Minua heitettiin kivillä :(

TwistedSister
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 21:48 pintelin kirjoitti:
Jos mä olisin hyvää hyvyyttäni menny toiselle tekeen kukkapenkkiä ja mua olis tultu kivillä heitteleen olisin sen siliäntien pistäny aikaansaannoksen uuteen uskoon. :kieh:
:whistle: Mulla oli sama ajatus tuota lukiessa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 21:49 TwistedSister kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 21:48 pintelin kirjoitti:
Jos mä olisin hyvää hyvyyttäni menny toiselle tekeen kukkapenkkiä ja mua olis tultu kivillä heitteleen olisin sen siliäntien pistäny aikaansaannoksen uuteen uskoon. :kieh:
:whistle: Mulla oli sama ajatus tuota lukiessa.
Siis juuri noin minäkin olisin tehnyt :/
 
Vihanhallinta kurssi olis paikallaan. En tiedä tekisinkö itse ilmoitusta, mutta aikamoinen äläkkä aiheesta nousis. Ja sais varmasti vastapuoli pyydellä anteeksi ja muuta mukavaa. Ja siltikin saattais joku ryppy väleihin jäädä. Paitsi, jos vastapuoli todella ymmärtäisi tekonsa ja hankkisi apua, niin silloin vois asian sopiakin ihan kuin aikuiset.
 
Lunatic
Eikö muita kiinnosta se kivien koko?
Jos ovat sellasia kiuaskiven kokosia, niin nehän ovat jo hengenvaaraksi osuessaan otsalohkoon.
Pienemmät kivet ovat taas pienempi asia, koska eivät eiheuta varsinaista vaaraa.

:attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 22:41 Lunatic kirjoitti:
Eikö muita kiinnosta se kivien koko?
Jos ovat sellasia kiuaskiven kokosia, niin nehän ovat jo hengenvaaraksi osuessaan otsalohkoon.
Pienemmät kivet ovat taas pienempi asia, koska eivät eiheuta varsinaista vaaraa.

:attn:
Oletan, ettei kukaan jaksa kantaa kerrallaan kolmea suurta liuskekiveä.
Mutta minusta ei edes pienellä kivellä heitetä ketään. :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:21 Äitee2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:16 Kyykerö kirjoitti:
:eek: Heitteleeköhän hän useinkin ihmisiä ilman varoitusta kivillä tai käteen sattuvilla esineillä, lapsiakin?

Tyttöään on kengällä heittänyt ja miehen veljeä kattilalla kun mies ei keittänyt hänelle vettä.
Minkä ikäinen lapsi on?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 22:43 Töllin Ruusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 22:41 Lunatic kirjoitti:
Eikö muita kiinnosta se kivien koko?
Jos ovat sellasia kiuaskiven kokosia, niin nehän ovat jo hengenvaaraksi osuessaan otsalohkoon.
Pienemmät kivet ovat taas pienempi asia, koska eivät eiheuta varsinaista vaaraa.

:attn:
Oletan, ettei kukaan jaksa kantaa kerrallaan kolmea suurta liuskekiveä.
Mutta minusta ei edes pienellä kivellä heitetä ketään. :\|
Usein kukkapenkin reunuskivinä käytetään seulanperäkiviä(ei liuskekiviä), jotka ovat jo aikastas hyvän kokoisia. Ja on siinä se ero, että sen kokoisella kivellä heitettäessä voi aiheuttaa toiselle jo todella vakavan vamman, jopa kuoleman. Kun taas aivan minikivellä heitettäessä ei ole sellaista vaaraa.
 
No kävikö ap tekeen rikosilmoituksen? Aikamoinen avokki sillä veljelläs, siltikin ihmettelen että noinko vaan kilahti-ettekö keskustellu mistään ennen sitä? Jos oli sanaharkkaa ja se siitä tuohtu? Ei se siltikään oikeuta satuttaan toista kyl...
 
NuoriAikuinen
No johan oli tapaus! :eek:

Siis kun koetitte selvittää tuota asiaa silloin paikan päällä niin mitä tämä nainen sanoi sulle? Mikä sitä nyt repi siihen malliin että moiset pultit otti? Oisko sun pitänyt ne kivet hakea vai miksi se yhksi kaks noin suutahti? EN vaan voi käsittää.. onko se joku jakomielitautinen vai?

Mitäs miehesi meinasi?

Vastuuseen tekemisistään tommonen hulla akka on laitettava.. varsinkin kun ei ekaa kertaa riehunut ja on jo lapsen ja miehen päälle käynyt!!!
 
Turparullalla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 19:01 Äitee2 kirjoitti:
Kävin tekemässä kukkapenkin tänään miehen veljen avokille kun hän ei oikein hallitse sitä hommaa no alku sujui hyvin kunnes tuli reunakivien laitto jotka hän väkisin siihen halusi,käskin hänen sitten hakea niitä kiviä joita siihen halusi...hän haki kasan kiviä jotka ei ihan riittäneet ja kysyin josko olisi hakenut muutaman lisää sillä aikaa kun laitan niitä kunnolla paikalleen,rouvapa sitten haki kolme kiveä ja viskasi ne minua päin ja sanoi että siin on kives ja läksi paikalta.

Kaksi kiveä osui minua rintaan ja yksi otsaan joka on nyt komean kuhmun ja mustelman peitossa ja armoton päänsärky,lasit meni kieroon ja lapset jotka näki tapahtuman säikähtivät,onneksi miehen veli oli paikalla ni toi meidät kotiin kun verta valui haavasta ja ajo oli hankalaa,että siinä kiitos minulle. :\|
Jos esitit asian röyhkeästi ja siitä hemmostui.
 
:hug:
aikamoinen. jos jonkun mies olis tuollainen niin naista käskettäis jättää se.
Vois olla miehen veljellekin parempi mennä tytön kanssa pois jos tuollaista niillekkin tekee.

kannattaa varmaan käydä tekee se ilmoitus jos vaikka niille joskus tulee huoltajuuskiista niinon veljellä todisteita puolellaan
 
Chi
Niistä kivistä: pienilläkin voi tehdä pahaa vahinkoa, jos osuu esim. silmään sellainen. :( Ei kyseessä pitäisi olla koko, vaan ihan tuo teko, joka ei selity aivan millä tahansa..!
 

Yhteistyössä