Mitä mieltä olette? Voiko antaa lapselle huuta kaupoissa?

Mä en ole vielä ainakaan täällä Helsingissä havainnut näitä imettäviä äitejä ravintoloissa ihan riesaksi asti. Joko käyt rafloissa joka päivä taaaaiii sitten kotokaupungissasi on on huurrrja imetysbuumi menossa...:D
Itseasiassa en mäkään Hki:ssä sellaisia paljon nähnyt :). Luulen ehkä siellä päin sivistynempi porukka :D. Turussa taas ainakin kahviloissa sellaista näkee usein. Mutta pahin näkymä on ollut Haraldissa ravintolassa, kun paidasta tuli ylipitkä tissi ja kaikkien edessä se vaan imetti lasta. Tämä oli niin noloa ja kiusallinen tilanne luulen monille.
 
"hesa"
Oletko sä kokeilut Milanna, millaista on syödä paskan hajussa likaisessa vessassa? Ens kerralla kun tilaat ruokasi ravintolassa, niin kokeile syödä se vessassa. Musta on kamalaa imettä likaisessa, haisevassa paikassa, kun ruokailu on taas vaatii puhtautta. Sama vauvalla.
 
[QUOTE="hesa";30357799]Oletko sä kokeilut Milanna, millaista on syödä paskan hajussa likaisessa vessassa? Ens kerralla kun tilaat ruokasi ravintolassa, niin kokeile syödä se vessassa. Musta on kamalaa imettä likaisessa, haisevassa paikassa, kun ruokailu on taas vaatii puhtautta. Sama vauvalla.[/QUOTE]

Ja just sillä hetkellä kun oot saanu vauvan syömään sielä vessassa, oven takana on seuraava oottamassa. Ei vauvakaan pidä hoputtamisesta saati siitä että vieressä pestään pyllyä kun toinen syö. Stocka on ainoa fiksu paikka tääläpäin tässä asiassa kun sielä on erikseen imetystila ja wc-tila. Rauha kullekin istua imettämässä tai vaihtaa vaippaa/käyttää lasta potalla tms. Kyllä imetin missä vain paitsi vessoissa mikä ei oo kenenkää ruokapaikka. En mää koskaan kelleen mitään näyttäny enkä tehny numeroa siitä että lapsella sattu olemaan nälkä.
 
"hesa"
Hygienian takia en edes käy paskaisissa vessoissa :). Juu ja olen antanut vauvalle hoitohuonessa rintamaitoa. Muistakseni menuun ei kuulu rintamaitoa ravintolassa.
Mikä hoitohuone on jos se ei ole julkinen vessa? Yleensä siellä juuri on enemmän kakkaa ympäri seiniä ja haisee kuin aikuisten vessassa.

Mene itse sinne syömään kakkavaipparoskiksen viereen ens kerralla.
 
Jestas
Kuule Milanna! Voitko antaa rehellisen vastauksen kysymykseeni!?
Kun sinä sanot, että sinua häiritsee, ällöttää imetys jopa harson suojissa, niin ymmärrätkö sinä minua, jos kerron,
että minua ällöttää jos joku hienossa ravintolassa on piikkikoroissaan ja pienessä roiskeläpässä, jossa tussu viittävaille vilahtaa. Se inhottaa minua ja häiritsee ruokailuani, koska mielikuvissani näen tuoksahtavan römpsän, en haluaisi sellaista nähdä :/
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Mielummin lapsen itkupotkuraivarit kuin periksi antaminen lapsen halutessa kaupasta jotain lelua tai karkkia itselleen. Teen mielummin ostokset huutavan ipanan kanssa kun poistun kaupasta joutuen tulemaan uudelleen ostoksille.
 
Kuule Milanna! Voitko antaa rehellisen vastauksen kysymykseeni!?
Kun sinä sanot, että sinua häiritsee, ällöttää imetys jopa harson suojissa, niin ymmärrätkö sinä minua, jos kerron,
että minua ällöttää jos joku hienossa ravintolassa on piikkikoroissaan ja pienessä roiskeläpässä, jossa tussu viittävaille vilahtaa. Se inhottaa minua ja häiritsee ruokailuani, koska mielikuvissani näen tuoksahtavan römpsän, en haluaisi sellaista nähdä :/
En ole nähnyt sellaisia mekkoja missä alapää näkyy :). Oliko joku ilman housuja?
 
Mikä teitä ihmisiä vaivaa täällä?

( Ja suomenkielen taito vois olla ihan hyödyllinen ennenku kirjottelee mitään )
Kääk yrittäjänä kyllä teen paljon töitä ja kirjoitan päivittäin kamalalla suomen kielellä sähköpostia ym, tein puheluita, myös englannin kielen taito ei ole täydellinen ja kirjoitan sekä myyn englanniksi. Kukaan ei minua vielä sen takia haukunut, päinvastoin sain kehuja työnteosta. Paitsi täällä palstalla täydelliset naiset haukuvat jokaista joka pikkasen eri mieltä tai mamu tai ryssä....
 
Jestas
En ole nähnyt sellaisia mekkoja missä alapää näkyy :). Oliko joku ilman housuja?

Ei, nyt et vastannut kysymykseeni! :)

Kysyin, että ymmärrätkö minua, jos minua ällöttää roiskeläpissä kulkevat naikkoset kun minä yritän nauttia kalliista ruoka-annoksestani ravintolassa?
Onhan se tussu tietty piilossa, mutta liian lähellä paljastumista, minun makuuni.
 
Ei, nyt et vastannut kysymykseeni! :)

Kysyin, että ymmärrätkö minua, jos minua ällöttää roiskeläpissä kulkevat naikkoset kun minä yritän nauttia kalliista ruoka-annoksestani ravintolassa?
Onhan se tussu tietty piilossa, mutta liian lähellä paljastumista, minun makuuni.
En osaa auttaa kun en ole nähnyt sellaista tyylisä vielä missään ravintoloissa :)
 
No etkö sinä aina mainosta miten pukeudut korkkareihin ja minimekkoon???

Ja asiaan: et vieläkään vastannut kysymykseeni!
Kyllä :) korkkarit ja minimekot, nainenhan minä olen. Tuulipuvut eikä verkkarit kun ei ole minun juttu. En ole kuitenkaan nähnyt sellaista tyyliä mitä sä yritit äsken selittää, muistakseni itselläkin ei ollut ikinä paikat paljana ruokaravintoloissa.
 
Jestas
Kyllä :) korkkarit ja minimekot, nainenhan minä olen. Tuulipuvut eikä verkkarit kun ei ole minun juttu. En ole kuitenkaan nähnyt sellaista tyyliä mitä sä yritit äsken selittää, muistakseni itselläkin ei ollut ikinä paikat paljana ruokaravintoloissa.

Mutta tuo tyyli inhottaa minua, en voi sietää, että ruokaravintolassa ollaan lyhyessä minimekossa. Toki tussu piilossa, mutta liian lähellä näyttämistä ja näkymistä. Yhhh...

Eihän se tissikään näy harson alta, kun vauvaa imetetään ja sinua se ällöttää...

Siis, voitko ymmärtää minua, mielipidettäni? Voitko ajatella, että sinua inhottaa tissi harson alla jota et näe, jotain muuta voi inhottaa reidet liian pitkälle paljaana?
 
Mutta tuo tyyli inhottaa minua, en voi sietää, että ruokaravintolassa ollaan lyhyessä minimekossa. Toki tussu piilossa, mutta liian lähellä näyttämistä ja näkymistä. Yhhh...

Eihän se tissikään näy harson alta, kun vauvaa imetetään ja sinua se ällöttää...

Siis, voitko ymmärtää minua, mielipidettäni? Voitko ajatella, että sinua inhottaa tissi harson alla jota et näe, jotain muuta voi inhottaa reidet liian pitkälle paljaana?
Onko tämä hienoa?



entäs mikä ongelma tässä on, se on vain esimerkki?



ja taas puhutaan etiketistä. Vaikka ei koko tissi näy, ei vaan kaikki haluavat katsoa kun joku imettää lasta pöydän ääressä, se ei vaan ole mikä hieno näkyy, ei kaikki tykkää ja ruokahalu voi mennä. Siksi monissa maissa se on kieletty ja jopa Suomessa etiketin mukaan ei ole hyvää imettää kirkoissa ja ravintoloissa.
 
Jestas
Onko tuo rva Beckhamin minimekko???!!
Mielestäni ei. Tuo ei ällötä minua, vaan paljaat reidet oksettaa kun yritän nauttia kalliista annoksestani!
Tuo peittää reidet. Ei tule mielikuvaa römpsän tuoksusta ja kenties tampoonin narusta liian tyrkylle tuotuna.
 

Yhteistyössä