+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Huomenta..
töissä taas ja netissä notkun.. :ashamed: :ashamed: :ashamed: Kovasti polttelee testit kaapissa, vaikkei ole mitään maailmaa suurempia oireita,niitä tavallisia vain. Piinaviikko alkoi,mitenhän sen taas jaksaa? Miehen kanssa ei olla juteltu enää koko asiasta, mieltä se tietysti painaa että toinen alkaakin taas haraamaan vastaan. Ylipäänsä ärsyttää se asenne, että "no yritetään sitten,jos kerran SINÄ tahdot.." En halua niin isoa asiaa yksin ratkaista ja toisekseen,olen oppinut että eipä se onni ja autuus siitäkään vielä tule,vaikka raskautuisi, koskaan ei voi tietää miten käy.
Huomenna kuitenkin keltarauhaskokeisiin, ihan hyvä tarkastaa nuo kaikki kuitenkin. :)

ps. meillä eka tuli 20-vuotiaana ja nyt viidettä kuumeilen. Ikää jo 33v.
 
Onnea Sanelma ja Kaapo80!!! Enhän unohtanut ketään? :flower: On se ihana kun noita plussia tulee niin miettii, ettei se niin epärealistista oo. En tiedä miten oon saanut päähäni, että varmasti kaikki plussaa paitsi minä. Ja yk 1 :D

Kauheasti piinailijoita!! Täälläkään ei varsinaista tietoa oviksesta, tänään kp 15. Eilen vähän pisteli paikkoja mut ei hajua muuten.. Ja simpat laitettiin eilen kaksikin kertaa matkaan (mies oli ilmeisesti jotenkin touhukkaalla tuulella, heh) ja varmaan huomenna sitten vielä. Jotenkin en osaa vielä piinailla samalla tavalla, kun en tiedä, että milloin edes ovis. Ensi kuussa varmaan testit käyttöön.

Huomasin just et tää tapaus myöhästyy kohta koulusta!! Iästä joku kyseli, eli 24 vuotta, alkuvuodesta täytän 25 ja maisteriopintoja väännän.

Kuulumisiin :wave:
 
Onnittelut plussanneille. :heart:
Mä sit eilen tilasin parit ovistestit ja raskaustestejäki. alkaa loppuviikosta sit tikutus. saas nähdä miten nää mun kierrot taas menee... sillo ku alko menkat,ei mitään finnejä tms kuten normaalisti on ollu. vasta eilen, siis ny ku menkat oikeestaan jo ohi, huomasin että naama kukkii taas. jep, jep!!
 
Mullekin tulee hormoonifinnejä (muuten ei mitään epäpuhtauksia).. nykyään jopa ennen menkkoja pari, sit ne ehtii lähteä just ja tuleekin ovisajat ja pari pamahtaa naamariin heti. Mä en kestä! :kieh: Mut no joo, monellehan tulee paljonkin raskauden aikana joten jos mä valitan nyt niin entäs silloin :D
 
Onnea plussanneille ja haamuille!! :)

Mua on tänää sattunu NIIN paljon vatsaan... alavatsaan. Se kipu oli nii paha et kyyneleitä valu,
suihkussa vähä helpotti. Tuntu ku joku olis viiltäny. Voiko tää olla joku aikanen keskemeno?? :eek:
 
dpo 11 ja 13 testattu nega.. Nyt menossa dpo 15 eikä tätiä näy.. Minullakin on ajoittain viiltoja ja repäisykipuja mutta sitten voi olla päiväkin ilman mitään erityistä. Nyt lähinnä mietityttää nänniarkuuden puuttuminen, joka on ennen menkkoja. Ja sekin on erikoista että nyt on menossa jo dpo 15 kun aina ennen vuoto on alkanut viimeistään dpo 13.. Ehkä tässä voisi marraskuussa plussatakin vielä..
 
Huhhuh, olipas päivä...

Luteaalivaiheesta, en ole ikinä ajatellut, että vois haitata kiinnittymistä :eek: Vaikkakin yleensä meillä on aika hiljasta pongatun oviksen jälkeen, kun on tullut ihan liikasuoritettua :LOL:

Lily-Janella vähän samat päähänpistot kun mulla, kaikki mutt plussaa paitsi minä :D

Eikö kukaan osais vastata tuohon lämpö kysymykseen? :|

Muoks* Huomasin vessareissulla,että taas tulee ihan lorisevaa valkkaria... :x Mitähän tämä nyt sitten, voiko viitata tulehdukseen?
 
ks09 Ovisplussahan voi tulla vaikkei ovuloisikaan. Mutta toi lämmönmittaus on tosi häiriöherkkä,pitäis herätä samaan aikaan,mitata samaan aikaan jne. mut positiivisesti ajatellen jos ovulaatiota ei oo tapahtunut ihmisillä millä lämpö nousee,niin eiks sen vois kääntää myös niin että ovis voi tapahtua vaikka ei lämmöt nouse..
Loriseva valkkarihan voi liittyä siihen toiseenkin juttuun :LOL: toivotaanpa parasta,että saisit sen oikean plussan ja muista pysytellä viljatesteistä erossa :D eipä tässä mun vastaukses mitään asia tietoo tainnu olla :D
 
icefairy paljonkos sulla on sitten dpo? Mietin vaan, kun meillä taitaa olla samat kiertopäivät, jotta jos minäkin, kun nuo herkimmät testit lupaavat näyttää jo dpo6 alkaen raskauden :D
Ja esikoisestakin mulla nous tosi nopeeta toi hormooni; yksityisellä olivat varmoja, että on kohdun ulkopuoleinen, kun noin korkee hcg arvo ja mitään ei näy kodussa (sanoivat olevan kohdun ulkopuolinen jos hcg on yli 1000, mulla se oli 1800 :D)
Onneksi eivät uskoneet yleisellä puolella, sillä tuolla se kohdun ulkopuolinen nukkuu nyt sikeesti yöunia :p
Noniin, meni vähän ohi aiheen taas vaihteeks :ashamed:
Ja takaisin palatakseni mulla ei taida noin herkkiä testejä olla ollenkaan tuolla, joten siirretään testaamista sitten reilun viikon päähän jos ihme tapahtuu ja menkat ei jostain syystä alakaan...
 
erka http://www.chpartners.fi/vilja/ tuolta pystyy tilamaan noita vilja raskaustestejä.
Mulla oli niitä herkkiä kaapissa 2kpl ja molempaan tuli sellanen haaleen haalea haamuviiva testiajan sisällä, joka siis olikin viivan paikka, sillä kun toisen tein, olisi testin pitänyt näyttää viiva jo vahvana, jos raskaana olisin ollut. Ja siinä toisessa testissä se viiva oli niin selvä, että jollen tuota asiaa olisi tiennyt, olisin luullut sitä ihan oikeaksi haamu plussaksi.
Täälläkin asiaa päivittelin ja luulisin (hyvä minä) että aurella viittasi tuohon asiaan =)

Eli siis ite en luota niiden antamiin plussa tuloksiin, ennen kun se viiva todella näkyy kunnolla ja on kunnolla punainen, tosin itselleni noita testejä en enää ikinä aio edes ostaa :kieh: :D
 
Kiva kun mukaan mahtuu. Täällä onkin plussia sadellut, joten taitaa olla hyvä ketju =)
Onnea plussanneille.

Piupulalla taitaa olla yliluonnollisia taitoja, kun oli osannut iänkin arvata oikein :D

En muista kuulleeni myöskään koskaan, että kiinnittymisen ajankohtaan ei saisi peittoja heilutella. Vaikea uskoa, että se kiinnittymistä häiritsisi.

Mulla puolestaan nousi aika hitaasti hcg esikoisesta. Vasta muutaman päivän odotettujen menkkojen jälkeen sain plussan. Tosin silloin en kyllä tikutellut ovista, joten saattoi olla pidempikin kierto, mutta muistaakseni mulla oli herkkä testikin.

Mä kanssa mietin viime kierrossa tuota lämpöjen nousua, kun lämmöt ei juuri mainittavasti nousseet, vaikka sain selvän ovisplussan. Sen verran voimakkaat oviskivut oli, että vaikea uskoa, ettei ovista olis tullut. Joten en oikein tuohon lämpöjen mittailuun luottaisi.

Ikää oli 30 v. kun esikoinen syntyi.
 
ERKA:KS09 on hieman huonoja kokemuksia viljatestien haamuviivoista,oisko pari sivua taakkepäin.

Ja mä oon takuuvarma että mulla on ollu ovis,kaikista kivuista ja tän hetkisestä tissikivusta ja kaikesta,mutta eipä oo mullakaan lämmöt noussu tavalliseen tapaan,mä tosin mittailen iltasin aamulämpöjä,mut lähinnä kun tiedän et mun normaali iltalämpö on 36,8 ja oviksen jälkeen se on aina 37,2-37,5 ja nyt ei oo. 36,9. hei ja sit mulla oli tollai 3-4 päivää kestävä alilämpöputki kans tässä kierrossa,oli muuten niin kipee olo silloin. Nyt ks09 sovitaan et ollaan molemmat plussakierrossa :D
 
KS09 No huomenna olis niiku 7-8. :eek: En nyt oikee tiiä kumpi. :D Ajattelin käydä ostamassa sen digitaalisenki.. haluun testata. :LOL: Tosin sitä en kyl tee ku perjantaina, sit olis niiku kuukautiste alkuu se 3-4 päivää ja jokuhan oli saanu 4 päivää enne sillä, olikohan star86. :)

Tuli yhtäkkii mielee, et entä jos se onki kiinnittymiskipua se mikä mulla tänää tuli!
Olispa!! :heart: Sattu kyl pirusti...
 
huomenta!

täällä testailu jatkuu =) =)
eihän apteekin omassa testissä oo viivan paikkaa,eihän??? =) sain nimitäin tänä aamuna siihen haamun. siis sellanen että mun viivasokea mies senkin näki =) ja vaalean punanen. ensin se näky ihan haaleana epämääräsenä viivana,mut vahvistu hiukan siitä ja testiajan jälkeenkin hiukan vahvistu. piti käyä uudestaan kurkkaamassa se testi että eihän viiva ole hävinnyt ja siellähän se edelleen on,eilisessäkin testissä näkyy viiva ;) mulla on hiukan paha tapa jemmata testit vessaan kaapin päälle,tällä menolla niitä testejä vaan tulee aika isoläjä,mahtaa tippua kohta koko kaappi lattialle testien painosta.. ;)
tuntuu vaan niin uskomattamalta tuo haamu. :heart: ku nyt vaan pysys matkassa loppuun asti..
mutta viel meinasin tehä yhen testin,varmaan torstaina tai no hätähousu ku oon ni heti huomenna jos vaan saan testin hommattua huomiseksi..jospas se vahvistus jo kunnon plussaksi. =)

kauheasti PLUSSAtuuuulia puhaltelen teille
 

Yhteistyössä