Mä en uskalla kertoa miehelle, pelkään koska saa selville.

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Uudi ejk
Kamala juttu. Lapsi raukasta kasvaa tuolla menolla hermoheikko seinänvierustoilla kulkija, kun saa pelätä mitä seuraavaksi tapahtuu. Sinä taidat lähellä olla jo.

Ei ole normaalia elää jatkuvassa pelossa.
 
vieras
Toivottavasti tää on provo. Sillä jos ei ole niin ap sun elämäs tulee olemaan helvetillistä koko ajan NARSISTI ei PARANE mutta susta tulee pikkuhiljaa tahdoton nukke joka toteuttaa miehensä pienimmänkin toiveen, koska sä pelkäät seurauksia mitä tulee jos et tottele. Niinpä saadakses edes normaali elämän rippeet sä teet kaiken mitä mies haluaa, mutta et mitään mitä sä ite haluat pikku hiljaa sä katkeroidut koko elämälle ja sun lapses kattelee kaikkea tätä ja yrittää siinä samalla luoda itselleen edes jonkinlaisen elämän, mitä siitä tulee jos malli on tää!!!!!!!!!!!!!
LÄHDE NYT KUN ON MAHDOLLISTA NORMAALIIN ELÄMÄÄN. JÄTÄ SE MIEHES TAI OIKEESTAAN MIEHEN IRVIKUVA.
 
milkki
Provo. Oltava.

Ei kukaan selväjärkinen kestä tollasta kotonaan. "Miehelle koti on aarre" eiköhän se voi sen kotinsa kanssa sitte olla ihan keskenää, lähe menemään.

Jos ootte naimisissa, pitäis omaisuuden olla yhteistä. Minä en maksais, jos yhteisen oven vahingossa lommouttaisin.
 
Ei tämä välttämättä ole provo; kyllä tällaisiakin ihmisiä on olemassa. Palstan antama ohje lähteä on oikea, ja ilmeisesti ohje mennä turvakotiin on vielä oikeampi, sillä tuollainen käytös ei välttämättä rajoitu vain maalliseen omaisuuteen vaan miehellä on ehkä tarve hallita koko maailmaa.

Ap:lle rohkeutta tehdä se välttämätön. Pyydä apua ystäviltäsi tai vaikka sukulaisiltasi uuden elämän aloittamiseen. Äläkä missään tapauksessa häpeä tilannetta, sinä et ole se, joka on hullu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja milkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Ei tämä välttämättä ole provo; kyllä tällaisiakin ihmisiä on olemassa.!
En haluaisi uskoa, että sellaisia ihmisiä on olemassa, jotka tuollaista sietää.
Olet oikeassa, tuohon yhdistelmään tarvitaan kaksi osapuolta. Niillä on yleensä ihmeellinen kyky löytää toisensa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja milkki:
[quote="Rigel"
Olet oikeassa, tuohon yhdistelmään tarvitaan kaksi osapuolta. Niillä on yleensä ihmeellinen kyky löytää toisensa...[/quote]

Juurikin näin, On ihmisiä, joilla on katastrofimagneetti kyltti otsassa ja ne jostain syystä aina löytää toisensa. Varmaan siksi, että kukaan jolta se kyltti puuttuu, ei ala niiden kanssa elämään.
 
Kuuntele!
Kiltti ap, lähde heti. Itse katselin tuollaista (hitaasti pahentuvaa) 23 vuotta. Lapsi on vielä pieni ja saate hänet mukaasi. Minä en enää saanut, koska mies oli hänet manipulinut. Pelasta ittsesi ja lapsesi!
 
Gluteus maximus
huh! Minä luulin, että minulla on tarkka mies :eek: tosin meillä ei kyllä ole laminaatti mennyt miksikään, vaikka olen vedellyt siinä kaikkea edes takaisin. Muuttaisin kyllä sinun tapauksessasi omilleni. Eihän noin voi asua. pelossa ja ahdistuksessa.
 

Yhteistyössä