*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa



Laskettu aika-- Nimimerkki -- Monesko lapsi -- Synnytyssairaala

28.2.

lenkkari -- 1. lapsi -- MKS
Hanskius -- 1. lapsi -- OAS

1.3.

Bingo -- 3. lapsi
Mam_87 -- 3. lapsi
mamiko -- 2. lapsi -- PHKS
Sunshine9 -- 2. lapsi -- PKKS
Katrin -- 2. Lapsi - PHKS
Eeppi -- 1. lapsi -- TAYS
Särö -- 2. lapsi -- KYS

2.3.

Juli87 -- 2. lapsi
Alisa84 -- 2. lapsi
Nopponen -- 2. lapsi -- OAS

3.3.

Pihlaja78 -- 4. lapsi
Metsävirna --1. lapsi -- TAYS
CandleLight -- 2. lapsi -- K-SKS *poikaolo*

4.3.

Tyntti -- 1. lapsi -- MKS
SMV78 -- 2. lapsi -- Porvoo
Meliah -- 2.lapsi
Millipilli -- 1. Lapsi -- TAYS

5.3.

omppulimu -- 1. lapsi -- K-SKS

6.3.

SoonFab4 -- 4. ja 5. lapsi *kaksoset: tyttö- ja poikaolo*
Hillankukka42 -- 5. lapsi
Pixie- -- 2.lapsi -- SeKS
Sintu74 -- 1. lapsi -- LKS

7.3.

Tiipula -- 2. lapsi -- TAYS
pepponen -- 1. lapsi -- TAYS/VAS
Niittyvilla -- 1. lapsi
annacarol -- 4. lapsi
Minx82 -- 2. lapsi -- NKL

8.3.

tiiw -- 1. lapsi
mi.mmu -- 3. lapsi -- K-PKS

9.3.

Eea -- 3. lapsi -- PKSSK *tyttöolo*
dania87 -- 2. lapsi -- VKS
Nallu -- 2. lapsi -- TAYS
Taffo82 -- 2. lapsi -- LS

10.3.

Sone* -- 3. lapsi *tyttöolo*
P12 -- 3. lapsi
Nal --
anna.82 -- 1. lapsi -- K-PKS
Tikrutes -- 2. lapsi
Johnis -- 2. lapsi -- KOS

11.3.

am13 -- 4. lapsi -- NKL
Vesperi -- 2. lapsi -- KSKS
Mammutti ja sintti -- 4. lapsi -- SATKS
HaaveissaPulla -- 2. lapsi --KOS/NKL/HYS
Sannamary -- 2. lapsi -- NKL
Kilu87 -- 1+. lapsi -- PKKS

12.3.

Minttu_89 -- 1. lapsi -- SEKS

13.3.

kwaidan -- 2. lapsi -- KOS

14.3.

Kuunalle -- 2. lapsi
Marhula -- 1. lapsi
Fanny07 -- 2. lapsi
AnyHope -- 1. lapsi -- TAYS
Myy* -- 1. lapsi -- ulkomailla

15.3.

OivaAino -- 3. lapsi
Hygge -- 2. lapsi
Laia -- 1. lapsi
Pippuri81 -- 4. lapsi -- KOKS

18.3.

Toiveikas84 -- 2. lapsi -- TAYS
Toivoja74 -- 1. lapsi -- NKL/KOS
Tea84 -- 3. lapsi -- OYS
iiris82 -- 2. lapsi -- KOS

19.3.

Katjuliisa -- 4. lapsi -- PKKS

20.3.

Pupu82 -- 2. lapsi
Heiduli87 -- 2. lapsi --KSKS
natusani -- 4. lapsi -- TYKS

21.3.

Ssaraa -- 1. lapsi -- TAYS
aippa3 -- 5.lapsi -- OAS

22.3.

Leo_81 -- 4. lapsi -- SeKS
Marjaana87 -- 1. lapsi -- KYS

23.3

Ainulii -- 1. lapsi -- LS/HYKS
Heidsu -- 3. lapsi -- KOS

24.3.

Marais -- 2. lapsi -- MKS
kokkeli -- 4. lapsi -- Seks

25.3.

Triida -- 2. lapsi -- PKKS

26.3.

Nanna*83 -- 1. lapsi -- KOS
Tikuliina -- 4. lapsi -- NKL *poikaolo*

27.3.

santzuu -- 2. lapsi -- TYKS

28.3.

Katsu74 -- 4. lapsi

29.3.

Tigerina -- 1. lapsi -- LS
kettuliina -- 2. lapsi -- TYKS

30.3.

Nuska83 -- 1. lapsi -- TAYS
Ananaskookos -- 4. lapsi -- K-SKS

31.3.

Nimendi -- 4. lapsi -- HUS
Mandalay -- 2. lapsi -- OYS

Taustalla:

Star_of_life

MEITÄ ON NYT 85 ODOTTAJAA :flower:

PÄIVITYSPYYNNÖT PUNAISELLA!!!!

Synnytyssairaalat ja niiden lyhenteet:
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus

Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2159684-maaliskuun-mussukat-2013-heinakuussa/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Heippa! Laitoin elokuun pinon pystyyn, tervetuloa tänne keskustelemaan :) Mikäli huomaat puuttuvasi listoilta, laitathan punaisella päivityspyyntöä. Joku kyseli, laitetaanko tyttö-/poikaoloja etusivulle. Jos haluat omalle kohdallesi tälläisen, päivityspyyntö siitä myöskin punaisella (tyttö) tai sinisellä (poika).

ON: Palattiin tänään mökiltä, viiden tunnin ajomatka ei tehnyt lainkaan hyvää : / Nyt omassa kodissa oma rauha, pakastetaan marjasatoa ja joskos sitä kohta kömpisi omaan sänkyyn yöunille. Oloissa tai omassa tilanteessa ei ole sen kummempia muutoksia tapahtunut: tutut vessassa ramppaamiset ja äklötykset kehissä. Ensi viikolla esikoisen 2-vuotisneuvola. Joskos sitä vihdoin sit uskaltaisi oman neuvolankin varata..

kwaidan 7+1
 
Kiitos uudesta pinosta, kwaidan!

Tervetuloa pepponen, meillä näkyykin olevan samat sairaalat ja sama LA. :) Siis mullakin on VAS vaihtoehtona, mutta taidan tällä kertaa mennä suosiolla TAYSiin... Eipähän tarvii sitten arpoa kellon ja viikonpäivien kanssa, että mihin saapi mennä. :D

Sukupuoliolot on hankalia! Alkuun ajattelin, että poikahan meille tulee, mutta nyt en olis enää yhtään varma. :D Ehkä sit rakenneultrassa näkee...

Turvotus on edelleen ihan valtaisa, mulla on oikeasti sellainen maha kuin esikoisesta puolivälissä. Vetää ihan vertoja Eealle! Jospa vielä pari viikkoa saisi vähän salailtua! Työtkin on alkamassa ja se on aina hippasen hankala tilanne, kun olen sellaisella alalla, jolla joskus joutuu vähän selittelemään...

Huomenna sitten neuvolalääkäriin. Hassua, kun se on näin aikaisin!


Tiipula 8+5
 
mut saa myös lisätä listaan 27.3, 2.lapsi, TYKS

Mulla on vielä edellisestä raskaudesta jääny kiloja, varsinkin tuohon vatsan seudulle. Saas nähä kuinka kauan tätä pystyy peittelemään.
Mulla on nyt ollu ihan tyttöolo. Edellisessä raskaudessa ei ollut hirveesti mitään mielihaluja, eikä pahoinvointia, ja tuli poika. Hiiiirveä väsymys kyllä oli...
Nyt taasen on ihan hirveä olo koko ajan, ja voisin elää jalapenoilla! niitä on pakko olla kaapissa koko ajan. =D
Ja toinen, mulla on ihan sellanen olo että ois kaksoset. En tiiä mistä tuo olo on tullut, mutta kuiteskin. Pääsis jo ultraan, niin selviäis =) ens viikolla vasta ensimmäinen neuvola, ultraan vielä muutama viikko. :/

Tälläkin kertaa aiotaan kysyä sukupuolta rakenneultrassa, jos vaan suostuu näyttämään.

Santzuu ja toukka 5+6
 
Täytyi tulla korkkaamaan uus pino :wave:

Olo on ollu tukala ja väsymys painanu koko päivän. Raksalla oltiin js touhusin siinä jotain ja mahasta alko nappailemaan ikävästi. Meni ohi kun jätin homman tekemät.

Mutta huomenna enemmän :)

Juli ja mini 9+3
 
Heipparallaa!
Täällä olis yksi Maaliskuinen mamma myös! :) Oon jo jonkin aikaa seuraillu tätä ketjua, en vaan oo vielä ite ehtiny kirjottelemaan! Elikkäs minut sais lisätä listaan myös! La 7.3. Hanskius, 1.lapsi ja OAS Mää kävin viime viikon torstaina eka kerran neuvolassa ja samalla ultrattiin ihan siitä syystä että menkat oli tosi epäsäännölliset ennen raskautta, oikeestaan niitä ei ees ollu! :D Ultralla saatiinki sitte vähä selville minkälaisilla viikoilla mennään! :)
Mulla on ollu aika kovasti pahoinvointia tässä alussa, nyt jo vähä helpottanu("koputtaa puuta"). Väsymys on ollu tosi kova, ja migreeni on myös kiusannu ihan riittämiin.. myös turvotus alkaa ainaski iltasin olla aika kovaa! :D

Hanskius 8+6
 
Viimeksi muokattu:
Heippa vaan!

Hyviä turvotuksia teillä Eea ja Hannavä :) Ei saata pysyä salassa kauaa :)

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!! :)

Mie oon nyt varmaan saanu kiloja kun tuntuu olo aika isolta :) Pari viikkoo oon tän pahoinvoinnintakia syöny ihan jatkuvalla mätöllä, ekat pari viikkoo ehkä tasas vähän kun en sillon pystyny syödä. Nyt on ollu jo parempia päiviä ja vois alkaa kattoo mitä suuhunsa laittaa niin ei sit pääsis ihan liikoja lihomaan! Ootan myös viielitä syysilmoja että pääsee kunnolla alottaa lenkkeilyn ja vesijuoksun aion myös aloittaa, se on ihanaa varsinkin raskausaikana :)

Kesäflunssan kourissa olen ollut parisen päivää, todella inhottavaa. Mutta kyl sit eilen kuitenkin lähdin perheen kera tykkimäelle, en kyllä mennyt mihinkään laitteeseen. Olis niin lentäny laatta :D

Mie oon toivonu kolmatta tyttöä meidän perheeseen, mutta nyt on alkanu tulla jostain syystä poikatoive, mietin että jospas tää onkin poika :) No mutta en uskalla veikata yhtään, sitten sen näkee <3

Voi vitsi, nyt on alkanu jännittää seuraava ultra, siihenkin on viel aikaa, 21.8 elikkäs kolme viikkoa piinaa |O=)

Millasia teidän miehet on näin odotusaikana?
Miusta on aivan älyttömän ihanaa kun mies osallistuu ultriin ja on mukana aivan alusta asti. Viime odotuksessa mies oli vasta rakenneultrassa mukana kun ei ollut lapsenvahtia ja sitten se vasta tuli hänellekin todelliseksi kun näki vauvan. Nyt oli ihan huippujuttu kun mies oli jo heti ekassa ultrassa :)

sone 8+3
 
Viimeksi muokattu:
Eea, todella komea turvotus, tuota ei tosiaan kauaa varmasti peitellä!

Mies osallistuu hyvin vähän ja varovaisesti. Nyt on jo alkanut varovaisesti välillä kommentoida, vaikka että "vauva se siellä käskee juosta vessalle" tai "syö tämä vielä vauvalle". On kuitenkin hyvin varovainen ja pelokas ja ymmärrän hyvin. Tämänkin menettämisen pelossa ei osallistu näihin alkuvisiitteihin, kuten menetetyn esikoisen kohdalla, mutta minusta ehkä parempi vain, niin saan suoraan puhua käynneillä, mitä sylki suuhun tuo - aiemmasta puhutaan varmasti kuitenkin joka kerta ja paljon.

Itsellä parin tunnin kuluttua neuvola, miksi tämä niin jännittää? Eniten jännitän sitä, kehen törmään odottelutilassa, kun samassa lasten, ehkäisy- ja äitiysneuvola... Että selitteleppä pienellä paikkakunnalla sitten. Taidan mennä vasta viime minuuteilla paikalle.

Kilu ja Onni-Unelma 7+5
 
Mahtavia turvotuksia! :) Itsellä menee varmasti aikaa, ennen kuin alkaa näkymään, kun on tuota ylipainoa ja kohtu on taakse päin kallistunut. Mulla on kyllä niin poikaolo. Meillä saadaan kyllä jännätä, montako pientä siellä on tulossa, kaksosia kun on hyvin vahvasti suvussa. Tosin itsellä on olo, että siellä on vain yksi ja toivottavasti sillä on kaikki hyvin.

Tervetuloa uusille!

Mies on ihan täysin mukana, tulee mukaan neuvolaan (perjantaina eka nla), ultraan ja tuleviin neuvoloihin. :) Se on todella ihanaa, sillä esikoiseni isä kun ei osallistunut millään tavalla, odotin yksin (ja olen sitten kyllä kasvattanutkin tytön yksin). :(

Oma olo Lievä öklötys on palannut, etenkin aamuisin, ennen kuin olen syönyt mitään. Onneksi syöminen auttaa. Ruokahalu on taas kadonnut, oikein mikään ruoka ei maistu. Eilen olin aivan puhki ja väsymys oli kovaa. Nukuin kyllä edellisen yön huonosti ja sitten piti aikaisin herätä töihin aamuvuoroon. Otinkin sitten tunnin päiväunet töiden jälkeen ja illalla sänky kutsui aikaisin. Enää 2 työvuoroa tällä viikolla ja sitten on kesäloma!! :) Esikoiseni aloittaa nyt koulun, niin meillä eletään senkin puolesta jänniä aikoja, taitaa äitiä jännittää enemmän kuin tyttöä! :D

CandleLight ja 9+2
 
Jee uus kuukaus ja uus pino :wave:

Huhhuijaa kun on tullu tekstiä taasen :) kovasti koittanu lukee, ei oo vaan aika ja jaksamus riittäny vastailuun :D Oulun reissu tuli ja meni ja onhan se aika pitkä matka tollasella helteellä 1vuotiaan ja kahen ison koiran kanssa joista toinen vielä viimesillään tiineenä :D

Tässä ollaan viimepäivät ja yöt puuhattu pentuboksii ja kuunneltu läähätystä ja levottomuutta, tänään ois tiineysröntgen jännittää :D noh ei tehä tästä ny mtn koiran odotusblogia mut tämmöstä tänne oman raskauden lisäks :DD

itellä ollu poikaolo alusta asti :) en tiiä miks.. esikoisesta oli kans tosi vahva tyttöolo alusta asti ja tyttöhän sieltä tulikin! eroo edelliseen raskauteen on järkyttävän paha olo 24/7 ja tekee mieli kaikkee suolasta koko ajan! tytöstä taas teki mieli makeeta koko ajan eikä ollu oikeestaan muuta ku pientä väsymystä.. tokkopa tuo mtn kertoo jokainen raskaushan on erilainen :)

Neuvola meillä on vasta 13.8. ja alkuraskauden ultraan en ajatellu mennä :) eli jännäily jatkukoon vielä pari viikkoo :p

Mies on ollu ihanasti mukana alusta asti, alussa ei meinannu tosin uskoo plussaa ku oltiin tehty niin monta haamua ja yks km takana... mut pikkuhiljaa on hänkin alkanu uskaltaa iloita asiasta ja kerrottu on jo vanhemmille ja läheisille ystäville.. Kovasti koittanu auttaa ja hoitaa tyttöö että oon saanu nukkua aina kun siltä tuntuu, vähän tosiaan ny toi lähestyvä koiran synnytys ja penturumba vie kaikkien ajan ja huomion, ja toisaalta hyvä niin, eipähä ehi turhaa ressaileen :D

Mutta oikein mukavaa alkanutta elokuuta ja tsemppii ultriin ja neuvoloihin ketkä jo semmosiin pääsee :) + onnee kaikille hyvistä ultrakuulumisista!! :heart:


-Heiduli87 ja pikkuinenkakkonen 6+6 (jo omg :D)
 
Sain kuin sainkin aikaiseksi soitettua neuvolaan. Mulla on ollu tuota ala selkä särkyä koko alun ja kauhea pelko ku:sta. Ja koska yksi massiivinen vuoto takana saan käydä huomenna neuvolan ultrassa ja katsotaan missä kaveri majailee tai majaileeko ollenkaan. Jos sattuu olemaankin ku niin olen vain kiitollinen jos huomataan tässä vaiheessa. Psyyke ei kestä toista isoa vuotoa. Laski olla hermostunutta jos sykettä ei vielä näy, koska viikoista ei ihan täyttä varmuutta. Kuitenkin 5+6-7+0 maastossa. Neuvolan mukaan olis huomenna jo 7+0 omien laskujen mukaan olis huomenna 6+3 . Mulla saattoi olla ovis kyllä vasta niinkin et olis vasta sen 5+6. Mulla tuli pientä veristä vuotoa sillon kp22 ja en nyt tiiä olisko ollu ovista vaiko kiinnittymis vuotoa. Toivotaan et jälkimmäistä :p pitäkäähän peukkuja että jotain huomenna löytyy. Tänään kotiin reissusta ja keskityn illalla teidän kuulumisiin. Nyt jännittää niin pirusti, että aivan oksettaa.
 
Viimeksi muokattu:
Nopponen
Moikka! Kiitos uudesta ketjusta! :)

Hannavä ja Eea, teidän vatsat on kuin kopioita mun vatsasta. Eilen mun kaveri joka tietää kyl raskaudesta tuumas et jopas on pullahtanu maha esiin ettei tätä kyl enää kauan työpaikalla pimitetä... :) Kauhee turvotus ja siitä seurannut ahdistus painonnousua kohtaan ku ovat mun kohdalla niin pirun tarkkoja sen esikoisen aikaisen raskaus diabeteksen takia. :( :ashamed: Mut ku väsymys valtaa joka päivä ja töissäkin pitäis jaksaa, joten ei jaksa lenkille. Ja syötävä on 2h välein jotain... :( Oikeesti hirvee ahdistus et seuraavassa neuvolassa saa kuulla vaan valitusta liiallisesta painon noususta. :( Mut ei toi eturepun turvotus kyl johdu pelkästään syömisistä, sivusta ihan vauvamahan näköinen kun esikoisen odotusajalta jääyt eräänlainen "pussi" on pullahtanut esiin, lisäksi vatsa on melko kova, ei mitään löllö-läskiä et ku sormella tökkää niin läskiaallot menee selkään asti! :LOL: Oudoksun vaan tätä varhaista mahan pullahdusta kun esikoiselta ei taatusti näin aikaisin tullu! Oletteko muut joilla jo raskauksia takana huomanneet mahan pullahdusta nyt aiemmin?

Mut se minusta!

Hanskius, ollaan samalta suunnalta. ;)

Nopponen 9+3
 
Eea
Nopponen minuu kans kovasti ihmetyttää tää mahan esiin pullahtaminen. En tiiä johtuuko siitä, et ootan kolmatta vai mikä lie. Aikasemmissa tosiaan maha on alkanu näkymään vasta joskus puolivälissä raskautta. Tuntuu hurjalta, et joutuu jo nyt peittelemään vatsaa. :O

Leo81 Toivottavasti sieltä löytyy pieni kaveri ihan oikeesta paikasta.

Mies on ollu tukena alusta asti. Ei oo ollu neuvolassa mukana, ultrassa kylläkin. Seuraaviinkin ultriin tulee mukaan. Kuuntelee miun vauvahöpinöitä ja ottaa joskus jopa kantaa. :) Silittelee mahaa ja pitää hyvänä. Just sellasta mitä ite kaipaankin.

Eea & Pallero 8+4
 
Hannavä
Mies oli aluks vähä skeptinen testituloksen suhteen. Tein vielä toisenki testin sillon jotta se uskois paremmin, mutta ei. Oma varmuus kyllä vähän lisäänty sen jälkeen :D Sinänsä hassua toi sen skeptisyys kun ei kuitenkaan oltu ehkästy. Kyllä se sitte varhaisultran jälkeen näki kuvasta että siellä tosiaan asuu joku. Silittelee mahaa välillä ja ihan hyvin ottanut asian :)
 
Mahasta: miulla on ollu piene mahat kahdesta edellisestä ja on voinu piilotella pitkän. Viimeeks
Asiakkaat ihmetteli mihin oon hävinny ku jäin äitiyslomalle, työtakin alle jäi maha helposti piiloon.
Tokassa raskaudessa maha kyllä tuli aiemmin esiin ja nyt kolmannessa huomaa kohdunkasvun jo vielä
Selvemmin. Laitan joku päivä kuvat, otin heti plussattuani ja kunhan täs joku aamu masu alkaa näkyy niin otan vertailulohdetta ;) nyt näytän tasapaksusti turvonneelta, ja sen huomaa helposti kun oon suht hoikka muuten.

Leo tuu heti kertoo sit kuulumiset :)
 
Kiitos kwaidan uudesta pinosta :)

Täällä on ihan tolkuton väsymys päällä edelleen, vaihtaisin tämän kuvotukseen koska tahansa...! Tuntuu, etten nykyään tee mitään muuta kuin nukun ja makaan puolikoomassa sohvalla. Ensi viikolla pitäisi palata töihin, mikä hirvittää jo valmiiksi. Ihan vaan toimistotyötä teen, mutta työn laatu vaatii tosi tarkkaa keskittymistä, joten kova väsymys tulee jatkuessaan olemaan ongelma :-(

Mieheni on ollut ihanan kärsivällinen vaikka on joutunut hoitamaan kotitöitä enemmän kuin oman osuutensa väsymykseni vuoksi. Hän on ekan IVF-hoidon tuottamasta raskaudesta yhtä pöllämystynyt kuin minäkin ja kyselee vointiani usein. Ei me oikein taideta vieläkään tajuta, että meistä tulee tosiaan vanhempia (toivottavasti) ensi vuonna. Varhaisultran 4 kuvaa on nyt laitettu kotona näkyvälle paikalle esille ja niitä on mukava ihmetellä :)

- Toivoja ja ihme 7+2
 
heippa.. :)

Jo on kivat turvotukset jo täällä.. :D Mulla kanssa alavatsa kuin pallo ja leikilläni yritin vetää vatsaa sisään peilin edessä, mutta ei se mennyt.. :D johtuukohan tuo turvotus siitä, että vatsa toimiii hitaammin vai voisko se olla jo jotain muuta? mulla ei ole painoakaan tullut yhtään lisää, että siitä se maha ei ole voinut ainakaan tulla.. :LOL:


Mies on ollut mukavasti mukana, mutta saanut ikäväkseen jo hormooneistani osan.. :ashamed: siis älytön mielialan vaihtelu välillä...

).:) Mies tilasi mulle netistä sen angel sound dopplerin ja nyt odottelen sen kilahtavan paikalle kun toimitusaika oli 1-2 päivää ja hintakin oli ihan kohtuullinen 30e.. huomannut, että tuolla pyydetään käytetyistäkin helposti 20e, vaikka uudenkin saa halvalla.. raskausoireista niin paha olo ei vaivaa muutenkin kuin jos vatsa pääsee tyhjäksi.. verenpaine myös laskenut hiukan alemmas niin tuntuu kyllä hiukan olossa.. tai päässä sumenee ja helposti heikottaa.. Onko muilla verenpaine ihan ok? Niin ja väsymys on iltaisin ihan järkyttävää.. :/

Sitten vielä sellainen asia kuin ummetus.. :D Olen nyt jo hiukan kärsinyt siitä ja ollut aika tuskaisaa kun vatsa toiminut normaalisti muuten joka päivä.. :ashamed: Muilla samaa?

Hyvää keskiviikkoa kaikille! :wave:

mam ja riisi 9+6.. :heart: Huomenna poksuu.. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä