Mä en uskalla kertoa miehelle, pelkään koska saa selville.

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
:(
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mametsu:
No eihän tuo normaalia ole...siis miehesi käytös..Tokihan uuden talon haluaisi pysyvän siistinä jne. mutta kuitenkin..huutaa ja vittuilee...ja onko talo siis teidän yhteinen vai miten..? Kuulostaa oudolta että sinä maksat kht:sta ovea..eikös teillä rahat sitten ole yhteiset?
Ei olla naimisissa ja talo, kuten lainakin, on miehen nimissä. Mä oon yrittänyt sanoa miehelle, että taloon tulee elämisen jälkiä, mutta ei se kuuntele. Ei kuulemma tule hänen elämisestä, vaan minä ja lapsi tuhotaan kaikki minkä hän on vaivalla tehnyt. Mä tiedän tarkalleen kuinka paljon minkäkin osan korjaaminen maksaa ja kuinka paljon työtä se vaatii. Koska mies on pitänyt mulle asiasta esitelmiä. Mies on sitä mieltä, että se joka rikkoo, korvaa. Ja tietenkin jos mä oon ollut lasta vahtimassa, se on mun vastuulla. Mä oon oikeesti niin ahdistunut tästä asiasta. Mä en uskalla tehdä täällä kotona mitään. Hyvä kun liettä uskallan käyttää kun tiedän tasan tarkkaan kuinka helposti se voi mennä rikki ja kuinka paljon uusi maksaa. Ja nyt tämä. Mä en kestä sitä huutoa ja haukkumista mitä tästä tulee seuraamaan.
Eli miehen talossa asutte ja mies ei edes ole halukas tekemään siitä yhteistä kotia.

Joten eikö olisi parempi, että mies saisi siellä sitten ihan yksikseen asua ja kiillotella huonekaluja aamusta iltaan.

Jos ette saa puhuttua niin tuossa tilanteessa eläminen saa sinut henkisesti loppuun ja sitten ei ole lapsella enää jaksavaa äitiäkään, isää ei taida miehen käytöksen perusteella ollakaan.
 
sf
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mametsu:
No eihän tuo normaalia ole...siis miehesi käytös..Tokihan uuden talon haluaisi pysyvän siistinä jne. mutta kuitenkin..huutaa ja vittuilee...ja onko talo siis teidän yhteinen vai miten..? Kuulostaa oudolta että sinä maksat kht:sta ovea..eikös teillä rahat sitten ole yhteiset?
Ei olla naimisissa ja talo, kuten lainakin, on miehen nimissä. Mä oon yrittänyt sanoa miehelle, että taloon tulee elämisen jälkiä, mutta ei se kuuntele. Ei kuulemma tule hänen elämisestä, vaan minä ja lapsi tuhotaan kaikki minkä hän on vaivalla tehnyt. Mä tiedän tarkalleen kuinka paljon minkäkin osan korjaaminen maksaa ja kuinka paljon työtä se vaatii. Koska mies on pitänyt mulle asiasta esitelmiä. Mies on sitä mieltä, että se joka rikkoo, korvaa. Ja tietenkin jos mä oon ollut lasta vahtimassa, se on mun vastuulla. Mä oon oikeesti niin ahdistunut tästä asiasta. Mä en uskalla tehdä täällä kotona mitään. Hyvä kun liettä uskallan käyttää kun tiedän tasan tarkkaan kuinka helposti se voi mennä rikki ja kuinka paljon uusi maksaa. Ja nyt tämä. Mä en kestä sitä huutoa ja haukkumista mitä tästä tulee seuraamaan.
Ihan oikeesti laita miehelles luu kurkkuun elämisen jälkiä tulee kyllä kaikilla, eikä se maailmaa kaada. Sano, että otat lapsen ja lähdet jos muutosta ei tapahdu. Kyllä se pitäis olla sinunkin koti, vaikka laina onkin miehes nimissä. Yhteistä elämää siinä eletään, eikä miehes. Lakkaa tekemästä mitään!
 
vieras
Muuttakaa lapsen kanssa omaan kotiin, jossa saatte ELÄÄ. Ei ole lapsellekkaan mukava lapsuus sellainen, jossa kotona ei saa kuin istua kädet sylissä. Mitä isommaksi lapsi tulee, sen enemmän sattuu ja tapahtuu. Ja jos miehesi vaatii sinua nyt korvaamaan, niin miten tulevaisuudessa, vaatiiko lasta korvaamaan aiheuttamansa kolhut.
 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja Taidat olla vaan tyhmä:
Oot kyl vähän tyhmäkin, jos raahaat jotain kaappia lattiaa pitkin ja kuvittelet ettei siitä tule jälkiä. Ehkä olet tyhmä ja miehesi huutaa sulle siksi. Onhan sellaisiakin tapauksia pakko olla. Jotkut vaan on tyhmiä, minkäs sille voi.
Ei vaan meidän lattiaan ole moisesta jälkiä jäänyt. Mies on tainnu laittaa halvimman laminaatin minkä saa. Laminaattikin kestää elämistä
 
Sano että nyt pitää päättää kumpi on tärkeämpi, talo vai te. Sinun ei tarvitse elää pelossa, ja jos kotonansa ei saa olla rauhassa, niin kodin pitää muuttua. Joko kotia kokonaan vaihtamalla, tai miehen asennetta. Ja heti.

Ilmoitat, että sun ei tarvi tuollaista kestää, joko se loppuu tai te lähdette.
 
hui
:eek: :eek: :eek:

Mun mies ku jotain joskus on jostain lommosta nipottanu oon kyllä suoraan ärähtäny takas, että "elämä on ja se näkyy", eikä toiste oo ukko yrittäny. Sun mies elää jossai omassa kuplassaan kyllä.

Sulla ei montaa vaihtoehtoa ole; kova kovaa vasten ja pudotat miehen takas maan pinnalle tai hankit oman kodin. Jokasen on kotonaan voitava olla ja elää hermoilematta!

Mä kyllä oon niin lapsellinen, että tollasen ukon edessä varmaan tahalleen tuhoisin jotain, esim heittäsin painavan keraamisen uunivuoan siihen arvokkaaseen laminaattiin tms...
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Taidat olla vaan tyhmä:
Oot kyl vähän tyhmäkin, jos raahaat jotain kaappia lattiaa pitkin ja kuvittelet ettei siitä tule jälkiä. Ehkä olet tyhmä ja miehesi huutaa sulle siksi. Onhan sellaisiakin tapauksia pakko olla. Jotkut vaan on tyhmiä, minkäs sille voi.
Ei vaan meidän lattiaan ole moisesta jälkiä jäänyt. Mies on tainnu laittaa halvimman laminaatin minkä saa. Laminaattikin kestää elämistä
No niinpä, ei kyllä kunnon laminaattiin noin vaan naarmuja tule! Yhden lommon olen itse saanut aikaiseksi ja se tuli kun silitysrauta putosi kärki eellä 1,5 metristä...
 
Lähde kun kerkiät!
Minä lähtisin pois. Eihän tuo nyt ole mistään kotosin, että omassa kodissa täytyy pelätä normaalia elämistä :O!!!! Sinun miehesi käyts on äärimmäisen hälyttävää, eikä missään tapauksessa normaalia!
 
Sinä olet tehnyt inhimillisen virheen joka voisi tapahtua kelle vain. Miehelläsi on se ongelma tässä ja on hirveää että joudut elämään tuolla tavalla pelossa. Onko suhteenne loppujen lopuksi niin hyvä että tuollaisen piinan kestäminen on sen arvoista? :/ :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Taidat olla vaan tyhmä:
Oot kyl vähän tyhmäkin, jos raahaat jotain kaappia lattiaa pitkin ja kuvittelet ettei siitä tule jälkiä. Ehkä olet tyhmä ja miehesi huutaa sulle siksi. Onhan sellaisiakin tapauksia pakko olla. Jotkut vaan on tyhmiä, minkäs sille voi.
Ei vaan meidän lattiaan ole moisesta jälkiä jäänyt. Mies on tainnu laittaa halvimman laminaatin minkä saa. Laminaattikin kestää elämistä
No niinpä, ei kyllä kunnon laminaattiin noin vaan naarmuja tule! Yhden lommon olen itse saanut aikaiseksi ja se tuli kun silitysrauta putosi kärki eellä 1,5 metristä...
Meillä oli erittäin laadukas (mukamas) laminaatti kaupunkiasunnossamme, maksoi 18 euroa neliöltä. Tumma pähkinä oli sävyltään ja kyllä siihen helkkarin helposti tuli jälkiä. Ei tule meille tästä syystä ikinä laminaattia ja kellekään emme sitä tule suosittelemaan.
 
:eek: järkyttävää! Ei tuo ole normaalia. Ei teidän koti ole teidän koti, vaan miehen ,jossa te olette lapsen kanssa vieraita, niin miehes varmaan asian näkee, sellainen kuva tuosta tulee. Joko pistät kovan kovaa vasten ja sanot miehelle vastaan tai lähde, tuo ei ole normaalia. Kirjoituksestas näkee kuinka pelkäät miestä, ei sellainen suhde ole terve, jossa toista joutuu pelkäämään.
 

Yhteistyössä