puhdas nega (liian aikaisin testattu) uusin jo vahva viiva :love:

Mä en ole vielä soitellut neuvolaan , me on muutettu tässä nyt edellisen vauva-ajan jälkeen niin joudun ihan uuteen paikkaan.

Koko raskaus juttu tuntuu vielä epätodelliselta Kauhea vauvakuume iskee kun ajattelee että maaliskuussa saan pötkötellä synnärillä tuoreen nyytin kanssa!:love:
 
Hei, epäuskoisena joukkoon liittyisin. Tänään olin verikokeissa ja sain varmistuksen raskaudesta.

Edellisessä suhteessa tuli yritettyä vuosia ja olen jo pitkään ajatellut etten ehkä koskaan saisi lapsia. Odotin hoitoja ja pitkää taivalta siksi nytkin. Mutta puoli vuotta ja tässä sitä sitten ollaan. Tässä taitaa mennä hetki ennen kuin tajuan, että kyllä, se on totta nyt :)

Laittelen viestiä myös Lilja fb ryhmään pääsystä, vaikka tässä nyt ihan alkutaipaleilla olenkin.

annsaa / LA 28.3 / TYKS / 30 / 1
 
  • Tykkää
Reactions: elliiina
Heippa,
Taidanpa tulla tänne teidän seuraksi.
Olen plussannut viime viikonloppuna 4 tikkua ja maanantaina sain ensimmäisen neuvola ajankin elokuun puoleen väliin. Neuvolatäti laskee ajan vielä uudelleen mutta nyt sanoi että LA olisi 31.3 ❤

Tietoni
Kaksiviivaakiitos/ LA 31.3./ KOKS / 24 / 1
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi30
Tänään käytiin tarkastamassa löytyykö mitään ja kuvasta ei löytynyt mitään. Taitaa olla meidän yksiö tyhjä.. :( Ma uudestaan... joko kuva oli tosi surkea tai lääkäri epäpätevä, mutta ei se tätä pettymystä poista. Toki sitä toivoo, että seuraavan kerran näkyisi jotain, mutta en usko. Koska reilu 7 viikkoinen näkysi kyllä, on näkynyt meillä muistakin :(

Ps. Kolmen viikon päästä tulee lopullinen tuomio. Palataan sitten asiaan
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin tänne varovasti kurkin. Plussaa toivottiin yli vuosi, tehtiin kaikki lapsettomuustutkimukset ja eka letrozolilla avustettu kierto toi toivotun tuloksen :love:

Varhaisultra on 3.8 ja nyt jännäillään tuleeko tuplapaukku kun follejakin oli kaksi... :X3:
Ultran jälkeen ehkä uskaltaisin liittyä faceryhmäänkin.

Charlotte82 /LA 28.3/ KOKS/ 36v/ 3.lapsi
 

Yhteistyössä