MARRASKUUN MURUSET 2010

Täällä alko sit aamulla veren vuoto.. Kirkasta verta, suunilleen saman verran kun menkoissa ja limakalvon paloja, eli kesken meni.
En vaan voi käsittää, aivan kamalaa, suututtaa ja itkettää.
Voitte siis poistaa listoilta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja NoFace:
Täällä alko sit aamulla veren vuoto.. Kirkasta verta, suunilleen saman verran kun menkoissa ja limakalvon paloja, eli kesken meni.
En vaan voi käsittää, aivan kamalaa, suututtaa ja itkettää.
Voitte siis poistaa listoilta..

:hug: surullista :'(
toivottavasti pian onnistuu paremmin..
 
NoFace voi ei :'( :hug:

Memorian listan tekee listan päivittäjä, jos Papunen ei ennen maanantaita ehdi tekemään, niin mä teen sen =)

Niin ja toisto: Kai kaikille sopii, että samalla kun maanantaina teen sen uuden pinon, niin voin laittaa jo otsikoksi huhtikuu? :saint:

BV ja Chilli 7+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaPapunen:
piprane emaolen katsonut noita emman vaunuja millaiset ne oli työntää?kevyet?

Mä jännitän myös tulevaa äitiyspakkauksen 2010 sisältöä tuo 2009 vuoden pakkaus oli aika ns. valkoinen toivottavasti on hieman kivempi tuleva uusi pakkaus :)
kyllä mielestäni oli suht kevyet työntää ja helpot käsitellä.

 
[/b]NoFace :'( tsemppiä uuteen yritykseen :hug:

Tirlittan mua on palellu täs pari-kolme vkoa, lähinnä iltapäivisin ja iltaisin, yöllä en oo huomannu, nukun kyllä aina niin sikeästi koko yön.. ja kävelen unissani :D ja höpötän.

Kaikki ruuat maistuu ainakin toistaseks, ehkä harmi :LOL: kun sit tulee syötyäkin...

Ja uusille tervetuloa :heart: mukavaa kun porukka kasvaa!

 
Tirlittan1968
Voimia kaikille joilla mennyt kesken :hug: . On ollut paljon ikäviä uutisia meidän pinossa viime päivinä :( on tämä niin yläkerran herran hallussa miten tässä käy.
Ilta tulee ja mun kroppaa ei meinaa saada millään lämpöiseksi. On fleecehousut ja 2 sukat ja ulkokerrastopaita ja intin paksuvilla paita ja mulla on vaan kylmä. Pitäsiköhän mun vähän hyppiä ja jumpata jos sais lämmön päälle.
 
voi ei, voin tosi pahoin ja synpatiat ovat suuret teitä kohtaan jolla on menny kesken, ei voi kun vaan suuttua |O

koitetaan nyt porskuttaa loppuun saakka kaikki, ei enään kamalia uutisia pliis :'( :flower:

tänään jää oma napa pois, miimii hiljenee niille jotka ei jaksaneet olla mukana :hug:
 
Kai mäkin nyt sitten uskaltaudun mukaan. Tämän viikon keskiviikkona vasta eka plussa ja sekin haamu. Nyt olen sitten testaillut ahkeraan ja tänään sain oikeen kunnon viivan =)

Oireina kans ihan selkee palelu varsinkin iltaisin. Välillä on tullut kuvotuksen tunnetta, mutta varsinaista pahoivointia ei ole vielä ollut. Vatsassa on myös tuntemuksia, välillä kipua (niin kuin menkkakipuja) ja sellaista kiristyksen tunnetta välillä.

rv 3+5, joten varovaisen onnellisia ollaan vielä
 
sama homma, suolakurkkua tuli ostettuu!! :) kaupassa teki hirveesti mieli kaikkee epäterveellistä suolasta, mm sipsei..en kuitenkaan ostanu mitään, syödään yleensäki onneks tosi terveellisesti. viikko sitte ois hirveesti tehny mieli kotipizzan pizzaa, jollaset ollaan haettu ehkä kerran parissa kolmessa kuussa, mutta MIES (!!!) oli silleen että eiks sitä kaalikeittoo oo pitäny tehä, ku oli viel kaalinpuolikas yms jääkaapis, ja en sitte saanu pizzaa vaan se teki sitä kaalikeittoo ja sitä sit syötiin monta päivää...!!!! :kieh: oikeesti oonko kouluttanu liian hyvin miehen :whistle: no ei vaineskaa..no, nytt sain sen suostumaan lähtemään hakemaan pizzaa..nam!!!

aika huono olo ollut jokseenkin koko viikon, väsyttäis niin mielettömästi ja koko ajan hieman kuvottava olo..yliopistolle silti tarttee raahautua joka päivä.. palelee myös joo, niinku on monet tääl sanonu, varsinki kädet ihan kylmät..

Tää on todella ennenaikaista (ainaki mieheni mielestä), mutt sorruin jo ostamaan kirpparilta yhden mielettömän ihanan vaaleenkeltasen villapuvun vauvalle (virkattu villapaita, -housut ja -pipo, ylisöpöt) ja ihanat vaaleet sammarit..tarttee koittaa rajottaa vähän, vielä tässä vaiheessa!!

Itseäni mietityttää tässä vaiheessa, että ois mahdollisesti kesällä kahden kuukauden Ukrainan-keikka. Ei toisaalta nyt tässä ihanassa tilassa vältsisti hotsittaisi lähteä, mutta toisaalta, niinku miehenikin totesi, niin voi olla viimine mahdollisuus piiiiitkään aikaan lähteä..siis tuolleen useammaksi kuukaudeksi..mitäs mieltä olette, lähtisittekö ite/onko joku kenties ollut pidempää aikaa raskauden aikan ulkomailla tms, riskejä..? Se ajankohta varmaan oi s about rv 18 eteenpäin..

Jepsis..tsemppiä kaikille pahoinvoinneissa ja muissa tuskailuissa.. :)

P.S.
on ollut kiva kuulla noita ultrajuttuja, itse en ollut aiemmin tiennytkään että tollaiset varhaisultrat ja muut on noinki yleisiä..oppia ikä kaikki. =)
 
Noface :hug: :'( Paljon voimia sinne!!

Ei enää näitä surullisia uutisia, eihän :( Vaikka eihän näille mitään voi, mut silti toivois ettei näitä tulis enää yhtään!

BV Mulle ainakin käy uuden pinon nimeäminen jo huhtikuun pinoksi, vaikkakin huhtikuu tuntuukin vielä niin kaukaiselta näin pahoinvoivan ja sen hellittämistä odottavan näkökulmasta :kieh:

Eipä nyt oikein irtoa juttua, täällä kaikki entisellään..

Hyvää lauantai-illan jatkoa kaikille!

 
:hug: :hug: kaikille jotka on saanut ikäviä uutisia :hug: :hug:

täällä on kans ihan älytön palelu.eilen illalla piti tahtoa miehenkin peitto,että tarkenin alkaa nukkumaan. :D ja väsyttää kans ihan lahjakkaasti. kävin tänään siskon luona kylässä,ni piti saaha ottaa päikkärit sohvalla ;) sisko varmaan alkaa jo epäilemään,mikä on kyseessä,ku oon aina väsynyt ku käyn niillä kylässä ja kahvikaan ei maistu niinku ennen. en vielä sanonut sikolle vaikka ois tehnyt mieli jo sanoa. pitänee keksiviikkona mennä sit ultrakuulumisten kans kyläilelmään.
vaunuista on ollut puhetta.. meillä on esikoisen vanhat vaunut oottamasssa. ostettiin ne aikanaan käytettynä,ovat varmaan n.10v vanhat,mutta tosi hyvät on edelleen,emmaljungat taitaa olla jos en väärin muista.
huomenna pitäs lähteä synttäreille. vähän hirvittää miten reissu menee,kahvia,kakkua yms :$ voi olla että tulee ylös jossai vaiheessa,jos ei muuta ni sit kotimatkalla,kuhan en leksais siskonmiehen autoon kuitenkaan.. :LOL: täällä on ollut hiukan enemmän öklötytä ja nyt sit närästää, pahalla tuulella oon kans ollut ja tosi herkällä pällä, parina iltana on haluttanut kylmää kaljaa,vaikka normaalisti en ole yhtään kalja ihminen :whistle: ja unet on kans kyllä hieman liian vilkkaita,melkeen morkkista poden aamulla unien takia,miehelle ei uskalla ee kertoa missä on seikkaillut yöllä ja kenen kans :LOL: mulla on kans unissa vieraita miehiä yms yms yms.. hassua
 
pahoitteluni huonoja uutisia saaneille :hug: toivottavasti plussaatte pian uudestaan!!anteeksi kun en ole tehnyt teille in memorian listaa koska mun mielestä se kuulostaa niin kamalalta :( olette mun sydämessä ja toivottavasti pian perustatte vaikka tammikuun 2011 ketjun :heart: itse tiedän miltä se tuntuu tuulimunan saaneena ja monen vuoden yrittämisen jälkeen aloin olla jo henkisesti itse hajalla...nyt vihdoinkin lapsettomuushoidoista plussa ja toivon pikkuisen pysyvän kyydissä loppuunasti,vaikka pelko on suuri ettei niin käy koska keskenmeno riski itsellä tosi suuri...itse siis pelkään jos kirjoitan sellaisen listan se tuo huonoa onnea,kun oon aika taikauskoinen ja näen enneunia :(

Rouva Papunen 7+4
 
Huomenia! Nyt on tullut nukuttua kunnolla, nimittäin 10h. Saas nähdä miten se rupeaa päivällä väsyttämään vai jaksaako ihan reippaana iltaan asti..
Hommaa kyllä löytyis, pitäs ruveta siivoushommiin, muttei ollenkaan nappaa.
Jos vaikka ulkona kävis reippaileeen ennen siivousta.
 
Vieläkö mahtuisi yksi marraskuuta odottava mukaan?

Olen 28 v, esikoinen syntynyt 11/07 ja toista nyt kovasti toivottu puolisen vuotta kunnes keskiviikkona sain testiin ekan haamun, ja kivasti on vahvistunut. Oviksen tarkasta ajankohdasta en ole selvillä mutta vähän arvottuani päätin nyt toistaiseksi että la on 28.11. ja viikot vaihtuvat aina sunnuntaisin, ja tarkistus sitten varhaisultran perusteella. Nyt siis rv 4+0 eli kovin on vielä varhaista...

Oireina pelkät vihlaisut suoristautuessa ym, aamukahvia juon parhaillaan nautinnolla. Eiköhän ne oireet tule kun on tullakseen. Pahoinvointia en ainakaan odota yhtään :x Viluinen olen aina, eli siltä suunnalta ei mitään uutta.

On ollut kiva lueskella teidän juttuja ja palautella mieleen mitä kohtapuoliin on tulossa =)

Sokeripala + murunen 4+0
 
Tuossa kun rupesin mietiskelleen, niin tuo laskettu aika oiskin vissiin "jo" 26.11 ku kierto onkin ollu 26 pv eikä 28.. Mutta eipä tuo haittaa vaikka listassa onkin niin, ku varmaksi sen vasta saa sit ku neuvolassa pääsee käymään.. Pitää ensi viikolla soitella sinne neuvolaan jos sitä pääsis siellä käymään hiukan aikasemmin ku normaalisti..
Kun oli silloin viimeksi vk7 se km.

puhnalle 4+2 ?
 
Tänään juhlitaan meidän 1-vuotiasta, täytti jo tiistaina. Iso poika :heart:

:hug: surullisia uutisia saaneille

Mulla on nyt kuume laskenut, kai se tauti oli sit siinä. Alettiin kyllä tossa miehen kanssa miettimään että voiko sikiölle olla jotain haittaa kun oli niin korkea kuume kauan?? Osaako joku sanoa juuta tai jaata?

Kuinkas te muut jotka olette työelämässä pääsette neuvolaan? Mulla työaika on ma-pe 8-16 joten tottakai neuvola osuu työajalle. Mutta kun en haluaisi pomolle vielä kertoa!
 
Huomenta kaikille

Haluaisin myös omalta osaltani esittää myötätuntoni teille, jotka olette saaneet keskenmenon. Paljon voimia! :hug:

Minä pelästyin myös eilen kovia vatsakipuja, jotka tuntuivat voimakkailta supistuksilta. Olin lenkillä ja lenkin loppupuolella iski aivan mielettömät krampit vatsaan. Kävelin loppu lenkin ja huilasin kotona, niin se meni onneksi ohi. Esikoisesta minulla oli liikunnan yhteydessä usein supisteluja, mutta ei noin kivuliaita. Toivottavasti tällä kertaa ei tilanne pahene... Pitää vaan tarkkailla tilannetta ja vaihtaa juoksu vaikka pyöräilyyn, jos kivut jatkuu. :snotty:

Paljon on tullut uutta porukkaa tänne! Tervetuloa uusille ja onnittelut! :flower:

T: Katti (6+6)
 

Yhteistyössä